Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Sehän on hienoa, minunko luonani vai Mijon? Ensi viikolle minulla kuitenkin menee, ja todellakin omalta osaltani aikaisintaan 17.00.
- Manji
No sinun luoksesi ainakin löydän....
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sehän on hienoa, minunko luonani vai Mijon? Ensi viikolle minulla kuitenkin menee, ja todellakin omalta osaltani aikaisintaan 17.00.
- Manji
Et muuten mezatte ole ajatellut lähteä absolutioniin #Reloadia hakkaamaan?
Hmmm.. Tarkoittaako tuo true 2-elimination ja kolme matsivoittoa että losers bracketin voittaja joutuu voittamaan 6 matsia? Neljä riittää niin ei mene maku.
Mikäli pelaajia on paikalla vähintään 9, tiimiturnaus myös ehdottomasti!
En halua EX-turnausta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tsiisus
No, finaalimatsit ovat muutenkin niin jännittäviä,
(paitsi jos pääsen taas Mezattea vastaan, aivoni tyhjenevät ja maailmat räjähtävät, ja peli menee pelkkään varmisteluun, onneksi muilla ei ole samanlaista ongelmaa, ja muiden matsit ovat varmasti paljon hauskempaa katsottavaa)
että kyllä niitä sen kuusi jaksaa.
Viimeksi gatheringissa pelattiin alussa yhdestä otteluvoitosta, "välierät" pelattiin kahdesta ja finaali neljästä, kerrasta poikki systeemillä. Jos nyt oikein muistan.
Joka vaikutti aika hyvältä.
Ja en minäkään mielelläni ex-turnausta halua.
Nyt pitäsi tulla tarpeeksi väkeä, jotta joutuu jo tinkimään taaskin normaalistakin peliajasta (kun JOKU olisi halunnut pelata viime gatheringissä enemmänkin mutta kun JOKU MUU kasvatti virtuaalipenistään...)
Ja kumminkin haluan nähdä uusia pelaajia ja oppia uusia jutsuja.(eikä mitään shadow-runkkausta, vertauskuva)
Vähän muuten kädet syyhyää matsaamaan!
Tänään en voi silti tulla, joten reenaaminen jää todella vähiin. On taas innebandyy classicin kans, ei oikein viitsi jättää kaverita yksin sinne. Ja pientä muutakin projektia pukkaa taas...
No eipä sitä ikinä tiedä vaikka meitä koulutettaisiinkin. Ainakin jos minä olen mukana. Ruotsalaisista kun ei paljoakaan tiedä etukäteen, paitsi että en del av dom har varit i Frankrike, så de borde kunna spela ganska bra...
Ja noista sitten voisi järkätä jotain...
ps. En ymmärrä ajoitusta hyökkäyksissä Johnnyn 6S, lvl2 Finer RC jälkeen. 6H:n pitäisi ilmeisesti refloatata mutta tuleeko sen osua vastustajan ollessa ylhäällä, alhaalla vai siinä välissä? (jatko 6H:hon kait jump, K, S, ensenga tms.?)
Mijo menetkö erikseen kun takaisin lähtisin sunnuntaiaamuna.