Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pitää tarkastaa tilanne kohta kunhan video on valmis Utuben päässä:

Anaheim Ducks @ Phoenix Coyotes "Greatest Show On Earth" - YouTube

Itseltäkin meni ohi itse taklaus, Kojootit taisivat mennä jo puolustusta kohti kun teilasit jonkun omassa päässäsi, kohtahan sen ehkä näkee jos mahtui kameran näkökenttään :)

Edit: Taisi olla spearing tai joku muu harvinaisempi, koska maalineduskahinassa sen täytyi tulla. Taklauksia ei siinä kohtaa näkynyt.

Jos en väärin katsonut, niin taisi tulla Getzlafin selkään taklaamisesta. Ite irrotin ohjauksen pelaajasta just ennen taklausta.

Tuosta kohtaa: Anaheim Ducks @ Phoenix Coyotes "Greatest Show On Earth" - YouTube

Chicago tänään peleillä kello 17-20 ja sitte myöhemmin illalla. Jäljellä Vancouver, Kings ja Anaheim.

Menossa siis ensimmäinen syklini tässä liigassa, vähän totuttelemista tän liigan pelityyliin mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa. Recordi näyttää 3-0-0 eli ihan hyvin on lähtenyt rullaamaan :)

Anaheim tästä eteenpäin linjoilla varmaan koko loppuillan.

1. Dallas Stars
2. Anaheim Ducks

Tilastot 3-1-2. Kauden paskin peli Chicagoa vastaan, mutta onneksi saatiin edes 1 piste. Toivottavasti seuraavat pelit sujuis paremmin.

Kauden paskin peli Chicagoa vastaan, mutta onneksi saatiin edes 1 piste. Toivottavasti seuraavat pelit sujuis paremmin.

Sitte sulla kävi tuuri koska meikäläinen pelas ehkä paskimman pelin moneen kuukauteen.. Noh pari pojoa kuitenkin ja rekordi 4-0-0. Kings ja Canucks jäljellä!

1. Dallas Stars
2. Anaheim Ducks
3. Colorado Avalance

Perus settiä... innolla odotan seuraavaa Edmonton peliä ;)

1. Dallas Stars[/COLOR][/COLOR]
2. Anaheim Ducks
3. Colorado Avalance
4. Toronto Maple Leafs

2-4-1 saldo. Hyi helvetti mikä peli tää viimeinen Nashvillea vastaan. Nashville pääs iskemään heti alussa ja sen jälkeä tyytyi heittämään pitkää kiekkoa. Nakertaa... Kaikille muille kiitos mukavista peleistä :)

Saataskohan tällä kaudella koko southeast divisioona idän pleijareihin. Kattelin vaan että oon näemmä ite divisioonan vikana ja idässä 10.sijalla. Kohtalaisen suolasta pelailla samoja jamppoja vastaa se 6-7 peliä vai montako pelaillaa kaudes keskenää? Nerokas olisi lohkon tason tietäessään ottanut helpommasta lohkosta joukkueen kun niitä arvottiin :D

No joka tapauksessa Florida huomenna keskiviikkona paikalla klo 11-18 (ehkä klo 20 asti)) ja sitten klo 23-00. Pidän tota boksia päällä taustalla että en välttämättä huomaa heti jos on tullut messagea joten ei kannata ihmetellä vaan odotella tai sit esim tänne laittaa privaa...

Saataskohan tällä kaudella koko southeast divisioona idän pleijareihin. Kattelin vaan että oon näemmä ite divisioonan vikana ja idässä 10.sijalla. Kohtalaisen suolasta pelailla samoja jamppoja vastaa se 6-7 peliä vai montako pelaillaa kaudes keskenää? Nerokas olisi lohkon tason tietäessään ottanut helpommasta lohkosta joukkueen kun niitä arvottiin :D

No joka tapauksessa Florida huomenna keskiviikkona paikalla klo 11-18 (ehkä klo 20 asti)) ja sitten klo 23-00. Pidän tota boksia päällä taustalla että en välttämättä huomaa heti jos on tullut messagea joten ei kannata ihmetellä vaan odotella tai sit esim tänne laittaa privaa...

Mulla on vissiin suht helppo lohko mutta oon huomannu että idässä voin voittaa kaikki paitsi montrealin ja washingtonin. Bostoniltakin tulee yleensä turpaan mutta sekin on voitettu aina välillä. Washingtonille en pärjää kentällä juuri ollenkaan, osittain johtuu varmaan materiaalista ja montreal tyssää viimeistään Priceen. Senkin olen myös huomannut että kaikille voin hävitä. Taitaa omaa lohkoa vastaan tulla 6 peliä ja muita divisioonassa 4 ja lännestä sitten hajamäärä matsejaeri jengejä vastaan.
Jälejellä siis enää montreal ja rangers.

Idässä ehkä muutenkin taitaa olla taso vähän leveämpi. Jostain syystä jääny semmoinen maku suuhun kun lännen joukkueita vastaan pelannu :D. Tosin niitäkin on hävitty ihan tarpeeks ja niitä pelejä on liian vähän.

Hyi helvetti mikä peli tää viimeinen Nashvillea vastaan. Nashville pääs iskemään heti alussa ja sen jälkeä tyytyi heittämään pitkää kiekkoa. Nakertaa... Kaikille muille kiitos mukavista peleistä :)

Kutsutaan myös ruotsikiekoksi. ;)

Kenties kuvauksesi oli hieman liian yksipuolinen, mutta hyvää painetta loit ja jossain vaiheessa mulla jotenkin ne omat syötöt lakkasivat menemästä lapaan. Taisin kyllä ajoittain yrittää pitkillä avauksillakin... pitkäähän niistä tuli. GG!

Mulla on vissiin suht helppo lohko mutta oon huomannu että idässä voin voittaa kaikki paitsi montrealin ja washingtonin. Bostoniltakin tulee yleensä turpaan mutta sekin on voitettu aina välillä. Washingtonille en pärjää kentällä juuri ollenkaan, osittain johtuu varmaan materiaalista ja montreal tyssää viimeistään Priceen. Senkin olen myös huomannut että kaikille voin hävitä. Taitaa omaa lohkoa vastaan tulla 6 peliä ja muita divisioonassa 4 ja lännestä sitten hajamäärä matsejaeri jengejä vastaan.
Jälejellä siis enää montreal ja rangers.

No eihän me olla pelattu, kuin kolme peliä viime kaudella vastakkain :) Montreal tänään vähän huonosti linjalla, mutta koitetaan 18-20 olla tavotettavissa. Vielä olisi kuusi peliä kahdeksasta jäljellä. Vastassa Carolina x2, Islanders, Philadelphia, Pittsburgh ja Buffalo.

Mulla tais olla vielä CHI ja DET jäljellä tässä tickissä. Millos teille onnistuisi? Eilen tuli kovan väännön jälkeen jatkoajalla palloon St. Lousilta. Kyllähän tuossa Bluesille meni ihan ansaittu voitto. Marleau oli suht vaarallisessa vireessä kolmella häkillään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla tais olla vielä CHI ja DET jäljellä tässä tickissä. Millos teille onnistuisi? Eilen tuli kovan väännön jälkeen jatkoajalla palloon St. Lousilta. Kyllähän tuossa Bluesille meni ihan ansaittu voitto. Marleau oli suht vaarallisessa vireessä kolmellä häkillään.

Tänään kello 17:15 ->

Kojootit linjoilla 1900 eteenpäin tänään, philly, caps ja nucks kelpaisi vastustajiksi.

Idässä ehkä muutenkin taitaa olla taso vähän leveämpi. Jostain syystä jääny semmoinen maku suuhun kun lännen joukkueita vastaan pelannu :D. Tosin niitäkin on hävitty ihan tarpeeks ja niitä pelejä on liian vähän.

Itselläkin jotenkin sellainen käsitys. Pidän myös idän kärkeä kovempana. Viime kauden finaalikin meni 4-0... Edmonton on tosin vissiin ollut kova tällä kaudella. Tosin länsi sai nyt yhden kovan pelurin lisää, kun Chicagon uusi gm taitaa olla tosi kova pelimies.

Sitten noista divareista, niin kyllä nakertaa pelata yhteensä 12 peliä Bostonia ja Ottawaa vastaan. Puolet peleistä on ehkä näennäisesti tasaisia ja välillä pääsee jatkoajalle, mutta yhtään voittoa en ole noilta saanut tähän asti. Montrealin kanssa on sitten tiukkoja pelejä ja voitot menee 50/50 vaikka voitinkin viime kaudella kaikki keskinäiset. Buffalon kanssa on myös tiukkoja matseja vaikka viime kaudella enemmän hävisinkin. Konferenssin muista joukkueista Washington ja Winnipeg on myös melko mahdottomia. Siinähän sitä ollaan, kun tietää, että kaudessa tulee 20 varmaa tappiota :D

Tärkeintä kuitenkin on, että pelaaminen on mukavaa ja sitä se on yleensä ollutkin :)

Itselläkin jotenkin sellainen käsitys. Pidän myös idän kärkeä kovempana. Viime kauden finaalikin meni 4-0... Edmonton on tosin vissiin ollut kova tällä kaudella. Tosin länsi sai nyt yhden kovan pelurin lisää, kun Chicagon uusi gm taitaa olla tosi kova pelimies.

Nohnoh, onhan noita Idän tähtiä vienyt jatkoajalle asti kapinen Kojoottilaumakin :)

Eipä noita toisen konferenssin pelaajia samalla tavalla pysty arvioimaan kuin tiimejä ketä vastaan pelaa 4-6 matsia kaudessa, se on totta.

Jep, onhan se vähän vaikeaa arvioida. Harmi kyllä, että pelataan vain yhdet pelit toisen konferenssin tiimejä vastaan kaudessa vaikka samassa liigassa ollaan.

Ylös Bottom