Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

-Ghost Company- värvää!

Rauhanturvaaja

New Member
Elikkäs pelaajakato iski ja päätin herätellä taas vuosia vanhan Aavekomppanian, mutta tällä kertaa uudella pelaajakartilla. Tarkoituksena olisi GameBattlesissa pelailla klaanimatseja Team EU-ladderissa, mutta jos HC pelaajiakin kiinnostaa niin voin myös HC puolelle klaanin tehdä ja tottakai 3rd Person pelaajiakin vastaan otan silä tämäkin pelimuoto minulta sujuu. Mielelläni pelkästään korkeatasoisia pelaajia ottaisin, mutta kai niitä "ei niin hyviäkin" voi ottaa mukaan, jos ei muuta niin carryttavaks ja treenattavaksi. K/D ratio sais mielellään olla yli 1.5 sillä yleensä pelaajat jotka ovat sen alle ovat joko huonoja camppereitä, todella huonoja rushioita tai sitten niitä mitä kaipaisin, objective pelaajia, tämän saan todeta sitten tryoutissa mikä kestää parista päivästä pariin viikkoon. En juuri nytten pariin päivään pleikkarin ääreen pääse ja lukion jälleen alkaessa pelaaminen muuttuu viikonloppukeskeiseksi. Haussa olisi noin 9 tasokasta pelaajaa jotka ovat valmiita toimintaan; play hard, win easy; näinhän se on PSN on Rauhanturvaaja, GB nick on _Rauhanturvaaja_, mese on vouti@hotmail.fi ja sähköpostiosoitteeni on rauhanturvaaja93@gmail.com. Näistä neljästä minut tavoittaa, helpoiten kai GB:ssä, mesessä ja PSN:ssä.

Nytten vähän niitä "vaatimuksia"
-Ikää vähintään 15 vuotta sillä on ikävä kyllä todettu että tätä nuoremmat eivät vain osaa, ovat ärsyttäviä, tottelemattomia ja muuten vain kusipäitä(En tällä nyt syyllistä, kyllä tätä samaa p**kaa ilmaantuu vanhempienkin keskuudessa.
-Mikki on PAKKO olla sillä taktisuus tippuu jos kaikki on turpa rullalla tai se tärkeä info lähetetään chatin kautta, aikaa menee ja kuolemia tulee ilman mikkiä.
-GB account on PAKKO olla ja jos ei ole niin hopihopi sitä luomaan tänne-----> Join GameBattles: The World Leader in Online Video Game Competition
-Valmis klaanimatseihin ainakin viikonloppuisin ja mielellään viikoillakin.
-Pitää olla omaaloitteinen, minä olen kyllästynyt uusavuttomien paapomiseen, neuvoja annan, mutta en minä kaikkea kädestäpitäen tee.
-Jonkinsorttista selkärankaa, ei tarvitse käyttäytyä vi***maisesti vaikka vastustaja käyttäytyisikin.

EDIT
Ja pelimuotoina käy ihan kaikki, S&D on henkilökohtainen suosikkini koska siinä yksilökyvyt pääsevät loistamaan, mutta taktinen tiimityö takaa voiton.
J sit sen vielä tässä mainitsisin että MW2:sen lisäksi myös CoD4 on lähellä sydäntä että tarpeeksi suuren lössin ilmaantuessa CoD4 ladderiin voin rosterin tekasta. Asian vierestä, mutta jos joku sattusi eksymän niin Battlefield Bad Company 2 onnistuu myös.

(Muokkaan vielä listaa jos jotakin kriittistä tulee mieleen)



Joni "Rauhanturvaaja" Voutilainen
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

saiskos tuon klaanin keski-iän tietoon? tässä klaania haeskellut vähän aikaa jo, hc:n miehiä mutta normiakin pelaan, ratiot on luultavasti päin prinkkalaa koska niitä en TOdellakaan seuraa ja meillä käy ystäviä jos tämän tästäkin pelailemassa joten en niitä pystyssä olisikaan pystynyt pitämään, SD on henkeen ja vereen se pelimuoto mistä lähtee kicksit, vaatimukset täytän. (paitsi tilastojen suhteen mutta jos kiinnostusta on niin tryoutissa varmaan käy selville etten kuulu cämppäämisen, paskan rusherin, tai muuhunkaan kastiin.) rusheri olen kyllä, liika hyperaktiivisuus pään sisällä ei suo paikallaan olemista yli kymmeneen sekuntiin...

viestiä vaan jos kiinnostaa. PSN: aeNVee
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Pelaatteko vielä sitä radar enabled noboilua? Jos pelaatte, ni kannattais laittaa se tohon.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Pelaatteko vielä sitä radar enabled noboilua? Jos pelaatte, ni kannattais laittaa se tohon.

Suosittelen ihan oikeastikkin lukemaan sen avausviestin, siinä varmastikkin lukee "pelimuotoina käy ihan kaikki" en itse sen radar homman suuri fani ole, muta jos sitä halutaan pelata niin sitä voi pelata siinä muun toiminnan sivussa. ja ihan oikeasti jos on kysyttävää niin kysykää jotain sellaista mikä ei aloitusviestissä selviä.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Asia pihvi. Edellisessä klaanissanne pelasitte ainakin radar päällä, joten luulin että tässäkin pelaatte. Mut olenpa tämän asian suhteen viisaampi.

Onnea pelaajien etsimiseen.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Asia pihvi. Edellisessä klaanissanne pelasitte ainakin radar päällä, joten luulin että tässäkin pelaatte. Mut olenpa tämän asian suhteen viisaampi.

Onnea pelaajien etsimiseen.

Ai nii, tarkotat vissiin sitä pokemon Trainerssia missä taisin huimat 2 päivää olla, joo mulla palo käpy siihe radar hommaan, ei oo mun juttu, ja olinki siinä vaa semmone tryout jäbä, ja kannattaa aina mainita mistä klaanista kyse kun noita klaaneja missä olen ollut on...4?
Ja kiitos.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Pelaatteko vielä sitä radar enabled noboilua? Jos pelaatte, ni kannattais laittaa se tohon.

RADAR NOBOILUA !?:mad:
Eikös kaikki saa pelata tyylillä millä tykkää ?
Me ei sentään remaketa yhen häviö jälkeen. Toisin kun eräät:rolleyes:
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Homma meni puihin heti alkumetreillä kun henkilöt jotka sanoivat tulevansa ottivat ja lähtivät, moderaattorit saavat tämän jaksaessaaan poistaa, anteeksi turhasta vaivasta, siirrynkin tästä vapaaksi agentiksi.
Kiitän ja kuittaan.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

RADAR NOBOILUA !?:mad:
Eikös kaikki saa pelata tyylillä millä tykkää ?
Me ei sentään remaketa yhen häviö jälkeen. Toisin kun eräät:rolleyes:

Ei tarvii suuttua. Unohin laittaa perään sen hienon lyhenteen IMO. Ja diV piti poistaa, koska menin eskon klaaniin, eikä liideriä voinu vaihtaa, koska jani oli mökil. jos viel on asiaa ni jatketaan privas...
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Ai klaani meni puihin huimassa 8 tunnissa? Ehkä lisää saisi olla pitkäjänteisyyttä näihin klaanihommiin. Jos jotkut ketkä lupas tulla, ei tulekkaa ni pitääkö sen takia lyödä hanskat tiskiin. Odottele ny ainakin viikko ennenkun teet johtopäätöksiä. Osa pelaajista ei käy kerran viikossakaan lukemassa tätä foorumia.

Onnea uudelle klaanille mikäli semmonen syntyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Ei, kyllä tostesin että ei kannata ruveta uutta klaania lykkäämään pystyyn sillä se on fakta että kaikki kovatasoset pelaajat on jo varattu enkä itestään ala kymmentä jätkää carryymaan, joku saa tästä kovatasosen pelaajan klaaniin suhtkoht helpolla että vapaat agentit kohtaan lukemaan mitä on tarjolla. En mä kauaa tuu vapaana pysymään ;)
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

No voi villa tääl ois vi ollu 16v poika kd 1.4 mut ei siin mitää. Koska parhaimmillaaan kukaa ei viä mua pelitemmos ;D. Gb singles oli 10-0 ei mitää bullen frägimatsei vaa iha kunno perus sd voittoja. Sit ois ollu hankinnas xTaticit mutta jos ei kiinnosta:eek:
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

No kyllä kiinnostas, itseasiassa paljonkin, mutta kun pitäs se -GC- rakentaa tyhjästä. Eli jos sut ottasin mesiin nii siin ois sit Mä, sä ja kenties aeNVee. No, katotaa jos tänne mahdollisesti lisää viestiä tulee ja jotakin oikeastikki kiinnostas nii saa nähä vaikka Aavekomppania nousiskin kalman majoilta ;)
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Elikkäs tässä vähän tietoa tän hetken tilanteesta.
Eli itse olen 100% mukana hommassa. Tryoutissa vetelee Nachoman ja aeNVee. 3 kaveria arpoo ollakko vai eikö olla. Yksi henkilö on MIA (Missing in Action) koska en ole kuullut hänestä vähään aikaan alkaa pelottaa onko tilanne jo KIA (Killed in Action)
Jos nämä kolme ollakko vai eikö ola hemmoa päättävätkin tulla messiin niin sen jälkeen värvään enää 3.
Tämä nyt tarkoittaa sitä että suraavat kolme pääsevät tryouttiin, mahdollisesti seuraavat 6? Tämän jälkeen Rosterimme menee kiinni ja tryoutin jälkeen katson kenelle anna monoa(jos kellekkään). Jos en ole saanut sitä ihannetta 10 täyteen niin jatkan värväystä tämän jälkeenkin. On yös mahdollista että rosterin pelaajamäärä nousee yli kymmeneen jos oveani sattuu joku jumala kolkuttamaan, mutta epäilen tätä vahvasti+se että jätän 3 avonaista paikkaa kolmea henkilöä varten jotka tällä hetkellä boxia mättävät mutta saattavat plegelle eksyä.Tämän hetkinen raportti siinä, päivitystä tilanteesta lähiaikoina.
Kiitän ja kuittaan.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Ja nytten on varmistunut paikkoja, eli vielä olisi viidelle halukkaalle tryout paikka jäljellä. Rohkeasti vain messiin, ties vaikka Aavekomppaniasta se koti löytyisi?
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Nonii, nyt on kaikki vapaat paikat menny, tryoutin jälkeen anna huonoille monoa nii sen jälkee katotaa jääkö vapaita paikkoja, eli nyt väliaikaisesti REKRY CLOSED
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Joo hyvältä näyttää onnea haukuun.

Niketzu miks flameet kaikki rekry viestit aina.
 
Ylös Bottom