Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan uusi käyttäjä
Matkakuluja esim. junalla on hieman paha jakaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan uusi käyttäjä
Mezatte - juu, mutta euroversiosta allekirjoittanut tuossa höpisikin, Suomessa kun asutaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Just just. Oppia ikä kaikki.
Edit: omasta osallistumisestani voin jo sen verran sanoa että tentit painaa lokakuun lopulla enemmän tai vähemmän päälle, ei kannata luottaa siihen että pääsen tulemaan. Ja niinku olen jo varmaan sanonut, jos tulen niin se on silloin yksi päivä eikä enempää...ihan ton urheilun takia. Mutta noiden tenttien suhteen mikään ei ole vielä kiveen kirjoitettua, katellaan nyt.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Mezatte:
Jos on tarvetta niin multa löytyy sitten ps2 versiot peleistä
GGXX, VF4Evo, Tekken 4, Tekken Tag, CvsS2.
DC:lle on MvsC, SFa3, Soul calibur, ja (puwahahaaa.. ) VF3tb.
Mulla on myös DC sekä DC arcade stick.
Tietysti voin tuoda mukanani myös pleikan ja sen kolme tikkua..
- ManjiMaru
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kalevispetke
Moro vaan Mezatte. Mää oon se kaveri joka on käynyt teillä muutaman kerran sen toisen kaverin kaa höylimäs Soul Caliburia.
(Sophitia(mä) vs. Seung Mina(se toinen kaveri)) Ja legenda ei kuole koskaan....
Vois varmaan tulla tonne höyliin SC2ta. Kun tohon mennessä se peli on varmaan jo ilmestyny ja mää oon pelannu sitä luultavasti aika runsaasti nii vois tulla koittaan että kuinka lujaa tulee turpaan.
Toi oli muuten ihan hienoa luettavaa toi sun eka postaus:
"Ja yksi suurin tarkoitus oli kasvattaa taistelupelikulttuuria."
Oujee!!!!!!!! Lisää tämmösiä kavereita!!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mezatte
Tuota gatheringia ei pidetä siellä kämpässä missä sä ja sun kaveris olette käyneet, vaan Ylöjärven kämpässä.
Voin kyllä sanoa että ei ole hirveän järkevää tulla pelkästään pelaamaan SC2ta tai mitään muutakaan peliä, GGX2 gathering kun tämä kuitenkin on.
Voi tietenkin tulla ja yrittää pelata, mutta suurin osa pelaa GGX2sta, eli voi olla hyvinkin mahdollista että ei pääse pelaamaan SC2ta ja joutuu odottamaan paljonkin.
Varoitan tästä, koska ensisijaisesti laitteet on varattu GGX2lle, jos pelaajat haluavat pelata muuta, eivät GGX2sta, niin sitten peliä vaihdetaan. Se menee pääasiallisesti "majority decides" periaatteen mukaan, siihenkin silti vaikuttaa se onko pelaajia jotka haluavat pelata GGtä.
Tervetullut olet jokatapauksessa, ellei tuo pelote ettei saatakaan päästä paljoa pelaamaan SC2ta vaikuta.
Täytyy vain neuvoa tarkemmin sulle sitten location.
Täytyy muutenkin privassa neuvoa tuo kaikille osallistujille tarkemmin, sitten lähempänä ajankohtaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Mezatte, onko jo kohta selvillä se tarkempi päivämäärä? Itse äänestän viikonloppua ihan varmuuden varaksi..
En näe mitään suurempia esteitä tulemiselleni kuin sen että tuleeko minulla olemaan hauskaa jos pelaan vain pelejä joita en osaa kunnolla..
Erityisesti tuo paikka, Ylöjärvi? missä se on? Onko Tampereelle mielekästä tulla junalla?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
www.play-asia.com...Game Accelerator...kympillä (eur)...postikuluineen.
Se 50 hertsistä. Kenenkään en soisi enää hidasta versiota pelaavan sen jälkeen kun ite sen 20% sain Tagiin lisää nopeutta.
No tämäkään nyt ei hirveesti tähän ketjuun kuulu mutta tulipahan taas sanottua.
TTT!