Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Getaway hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Se onkin tulossa vasta 11.12... Mistäköhän minä olin saanut sellaisen mielikuvan, että se tulisi jo 4.12? Hah, menin myymään Vice Citynkin jo _väliaikaisesti_ poies, jotta saan ostettua Getawayn ja sen lisäksi pari joululahjaakin. Piru, pitää hakea VC heti alkuviikosta kaupasta "takaisin" ja ostaa sen lisäksi The Getaway, ja lykätä joululahjojen ostoa tuonnemmaksi. :D

Lokakuussa ilmoittivat, että siirtyi viikolla (4.12. -> 11.12.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Siinä on tietääkseni myös paljaita tissejä, joten senkin takia K-18.

Mitä lapselle tökätään syntymän jälkeen ensimmäisenä naaman eteen? Tissi. Lapsi katsoo tissejä koko lapsuutensa ajan, mutta täytettyään seitsemän hänelle sanotaan: No niin, Matti! Nyt olet liian vanha katselemaan tissejä enää. Tymää. Ei tisseistä pitäisi mitään 18 vuoden ikärajaa tulla. Tuskin se turmelee yhdenkään lapsen elämää, jos tissit näkee jossain pelissä. Väkivalta ja kunnon seksi on tietenkin eriasia.
 
Ainakin elokuvissa jo k-11 leffoissa saattaa näkyä rintoja ja k-15 leffoissa useinkin esim jossain american pie tyyppisissä.
 
Onko joku käynyt jo ostamassa tän pelin?
Kumma kun kukaan ei ole aloittanut uutta aihetta pelin ensivaikutelmista...
Luulin että tämä peli ilmestyisi 11. päivä,mutta eilen tuli postissa Mustan Pörssi maailman mainos,ja sivulla 34 on mainos myynnissä olevasta Getaway-pelistä hintaan 69 euroa.
 
sivulla 34 on mainos myynnissä olevasta Getaway-pelistä hintaan 69 euroa.
No se ei vielä merkitse mitään. Monet kaupat mainostavat pelejä kuvastoissaan ennenkuin ne ovat ilmestyneet ja kaikki eivät edes ilmoita, että peli ei ole vielä ilmestynyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Jollain modella oli signature: nyt pelaan: getaway. En vaan muista kenellä.
Jep, mutta käsittääkseni ne saa maahantuojalta joskus pelejä etukäteen arvosteluja varten.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Jep, mutta käsittääkseni ne saa maahantuojalta joskus pelejä etukäteen arvosteluja varten.

Niin siis arvosteluversioita. Pitääpä yrittää löytää tämä salinen mode ja kysyä häneltä...
 
Löysin sen. Eli se oli XShava. Kysymys XShavalle. Mistä olet saanut tuon pelisi? Onko se arvosteluversio, vai onko se jo myynnissä jossain kaupoissa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Löysin sen. Eli se oli XShava. Kysymys XShavalle. Mistä olet saanut tuon pelisi? Onko se arvosteluversio, vai onko se jo myynnissä jossain kaupoissa?
Getaway ilmestyy 11.12
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Löysin sen. Eli se oli XShava. Kysymys XShavalle. Mistä olet saanut tuon pelisi? Onko se arvosteluversio, vai onko se jo myynnissä jossain kaupoissa?


Olin Tukholmassa The Getaway -tilaisuudessa ja sieltä sain pelin mukaan (Koko versio). Ja Peli muuten ilmestyy 11.12.

Piti tuosta tapahtumasta kirjoittaakin, kun valokuvia tuli kanssa otettua. No Tammikuussa Pelaaja- ja Pelit -lehdessä on varmaan juttua. Sekä tulevissa jaksoissa MoonTV:n Playerissä ja Tilt/Subidossa haastatteluja jne.

Nyt vaan pahempi flunssa(tais levitä vähän alemmaksi nenästä) kaato tämän kaverin ja pelaaminenkaan ei oikein ole onnistunut :( Ja nyt meen lepäämään jälleen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Olin Tukholmassa The Getaway -tilaisuudessa ja sieltä sain pelin mukaan (Koko versio). Ja Peli muuten ilmestyy 11.12.
No onko se floppi vai ihan pelattava peli? Voisit vähän vihjaista,kun kerran sait sen käsiisi.
Pitäs nyt varmaan alkaa sitä rahaa kerään,kun en joululahjaksi viitti peliä pyytää.
 
The Getawaysta on joitakin ensivaikutelmia mutta tähän asti vain olen löytänyt pari englannin ja ranskan kielistä...

Britti tuntemuksessa demoa pelaillut mies kertoi että peli on loistava mitä nyt kamera hieman hidasteli mutta sanoi että tunnelma pysyi upeana ja monipuolisena ja painotti että kentissä ei todellakaan ole aikarajoja joten touhuamaan pääsee vapaasti mitä nyt joissakin ajotehtävissä on hieman ajallakin merkitystä....

Pelistä oli myös laajamittainen haatattelu joissa mm.McNamara kertoi että pelin ennakko poikkeaa paljon lopullisesta koska lukuisia bugeja on korjailtu, ja viimeisiä ideoita on hiottu paremmiksi.

18 ikäraja on varmastikin sopiva sillä veikkaan että ei se noista tisseistä tule vaan rajusta/aidosta väkivallasta joita voi havaita aivan selvästi kuvista ja Australian sekä Usan versioita hieman leikataankin mm.Kiinalais korttelin jengi jätetään pois. Siis ei hätää meille ketkä asumme Euroopassa!

Ainoaksi pettymykseksi mitä olen kuullut on kenties ase valikoima.
Jossakin jenkki arvostelussa luki että pelissä olisi vain kolme asetta! Pistooli,Rynnäkkökivääri ja Pumppuhaulikko...mutta toisaalta se olikin jenkki arvostelu, The Getawayn fanisivut taas kertovat että pelissä olisi kymmeniä eri aseita. Siinä taas kysymysmerkki?


No ei kauaa enää odottamista toki nyt odotus tuntuu pidemmältä, kuin pari vuotta sitten;)

La porta e aperta The Getaway.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IL CICLIONE
The Getawaysta on joitakin ensivaikutelmia mutta tähän asti vain olen löytänyt pari englannin ja ranskan kielistä...

Britti tuntemuksessa demoa pelaillut mies kertoi että peli on loistava mitä nyt kamera hieman hidasteli mutta sanoi että tunnelma pysyi upeana ja monipuolisena ja painotti että kentissä ei todellakaan ole aikarajoja joten touhuamaan pääsee vapaasti mitä nyt joissakin ajotehtävissä on hieman ajallakin merkitystä....

Pelistä oli myös laajamittainen haatattelu joissa mm.McNamara kertoi että pelin ennakko poikkeaa paljon lopullisesta koska lukuisia bugeja on korjailtu, ja viimeisiä ideoita on hiottu paremmiksi.

18 ikäraja on varmastikin sopiva sillä veikkaan että ei se noista tisseistä tule vaan rajusta/aidosta väkivallasta joita voi havaita aivan selvästi kuvista ja Australian sekä Usan versioita hieman leikataankin mm.Kiinalais korttelin jengi jätetään pois. Siis ei hätää meille ketkä asumme Euroopassa!

Ainoaksi pettymykseksi mitä olen kuullut on kenties ase valikoima.
Jossakin jenkki arvostelussa luki että pelissä olisi vain kolme asetta! Pistooli,Rynnäkkökivääri ja Pumppuhaulikko...mutta toisaalta se olikin jenkki arvostelu, The Getawayn fanisivut taas kertovat että pelissä olisi kymmeniä eri aseita. Siinä taas kysymysmerkki?


No ei kauaa enää odottamista toki nyt odotus tuntuu pidemmältä, kuin pari vuotta sitten;)

La porta e aperta The Getaway.


Ehkä Jenkkiversioissa ei aseita ole kuin kolme. Australiassahan ei peliä julkaista ollenkaan, mikäli se on K18.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
No onko se floppi vai ihan pelattava peli? Voisit vähän vihjaista,kun kerran sait sen käsiisi.
Pitäs nyt varmaan alkaa sitä rahaa kerään,kun en joululahjaksi viitti peliä pyytää.

Hävettää myöntää, mutta olin ensimmäisessä kentässä monta päivää. Meinasi jo uskokin loppua, kun kuolin jatkuvasti. Mutta tänään sitten tajusin, että ammuskelin vähän väärällä tavalla. Tämä on aina välillä tätä, kun ei ole ohjekirjaa.

No nyt sitten alkoi pelaaminen sujumaan

Ensin vähän teknistä tietoa. Pelistä löytyy 50/6Hz optiot sekä tuo Progressive Scan. Lisäksi löytyy tuki 4:3 ja 16:9 -kuvasuhteille.

Peli on tosiaan K-18, enkä ihmettele. Verta lentää, ihmiset syttyvät palamaan. Kiroilua joka välissä ja tulihan niitä rintojakin vastaan, mutta ei kuitenkaan liioitellusti, vaan pelin tunnelmaan sopivasti.

Ensimmäiseksi pelissä pääsee ajamaan autolla. Tässä on aikaraja, lähinnä koska kyseessä on takaa-ajo. Seuraavassa ajohommassa (joka ei siis ollut takaa-ajo) tuota aikarajaa ei ollut. Autot vaurioituvat törmäyksistä hyvin ja kun tarpeeksi törmäilee, auto hajoaa ja pitää vaihtaa kiltisti autoa. Fiilikset on kyllä kohdallaan, kun useampi poliisiauto roikkuu perässä ja ne pirulaiset vielä kiilaavatkin. Ajamisessa ei ollut muuta ongelmaa kuin tuo vasemmanpuoleinen liikenne. Sama ongelma oli oikeassa elämässäkin, kun ensimmäisen kerran lähti Englannissa ajamaan.

Hahmon kontrollit ovat suhteellisen hyvät, nyt kun tajusi näppäimet. Aseita ei ole tullut vielä vastaan muita, kuin nuo kolme, mitkä täällä jo mainittiin. Viholliset ovat kyllä välillä pirullisia, kun ammuskelevat laatikoiden ja kulmien takaa. Kaiken lisäksi vihulaiset kiertävät selän taakse jos se on mahdollista ja jos kulman takaa törmää viholliseen, niin tämä ystävällisesti huitaisee haulikolla päin näköä.

Hahmolla ei ole energiamittaria, vaan itse hahmo toimii mittarina siten, että osumasta hahmo alkaa vuotamaan verta ja liike hidastuu. Huilaamalla hahmo saa energiaa takaisin ja verijäljet selästä häviävät.

Alkufiilikset ovat kyllä hyvät ja peli tuntuu mukavan haasteelliselta ainakin minulle. Ääninäytteleminen on hyvää ja grafiikkakin on parantunut niistä pelin ensimmäisistä versioista, joita olen nähnyt. Gurujen mukaan peli on tyyliltään PC:n Mafian kaltainen, ei siis uusi GTA, mikä onkin hyvä.

Minun mielestäni tämä ei ole floppi, joskaan nyt ei täydellinen hittikään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom