Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeejeepete
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelen XboxFINissä ilmenneitä kämmejä, tahallisesti tai tarkoituksella niitä ei ole väärin ilmoitettu. Ja pyytäisin tosiaan Morgania vastaisuudessa olemaan vetämättä täysin asioihin liittymättömiä asioita mukaan. Tosin kiitän linkistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Ikäviä kämmejä nuo, kun joskus ne vaikuttavat ostokseen. Eikö sama moka käynyt Time Splitters 2:n kanssa? Valinnan Xbox- ja PS2-version välillä tein tuon widescreen oletuksen perusteella.

Mä tein samanlaisen virhevalinnan Metal Gear Solidin kohdalla. Senkin XBOX widescreen-info on väärää eikä sitä ole pyynnöstä huolimatta korjattu.

Noh.. ainoa mikä tässä menee on arvostelujen uskottavuus teknisten tietojen osalta. Kyllä itse pelien sanallinen arvostelu on mun mielestä ollut ihan hyvää.

Mutta suosittelisin tosiaan tarkistamaan noi tekniset tiedot jostain toisesta palvelusta.

Mites tässä pelissä cooperative pelittää?
Kokemusta on Island Thunderista ja lisää tarttisi saada. Arvostelussa kuitenkin sanottiin että cooperativena voi vetää vain perus-levelit. Entä desert siege-osio? Suora lainaus:"Ghost Reconista löytyy 15 yksinpeli-kampanja karttaa, jotka kattavat perus-Ghost Reconin, tämän lisäksi löytyy kahdeksan Desert Siegen -lisäosan moninpeli karttaa. Perus-kampanjan voi pelata joko yksin tai kaverin kanssa yhteisvoimin co-operative-moodissa, joka antaa uutta pontta purjeisiin."

Vai luenko taas suomea väärin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Kyllä on mukava netissä. Kuitenkin jos "hötkyilee" niin tulee helposti luoti päähän.
Mutta siis ilman nettiä, cooperativea siten että se kaveri istuu siinä vieressä?

Ghost recon:issa bugi?

Jee löysin tällasen bbs:n ja ajattelin täältä kysästä seuraavaa:

Kävin tänään ostamassa ghost recon:in classic-version ja koitin
aloittaa kaverin kanssa split-screen cooperative peliä. No kohta ilmeni ongelma ku päästiin peliin. Kun kaverini pelaa ei-invertillä ja mä pelaan invertillä, niin toi peli teki silleen aina, että kumman dossier oli valittuna yksinpeliin, niin sen mukaan peli valitsi, että onko invert päällä vai ei. Vaikka manuaalissa sanotaan, että sen pitäs ottaa sieltä omasta dossieristä ne asetukset. Hmm mikähän tässä on, teenkö jotain väärin vai onko tämä joku bugi...

Onko muut kohdannu samanlaista ongelmaa?

Esim se controlli-tyyppi, eli nappien paikat muuttu kyllä ihan
oikein omien dossier-asetusten mukaan, mutta se invertti bugas...

Re: Ghost recon:issa bugi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AiR_2k
Kun kaverini pelaa ei-invertillä ja mä pelaan invertillä, niin toi peli teki silleen aina, että kumman dossier oli valittuna yksinpeliin, niin sen mukaan peli valitsi, että onko invert päällä vai ei. .

Joo.. Kohtasin tänään saman probleeman. Innolla aloimme tyttöystävän kanssa pelaamaan GR:a co-op moodissa ja pettymys oli melkoinen, kun kontrolleja ei saanut kohdalleen. Mä oon tottunut inverttiin ja pimu ei. Hiukan tutkin asiaa ja löysin Ubisoftin sivujen FAQ:sta kommentin, että ongelma on tiedossa, mutta sille ei tehdä mitään. Prkl!

Hiukan kyllä pännii, koska peli tuli ostettua just co-op menoa silmällä pitäen..

Onko kellään tietoa jatkuuko sama ongelma Island Thunderissa?

Pelasin vihdoin pelin läpi, jotta saan ne Desert Siegen kentät auki, mutta perkkele! Ei löydy. Miten ne aukeaa, ja mistä ne löytää?

Re: Re: Ghost Recon bonukset

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Kaikki 50:tä on suoritettu ja nuo saa auki vain Quick Missionilla.

Lisäys: Ja tietysti 3 lisä mp-mappia saa auki kampanja-tehtävät tyhmästi kolmasti "Recuit,Veteran ja Elite"-vaikeustasoilla läpäisemällä. Näillä em. mapeilla tarkoitetaan Desert Siegen bonus mp-mappeja,sinänsä kuitenkin virheellistä mainontaa,että ne eivät kuitenkaan ole mitään varsinaisia DS-lisäosan aavikko-mappeja,vaikka pc-puolelle nuo 3 mappia DS:n mukana tulivatkin,eli aavikko-maastoa niissä ei nähdä.

Ylös Bottom