Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Colorado Avalance
2. Chicago Blackhawks
3. Washington Capitals
4. Boston Bruins
5. Ny Islanders
6. Columbus Blue Jackets
7. Vancouver Canuck
8. Devils
9. Buffalo

10. Phoenix Coyotes
11. Toronto Maple Leafs
12. Minnesota Wild

Seittemän tappiota just kun kelasin että alkaa homma sujumaan. Nakertaa kun äijät on taas kun tervassa ja puolet vedoista menee metrin pari ohi maalin. Ei sillä ettäkö oisin muuten pärjänny mutta peli-ilo katoo.

Kings, Coyotes ja Avalanche tässä tickissä. Tänään voin pelailla vielä. Huomenna tuskin. Viikonloppuna tuskin.

Meneekö tähänkin tickiin viikko, kun on tällaset 2 peliä ainakin mulla? (joista yksi pelattu jo)

Katsotaan miten edistyy, mulla taisi olla 5 matsia eli suht normi tikkeri.

Eilen katsoin pikaisesti ja mulla oli vähintään 5 peliä.

Toronto on valmiina pelaamaan tänään illalla. Carolina siel oli ainakin.

Canadiensin kanssa hippasille asettuu Pantterit, Paholaiset ja Vaeltajat (tosi vaikee muuten kääntää rangerit ;) ). Eli FLA, NJD ja NYR. Voitas tänään ja huomenna koittaa pelata, kun vkl menee taas iltavuorossa. Washingtonin kanssa "pelattiin" jo illalla. Pelaamista siitä teki lähinnä se, että molemmilla kai oli ohjain kädessä. Muutoin mää kattelin, että tuossa se kiekko taas menee ja tuossa se Stamkos taas menee. Piste jatkoajan kautta säkällä! ;)

Kojooteilla 2xCOL, SJS ja MIN jäljellä, taitaa jäädä ohkaiseksi pistesaalis. Vancouverin kanssa väännettiin aamupeli ties kuinka monennelle rankkariparille asti, aamudeket oli vähän ruosteisia.

Pitkään kytenyt rivalry Kingsien kanssa sai lopullisen niitin arkkuun kun LA kävi Glendalessa ruhjomassa linnunluisia Kojootteja 23 injurypelin verran. Ensi kohtaamisessa saattaa olla vähän rujompi line-up jäällä. Rechlich, Carcillo, Clutterbuck ja Gordon saavat paljon jääaikaa :)

Olen juuri saanut sähkeen, jossa kerrottiin Filppulan loukkaantuneen 49 peliksi.

Toronto kiittää Vancouverin ohjastajaa :cool:

Olen juuri saanut sähkeen, jossa kerrottiin Filppulan loukkaantuneen 49 peliksi.

Toronto kiittää Vancouverin ohjastajaa :cool:

juu ei mitään ollos hyvä vaan:) no ei vaineskaa tilanne ei ollut mitenkään kovin pahan näköinen normaali avojään niitti.

Toronto

HV vaan sinne
icon8.png
Joo näin pääs käymään, että ensin edellisessä pelissä Krejcille aivotärähdys ja sitten seuraavassa Filu pois loppu kaudeksi. Saa nähdä mitä tapahtuu Ottawan playoff haaveille.

Devilssille onnistuu pelit vain tänään ja tiistaina. Laittakaa vastustajat vaan aikoja millon sopii pelit. Jos kumpikaan päivä ei sovi, niin pitää sitten laittaa bottia päälle.

Devilssille onnistuu pelit vain tänään ja tiistaina. Laittakaa vastustajat vaan aikoja millon sopii pelit. Jos kumpikaan päivä ei sovi, niin pitää sitten laittaa bottia päälle.

Tunnusta pois, olet tulossa Kotkan Meripäiville kolmen päivän ränniä vetämään :)

HV vaan sinne
icon8.png
Joo näin pääs käymään, että ensin edellisessä pelissä Krejcille aivotärähdys ja sitten seuraavassa Filu pois loppu kaudeksi. Saa nähdä mitä tapahtuu Ottawan playoff haaveille.

Hahaha, vahingon ilo on kyllä paras ilo! :D Tosin hyvä mun on nauraa, kun oon sijasta 29 vielä 8 pisteen päässä ja jengi aivan karmeeta kuraa. :D

Ite voin tänää illal pelaa matsei, jos saan tarpeeks ajoissa tietää, kuka ois milloinkin linjoilla. Maanantaina oon seuraavan kerran peleillä, jos tänään ei ehi matsii ottaa. Jätän botin päälle varmuuden vuoksi, jos jollakin toisella on ohjelmaa pahasti, nii voi pelailla pois oman pelinsä.

Anaheimin tickin viimeinen vastustaja on San Jose. Voisin tänään tulla pelailemaan tossa 21-22 välillä pelin pois, jos satut sillon linjoille.

Tunnusta pois, olet tulossa Kotkan Meripäiville kolmen päivän ränniä vetämään :)

Ei sentään! Kolmen päivän rännit kyllä vedetään, mutta tämä tapahtunee Kuopiossa ja Lahdessa!

Joo tosiaan jäljelle jäi vielä Carolina,Ottawa,Canadiens ja Florida. Pääsettekö tänään pelailemaan? Laittakaa vaan aikoja.

florida asettuu boksin ääreen n. klo 17-1830. Tuossa välissä vois pelaa pari peliä. Esim New Jersey? Onko mulla muita vastassa?

Ei sentään! Kolmen päivän rännit kyllä vedetään, mutta tämä tapahtunee Kuopiossa ja Lahdessa!

Pitänee spottailla kyliltä ;)

Back2Back Kojootteja vastaan ja Bluessit. Onnistuuko kummallekaan tänään? Tänne viestiä niin koitan tulla paikalle.

Back2Back Kojootteja vastaan ja Bluessit. Onnistuuko kummallekaan tänään? Tänne viestiä niin koitan tulla paikalle.

Kenties tuossa kasin maissa ehtisi linjoille jos ei mitään kummempaa tapahdu. Seuraava kerta saattaa olla sunnuntaina kun konsolille kerkeän.

Ehk meibi kerkeen tänään kybän jälkeen matsaamaan jos Kunkut tai Kojootit linjoilla sattuu olemaan.

Ylös Bottom