Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GGX2 Gathering +muita 2d-mättöjä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mezatte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mez, kyllä minua kiinnostaa ja voin toimia autokyytinä max. 4:lle hengelle, mutta en halua luvata mitään jos en ole varma. En halua että käy niin kuin kävi aikaisemmin eli joudun perumaan.. Tiedän varmaan tarkemmin kun tuo tammikuu lähestyy loppuaan..

Ruotsalaisia voin olla vastassa jos he saapuvat Helsingin päähän.

- Manji
 
Manjimaru: periaatteessa et joutunut perumaan viimeksi, jos nyt oikein muistan niin et luvannut varmaksi silloin mitään.
Mutta jos tällä kertaa vaikka pääsisit tulemaan. ;)

Jokatapauksessa, Ruotsalaisia olisi näillä näkymin tulossa kolme. Täysin varmaa ei kuitenkaan edelleenkään ole heidän tulemisensa. Kiinnostusta ja halua näyttää löytyvän, mutta tällä hetkellä pähkäilevät matkakustannuksien kanssa. Harmillista että laivamatkatkin maksavat aika hämärän isoja summia. Ryan Airilla tietenkin pääsisivät 400 kruunuun edestakaisin, mutta en sitten tiedä onko tuo/nuo tarjoukset vielä voimassa helmikuussa.
Tarkemmin selviää lähempänä miittiä pystyvätkö tulemaan, kyllä minä uskon että he jonkin keinon löytävät ja pääsevät paikalle.

Jos tulevat Ryan Airilla, tulevat suoraan Tampereelle.

Ajattelin että Gatheringiin voisi järjestää 4 laitetta (8 pelaajaa), sekään ei välttämättä riitä jos ja kun monta osallistujaa tulee, mutta sillä on selvittävä.
Tällä hetkellä on tiedossa ja saadaan 3 televisiota, 2 PS2sta, 2-3 GGX2sta.
Pyytäisin mahdollisia osallistujia ilmoittelemaan jos pystyisivät mitenkään pistämään kortensa kekoon ja tuomaan mukanaan laitteensa Gatheringin ajaksi.
Eli yksi televisio(sellainen missä toimii 60hz moodi), kaksi PS2:sta ja 2 GGX2:sta, näille olisi tarvetta. Dreamcast voisi myös olla hyvä saada, jos joku vain haluaa tuoda... omani kun on edelleenkin rikki.
Kolmellakin televisiolla saattaisi jotenkuten pärjätä, mutta jos ihmisiä tulee yli 12-14, saattaa siinä olla hyvin pitkiä välejä että pääsee pelaamaan.
Viime Gatheringissä olisi ollut neljä televisiota mahdollista saada täältä pelkästään, mutta ei enään tällä kerralla. :/

Erittäin suurella todennäköisyydellä pystytään myös nauhoittamaan matseja miitissä.

Manji, Mijo ja West, kannattaa kokoontua yhteen ja pelailla, niin saa harjoitusta ennen Gatheringia. ;)
 
Enköhän minäkin voisi oman PS2:ni ja GGX2:n tuoda. Omat ohjaimet kun otan kuitenkin mukaan, niin ei tuo konsolikaan siinä paljoa paina. NTSC-signaalia tukeva televisiokin minulta löytyy (28' Panasonic widescreen). Se on kuitenkin sen verran painava, etten sitä kovin mielelläni ala ympäri Suomea raahaamaan, ellei se sitten ole se vihoviimeinen vaihtoehto.
Niin, tuo 13. - 15. helmikuuta muuten sopii minulle oikein hyvin. Siitä seuraava viikonloppu onkin sitten taas varattu.

Jonkinlainen "Helsinki-miitti" olisi tosiaan hyvä. West ja Manji: Mikäli aikaa löytyy, niin meikäläisenkin luona voi pelata oikein hyvin. Mitään tärkeitä suunnitelmia ei minulla ainakaan ensi viikolla ja siitä eteenpäin tammikuun loppuun ole, joten mikäli kiinnostaa ottaa hieman tuntumaa GGX2:en, niin sovitaan joku ilta tai viikonloppu, jolloin kokooonnutaan tänne mättämään.
Jos muitakin ehdotuksia löytyy, niin olen pelkkänä korvana.
 
Mijo, sano ensi viikolta joku arki-ilta paitsi maanantai, niin voin tulla kylään (siinä 17.00-18.00 alkaen). Ilmoittele sitten vaikka privana osoitetta.

West voi ilmoitella itsestään kun ei miehestä ole taas vähään aikaan kuulunut mitään. Muista West myös että nyt lauantaina (3.1.) on taas VF-miitti!

Jos saataisiin edes ensi alkuun pari kertaa kuussa GGXX:ää pelailtua niin ehkä minä siitä sitten innostuisin vähäksi aikaa.

Minä en myöskään enää tulevaisuudessa roudaa telkkuani yhtään minnekään. 32" NORMAALIsuhteinen putkinäyttöjättiläinen joka sai rautanyrkki 2:sta bonuksena käynnistysvaikeudet. Päällelaittaminen vaatii nyt pieniä patenttitemppuja.. :(

- Manji
 
Kyllä täällä ollaan, eipä vaan ole juuri sanottavaa. Tuun varmaan huomenna miittiin.

Vai että telkku temppuilee, no minulta meni taas tikku rikki rautanyrkissä. Eli nyt pitäisi jostain saada korvaava... :(

Viellä kun VF:ää jaksaisi harjoitella, Dance dance revolution on pysynyt sitkeästi koneessa. Ja sain lopulta Silent Hill 3:sen ja Ico:n loppuun, olivat jääneet hieman kesken.

Otetaan kanssa vähän GGXX:ää miitissä jos sopii

:D
 
Meikäläisellä olisi keskiviikkona 7.1. aikaa, joten olisiko kellään kiinnostusta raahautua tuolloin tänne Pihlajamäkeen GGX2:ta pelailemaan?
Jos saataisiin edes alustavasti sovittua mahdollisimman monelle (tai siis kaikille kolmelle ;D) sopiva ajankohta, niin sovitaan sitten yksityisviesteillä tarkemmin.
 
Minulle sopii ainakin tällä hetkellä, lisäksi ajan Pihlajamäkeen kotoani n. 10 minuutissa (asun Tammisalossa) niin että kenties useamminkin voin tulla pelaamaan. West asuu Espoossa mistä on HUOmattavan paljon pidempi reissu..

- Manji
 
Ei sitten muuta kuin onnea tentteihin..

Mijo: Voin tulla kyllä yksiksenikin, niin saa ainakin ensi kosketuksen. En muista että olisin pelannut sinua vastaan rautanyrkki 2:ssa..

Ja Mezatte, mielestäni ei kannata hermostua liikaa telkkujen ym. kanssa. jos tulee paljon väkeä ja on vain 2 pelipistettä, se on silti mielestäni parempi kuin 3 heppua ja viisi pleikkaa.. Kun nyt ollaan jo melko hyvin todistettu että osanottajamäärä on suurella todennäköisyydellä pienempi kuin ilmoittautuneiden joukko..

- Manji
 
Lisää vain miittejä sitten pojat, useammin, Westikin mukaan.

Osallistujamäärä on tällä hetkellä yli kaksikymmentä... ruotsalaiset mukaanlaskettuna siis. Heitä tulee neljä.
Mikäänhän ei tietenkään ole varmaa ja olen tuohon sisällyttänyt epävarmat.

Jokatapauksessa niistä televisioista. Kyllähän sitä kolmellakin pärjää (6 pelaajaa kerrallaan), mutta mietin vain sitä, että jos paljon tulee, niin on se ikävää koska todella moni joutuu silloin vain katselemaan.
Sanotaanko että tunnen kaksi osallistujista joilla on ilmeisesti keskittymisvaikeuksia koska heidän täytyy olla pelaamassa melkein kokoajan. :P
Yritän vielä kysellä että pystyisikö kukaan tuomaan neljättä televisiota, jos ei, niin sitten on pärjättävä ilman. :/
Kyllä noita 60hz tukemattomia TVtä löytää (minulla on yksi, MV-kuva jos 60hz) täältä, mutta niillä on todella ikävä lähteä pelaamaan...

On ollut myös huhua, että yksi osallistujista pystyisi tuomaan #reloadin... mutta siitä ei ole varmaa tietoa, joten en odota mitään. Mukavahan tuota olisi päästä kokeilemaan kyllä.

Niitä muitakin taistelupelejä olisi hyvä saada, kuten SC2, VF4Evo, jne. Ja tietenkin DC. DC pelit löytyy minulta (paitsi A3).
Onko SC2ssa muuten 60hz optio?

Täytyy kuitenkin muistuttaa että koneet on varattu pääasiassa X2lle. Eli jos jotkut haluavat pelata X2sta, niin ensisijaisesti sitä sitten. Koska useimmat osallistujat eivät pelaa muita tappelupelejä, sen takia tällainen "arvojärjestys", varsinkin jos laitteita tulee olemaan vähän.
Uskon kyllä että muita pelejä pääsee pelaamaan yllinkyllin, ei siellä varmasti ole väkeä kokoajan koneiden kimpussa (varsinkin myöhemmin yöllä voi olla hyvinkin hiljaista).
Kertokaa kuitenkin ihmeessä jos tämmöinen "arvojärjestys" häiritsee joitain teistä...
 
Treenaa toki kovasti Mez, koska ykköstykkimme kuitenkin olet. En kuitenkaan usko ettäkö mitään ongelmia tulisi ruotsalaisten kanssa.. Minulla ei ainakaan ollut VF:ssä.

#reloadhan varmaan olisi sitten japsiversio vai mitä?. Eli tarvitaanko siihen modattua pleikkaa?

Toivottavasti ruotsalaisia tulee mahdollisimman monta, ja myönnettävä on että 20:lle hepulle on kyllä ahdasta kolmen pleikan ääressä. Toisaalta Rautanyrkkiinkin oli tulossa kolmisenkymmentä tyyppiä, ja miten kävikään.

Enköhän minä Mijon luona vielä ainakin Tammikuussa voisi käydä kerran viikossa, miltä kuulostaa Mijo?

EDIT: Toki tuon mukanani Evon ja SC2:n pleikalle. Katsotaan saisinko DC:n putsausoperaation tehtyä ennen miittiä.. Ja SC2 pyörii kyllä 60 Hz:lla, mutta kuka sitä pelaa?

- Manji

" Chipp: Bullshit! Goddamn! What the heck!
Bridget: Japanese assassination techniques sure are noisy..."
 
Pitää kyllä tosiaan harjoitella. Harmi että yksin joutuu, mutta on noissa joissain comboissa harjoittelemista että lähtevät 100% varmuudella.

Sama henkilö joka olisi tuomassa #Reloadin, toisi myös modatun pleikkarinsa. Varmaa tietoa ei tietenkään ole, että hankkiiko hän #Reloadia vai ei, sen takia tämä olisikin "huhu".

Ruotsalaisia olisi tulossa neljä, mutta puolet heistä harkitsevat vieläkin tänne lähtemistä. Puhuin Pizzamakerin (Ruotsin ryhmän "päämies") kanssa ja hän mainitsi kyseisestä asiasta. Kuitenkin hän lupasi valaa heihin intoa kun pelailevat usein yhdessä X2sta. Uskoisin kyllä että ruotsista tulee väkeä, kuinka paljon... siitä en tiedä.
Toivon todellakin että kaikki neljä saapuvat paikalle.

Eli siis, yli kaksikymmentä henkilöä käsittää tämä osallistujalista. Kuten kuitenkin sanoin, ne eivät ole varmoja, toisinsanoen on luultavaa että tästä tippuu väkeä vielä.
Rautanyrkki 2 oli myös hyvä esimerkki siitä. Ei nyt kuitenkaan maalailla piruja seinille.
Lähempänä ajankohtaa näkee kuinka moni tulee sitten "varmasti", silloin täytyy katsoa tätä televisio-tilannetta tarkemmin.

DCn saattaa saada eräältä toiselta osallistujalta, täytyy kysellä tarkemmin... pääasiassa Manjille tuo kysymys oli jokatapauksessa, ei täällä taida hirveästi DCtä omistavia olla (siis harkitsemassa osallistumista Gatheringiin).
Ja SC2ta tiedän ainakin parin olevan kiinnostuneita kokeilemaan (Tsiisus ja Tebu), eli ajattelin jos olisi enemmänkin. Tosiaan, kuka sitä pelaa? ;) Itse ainakin keskityn X2en ja luultavasti hieman 3rd strike/cvs2en.

EDIT: Unohdin muuten mainita, että jokaiselle löytyy jotakin Gatheringissä, eli on aivan varmaa ettei sinne tule pelkästään häviämään. Kokemattomia/vähän pelanneita henkilöitä on paikalla, kuten myös vähän kokeneempia. Jos siis heitä saapuu, siitähän se on kiinni. :/
Jokatapauksessa siellä oppii aivan varmasti uutta pelistä ja uskoisin että kaikilla on hauskaa... tai jotain...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Ja SC2 pyörii kyllä 60 Hz:lla, mutta kuka sitä pelaa?

Niinpä niin. Pelasin sitä taas pienen tauon jälkeen, ja noin kolmannessa matsissa tuli sellainen "hitto että tää on muuten tylsää"-fiilis. Ja heti singahti X2 takaisin koneeseen. :)
 
Kuuluuko kenellekään mitään uutta?

Tällä hetkellä ruotsalaisia on tulossa kolme ja yksi harkitsee... hänen osallistumisensa ei ole varmaa.

Tässä on tullut pieniä ongelmia esille ja näyttää siltä että Gatheringia ei voidakaan pitää Ylöjärvellä...
Mutta ei siinä onneksi ole hirveää hätää, tilat saa järjestettyä täältä Tampereelta, Hervannasta, eräästä kerhohuoneesta (joka sattumalta on hyvin lähellä kotiani :D).
Ylöjärvellä ei kovin lähellä ole kauppoja, mutta tuolla ainakin on kaikki tarvittavat melkein vieressä. Matkakaan ei eroa Ylöjärvestä paljoakaan, hieman ehkä lyhyempi Hervantaan.

Siinä kaikki, sorry about the inconvenience. :(
 
Minulle ei tällä hetkellä kuulu mitään uutta muuta kuin että viikoittaisiin sessioihin minulla ei ole aikaa missään pelissä.. En tällä hetkellä jaksa miettiä ehdinkö miittiin vai en, todennäköisesti paras tapa suhtautua minuun on toivoa että ilmaannun paikalle..

Minulle tuo on vain plussaa että miittipaikka on lähempänä Hesaa.. Miten yöpymismahdollisuudet?

- Manji
 
Hyvin vähän näennäisesti lähempänä.
Mutta toivotaan että saat asiat reilaan niin että pääset tulemaan.

Eräs ruotsalaisista "mahdollisista" osallistujista, kyseli että oletko sinä tulossa. Hän on kuulemma niiden ruotsalaisten Veeäffereiden tuttu ja pelaa itsekin jonkinverran VF4Evoa. Hän olisi, ilmeisesti, kiinnostunut pelaamaan kanssasi sitä Gatheringissä.

Nukkumismahdollisuudet on miitti-paikalla, sinne mahtuu hyvinkin. Pyydän kaikkia osallistujia ottamaan mukaansa makuupussin, koska nukkumisalustoja on hyvin vähän. Jos ei ole makuupussia, eikä saa mistään lainaan, niin jotain aivan varmasti järjestetään kyllä.
Kerrataan vielä että Gathering on tosiaan 13.-15. päivät, viikonloppu.
Mahdollisten osallistujien lista on tässä (siihen on merkitty myös varmat ja vielä epävarmat henkilöt, kaikki jotka eivät ole vielä kieltäneet):
Minä, Mezatte
Tsiisus
Huppumies
Lari
Piili
Tebu
Grandpa_C
Muazen
Mijo
LANman
Pizzamaker
Wizn
Scooby
Manjimaru
West
Veib
Chaos
Warriorr
Tbl
Sulq
Diep
Stormiina
Kalevispetke

Muuten, Veib, kenellä hahmo(i)lla nykyään pelailet pääasiassa GGXX:ää?

Kysykää pois jos tulee mieleen jotain.
 
No kaipa sitä voi pikkuhiljaa lupautua tulemaan, joskin kysyisin vielä että kuinka aikaisin perjantaina on ajatus aloittaa? Ajattelin nimittäin ajankäytöllisesti asiaa niin että tulisin lauantaiaamuna ja olisin vain yhden yön.. Perjantaina joutuisin kuitenkin tulemaan niin myöhään ettei hirveämmin nappaa. Entä kuinka aikaisin sunnuntaina lopetetaan?

Et muuten mezatte ole ajatellut lähteä absolutioniin #Reloadia hakkaamaan?

Asiasta viidenteen, tulevaisuudessa voisin torstai-iltaisin kenties taas pelailla vähän GGXX:ää, paitsi nyt tulevana torstaina.. mutta mites olis, Mijo?

Manji
 
Sehän on hienoa, minunko luonani vai Mijon? Ensi viikolle minulla kuitenkin menee, ja todellakin omalta osaltani aikaisintaan 17.00.

- Manji
 
Ylös Bottom