Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Getaway hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Joo Willennium kyllä siihen per kuuluu;)

Hei loistavaa! Pelihän siis on juuri sitä mitä vähän odottelinkin eli haastetta/actionia pisaa!
Ja minusta peleissä siisteintä on viettää aikaa kentissä eli ei turhan hätäisesti mene niitä läpi vaan etsii parhaita mahdollisia ratkaisuja ja salaisuuksia.

Onneksi tein ennakkotilauksen pelistä sillä nyt sitä en ainakaan enää kadu.....
Heti kun saan pelin pistän omat tunnelmani siitä tänne jotta ne jotka vielä The Getawayn ostoa empivät tekevät sen;)







FORZA AS ROMA!
 
Shabanin kommentti sai olon jotenkin varovaiseksi Getawayn suhteen. Pitänee lueskella pari arvostelua ennen pelin mahdollista ostoa, testaamaan kun ei oikein missään pääse. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Shabanin kommentti sai olon jotenkin varovaiseksi Getawayn suhteen

Muista kuitenkin, että tuo versio taisi olla ihan niitä ensimmäisiä betoja. Peli on kaiketi kehittynyt tuosta rutkasti.
 
Eivätpä Harro Grönberginkään kommentit pelistä kovin positiivisia olleet... Pelaaminen ei kuulemma vaan ole hauskaa, kamera on surkea, tehtäväsuunnittelu onnetonta ja kokonaisuus tylsä. Ajaminenkin on kuulemma hankalaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Eivätpä Harro Grönberginkään kommentit pelistä kovin positiivisia olleet... Pelaaminen ei kuulemma vaan ole hauskaa, kamera on surkea, tehtäväsuunnittelu onnetonta ja kokonaisuus tylsä. Ajaminenkin on kuulemma hankalaa.



Eikä Puhakaan Pelaajassa tota kovinkaan paljon ylistänyt. Kolme palloa sai viidestä, ja sanottiin että Team Sohon pelinkehittäjät ovat olleet liian kunnianhimoisia tämän projektin suhteen, ja lopullinen pelikin on aika epätasainen keitos. Harmi koska onnistuessaan tämä olisi voinut olla todella hyvä peli, mutta nyt näyttää kyllä aika keskinkertaiselta tuotokselta, ainakin ensimmäisten arvostelujen perusteella. Saa nyt nähdä, että hankinko mä tota ollenkaan, vaikka tota on tullut jonkun aikaa jo odotettuakin.
 
No jooo itseppä olen saanut käsiini täyden arvostelun THE GETAWAYSTA ! Löysin netistä ja pisteet olivat 8/10
Syy miksi "vain" 8 oli arvostelijoiden tiukkuus joten peli on varmasti 9 luokkaa!

Niin musiikit ovat kuulemma loistavat ja tukevat toimintaa ja äänet huippua!
vastaahan musiikeista "SADE"

Grafiikka on kuulemma upeaa ja pyörii kivasti ja todellakin saa tunteen että on elokuvassa, kuin pelissä aina välillä.

Toimintaa sanottiin hieman yksitoikkoiseksi aja kohteeseen A ja ala ammuskella mutta mukana on myös kunnon jengi sotia ja aitoa meininkiä. Mutta tämähän onkin action peli joten jos etsit Indiana Jones mysteereitä tätä peliä ei kannata ostaa;)

Autolla ajo on kuulemma aivan huippua ja pelin parasta osa-aluetta! Ja jokainen autokin tuntuu erilaiselta ajaa.

No mutta tässä alla heidän omat pointtinsa pelistä

(Niin ja täytyy muistaa että tämä oli vain yhden arvostelijan näkökulma. Toinen antaa10/10 toinen 8/10.
Mutta tätä peliä ei kannata missata. Ja jos tämä olisi ilmestynyt ennen GTA 3 ja VC:tä se olisi ollut saman suosion keskellä kuin GTA nyt mutta, kun julkaisu aika lipsui niin GTA pelit saivat suosion....)

Sound
Epic music score, amazing dialogue and voice-acting and super sound effects, all-in-all fantastic all round. 96/100
Graphics
The sheer scope make this game so impressive, they don't hold up to close scrutiny but you've still got to be amazed. 94/100
Gameplay
There's nothing new here, which is an absolute shame, but it's still good old fashioned fun to play. 82/100
Originality
Not many games have come as close to capturing the interactive-movie feel. 88/100
Lastability
It's unlikely you'll come back to this after you've completed it, in the same way as GTA3 or Vice City. 76/100
Overall
A great action title with cinematic values that you have to applaud, however the actual game doesn't quite meet our lofty expectations.



FORZA CASSANO
 
Kokeile:
http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=124093

Tässä enempi niitä arvosteluja ja ennakoita.
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/4698.asp


ROMAROMA
 
Jonkun gamespotin preview videon perusteella autoilun kameranäkymä oli aika "tönkkö" eli vähän kuin kamera olisi ollut tangon päässä jonka toinen pää olisi hitsattu autoon kiinni.
 
Jeh, tänään soittivat Konsolinet:stä ja lupasivat mulle huomiseksi The Getawayn :)

On kyllä näin julkaisun lähestyessä tullut huomatuksi, että useissa paikoissa peliä kritisoidaan aika rankasti :\ Mutta taas toisaalla (kuten täällä) peliä (jopa) kehutaan. Uskon vahvasti siihen että pidän itse pelistä, ja jos en pidä, pakotan itseni pitämään.

Joulukuun PELAAJA jo ilmestynyt? Ei mulle ainakaan tullut, enkä kaupoissakaan ole nähnyt. Huomenna toivottavasti sekin :rolleyes:
 
OLEEEEE! Jo huomenna yeas! Itse myös ennakkotilasin sen tuolta joten huomenna pelittää!
Nyt on fiilis yhtä korkealla, kuin AS Roma viimeksi voitti Scudeton!!

Tota en tie kritisoiko kaikki sitä niin pahasti sillä löysin kaksi arvostelua jossa peli sai 9,3%/100 ja täydet 100%!
Ja ilmeisesti noita aseitakin on enemmän (voi olla että toisella hahmolla on jotain eri aseita eli Frankilla)

Niin ja piilotettuja autoja pitäisi olla 10 kipaletta, kun koluaa vapaata peli moodia!


A più tardi!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IL CICLIONE
Tota en tie kritisoiko kaikki sitä niin pahasti sillä löysin kaksi arvostelua jossa peli sai 9,3%/100 ja täydet 100%!
Ja ilmeisesti noita aseitakin on enemmän (voi olla että toisella hahmolla on jotain eri aseita eli Frankilla)

Hehee, 9,3% / 100% :) Ei mikään hääppöinen saavutus, varmaan 93/100? 100% on kyllä aika tiukka arvosana. Laitatko urlia noihin arvosteluihin, olis ihan kiva lukea niitä hieman tässä peliä odotellessa.
 
Hitto,kun joutuu odottaan jouluun.Kuola valuu suusta...(Johtunee siitä,että tänään olen ollut WC:n puolella yhtä paljon kuin koko viime viikon aikana.)
Pitänee sitten tuskissaan lukee muiden kommentteja.

edit.Otetaan sen verran sanoja takaisin,että peliä ei ainakaan joululahjaksi tule.Saapa nähä sitten milloin...


INTERINTER :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Hitto,kun joutuu odottaan jouluun.Kuola valuu suusta...(Johtunee siitä,että tänään olen ollut WC:n puolella yhtä paljon kuin koko viime viikon aikana.)
Pitänee sitten tuskissaan lukee muiden kommentteja.

edit.Otetaan sen verran sanoja takaisin,että peliä ei ainakaan joululahjaksi tule.Saapa nähä sitten milloin...


INTERINTER :)


Etpä ole ainut... Joka siis joutuu odottamaan jouluun...
 
jooo ei ole matikka koskaan hallussa;)

tota hyvä paikka pysyä arvosteluissa pinnalla on

http://www.gamerankings.com

Nel nome di Roma
 
Tänää kopsahti Getaway postista

ja pakko sanoa että kun ostaa pelit itse, ei Äidit tai isät pääse ttuilemaan joululahja jutuilla
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom