Palle_V1.2
New Member
Tuleeko joku mukaan Ghost Reconia XBC:lla? Pieni servokokeilu meneillään...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Onnea vaan, aika paska nakki varmaan sitten mullakin edessä. Noh, pitäisi olla ainakin hyvää treeniä MP-pelejä varten! Ei nettiin ihan ummikkona ole kiva mennä pyöriin.
Niin siis sullakin pysy sitten kaikki jampat hengissä vai ja sait joka-ikisen bonus aseen vai? Toihan tuo tosiaan sitä haastetta ihan kiitettävästi lisää, kun joka jätkän kanssa saa olla helvetin tarkkana ettei ne delaa ja "team member out of action" tarkottaa samaa kuin game over. Ihan kiva!
Tähän liittyen olisi kiva, jos jollain komennolla saisi haavottuneet jonnekkin rauhalliseen paikkaan venaamaan kun muut hoitaa hommat loppuun. En tiedä miten on oikeesti, mutta musta ainakin vaikuttaa että haavottuneet ei paljon enää tarvi ja ne heittää lusikan nurkkaan. Ja vihulaisen kohtaamis tilanteessa ne ei osu, vaikka pääsiskin ampumaan ensiksi ja sitten tulee ainakin noutaja...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Minkälaisii aseita ootte saanu kerättyy yksinpelissä? itsellä on "normaalien" lisäksi 7.62 carbine, Bizon 9mm ja silenced sniper.
Näitä "erikoisaseita" on 12kpl ja niitä saa vain tietylle henkilölle. esim. H. Ramirez saa AK-74 jos se on hengissä ja pelaaja pelaa tietyn quick missionin tietyllä vaikeusasteella läpi mukaanlukien erikoistehtävän X. Tämä ominaisuus lisää pelin ikää ja mielenkiintoa huomattavasti.
En ole sitten varma että voiko niitä käyttää moninpelissä.
Ja ne kudit siis menee varmasti perille? Eikö ne kuole vaikka jamppa seisoo paikallaan ja ammut niitä? Normalissa tarkkuuskiväärissähän luodin lähtönopeus on ainakin luokkaa >1000 m/s eli siinä ei kauaa kestä kun luoti kopsahtaa kaveria optikkoon pitemmältäkin etäisyydeltä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Itselläni on kaikki pelin aseet käytössä ja niitä tietysti kaikkia voi käyttää myös mp-peleissä/netissä.
En tiedä, että onko bugi vai mikä, mutta tuo Silenced Sniper on kyllä tehokkuudeltaan malinnettu todella tökerösti, eli käytännössä sillä saa ampua napakymppejä vihollishahmoihin useita kertoja(koskee myös mp-pelejä), kun pitäsi olla tappava laakista, eli ei äänenvaimennin aseen tappavaa tehokkuutta laske, siis oikeasti.)
Jees, no on mulla toki laajakaistaliittymä ollut jo monta vuotta ja vieläpä tosi nopea sellanen. Ongelma on vaan se, että se ei sovellu näihin pelisessioihin.Ja Gimblelle vielä sellasia terveisiä(kuten myös muille real-peleistä kiinnostuneille), että kun tossa GR tulee sinulle tutuksi ja olet aikeissa tulla nettiin tätä pelailemaan, niin ilmoittele siitä vaikka mulle privaattina, niin voin joku kerta tulla mukaan gameihin.
Piti oikein singlenä tarkistaa vielä asia ja recruit-tasolla homma näköjään pelaa niin kuin pitääkin(laaki ja vainaa), mutta Elite tasolla homma menee SD-sniperilla jo sellaiseksi, että vaatii jo 2-3 tarkkaa vartalo-osumaa(tähtäin täysin vakiona), ennen kuin vihut delaa(etäisyydestä riippumatta), mutta täydestä head-napakymppi osumasta kuitenkin tippuu laakista. Itse en kuitenkaan päähän ampumista juuri harrasta, sillä pelaan varman päälle ja tähätään/ammun GR:ssa yleensä aina keskivartaloon ja tarvittaessa useamman laukauksen, varmistaen että hahmo myös nukkuu.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Ja ne kudit siis menee varmasti perille? Eikö ne kuole vaikka jamppa seisoo paikallaan ja ammut niitä? Normalissa tarkkuuskiväärissähän luodin lähtönopeus on ainakin luokkaa >1000 m/s eli siinä ei kauaa kestä kun luoti kopsahtaa kaveria optikkoon pitemmältäkin etäisyydeltä.
Totta, mutta voihan kuvitella, että nämä tarvittavat tähtäin säädöt ja yms. henk.koht. SD-sniperiin liittyvät seikat olisi erikoisjoukoissa oleva tarkka-ampuja ennen tehtäväänsä käynyt läpi ja testannut ne vieläpä moneen eri kertaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Vaimennetulla sniperillä ampuminen on oikeesti huomattavasti vaikeampaa. Vaimentimen toiminta edellyttää matalampaa lähtönopeutta, jotta vaimennus toimii. Jos ammutaan satojen metrien päähän, niin ennakkoa joutuu liikkuvaan kohteeseen jo ottamaan. Painavemmilla luodeilla on myös ihan erilaiset ballistiset ominaisuudet, tähtäintä joutuisi ruuvaamaan aivan eri tyyliin kun normaali sniperissä kun matka kohteeseen muuttuu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Jos ne kudit menee vaan ohi, niin se on ihan ok ja pelissä jäljitellään em. asioita.
Jos taas kudit ihan selvästi nasahtelee maaliin, mutta mitään vaikutusta ei ole niin sitten se on vähän *****estä. Oikeesti siinä on kyllä hieman eroa, mutta vaikutusta on varmasti joka tapauksessa. Hitaasti osuva täysvaippa luoti voi säilyttää aika hyvin muotonsa ja saattaa lävistää kropan aika siististi. Hyvällä säkällä siis vartalo osumasta ei tule vielä noutaja. Kevyempi ja nopeampi luoti taas tekee huomattavasti rumempaa jälkeä, kun se poukkoilee tuolla pitkin ja poikin kroppaa ja luoti on aika muodoton törmäyksen jäljiltä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Jees, no on mulla toki laajakaistaliittymä ollut jo monta vuotta ja vieläpä tosi nopea sellanen. Ongelma on vaan se, että se ei sovellu näihin pelisessioihin.![]()
OKLainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Olen kuitenkin ajatellut hankkia täsä kevään aikana "oikean" liittymän näitä pelejä ja muita juttuja varten. Voit olla varma, että privaattiviestejä alkaa sen jälkeen ropisemaan ja usein!
Ei ole sellanen vaan kyseessä on 2M putki suoraan työmaalle. Etätyöskentely onnistuu kyllä tosi hyvin, muta kaikki "turhat" portit on muurattuna kiinni, joten sillä pelaamisesta ei tarvi tosiaan haaveilla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Eli jos oikein ymmärsin, niin kyseessä on laajakaistayhteys, mutta sillä ei voi pelata netti-pelejä lainkaan, onko sen protokolla jotain perua tälle NAT:ille? Minulla nimittäin oli ennen sellainen NAT:iin perustuva Baanan ADSL-yhteys jolla pystyi peleihin kyllä joinaamaan mutta ei lainkaan hostimaan, mutta tämä muuttui tossa viime kesänä DNA:n ADSL-liitymäksi ja veloituksetta tuli systeemeihin melkoisia parannuksia(mm. julkinen IP jne...) ja jopa kiiteä kk. maksu aleni tuon vaihdoksen myötä, jota olin odottanut jo pitkään tänne jumalan hylkäämään kaupunkiin toteutuvaksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Aika valitettava sitten, jos sen vaimennetun sniperin kanssa on niin. Mutta niin kuin jo aikasemmin oli puhetta, niin aseiden mallinnus on kuitenkin toteutettu erittäin hyvin. Koitetaan kestää!![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Mutta niinkuin oli jo puhetta, niin hommaan on lähiaikoina tulossa muutos ja pelaamista ja muita juttuja varten tulee normaali Soon ADSL. (Elisa) Se pitäisi olla ihan kunnollinen, ilman mitään NATti-paskaa. Palaillaan tosiaan sitten, kun se ilon päivä koittaa ja kunnon putki vedetän taloon. Onko sun Nikki XBconnectissakin tuo sama?
http://www.ghostrecon.com/fullpost.php?id=3357Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Kertokaa tyhmälle mitä kaikkea se island thunder sisältää, onko halvempi ja pitääkö pääpeli ostaa ensin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ak_87
Kannattaako ostaa/vaihtaa? Aion hankkia liven heti kun se tulee suomeen..