Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Getaway hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Saa nähdä miten hyvä peli on. Pitää lukea arvostelut ja sitten päättää ostaako.
Ilmestyy muuten just sopivasti, just kun on vice city läpi pelattu.
 
Tulee hieno jouluaatto kun kinkun jälkeen pääsee pelaa Getawayta, vaikka se ei täydellinen (ehkä) olekkaan niin kyllä uskon että siitä tulee ihan hyvä peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan schumihater
Toivottavasti Lontoo on pelissä hyvin tehty,onhan se siistiä kun on oikea kaupunki mallinnettu.

Kuulemma niin tarkka, että taksikuskit voivat harjoitella pelaamalla tätä peliä. Se on jo aikahyvin. Getawaysta olen saanut sellaisen kuvan, että se on enemmän Drivermainen kuin Grand Theft Automainen. Onneksi autot ovat aitoja. En malta odottaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Getawaysta olen saanut sellaisen kuvan, että se on enemmän Drivermainen kuin Grand Theft Automainen. Onneksi autot ovat aitoja. En malta odottaa.

Mielenkiintoista. Pelin trailerissa ainakin on noin 80% ammuskelua kävellen ja loput 20% autolla ajelua.. tiedä sitten onko tehty tarkoituksella tommonen hämäävä traileri. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
OPSM2 9/10

(vrt. GTA:VC 10/10, Spyro the Dragon 10/10)


Mitä? SPYRO 10/10? :eek:

Nyt kun Vice Cityyn on jo tottunut ja siitä on hävinnyt uutuudenviehätyskin, on Getaway ostettava. Tuskin ostaisin, elleivät autot olisi aitoja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Mielenkiintoista. Pelin trailerissa ainakin on noin 80% ammuskelua kävellen ja loput 20% autolla ajelua.. tiedä sitten onko tehty tarkoituksella tommonen hämäävä traileri. :confused:


No joo, en tiedä kun en ole päässyt edes kokeilemaan. GW:ssä ehkä... Trailerin näin itsekin, mutta trailerit ovat trailereita. Hyvältähän se näytti, mutta uusi GTA se ei ole. Kohta pitäisi ilmestyä, että sitten näemme.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Ja onneksi ei ole...

Nin. Yksi GTA peli vuodessa riittää minullekin. Kyllähän Getaway myisi selvästi paremmin jo siinä harrastettaisiin turhaa väkivaltaa, mutta... Tämä sijoittuu ehkä enemmän Driverin ja GTA:n väliin. Driverissa ei voi tappaa ketään ja GTA:ssa ei oikein muuta tehdäkään.
 
Pääsin testaamaan viimeinkin. Tuntui ihan hyvältä, vaikka näppäimet olivatkin ihan hakusessa. Pahempaa nykimistä ei näkynyt ja grafiikka oli ihan hienoa, vaikkei kyllä niin hienoa, kuin olisin odottanut. Meinaan sen ostaa jokatapauksessa. Tuosta nykimisestä vielä sen verran, ettei siinä ollut kyllä paljon toimintaakaan ruudulla, joten saapa nähdä miten nykii, kun ruutu on ihan täynnä ammuskelevia poliiseja...
 
Se onkin tulossa vasta 11.12... Mistäköhän minä olin saanut sellaisen mielikuvan, että se tulisi jo 4.12? Hah, menin myymään Vice Citynkin jo _väliaikaisesti_ poies, jotta saan ostettua Getawayn ja sen lisäksi pari joululahjaakin. Piru, pitää hakea VC heti alkuviikosta kaupasta "takaisin" ja ostaa sen lisäksi The Getaway, ja lykätä joululahjojen ostoa tuonnemmaksi. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Se onkin tulossa vasta 11.12... Mistäköhän minä olin saanut sellaisen mielikuvan, että se tulisi jo 4.12? Hah, menin myymään Vice Citynkin jo _väliaikaisesti_ poies, jotta saan ostettua Getawayn ja sen lisäksi pari joululahjaakin. Piru, pitää hakea VC heti alkuviikosta kaupasta "takaisin" ja ostaa sen lisäksi The Getaway, ja lykätä joululahjojen ostoa tuonnemmaksi. :D

"elämä on kovaa" sano Rööperi ja pyörty taas. Tässä sitä on mietitty koko ilta joululahjoja... aaaaaaargh
 
no eipä kauaa enää vierähdä ,kun pääsee Lontooseen!

On tätä peliä jo kyllä odotellukin ja ainakin mitä englannin kielisillä sivuilla olen käynyt lukemassa ensi vaikutelmia eri pelaajilta ovat ne olleet lupaavia tai periaatteessa ihan sama ennakkotilasin Getawayn jo.
Mutta niille jotak vielä empivät pelin ostamisessa älkää tehkö sitä tämä peli on varmasti rahansa arvoinen ja olisin jopa valmis maksamaan kaksinkeratisen hinnan olen tätä peliä jo niin kauan odottanut heti ekoista kuvista lähtien.

Sekä se mitä pelistä saa irti ja löytyy on varmasti loistavaa ja mikä hienointa peli on saamassa julkaisun jälkeen kahden kuukauden kuluttua lisää kenttiä ja heti sen jälkeen jatko osa peliin joten kenties tämä peli on uusi FinalFantasy saga?
Voi olla että 24 kenttää tuntuu vähäiseltä mutta se että pelissä ei juurikaan ole time limittejä tekee siitä uudelleen pelattavan toisin kuin DRIVER 2 jota ei jaksa uudelleen pelata koska aikarajat pilaa vapauden tunteen.



Ja noista ilmestymispäivistä niin nehän vaihteli ihan hirveästi. Konsolinetissä pelin julkaisu oli muka 27 viime kuuta (hyvä ostoskikka;) mutta 11.12-12.12 pitäisi olla varma.





uno grande roma,uno giannini e molto grande totti
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom