Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GGX2 Gathering +muita 2d-mättöjä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mezatte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tainnu junasta ollakaan puhetta...vaan autosta.

Mezatte - juu, mutta euroversiosta allekirjoittanut tuossa höpisikin, Suomessa kun asutaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan uusi käyttäjä
Matkakuluja esim. junalla on hieman paha jakaa. :rolleyes:

Kuten illu tuossa jo ehti mainitsemaan, ei olekaan kysymys junasta vaan ManjiMarun (ilmeisesti) omasta autosta, jolla hän voisi suostua kyyditsemään. Tämähän tulisi halvemmaksi kuin junalla matkustaminen, ainakin epäilisin. Etenkin jos vielä kolmaskin henkilö tulisi mukaan ja maksaisi oman osansa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan uusi käyttäjä
Mezatte - juu, mutta euroversiosta allekirjoittanut tuossa höpisikin, Suomessa kun asutaan.

Öääh? Niin, mutta mistäs tiedät jos vaikka minä tai ManjiMaru oltaisiin ongittu Japanin konsoli-versio jostain takataskusta? Mitäs sitten siihen sanoisit, häh?! :D

Mutta siis, arvelin vain tuosta kun sanoit tyyliin "arcade on GGXX ja konsolilla on GGX2" vaikka siis Japaninkin konsoli-versio on GGXX, niin mainita että jos et vaikka tiennyt ja selvennykseksi.
Kun tuota arcade-versiotahan ei ole käännetty ollenkaan jenkkeihin tai Eurooppaan(-versioisiksi), kaikki kabinetit on Japanista tai sen ympäristöstä ostettuja by yksityishenkilöt.
Jos ne käännettäisiin, niin erittäin suurella todennäköisyydellä niidenkin nimet dubattaisiin GGX2ksi.
 
Just just. Oppia ikä kaikki.

Edit: omasta osallistumisestani voin jo sen verran sanoa että tentit painaa lokakuun lopulla enemmän tai vähemmän päälle, ei kannata luottaa siihen että pääsen tulemaan. Ja niinku olen jo varmaan sanonut, jos tulen niin se on silloin yksi päivä eikä enempää...ihan ton urheilun takia. Mutta noiden tenttien suhteen mikään ei ole vielä kiveen kirjoitettua, katellaan nyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Just just. Oppia ikä kaikki.

Edit: omasta osallistumisestani voin jo sen verran sanoa että tentit painaa lokakuun lopulla enemmän tai vähemmän päälle, ei kannata luottaa siihen että pääsen tulemaan. Ja niinku olen jo varmaan sanonut, jos tulen niin se on silloin yksi päivä eikä enempää...ihan ton urheilun takia. Mutta noiden tenttien suhteen mikään ei ole vielä kiveen kirjoitettua, katellaan nyt.

Tuli tässä mieleen... että sä ja Veibihan asutte suhteellisen lähellä toisianne (Lappeenranta ja Imatra, eikös ne ole aika vierekkäin)?
Eikös siinä olisi mahdollisuuksia järjestää kimppakyytiä jos teitä osallistuminen kiinnostaa, tietenkin kyydin löytäminen jne. onkin vähän mutkikasta puuhaa... mutta eikös tuo voisi olla mahdollista?
Jos Veibillä painaa matkakulut niin pahasti päälle tuossa, niin eikös siinä olisi aika kova idea kun jakaisitte ne autolla (joltain tutulta, tai jos jommallakummalla on oma auto tai jotain)?

Tosin tuo yksi päivähän vaikuttaa siihen sitten että Veibikin voi viipyä vain yhden päivän, mutta eikös tuossa ehtisi aika hyvin silti matsaamaan? Jos sen ajoittaisi vaikka sille päivälle kun olisi aikeissa pitää jonkinlainen turnaus... siinä saisi väännettyä tarpeeksi ja sitten vielä sellainenkin. Tai jos Veib haluaisi viipyä kauemmin, niin voisi sitten lähteä vaikka junalla pois, tulisiko se "auto-junalla pois" halvemmaksi kuin meno-paluu junalla?

Kunhan tässä vain heittelen näitä ehdotuksia.
 
Mulla ei oo autoa. Eikä se niitä tenttien ajankohtia mihinkään muuttais kuitenkaan... :(

Ja itse asiassa veikkaisin että samaan autoon tarvitaan enemmän kun kaksi matkustajaa jos meinaa että tulee junaa halvemmaksi. Tietty asia ei olekaan enää sama jos ei saa junasta opiskelija-alennusta. No joo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Mezatte:

Jos on tarvetta niin multa löytyy sitten ps2 versiot peleistä
GGXX, VF4Evo, Tekken 4, Tekken Tag, CvsS2.

DC:lle on MvsC, SFa3, Soul calibur, ja (puwahahaaa.. ) VF3tb.

Mulla on myös DC sekä DC arcade stick.

Tietysti voin tuoda mukanani myös pleikan ja sen kolme tikkua..

- ManjiMaru

Piti huomauttaa, kun tässä päivänä eräänä laitoin Tagin koneeseen ja shokki tuli kun muistin että sehän on 50 Hz....

Niin että sitä ei varmaan kovin moni halua pelata.

-Manji
 
www.play-asia.com...Game Accelerator...kympillä (eur)...postikuluineen.

Se 50 hertsistä. Kenenkään en soisi enää hidasta versiota pelaavan sen jälkeen kun ite sen 20% sain Tagiin lisää nopeutta.

No tämäkään nyt ei hirveesti tähän ketjuun kuulu mutta tulipahan taas sanottua. :)

TTT!
 
Moro vaan Mezatte. Mää oon se kaveri joka on käynyt teillä muutaman kerran sen toisen kaverin kaa höylimäs Soul Caliburia.
(Sophitia(mä) vs. Seung Mina(se toinen kaveri)) Ja legenda ei kuole koskaan....

Vois varmaan tulla tonne höyliin SC2ta. Kun tohon mennessä se peli on varmaan jo ilmestyny ja mää oon pelannu sitä luultavasti aika runsaasti nii vois tulla koittaan että kuinka lujaa tulee turpaan.

Toi oli muuten ihan hienoa luettavaa toi sun eka postaus:
"Ja yksi suurin tarkoitus oli kasvattaa taistelupelikulttuuria."

Oujee!!!!!!!! Lisää tämmösiä kavereita!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kalevispetke
Moro vaan Mezatte. Mää oon se kaveri joka on käynyt teillä muutaman kerran sen toisen kaverin kaa höylimäs Soul Caliburia.
(Sophitia(mä) vs. Seung Mina(se toinen kaveri)) Ja legenda ei kuole koskaan....

Vois varmaan tulla tonne höyliin SC2ta. Kun tohon mennessä se peli on varmaan jo ilmestyny ja mää oon pelannu sitä luultavasti aika runsaasti nii vois tulla koittaan että kuinka lujaa tulee turpaan.

Toi oli muuten ihan hienoa luettavaa toi sun eka postaus:
"Ja yksi suurin tarkoitus oli kasvattaa taistelupelikulttuuria."

Oujee!!!!!!!! Lisää tämmösiä kavereita!!!

Tuota gatheringia ei pidetä siellä kämpässä missä sä ja sun kaveris olette käyneet, vaan Ylöjärven kämpässä.

Voin kyllä sanoa että ei ole hirveän järkevää tulla pelkästään pelaamaan SC2ta tai mitään muutakaan peliä, GGX2 gathering kun tämä kuitenkin on.
Voi tietenkin tulla ja yrittää pelata, mutta suurin osa pelaa GGX2sta, eli voi olla hyvinkin mahdollista että ei pääse pelaamaan SC2ta ja joutuu odottamaan paljonkin.

Varoitan tästä, koska ensisijaisesti laitteet on varattu GGX2lle, jos pelaajat haluavat pelata muuta, eivät GGX2sta, niin sitten peliä vaihdetaan. Se menee pääasiallisesti "majority decides" periaatteen mukaan, siihenkin silti vaikuttaa se onko pelaajia jotka haluavat pelata GGtä.

Tervetullut olet jokatapauksessa, ellei tuo pelote ettei saatakaan päästä paljoa pelaamaan SC2ta vaikuta. :)
Täytyy vain neuvoa tarkemmin sulle sitten location.

Täytyy muutenkin privassa neuvoa tuo kaikille osallistujille tarkemmin, sitten lähempänä ajankohtaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mezatte
Tuota gatheringia ei pidetä siellä kämpässä missä sä ja sun kaveris olette käyneet, vaan Ylöjärven kämpässä.

Voin kyllä sanoa että ei ole hirveän järkevää tulla pelkästään pelaamaan SC2ta tai mitään muutakaan peliä, GGX2 gathering kun tämä kuitenkin on.
Voi tietenkin tulla ja yrittää pelata, mutta suurin osa pelaa GGX2sta, eli voi olla hyvinkin mahdollista että ei pääse pelaamaan SC2ta ja joutuu odottamaan paljonkin.

Varoitan tästä, koska ensisijaisesti laitteet on varattu GGX2lle, jos pelaajat haluavat pelata muuta, eivät GGX2sta, niin sitten peliä vaihdetaan. Se menee pääasiallisesti "majority decides" periaatteen mukaan, siihenkin silti vaikuttaa se onko pelaajia jotka haluavat pelata GGtä.

Tervetullut olet jokatapauksessa, ellei tuo pelote ettei saatakaan päästä paljoa pelaamaan SC2ta vaikuta. :)
Täytyy vain neuvoa tarkemmin sulle sitten location.

Täytyy muutenkin privassa neuvoa tuo kaikille osallistujille tarkemmin, sitten lähempänä ajankohtaa.


Jaahas, no tuo pelottaa jonkin verran, GGX2 kokemus on täysi nolla joten sitä ei niin mielellään raahaudu pelaan...
Normi GGX löytyy PClle ja oon pelannu siinä normal difficultyllä arcaden läpi (tiukkaa teki) :D
Ylöjärvellä? Jaahas, sää oot siirtynyt toiselle puolelle kaupunkia näemmä. Sitä kämppää en vielä tunnekaan. Saat kertoo mulle osoitteen jossain vaiheessa.

Jos sinne tulee enemmistö GGX2 porukkaa niin voi olla etten raahaudu. Vois vaikka kysyä kaikilta tulijoilta mitä ne ensisijaisesti haluu pelata nii sais tietää.
 
Ok, nyt se on sitten varmaa ettei minua tässä miitissä nähdä.

Mulla on silloin kirjat nenän alla, just niinku arvelinkin.
 
Mezatte, onko jo kohta selvillä se tarkempi päivämäärä? Itse äänestän viikonloppua ihan varmuuden varaksi..

En näe mitään suurempia esteitä tulemiselleni kuin sen että tuleeko minulla olemaan hauskaa jos pelaan vain pelejä joita en osaa kunnolla..

Erityisesti tuo paikka, Ylöjärvi? missä se on? Onko Tampereelle mielekästä tulla junalla?

- ManjiMaru
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Mezatte, onko jo kohta selvillä se tarkempi päivämäärä? Itse äänestän viikonloppua ihan varmuuden varaksi..

En näe mitään suurempia esteitä tulemiselleni kuin sen että tuleeko minulla olemaan hauskaa jos pelaan vain pelejä joita en osaa kunnolla..

Erityisesti tuo paikka, Ylöjärvi? missä se on? Onko Tampereelle mielekästä tulla junalla?

Juu, se on viikonloppuna, tarkka päivämäärä on 17.-19.
Pari henkilöä tulee jo torstaina.
Mutta kyllä siellä hauskaa tulee olemaan, usko pois, kun vaan ei tule hirveän "masentuneella" asenteella. :)
Siellä on myös monta muuta henkilöä jotka eivät osaa peliä kunnolla tai pelaavat ensimmäisiä kertoja, sekin on hyvä asia.

Ylöjärvi on noin 10-20 kilometriä pohjoiseen päin Tampereelta, sinne on kuitenkin suorempi reitti kuin tänne Tampereelle, missä tämä alunperin oli tarkoitus järjestää, Helsingistä tultaessa siis.

Tuosta juna-asiasta en osaa sanoa, ei se nyt kai epämielekästäkään ole sillä tulla. :)

Pistän tässä, heti kun kiireiltäni kerkiän, sinulle privassa viestiä tarkemmin asioista.
Kaikille muillekin osallistujille, täältä nyt ei taida muita tulla kun sinä ja EHKÄ westi.

Voisin tähän vaikka jonkinlaisen osallistujalistan laittaa vaikkei nämä nickit varmaan kenellekään kerro mitään:
Mezatte.
Tsiisus.
Huppumies.
Grandpa_C.
Lari-.
Cson.
Muazen.
Chaos.
Warriorr.
Mijo.
ManjiMaru (laitan nyt sinutkin sitten tänne).

West (epävarma).

Lisää mahtuu, jos nyt vielä sitten on osallistujia täältä, ilmoitusta vain.
 
Miitti on nyt sitten ohi. Vähän pieni siitä loppujenlopuksi tuli, silti yksi isoimpia mitä on aikaisemmin ollut (no, enpähän ole erikoisemmin mainostanutkaan). Tunnelma oli erittäin rento ja kaikilla näytti olevan hauskaa, ilmeisesti kaikki myös saivat pelata aivan tarpeekseen. Useimmat parantuivat huomattavasti pelillisesti viikonlopussa ja saivat todella hyvää treeniä, ja monet vaihtelivat myös strategioita ja taktiikoita melkein kokoajan. Erittäin paljon kiitoksia kaikille osallistujille, joita täältä ei kylläkään ollut muuta kuin yksi.

Osallistujalista oli:
Minä
Tsiisus
Huppumies
Grandpa_C
Lari
Piili
Mijo
Tebu
Muazen

Viikonloppuna oli 3 turnausta, yksi round robin ja kaksi normaalia, bracketoitua turnausta.
Ensimmäinen normaaleista määriteltiin pelaajien taitojen mukaan ja toisessa vastustajat arvottiin summassa.
Kaikki turnaukset olivat erittäin onnistuneita ja toimivat aivan täydellisesti, se voikin johtua siitä että oli noin vähän pelaajia.

Perjantain turnaus:
Voittaja. Mezatte (Sol/Baiken)
2. Tsiisus (Chipp/Millia)
3. Lari (Testament)
4. Grandpa_C (Eddie)
5. Muazen (Testament), Piili (Dizzy)
7. Tebu (Chipp), Mijo (Chipp/Sol)

Perjantain turnaus oli tiukka, siinä nähtiin jonkinverran myös todella hyviä setupeja ja paljon hienoa pelaamista. Double elimination. Best out of three oli alkumatseissa käytössä, semifinaaleissa oli best out of five ja finaaleissa best out of seven. Kahdella roundilla kaikki matsit pelattiin. Häviäjä saa vaihtaa hahmoa, voittaja pitää saman. Täysin oikeilla säännöillä ei pelattu, eli finaalissa ei losers bracketin voittajan tarvitse voittaa winners bracketin voittajaa kahta kertaa.
Huppumies ei valitettavasti pystynyt osallistumaan tähän.
Loppujenlopuksi voitin Tsiisuksen finaaleissa 4-1.

---------------------------------

Lauantain turnaus:
Voittaja. Tsiisus (Chipp)
2. Lari (Testament)
3. Huppumies (Venom)
4. Muazen (Testament)
5. Tebu (Faust), Grandpa_C (Eddie/Faust)
7. Mijo (Chipp/Sol), Piili (Dizzy)

Itse en osallistunut tähän, olisi joutunut säätämään bracketien kanssa kun olisi ollut pariton lukumäärä pelaajia.
Melkein samoilla säännöillä kuin perjantaina turnaus, pelattiin tämä myös, ainoa ero oli voitettavien matsien määrä, yhtä pelaaja vastaan.
Tämä oli erittäin tiukka turnaus, luultavasti parhaimpia matseja koko viikonloppuna nähtiin tässä tapahtumassa. Etenkin Huppumiehen ja Larin losers bracketin matsit olivat näkemisen arvoisia. Erittäin advanced Venom ja Testament taktiikoita, sekä erittäin kova kiri Huppumiehen osalta joka nousi 3-1 häviöasemasta 4-3 tilanteeseen, jossa matsi ratkaistiin aivan viimeisessä erässä hyvin, hyvin pienillä healtheilla.
Huppumiehen pallosetupit olivat todella pelottavia, kuten myös Stinger Aim FRC - air dash - pressure loop. Maa-Mad Struggleja viuhui pelottavan usein ja aivan yllättävistä tilanteista.
Tämä matsisetti oli ehdottomasti yksi kovimmista sarjoista koko viikonloppuna, varsinkin jos katsotaan tuo turnauksen mukaan.

---------------------------------

Round robin:
Mezatte (Sol) 12pts
Tsiisus (Chipp) 9pts
Grandpa_C (Eddie) 7pts
Lari (Testament) 7pts
Mijo (Chipp) 4pts
Tebu (Faust) 2pts
Piili (Dizzy) 0pts

Round robin pelattiin kaikki kaikkia vastaan, kaksi kierrosta, kummallakin kierroksella yksi matsi, yksi piste per matsivoitto.
Huppumies ja Muazen eivät pystyneet osallistumaan.
Ei mitään oikein erikoista tässä turnauksessa, erittäin hauskaa vääntöä.

---------------------------------

All in all, oli erittäin hauska viikonloppu ja mukavaa. Harmillista että on vain nuo turnaustulokset, kun ei ollut mahdollisuutta oikein kaapata kuvaa (oli meinaan TODELLA hyviä matseja). Kaikki jotka eivät päässeet osallistumaan olisivat nähneet vähän konkreettisempaa materiaalia miitistä, mutta eiköhän nuo tuloksetkin jotain auta.
No toivottavasti sitten ensi kerralla, toivon että seuraava gathering saa vähän enemmän mielenkiintoa täälläkin boardilla, jos vaikka siinä välillä olisi sitten enemmän X2-pelaajia alkanut ilmestymään. Sekä myös he X2-pelaajat jotka eivät päässeet tulemaan, pääsisivät osallistumaan ensi kerralla. :)
Tietenkin, ei ole tietoa milloin seuraava gatheringi on, mutta kyllä siitä sitten ilmoitan kun saa asioita lyötyä lukkoon.

Että silleen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
www.play-asia.com...Game Accelerator...kympillä (eur)...postikuluineen.

Se 50 hertsistä. Kenenkään en soisi enää hidasta versiota pelaavan sen jälkeen kun ite sen 20% sain Tagiin lisää nopeutta.

No tämäkään nyt ei hirveesti tähän ketjuun kuulu mutta tulipahan taas sanottua. :)

TTT!

Kiitti vinkistä. Omassa versiossa TTT:stä äijät liikkuvat kuin täit tervassa. Ilmankos olenkin pelannut monta kertaa enemmän nelosta...
 
On muuten rankka peli tää GGX2, täytyypi alkaa keräämään jengiä pelaamaan täältä Itä-Suomestakin. Aika levottomia hahmoja tässä, tulee ihan Vampire-hahmot mieleen...:D
 
Jos päivämäärää miettii niin kannattaa ottaa huomioon esim. pääsiäisen ympäristö jolloin lähes joka jannulla on jonkinmoinen vapaa..

- ManjiMaru
 
Katsoo sitten mikä on tilanne keväämmällä, kun aika moni lähtee sivariin (sanonko mitkä ;) ) tai inttiin. Voin melkeinpä sanoa sen Mezatten puolesta.

Mutta gatheringissä oli uskomattoman hauskaa. Pelillisesti oli suhteellisen loistavaa, varsinkin joidenkin muiden matseja oli todella ilo katsella. (like Mez said, Huppumies vs. Lari ja sitten päätöspäivänä ne Mez vs Huppumies)
Muutenkin oli hyvä tunnelma (paitsi silloin meni hermot kun Huppumies nauroi mun naamalle kesken matsin, jumalauta :D)

Vahinko että itse pelasin vain suhteellisen varmistellen ja rokottelin muita niiden tekemistä virheestä (heh, helppo arvata toisten taktiikat kun on pelannut ja katsellut paljon), enpä yrittänytkään suuremmin mitään erikoista turnauksissa. Julmaa, tylsää, mutta tehokasta.

No sitten oli tietenkin Mez. Mutta niistä perjantain matseista Mezattea vastaan keksinkin jotain uutta, ja ehkä kun pikkaisen pääsee harjoittelemaan niin voin minäkin kehittyä.

Parasta oli kumminkin kaikkien kehittyminen (tai no, ainakin melkein kaikkien). Oli ilo pelata muitakin vastaan ja testata erilaisia taktiikoita, analysoida muiden taktiikoita.

Mutta se pitää sanoa että Testament on huora Chippiä vastaan jos se vaan saa "hei tuleeko ylös vai alas"-setupin päälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom