Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GGX2 Gathering +muita 2d-mättöjä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mezatte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsiisus, älä telo itseäsi... Saavu kuitenkin paikalle, niin katsotaan sitten mitä tapahtuu.
Minä olen ainakin huomenna täällä, en tiedä miten porukkaa paikalle saapuu. Epäilisin että suurin osa pelaamisesta tapahtuu lauantaina/sunnuntai-aamulla.

Tännehän voi tietenkin tulla huomenna, mutta silloin on tosiaan, aika todennäköisesti, pelkästään minä pelikumppanina ja Tsiisus illalla (jos hän pelaamiseen kykenee). Grandpa_C:kin saattaa ilmaantua.

Mijo: Jos se Reload toimii, niin sillähän ei ole mitään väliä miten se on modattu... jotta päästään sitä sitten toisella laitteella pelaamaan.

Veib: Jos Mijo ei paikalle pääse saapumaan, niin en usko että välttämättä tarvitaan toista pleikkaria. Ei meitä kuitenkaan niin paljoa ole, etteikö jo(t)ku(t) voisi odotella vuoroansa hetken aikaa. Jos Mijo taasen tulee, niin on hyvä että kummatkin kauempaa tulevat (sinä ja Mijo) pääsevät pelaamaan niin paljon kuin haluavat, siksi siis tarve toiselle pleikkarille.

Joten ilmoitelkaa miten olisitte tulossa, Mijo ja Veib (jos Mijo olet tulossa)?
 
Tulen huomenna (siis perjantaina) sillä 20:52 perillä olevalla junalla (ja junaan ehtiäkseni saan lähteä tunnin aikaisemmin "töistä"!) Ja tosiaankin tarvitsisin jonkun minua vastaan, yhden käyntikerran perusteella en oikein osaa suunnistaa moisessa suurkaupungissa.
 
Nyt näyttää aika hyvältä.
Auton saan todennäköisesti käyttööni, mutta paikalle pääsen aikaisintaan lauantaina päivällä.
PS2:nkin voin luonnollisesti mukaani ottaa, mutta Dualshock2-ohjaimia minulla on (kuten tunnettua) vain yksi. Toisena ohjaimena on sitten se harmaa PS:n Dualshock.

Enköhän minä lapparinkin raahaa taas mukaani. Täytyy vain improvisoida johtojen kanssa sitten.
 
Jos nyt Veib ehdit vielä tämän lukea, niin tulen todennäköisesti itse asemalle vastaan... bussilla.
Eli bussilla matkustamme tänne paikanpäälle sitten.
Uskon että sinulla on vielä kännykän numeroni, niin voi soitella jos haluaa jotain varmistella... olen kuitenkin ulkopuolella parkkipaikoilla odottamassa, kymmentä vaille yhdeksältä.

Eipähän ole tullut pelattua viikkoon... viimeksi viime torstaina tai perjantaina pelasin, ja sekin oli arcadea läpi Reloadissa. Saas nähdä miten luistaa... :/
 
Ylös Bottom