Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeejeepete
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Onnea vaan, aika paska nakki varmaan sitten mullakin edessä. Noh, pitäisi olla ainakin hyvää treeniä MP-pelejä varten! Ei nettiin ihan ummikkona ole kiva mennä pyöriin.

Niin siis sullakin pysy sitten kaikki jampat hengissä vai ja sait joka-ikisen bonus aseen vai? Toihan tuo tosiaan sitä haastetta ihan kiitettävästi lisää, kun joka jätkän kanssa saa olla helvetin tarkkana ettei ne delaa ja "team member out of action" tarkottaa samaa kuin game over. Ihan kiva!

Tähän liittyen olisi kiva, jos jollain komennolla saisi haavottuneet jonnekkin rauhalliseen paikkaan venaamaan kun muut hoitaa hommat loppuun. En tiedä miten on oikeesti, mutta musta ainakin vaikuttaa että haavottuneet ei paljon enää tarvi ja ne heittää lusikan nurkkaan. Ja vihulaisen kohtaamis tilanteessa ne ei osu, vaikka pääsiskin ampumaan ensiksi ja sitten tulee ainakin noutaja...

Jep, eli on ihan totta että tosta 50:nen tehtävän läpi pelaamisesta sitten ainakin nettipeliin on pohjaksi melkoisen hyvää alku treeniä ja itse olen tätä vääntänyt aikoinaan aika paljon myös PC-versionakin, eli sitä taktista silmää oli vähän valmiina jo tuonkin kautta, siis tiesi jo mapit kuin omat taskunsa. Muutamassa mapissa on vain pieniä eroavuuksia, mutta hyvin vähän niissäkin, mutta ei siitä PC-versiosta nyt enempää...

Mä pelasin recuit-tasolla ensin tämän läpi, että ei yhtäkään omaa solttua menetetty, sitten ei ollut enää niin väliä noilla vaikeimmilla tasoilla kun pelas läpi(sai kuolla pari ghostia)...savetusta sai kyllä käyttää Elite-tasolla jo aika usein...jos suinkin vain malttoi tai sen muisti, sitten taas harmitti jos ei muistanut savettaa, heh heh.

Ja olis kyllä ihan hyvä jos yksittäisiäkin solttuja voisi singlessä komentaa, kuten esim. käskeä pysymään paikallaan, tiettyjä tilanteita tulee joskus eteen, jossa tuo ominaisuus olisi suotavaa, mutta aika hyvin kuitenkin nuo omat AI-sotilaat hoitaa hommansa ja varsinkin sitten kun kokemus/taitopisteitä alkaa noille karttumaan, eli kyllä niillä selkeetä merkitystä on, mitä enemmän pallukoita niin sitä parempi... ja kaipa se on sitten noillakin sellainen iskulause että "Kaveria ei jätetä" ;)

Elitenä ei ainakaan minusta kannata pelata siis sen yhden Bonus mp-mapin takia, sillä se ei ole kovin suosittu netissä, mutta veteran tasolla avautuu minusta erittäin hyvä ja suosittu mp-mappi "Creekbed", helpoimalla avautuu sitten toi Stronghold joka on kanssa ihan kelpo extra mp-kartta.

Edit: Sellanen pointti vielä, että jos toisella vaikeustasolla peli pelataan toistamiseen läpi, niin vaikka olisikin menetetty solttuja, niin jos ne samat ei delaa seuraavalla vaikeustaso läpi peluu kerralla, niin nämä puuttuvat soltut sitten korvaantuu peliin kokonaisuutena. HUOM! Muista käyttää samaa nimeä kuin ensimmäisessäkin kampanjassa, siis kun se pelataan läpi toisella tasolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Ghost recon aseet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Minkälaisii aseita ootte saanu kerättyy yksinpelissä? itsellä on "normaalien" lisäksi 7.62 carbine, Bizon 9mm ja silenced sniper.
Näitä "erikoisaseita" on 12kpl ja niitä saa vain tietylle henkilölle. esim. H. Ramirez saa AK-74 jos se on hengissä ja pelaaja pelaa tietyn quick missionin tietyllä vaikeusasteella läpi mukaanlukien erikoistehtävän X. Tämä ominaisuus lisää pelin ikää ja mielenkiintoa huomattavasti.
En ole sitten varma että voiko niitä käyttää moninpelissä.

Itselläni on kaikki pelin aseet käytössä ja niitä tietysti kaikkia voi käyttää myös mp-peleissä/netissä.

En tiedä, että onko bugi vai mikä, mutta tuo Silenced Sniper on kyllä tehokkuudeltaan malinnettu todella tökerösti, eli käytännössä sillä saa ampua napakymppejä vihollishahmoihin useita kertoja(koskee myös mp-pelejä), kun pitäsi olla tappava laakista, eli ei äänenvaimennin aseen tappavaa tehokkuutta laske, siis oikeasti. Sitten oli joku muukin virtuaalinen hernepyssy jolla ei tunnu saavan mitään aikaiseksi...mutta en muista että mikä se oli(taisi olla joku konepistooli-malli). Muutoin kyllä nuo eri tyyppiset vrt-aseiden tehot on malinnettu GReconiin minusta kiitettävän uskottavasti ja nimenomaan, että yksikin pää tai keskivartalo osuma voi jo tappaa laakista, ampuma etäisyydet myös huomioiden eri ase-malleista riippuen(esim. konepistoolit soveltuvat tehokkaasti vain lähitaiseluun, eivätkä ole kovinkaan tehokkaita pitkille etäisyyksille(luotien hajonta liian suuri), kun taas tietyt rynäkkökiväärit ovat tehokkaita vähän molemmissa tapauksissa ja joissakin rynkyissä jopa käsikäyttöisiä kranaatinheittimiä lisävarusteena. Sniperit on omiaan lähinnä vain väijystä ja pitkillä etäisyyksiltä amuttaessa, kun sniper-hahmolla liikutaan kannattaa käyttää käsiasetta, tosin ei sekään mikään kehuttava rynnäköinti ase ole, mutta ylättävissä tilanteissa sattaa olla, itse käytän kuitenkin lähinnä sniperina ollessa lisänä kässäreitä ja pyrin liikkumaan mahdollisimman vähän ja suojassa(vältä aukeita paikkoja), siis netissä pelatessa, joku voi haukkua campperiksi, mutta joku unohtaa myös, että mikä on pelin nimi ja luonne, myös todellisuuteen viitaten, GR kun ei ole mikään Counter Strike).

Ja lopuksi vielä nyrkkisääntö GR-peliin, että siinä on nimenomaan oltava maltillinen ja hätäilystä tulee melko varmaan aina paskaa käteen ja näin olisi melko varmaan myös tosi tilanteissakin(väijyminen on ajoittain minusta GR:ssa ymmärrettävää tai paremminkin sääntö kuin poikkeus, siis jos et vain koko pelin ajaksi jää yhteen paikkaan nukkumaan). Tämä nyt on tietenkin vain fps-peli ja tarkoitus olla hauskaa viihdettä, mutta saa tämän tason pelissä nyt hieman sitä näennästä ja simuloivaa realismiakin olla, eikä aina sitä silmitöntä ja Coutterin kaltaista räpeltämistä pyssyt silmittömästi laulaen ja tukka putkella liitämistä, joka taas ei oikein minuun enää tällä iällä iske, siksi omahyväisesti toivon, että tämänkin suuntaisia pelejä tulee enemmän myös konsoleille, jotenkin vaan minusta tuntuu, että nämä tietyiltä osin sopivat jopa paremmin XB:lle kuin PC:lle, syyt tähän voi jokainen itse päätellä jolla on pitkä/laaja kokemus myös PC-peleistä.

Ja Gimblelle vielä sellasia terveisiä(kuten myös muille real-peleistä kiinnostuneille), että kun tossa GR tulee sinulle tutuksi ja olet aikeissa tulla nettiin tätä pelailemaan, niin ilmoittele siitä vaikka mulle privaattina, niin voin joku kerta tulla mukaan gameihin. Joskus aikoinaan Haloa me väännettiinkin netissä...mutta ainakin mulla kiinnostus hiippui sitä kohtaan kun sen toimivuus ei ollut netissä aina ihan sitä kuin olisi vanhana netti pc-pelaajana toivonut, mutta odotukset ovat korkealla vasta tuon Halo2:n suhteen, sen pelaaja-scenekin lienee nettiin taattu. Viemeistään siinä vaiheessa suosittelisin jo sinunkin hankkimaan oman laajakaista-yhteyden! ;) Kovin odotellaan myös tuota kesällä ilmestyvää GR-lisäpeliä(Desert Siege + Island Thunder missions/maps) ja sysksyllä Raven Shield XB-versio sekä mielenkiintoista myös nähdä että miten Operation Flashpoint kääntyy XB:lle(onko 100% Live-peli)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kaikki kiinnostuneet vois tulla #halo.FF vaikka nimi kertoo Halo klaanista niin silti pelataan myös Ghost reconia. Jokke totta turiset tossa asejutussa; Silenced sniper on todella huonosti tehty. Ei se vaimennin noin paljon tehoa laske ja se toinen ase on Bizon 9mm. Kaveri ampu hiljaa 4 patia oman ukon lonkkaan niin sillon vasta kaatu. tulkaa ainaki viikonloppusin tuonne kannulle ja miks ei muulloinki niin voidaan pistää GR pelit pystyyn.
(juu halo2 odotan)
 
Kertokaapas, aina kun ukko haavoittuu tehtävässä, ja kun tulee uusi tehtävä, niin se äijä on haavoittunut siellä platoon setupissa. Eikö ne paikkaa noita ukkoja ollenkaan, vai pitääkö ne ite kuskata johonki lasarettiin?:D Jos sitten sellaisen haavoittuneen ottaa siihen tehtävään mukaan, niin se vaan öhkii koko ajan,heh, kaipa se luodinreikä tekee sitten vähän gutaa:D
 
Re: Re: Ghost recon aseet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Itselläni on kaikki pelin aseet käytössä ja niitä tietysti kaikkia voi käyttää myös mp-peleissä/netissä.

En tiedä, että onko bugi vai mikä, mutta tuo Silenced Sniper on kyllä tehokkuudeltaan malinnettu todella tökerösti, eli käytännössä sillä saa ampua napakymppejä vihollishahmoihin useita kertoja(koskee myös mp-pelejä), kun pitäsi olla tappava laakista, eli ei äänenvaimennin aseen tappavaa tehokkuutta laske, siis oikeasti.)
Ja ne kudit siis menee varmasti perille? Eikö ne kuole vaikka jamppa seisoo paikallaan ja ammut niitä? Normalissa tarkkuuskiväärissähän luodin lähtönopeus on ainakin luokkaa >1000 m/s eli siinä ei kauaa kestä kun luoti kopsahtaa kaveria optikkoon pitemmältäkin etäisyydeltä.

Vaimennetulla sniperillä ampuminen on oikeesti huomattavasti vaikeampaa. Vaimentimen toiminta edellyttää matalampaa lähtönopeutta, jotta vaimennus toimii. Jos ammutaan satojen metrien päähän, niin ennakkoa joutuu liikkuvaan kohteeseen jo ottamaan. Painavemmilla luodeilla on myös ihan erilaiset ballistiset ominaisuudet, tähtäintä joutuisi ruuvaamaan aivan eri tyyliin kun normaali sniperissä kun matka kohteeseen muuttuu.

Jos ne kudit menee vaan ohi, niin se on ihan ok ja pelissä jäljitellään em. asioita.

Jos taas kudit ihan selvästi nasahtelee maaliin, mutta mitään vaikutusta ei ole niin sitten se on vähän perseestä. Oikeesti siinä on kyllä hieman eroa, mutta vaikutusta on varmasti joka tapauksessa. Hitaasti osuva täysvaippa luoti voi säilyttää aika hyvin muotonsa ja saattaa lävistää kropan aika siististi. Hyvällä säkällä siis vartalo osumasta ei tule vielä noutaja. Kevyempi ja nopeampi luoti taas tekee huomattavasti rumempaa jälkeä, kun se poukkoilee tuolla pitkin ja poikin kroppaa ja luoti on aika muodoton törmäyksen jäljiltä.


Ja Gimblelle vielä sellasia terveisiä(kuten myös muille real-peleistä kiinnostuneille), että kun tossa GR tulee sinulle tutuksi ja olet aikeissa tulla nettiin tätä pelailemaan, niin ilmoittele siitä vaikka mulle privaattina, niin voin joku kerta tulla mukaan gameihin.
Jees, no on mulla toki laajakaistaliittymä ollut jo monta vuotta ja vieläpä tosi nopea sellanen. Ongelma on vaan se, että se ei sovellu näihin pelisessioihin. :(

Olen kuitenkin ajatellut hankkia täsä kevään aikana "oikean" liittymän näitä pelejä ja muita juttuja varten. Voit olla varma, että privaattiviestejä alkaa sen jälkeen ropisemaan ja usein! :D

Edit:Typo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Ghost recon aseet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Ja ne kudit siis menee varmasti perille? Eikö ne kuole vaikka jamppa seisoo paikallaan ja ammut niitä? Normalissa tarkkuuskiväärissähän luodin lähtönopeus on ainakin luokkaa >1000 m/s eli siinä ei kauaa kestä kun luoti kopsahtaa kaveria optikkoon pitemmältäkin etäisyydeltä.
Piti oikein singlenä tarkistaa vielä asia ja recruit-tasolla homma näköjään pelaa niin kuin pitääkin(laaki ja vainaa), mutta Elite tasolla homma menee SD-sniperilla jo sellaiseksi, että vaatii jo 2-3 tarkkaa vartalo-osumaa(tähtäin täysin vakiona), ennen kuin vihut delaa(etäisyydestä riippumatta), mutta täydestä head-napakymppi osumasta kuitenkin tippuu laakista. Itse en kuitenkaan päähän ampumista juuri harrasta, sillä pelaan varman päälle ja tähätään/ammun GR:ssa yleensä aina keskivartaloon ja tarvittaessa useamman laukauksen, varmistaen että hahmo myös nukkuu.

Kokeilin sitten myös muita vrt. aseita kuten mm. muutamaa rynkkyä/sniperia, niin näillä sitten homma pelasi myös siten kuten pitikin, eli myös tarkasta/hallitusta vartalo-osumasta tippuu laakista myös elite-tasolla. Elitenä AI-vihuja on yleensä vain enemmän, ovat agressiivisempia rynnäköimään ja väliin vähän turhankin tarkkoja ampujia, pelaaja hahmo yleensä myös kuolee vihujen osumista laakista. Eri vaikeustasojen/mp-pelin ei kuitenkaan pitäisi minusta vaikuttaa tiettyjen aseiden ominaisuuksiin millään tavalla heikentevästi, siis tässä tapauksessa selkeesti tämän SD-sniperin kohdalla. Oikeasti tuollaiset vaimennetut-aseet on yhtä tappavia tai vähintään vihollisen lamaannuttavia kuin mikä tahansa muukin GR:ssa esillä oleva vrt. ase, oli siinä sitten äänenvaimennin tai ei. Tuollaisissa SD-aseissa tosiaankin oikeasti käytetään myös äänenvaimentimelle tarkoitettuja luotityyppejä, vaikka noilla nyt voidaan ampua ase-malleista/vaimentimesta riippuen myös perus-luotityypeilläkin, tarkkuus voi hieman kärsiä mutta tuskin sentään näin radikaalisesti miten se tässä GR-pelin veteran/elite-tasolla toimii...ja muistelisin että nämä samat ko. aseen haittaavat ilmiöt tulee esiin myös mp-peleissä, mutta täydestä pääosumasta kuitenkin taitaa tippua laakista? mutta yritäppä snipulla osua sitten ylipäätänsä netissä kerta laakilla juosevan hahmon päähän kaukaa ja ymmärretysti vieläpä pädillä, ihan kaikilta netti-pelaajilta se ei varmasti onnaa ja hyvä niin...Pelistä kuitenkin löytyy "isopää" cheat-moodi, mutta tuskin kovinkaan moni tällä asetuksella haluaa GR pelata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Vaimennetulla sniperillä ampuminen on oikeesti huomattavasti vaikeampaa. Vaimentimen toiminta edellyttää matalampaa lähtönopeutta, jotta vaimennus toimii. Jos ammutaan satojen metrien päähän, niin ennakkoa joutuu liikkuvaan kohteeseen jo ottamaan. Painavemmilla luodeilla on myös ihan erilaiset ballistiset ominaisuudet, tähtäintä joutuisi ruuvaamaan aivan eri tyyliin kun normaali sniperissä kun matka kohteeseen muuttuu.
Totta, mutta voihan kuvitella, että nämä tarvittavat tähtäin säädöt ja yms. henk.koht. SD-sniperiin liittyvät seikat olisi erikoisjoukoissa oleva tarkka-ampuja ennen tehtäväänsä käynyt läpi ja testannut ne vieläpä moneen eri kertaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Jos ne kudit menee vaan ohi, niin se on ihan ok ja pelissä jäljitellään em. asioita.

Jos taas kudit ihan selvästi nasahtelee maaliin, mutta mitään vaikutusta ei ole niin sitten se on vähän *****estä. Oikeesti siinä on kyllä hieman eroa, mutta vaikutusta on varmasti joka tapauksessa. Hitaasti osuva täysvaippa luoti voi säilyttää aika hyvin muotonsa ja saattaa lävistää kropan aika siististi. Hyvällä säkällä siis vartalo osumasta ei tule vielä noutaja. Kevyempi ja nopeampi luoti taas tekee huomattavasti rumempaa jälkeä, kun se poukkoilee tuolla pitkin ja poikin kroppaa ja luoti on aika muodoton törmäyksen jäljiltä.

Juuri näin ja kyllä ihan selkeitä keskivartalo-osumia tässä tapauksessa tarkoitin, eli tämän osuman näkee hahmojen animaatiosta(tekee kallistuvan liikkeen, mutta hetken päästä jatkaa taas ampumista tai etenemistä, siis ei välttämättä edes haavoittuneena). Oikeasti jopa 22 cal. pistoolin/kiväärin luoti on täysin tappava ja kuulema jopa palkkamurhaajien suosiossa. 22 cal. SD-pistoolit onkin tähän tarkoitukseen varmaan omiaan ja muuten Splinter Cell:ssäkin se kuvitteellinen käsiase on ainakin manuaalin mukaan tälläinen pieni kalipeerinen puoliautom. SD-pistooli(5.72mm). Mutta jos esim. keskivartaloon pasauttaa 7.62 cal. SD-kiikarikiväärillä(luoti tyyppi: Full Metal Jacket) ja vaikka kylkiluiden välistä ihmeen kaupalla siististi menisikin, niin on kyllä hemmo oikeassa elämässä 99% varmuudella silti pelistä pois, ihmetapauksia tietysti on ja esim. tapauksia joissa vahvasti huumausaineiden vaikutuksen alaisena aseistautunut Tero on useammasta vartalo-osumasta silti pyrkinyt vielä hyökkäämään esim. ampuvaa poliisia vastaan ja jopa pääosumista on harvoissa tapauksissa selvitty hengissä vaikka pään sisällä olevaa luotia tai sen sirpaleita ei voi leikkauksella riskittömästi poistaa. Mutta kuvitellaan vaikka nyt sellaistakin tilannetta, että 7.62 cal. luoti lävähtää ihmisen keskivartaloon jolla on luotiliivit, niin vaikka sotilas/poliisi niistä yleensä selviääkin hengissä, niin kanveesissa on silti ja parhaassa tapauksessa taju hetken kankaalla ja muutama murtunut kylkiluu tai rintalasta. Ilman mitään suojaa myös vatsan seutuville sattuvat osumat eivät varmasti ole mitään tähtihetkiä ja saattaneet olla monille sotilaille/siviileille hyvinkin kivuliaita lähtöjä...toivoen jopa jo pikaista kuolemaa, eli tällä tarkoitin myös sitä, että kun tälläinen osuma napsahtaa kohalle, niin ei siinä enää juuri hilluta suuntaan jos toiseen, vaikka tajuissaan vielä olisikin, mutta leffoissa ja peleissä tietysti kaikki mahdollista.

Tarkasteli asiaa sitten miltä kantilta hyvänsä, niin ei tuo SD-sniperin mallinnus GR:ssa ole veteran/elite-tasoilla ja mp-peleissä jostakin syystä vain kovin balansissa, kun taas muiden aseiden kerta laakista tappavat ominaisuudet pysyy muuttumattomina. Näköjään vaatii sitten muutenkin ihan keskelle vartaloa tähdättyjä laukauksia, nimittäin ammuin makuulta jopa parhaimmillaan SD-snipulla kuusi ½-sekunnin välein peräkkäistä "osumaa" ennen kuin vihu tipahti ja täysin keskelle vartaloa tähdättyjä osumia vaaditaan sitten veteran/elite-tasoilla 2-3 ennen kuin delaa tai sitten sen yhden napakymppi pääosuman, eli ei todelaakaan ole kaikki kohdallaan tämän silenced sniper:in osumamallinnuksessa, recruit:lla skulaa singlenä/cooppina mutta ei muutoin.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Jees, no on mulla toki laajakaistaliittymä ollut jo monta vuotta ja vieläpä tosi nopea sellanen. Ongelma on vaan se, että se ei sovellu näihin pelisessioihin. :(

Eli jos oikein ymmärsin, niin kyseessä on laajakaistayhteys, mutta sillä ei voi pelata netti-pelejä lainkaan, onko sen protokolla jotain perua tälle NAT:ille? Minulla nimittäin oli ennen sellainen NAT:iin perustuva Baanan ADSL-yhteys jolla pystyi peleihin kyllä joinaamaan mutta ei lainkaan hostimaan, mutta tämä muuttui tossa viime kesänä DNA:n ADSL-liitymäksi ja veloituksetta tuli systeemeihin melkoisia parannuksia(mm. julkinen IP jne...) ja jopa kiiteä kk. maksu aleni tuon vaihdoksen myötä, jota olin odottanut jo pitkään tänne jumalan hylkäämään kaupunkiin toteutuvaksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Olen kuitenkin ajatellut hankkia täsä kevään aikana "oikean" liittymän näitä pelejä ja muita juttuja varten. Voit olla varma, että privaattiviestejä alkaa sen jälkeen ropisemaan ja usein! :D
OK :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Re: Ghost recon aseet

Aika valitettava sitten, jos sen vaimennetun sniperin kanssa on niin. Mutta niin kuin jo aikasemmin oli puhetta, niin aseiden mallinnus on kuitenkin toteutettu erittäin hyvin. Koitetaan kestää! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Eli jos oikein ymmärsin, niin kyseessä on laajakaistayhteys, mutta sillä ei voi pelata netti-pelejä lainkaan, onko sen protokolla jotain perua tälle NAT:ille? Minulla nimittäin oli ennen sellainen NAT:iin perustuva Baanan ADSL-yhteys jolla pystyi peleihin kyllä joinaamaan mutta ei lainkaan hostimaan, mutta tämä muuttui tossa viime kesänä DNA:n ADSL-liitymäksi ja veloituksetta tuli systeemeihin melkoisia parannuksia(mm. julkinen IP jne...) ja jopa kiiteä kk. maksu aleni tuon vaihdoksen myötä, jota olin odottanut jo pitkään tänne jumalan hylkäämään kaupunkiin toteutuvaksi.
Ei ole sellanen vaan kyseessä on 2M putki suoraan työmaalle. Etätyöskentely onnistuu kyllä tosi hyvin, muta kaikki "turhat" portit on muurattuna kiinni, joten sillä pelaamisesta ei tarvi tosiaan haaveilla.

Mutta niinkuin oli jo puhetta, niin hommaan on lähiaikoina tulossa muutos ja pelaamista ja muita juttuja varten tulee normaali Soon ADSL. (Elisa) Se pitäisi olla ihan kunnollinen, ilman mitään NATti-paskaa. Palaillaan tosiaan sitten, kun se ilon päivä koittaa ja kunnon putki vedetän taloon. Onko sun Nikki XBconnectissakin tuo sama?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ghost recon aseet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Aika valitettava sitten, jos sen vaimennetun sniperin kanssa on niin. Mutta niin kuin jo aikasemmin oli puhetta, niin aseiden mallinnus on kuitenkin toteutettu erittäin hyvin. Koitetaan kestää! :D

Hyvin sen kestää! Tuo nyt onneksi tuntuu koskevan vain tuota vrt. asetta ja sitten oli muistaakseni jokin muu toinen virtuaalinen hernepyssy(konepistooli) ja nimenomaan kokonaisuutena nämä seikat on juuri niin kuin pitääkin, eli mistään valitus virrestä ei ole nyt kyse. ;)

Muistaakseni olen tämän sanonut sulle ennenkin, että vaikka Halo:ssa taas ruiskitaan netissä useitakin osumia vastapelaajien hahmoihin ennen kuin delaavat, niin niillähän on taas päällä se useamman osuman kestävä haarniska! ;) Ja on siinä muutamia ase-ominaisuuksia, joita taas ei edes kaikissa realistisiksi luonnehdituissa FPS-peleissä ole huomioitu, mikä sinällään on aika ironista. Komea on myös fysiikan mallinnus hahmo-animaatioineen, kun räjähdyksien voimasta hamotkin lentää ilmassa käsiään haroen ja kunnon jytkyistä on henki pois laakista jos kohalle sattuu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Mutta niinkuin oli jo puhetta, niin hommaan on lähiaikoina tulossa muutos ja pelaamista ja muita juttuja varten tulee normaali Soon ADSL. (Elisa) Se pitäisi olla ihan kunnollinen, ilman mitään NATti-paskaa. Palaillaan tosiaan sitten, kun se ilon päivä koittaa ja kunnon putki vedetän taloon. Onko sun Nikki XBconnectissakin tuo sama?

Hieno homma! Jep, nikki on sama kuin täällä ja lähinnä viikonloppuisin tulee silloin tällöin pari peliä hostittua XBC:ssa. Silloin joskus kun Haloa väännettiin alkuaikoina kun XBoxin netti-pelaajat oli vielä kortilla(GameSpy Tunnel), niin tasi meillä toi email-yhteyskin pelata, lähetän sen sulle privaattina, sekään kun ei ole enää sama kuin silloin joskus...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kertokaa tyhmälle mitä kaikkea se island thunder sisältää, onko halvempi ja pitääkö pääpeli ostaa ensin?
 
Okei... tyhmä kysymys mutta...
Miten tuossa Ghost Reconissa puhutaan tuon headsetin kanssa?
Tiedän että valkosest napist se onnistuu, mut pitääkö sitä pitää pohjassa, painaa kerran vai napauttaa kahdesti?
Se on huono kun siellä ruudussa ei näy että kuka puhuu,vai näkyykö?

Edit: Sainkin asian jo itse selville.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ghost Recon Widescreen?

Unreal-Hawkin Ghost Recon arvostelussa mainitaan, että pelissä on tuki widescreenille.

Miten on? Minulla ainakin GR toimii 4:3 tilassa. Jos tähän on jokin kikka, jolla kuvan saa 16:9 tilaan niin kertokaa.
 
Pelissä ei valitettavasti ole wide-tukea ja mitään kikkaa ei ole olemassa :( Siinä on vain haukalla sattunut kämmi.
 
Ikäviä kämmejä nuo, kun joskus ne vaikuttavat ostokseen. Eikö sama moka käynyt Time Splitters 2:n kanssa? Valinnan Xbox- ja PS2-version välillä tein tuon widescreen oletuksen perusteella.
 
En ihmettele tätä U-Haukan ko. kämmiä yhtään, nimittäin tiettyjen ja viimeaikaisten Live-peli kommenttien tiimoilta...Pikku kämmejä kuitenkin sattuu peliarvosteluiden tekijöille väliin kaikille, jopa kokeneille peliarvostelijoille ja toisinaan jopa hyvin yleistäkin...kun ei välttämättä "ehditä" esim. uuden pelin kohdalla kaikkia käytännön seikkojakaan käymään läpi/tarkistaa ja sitten heitetään niistä ilmoille ehkä hätäisiä olettamuksia jotka kerrotaan tyylillä: tämä on faktaa.

Täälläkin tämä linkki on varmasti ollut esillä jo aikoja sitten.

PS: Pelaa enemmän höpötä vähemmän. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ak_87
Kannattaako ostaa/vaihtaa? Aion hankkia liven heti kun se tulee suomeen..

No joo kyllähän tota mättää.Varsinkin jos tykkää camppimispelistä...
 
No jos ei rahan puutetta oo niin kyllä tuo kannattaa halon kaveriksi ottaa (eteenkin jos pitää cooperativesta).
 
Ylös Bottom