Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

-Ghost Company- värvää!

Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Saaks heittää haastetta?

Vaikka 19:00 otettas, tuun PSN kuude jälkee nii addaa mut sovitaa yksityis kohdista tarkemmin.

Ja sitten asiaan. Elikkä osa porukasta tippui messistä ja rosterin koko on nyt...äh, ja eiku tarkistamaan----> eli rosterin koko on nytten 9 johon kuuluu 4 tryout jäbää. Nyt haen maksimissaan kolmea uutta pelaajaa ja sitten rekry menee kiinni siksi aikaa kun tryoutit vetelee. Jos porukkaa tippuu nii paikkoja vapautuu luonnollisesti. Ilmoittelen sitten. Aloitusviestissä näkyy keinot ottaa mut kiinni että eikun viestiä tulemaan.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Mun ei varmaan tarvii kysyy että pääsenkös porukkaan ? :D

SiLLin klaaniin menin sillon takas ku halusin vähä kiusata sitä GB :ssä ja nyt haluisin sit päästä takasin comppanyyn :p
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Komiikkaa kerrakseen.

Kyllä tästä pojat vielä jotain suurta kehkeytyy! :D
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Hajoon, jos Timinax tarkotti itteään.. Nii ja miks remake sama xp kummiski olis ollu:rolleyes:, ei sillä recordilla mtn väliä ole
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

No tottakai tarkotin itteäni ;)

ja Recordihan on kaikki kaikkikaikessa ni pakkohan sen olla pitää :)
Toi eka recordi oli vähä tryoutii joka matsi ja mitä välii vaikka remakettas matsin välein ei oltas ainoita :rolleyes:
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Tälläset remake pellet voi mun puolesta värvätä lisää pellejä riveihinsä jossain SUB TV:n chatissa. Naurettavia spedejä.

Mitä helvetin väliä tolla recordilla. Pleijareissa se noutaja tulee sit kuitenkin heti eka rundilla.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Valvojalle: Tekisitkö selväksi niille jotka käy täällä rekrytopicissa jauhaa kakkaa että tekevät sen muualla, TÄMÄ TOPIC VAIN NIITÄ VARTEN JOTKA HALUAVAT LIITTYÄ KLAANIIN TAI KYSYÄ JOTAIN JÄRKEVÄÄ -GC-:HEN LIITTYEN. SUOSITTELEN KELTAISTA.

Ylimääräsille kakanjauhajille: Joo, ton remaken tein kun score oli 1-7, mutta se ei ollut pääsyy. Tosiaan mulla oli taukoa ja tehtiin toi testimielessä, siis toi eka rosteri. Ja häviöitä tuli sellaisillekkin mitkä olisi ollut helposti voitettavissa, esim. jokunen britti helarilauma. Ja mistäs lähtien täällä on porukalla ollu niin kiihkeä tarve kytätä muiden toimintaa? Ihan oikeasti, käyttäytykää kuin miehet älkääkä olko mitään naapurin kyylääviä mummoja jotka juoruaa joka tilanteesta ja jauhaa muutenkin kakkaa seläntakana. Ja Mozku sinulle sydämmelliset onnittelut ja quassimo, miten sinun elämääsi muiden remaakeminen vaikuttaa? Ja ihan oikeasti nyt se kakanjauhanta muualle sillä TÄMÄ TOPIC ON VAIN GHOST COMPANYN VÄRVÄÄMISTÄ VARTEN!!!!!!!!!!!!!!!

PS. Valvoja voisi ystävällisesti poistaa tämänkin viestin siinä muiden ohella sillä se ei kuulu millään tavalla värväykseemme, kiitos.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Noh, mitä nyt olen tätä seurannut niin koko topic on ollut aikamoista sekasortoa ihan aloitusviestistä lähtien. Ei tässä mitään spämmejä yritetä, kaikki varmasti vain haluavat jakaa mielipiteensä varsinkin tästä niin iki-ihanasta rerollaamisesta. :)

Säästä moderaattorien aikaa ja tee topic uudelleen, vois kuvitella että sinulta se onnistuu paremmin kuin hyvin.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Äh, vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta tai EI, niin silti:

Rauhanturvaaja, eiköhän se muitakin kiinnosta MIKSI pitää tehdä klaani uudestaan, kun kiinnostaa hakeeko joukkoon, joka pelaa rehdisti millä recordilla tahansa, vai onko paskahousuja kun joutuu poistamaan parin häviön jälkeen. Ja ihan oikeesti, ehkä huonoin selitys minkä oon ikinä kuullut. "hävittiin brittilaumalle helareita, piti remaketa", nyt maalaisjärki käteen. Jos kerran olette niin huippuja, miksette voittaneet? Sori provosta, ei siihen tarvi siis vastata.
Ja Timinax:
ei mennä ala-astetasoiselle ajattelutavalle, "koska muutkin tekee niin". Kiitos. :)

E: Pitäisikö siis tehdä uusi topik vain sitä varten, että saadaan puitua nämä asiat, vai käydäänkö tässä -GC-:n omassa, ainoassa virallisessa ketjussa? En usko että se teidän rekryämistä hirveästi hidastaa, varsinkaan kun paljon postauksia jo tässä.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Voisitteko oikeesti lopettaa ton turhanpäiväsen postaamisen, ja kuten sanoin, se ns. ykkösklaani oli tryout. En ole varma ymmärrättekö merkityksen, mutta tryout tarkoittaa kirjaimellisesti karsintaa, mutta tässä se oli testi. Ei enää tarvitse rerollia pelätä sillä itsekkin rerollaamista vihaan, ja ihan oikeasti, älkää jaksako tulla tänne valittaa miten epäreilua ja epätäydellistä elämä on.
Ja nytten rumasti sanottuna ÄLKÄÄ ***** POSTAILKO TÄNNE JOS ETTE OO KYSYMÄSSÄ JOTAIN GC:N VÄRVÄYKSEEN LIITTYVÄÄ JA VALVOJA PELASTA MINUT TÄLTÄ PASKAVYÖRYLTÄ, PLIIIS?

E: Ja tosiaan kaikille muillekkin oli ymmärtääkseni selvää että se eka oli tryout klaani, toki jos se sydäntä vaivaa niin minun puolestani saat muita menä haastattelemaan. Ja oikeasti, mikä tave kytätä muiden asioita. Keskittykää nyt ***** oikeesti omiin tekemisiinne. Jos Suomen pelaaja skene vajoaa näin alas nii ***** en ihan oikeesti oo enää ylpee siitä että oon Suomalainen pelaaja. Ennen se suomalaisuus oli jotain sellasta minkä avulla saatto ulkomaalaisille vittuilla, ja voi edelleen koska suomalaiset tunnetusti maailman kärkiluokkaa, mutta tää sisäinen politiikka on PERSEESTÄ!

E2: Ja oli pakko tulla lisäämään että miks vitussa tuutte meille yhdestä HUOM!!! yhdestä remaakemisesta itkemään. Ei ***** jos se teitä vaivaa niin suosittelen että laitatte GB:n foorumeille viestin missä haistatatte kaikille remakeejille vitut, mielellään englanniksi niin kaikki ymmärtää, näin saatte tasaveroisesti ilmaistua kaikille mielipiteenne, minä en ole vastuussa seurauksista, toivon vain että ette sitä paskaa tuu tänmne jauhaa. Ja jo kolmanne kerran toivon että valvoja tekee selväksi foorumin säännöt sillä osa näistä ... ei ole ymmärtänyt niitä lukea. Ja vielä siitä että missä suorittaa tää yleinen paskanjauhanta niin suosittelen yksityisviestejä, ainakin tähän asti se on yksityisviesteillä, psn.ssä ja chateissä se paskanjauhaminen onnistunut. Sinne siis, kiitos. Ja älkää nyt ***** tämän viestin jälkeen tähän topiciin vastatko ellette halua liittyä -GC-:hen, ymmärretty?
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Rauhis, hengitä syvään.

On ymmärrettävää että pelaajat haluavat kuulla ajatuksia klaaninjohdon arvomaailmasta. Tämä eittämättä palvelee mahdollisia klaaniin haluavia; onhan se kiva kuulla minkälaiseen peliseuraan on pääsemässä/joutumassa. Tämänkaltaiset tiedustelut mielestäni kuuluvat rekryketjuihin. Jotkut haluavat tietää ovatko joutumassa remakepyörteeseen, vaiko sitten ihan oikeaan klaaniin.

Tryout-selitykset unohtaen, johan tuolla aloitusviestissäkin peräänkuulutettiin "jonkinsorttista selkärankaa". Hakijoille olisi hyvä tehdä selväksi, että ilmeisesti ko. selkäranka katkeaa voittoprosentin heiluessa kahdenkympin tienoilla.

Loppuun vielä lainaus aloitusviestistäsi: "ei tarvitse käyttäytyä vi***maisesti vaikka vastustaja käyttäytyisikin". Tuota ohjenuoraa kannattaisi käyttää myös täällä foorumilla.
 
Vastaus: -Ghost Company- värvää!

Rauhis, hengitä syvään.

On ymmärrettävää että pelaajat haluavat kuulla ajatuksia klaaninjohdon arvomaailmasta. Tämä eittämättä palvelee mahdollisia klaaniin haluavia; onhan se kiva kuulla minkälaiseen peliseuraan on pääsemässä/joutumassa. Tämänkaltaiset tiedustelut mielestäni kuuluvat rekryketjuihin. Jotkut haluavat tietää ovatko joutumassa remakepyörteeseen, vaiko sitten ihan oikeaan klaaniin.

Tryout-selitykset unohtaen, johan tuolla aloitusviestissäkin peräänkuulutettiin "jonkinsorttista selkärankaa". Hakijoille olisi hyvä tehdä selväksi, että ilmeisesti ko. selkäranka katkeaa voittoprosentin heiluessa kahdenkympin tienoilla.

Loppuun vielä lainaus aloitusviestistäsi: "ei tarvitse käyttäytyä vi***maisesti vaikka vastustaja käyttäytyisikin". Tuota ohjenuoraa kannattaisi käyttää myös täällä foorumilla.

Olet aivan oikeassa tuon kunnolla käyttäytymisen suhteen, mutta raja se on minullakin ja en minäkään paskaa loputtomiin jaksa kuunnella, en sattumoisin ole Jeesus vaikka en kyseiseen uskontoon uskokkaan. Ja remake pyörteestä ei ole kysymys, minun puolesta tällä OIKEALLA Aavekomppanialla saa score olla vaikka 50/200. Pahoittelen jos nyt en ole käyttäytynyt pyhimysmäisesti. Onneksi olen ilmeisesti ainut joka on noita sääntöjä rikkonut. Ja jos klaanilaiset tarpeelliseksi katsoo minut sen takia potkia johtajan paikalta niin aivan vapaasti, sillä minä pelaan klaania en itseäni varten. Toisin kuin täällä hyppivät tekopyhät paskiaiset. Berdu on poikkeus sääntöön, häneltä löytyi rakentavaa kritiikkiä, ei sitä täällä hyvin havaittavaa paskaa. Ja tosiaan, lukekaa foorumin säännöt, jooko?
 
Ylös Bottom