Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jep, onhan se vähän vaikeaa arvioida. Harmi kyllä, että pelataan vain yhdet pelit toisen konferenssin tiimejä vastaan kaudessa vaikka samassa liigassa ollaan.

Yksi tai kaksi matsia toiseen konferenssiin joo. Katsotaan NHL14:sta lähestyessä mitä mieltä jengi on, pidetäänkö rivalryt hengissä vai pistetäänkö pakkaa sekaisin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Dallas Stars
2. Anaheim Ducks
3. Colorado Avalance
4. Toronto Maple Leafs
5. Winnipeg Jets

Aivan varauksetonta paskaa koko Jets touhu tällä hetkellä. Mieleenpainuvana hetkenä 8-1 ja 9-1 tappiot Washingtonille. On tuo Caps-gm kyllä hurja viimesteliä, aivan uskomattomia lirutuksia ja ratkusuja maalintekopaikoissa. Kaveri tiputti semmosella 16 vedolla yhdeksän sisään.. Itse en saisi samaa määrää noilla vedoilla aikaan vaikka verkko olisi tyhjä.

No, ensi tikkiin aivan uudella ilmeellä ja hengellä. Viime kauden alussakin oli vähintään yhtä vaikeata.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Dallas Stars
2. Anaheim Ducks
3. Colorado Avalance
4. Toronto Maple Leafs
5. Winnipeg Jets

Aivan varauksetonta paskaa koko Jets touhu tällä hetkellä. Mieleenpainuvana hetkenä 8-1 ja 9-1 tappiot Washingtonille. On tuo Caps-gm kyllä hurja viimesteliä, aivan uskomattomia lirutuksia ja ratkusuja maalintekopaikoissa. Kaveri tiputti semmosella 16 vedolla yhdeksän sisään.. Itse en saisi samaa määrää noilla vedoilla aikaan vaikka verkko olisi tyhjä.

No, ensi tikkiin aivan uudella ilmeellä ja hengellä. Viime kauden alussakin oli vähintään yhtä vaikeata.

Alkaako kupla pikku hiljaa puhjeta kylmässä Manitobassa? :D

ps. olisikohan aika vaihtaa toi allekirjoitus?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Florida huomenna keskiviikkona paikalla klo 11-18 (ehkä klo 20 asti)) ja sitten klo 23-00.

Meillä olisi kaksi peliä jäljellä. Käykö jos aloitetaan noin 17 aikoihin. Pyrin olemaan tuohon aikaan kotona, mutta voipi mennä myös muutaman minuutin yli ennen kuin kerkeän boxille.. :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

joo lämmittelen peukalot valmiiksi kun vaihteeksi kohdataan...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mites Nashville ja St. Louis on linjoilla? Itselle käy tänään illemmalla?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Dallas Stars
2. Anaheim Ducks
3. Colorado Avalance
4. Toronto Maple Leafs
5. Winnipeg Jets
6. Tampa Bay Lightning
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Enää Canuksit jälellä, ilmottele milloin sulle sopii.
Rekordi 5-0-0
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

oi oi flo-rida pyyhältää 7 pelin voittoputkessa, tässä tickissä vielä St.Louis. Koska hirmu pelaillaan? oon huomenna torstaina maisemissa varmaan klo 21 eteepäi, ehkä jo klo 20. Tai sitten päivällä olen kyllä 11-16 varmaan kotona
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Dallas Stars
2. Anaheim Ducks
3. Colorado Avalance
4. Toronto Maple Leafs
5. Winnipeg Jets
6. Tampa Bay Lightning
7. Chicago Blackhawks

Syklin vikassa pelissä vastaan asettui Vancouver Canucks. Paikkoja oli ainakin 5-8 maaliin mutta jostain syystä maalinteko ontui ja pahasti, siitä kertoo laukausmäärät kolmannen erän jälkeen jotka olivat 32-10 Chicagolle. 1-1 tilanteessa mentiin jatkoajalle jossa Oduya ratkasi pelin Hossan hyvästä lätystä. Meikäläisen Greatest show on Earthin ensimmäisen syklin rekordiksi tuli siis 6-0-0.

 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

oi oi flo-rida pyyhältää 7 pelin voittoputkessa, tässä tickissä vielä St.Louis. Koska hirmu pelaillaan? oon huomenna torstaina maisemissa varmaan klo 21 eteepäi, ehkä jo klo 20. Tai sitten päivällä olen kyllä 11-16 varmaan kotona

Huomenna pitäisi onnistua illalla kahdeksan jälkeen. Ellen sitten päätä lähteä irrottelemaan Blues ryhmän kanssa yökerhoon.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Phillyyyyyyyyyy, missä on philly?

Katkera tappio Washingtonille erittäin tasaisessa pelissä jossa Kojoottien puolustus oli paikallaan ja pääkaupunkiseudun Miller oli vedossa. Pari minuuttia ennen loppua pääsi joku paskiainen tuikkaamaan takakulmaan aika helposti Niken taakse. Good game, kauden parhaita tähän mennessä :)

Vancouveria vastaan pääsin kostamaan, loistavasti sijoittunut Couture pisti kiekon sisään pari minsaa ennen kolmannen loppua.

Hienoa kiekkoa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Dallas Stars
2. Anaheim Ducks
3. Colorado Avalance
4. Toronto Maple Leafs
5. Winnipeg Jets
6. Tampa Bay Lightning
7. Chicago Blackhawks
8. Wild

Karu tickki. Eniten jäi kaivelemaan Nashville peli jossa oltiin koko ajan niskan päällä mutta Rinne veti nollat tauluun ja jatkoajalla tajuton pomppu pakeista ja lopulta Hardingin kautta verkkoon.

Bluesin Marleau on kyllä täysin yli-ihminen. Pinkoo tuhatta ja sataa eikä sitä saa nurin tai pysäytettyä millään.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)


Bluesin Marleau on kyllä täysin yli-ihminen. Pinkoo tuhatta ja sataa eikä sitä saa nurin tai pysäytettyä millään.
tumblr_lh4zn68m8i1qb3fd5.gif
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)


Karu tickki. Eniten jäi kaivelemaan Nashville peli jossa oltiin koko ajan niskan päällä mutta Rinne veti nollat tauluun ja jatkoajalla tajuton pomppu pakeista ja lopulta Hardingin kautta verkkoon.

Noinhan se yleensä päättyy, kun kumpikaan ei ole saanut maalia. B-pistealoitus ja pakilla lämäri. Pieni kaivelu on aina ihan tervettä! ;)

Otin huvikseen narulle sen:

http://www.easports.com/media/play/video/151380340
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Detroit, mites sulle huomenna käy? Mulle kävis 18-20, pe-su oonki mökkeilemässä niin en ole linjoilla.

EDIT: jaa Detroit on poistunut liigasta. Noh sunnuntai iltana sitte katellaan josko uus heppu ehtis palaamaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jees, Losillakin on vielä autokaupungin pojat jäljellä. Noh, odotellaan kuitenkin rauhassa uutta ohjastajaa ja katsellaan sen jälkeen, että miten aikataulut osuu kohdilleen. Olen kuitenkin avoin ehdotuksille. Huomenna ja lauantaina mulla on menoa, joten silloin ei varmaan onnaa, mutta pe ja su on ainakin vielä avoinna.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jeps, Ottawan mies kun palailee vasta myöhemmin linjoille niin simu menee varmastikin maanantaille. Ei viitsi simutella koska viikon tikkeri menee sinne ihan sääntöjen mukaan, ei meillä niin kiire ole :)
 
Ylös Bottom