Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Anaheim voi tulla tänään vielä pelaamaan 22 aikoihin, jos löytyy vielä vastustajia sillon.

Anaheim voi tulla tänään vielä pelaamaan 22 aikoihin, jos löytyy vielä vastustajia sillon.

Olen nyt linjoilla, mutta jos ei nyt vielä onnistu niin yritän tulla sit kympiltä linjoille.

Onkohan Los Angeles tänään linjoilla?

Milesin kanssa pelataan kasin jälkeen tuplapelit poies. Sit olis tosiaan enää St. Louis tuplien kanssa jäljellä.

Calgarylle tiedoksi, että tuun sitten ysin aikoihin kattelee menoa.

Mulla on nyt joku ihmeellinen ongelma, että boxi kaatuu kun koittaa käynnistää änärin. Teki samaa myös aiemmin päivällä. Ajattelin korjautuvan ajan kanssa, mutta on näköjään aika hiljaista. Koitan nyt saada vielä wörkkimään. Jos ei rupea futaamaan, niin potkikaa vaikka liigasta ulos ja hakekaa pisteet botilta.

Muut pelit toimii ihan ok.

Mulla on nyt joku ihmeellinen ongelma, että boxi kaatuu kun koittaa käynnistää änärin. Teki samaa myös aiemmin päivällä. Ajattelin korjautuvan ajan kanssa, mutta on näköjään aika hiljaista. Koitan nyt saada vielä wörkkimään. Jos ei rupea futaamaan, niin potkikaa vaikka liigasta ulos ja hakekaa pisteet botilta.

Jeesh, odottelen tässä alkaako toimimaan vai no.

Edit. Aika nihkeästi kirjautuu itselläkin EA:lle...

Jeesh, odottelen tässä alkaako toimimaan vai no.

Edit. Aika nihkeästi kirjautuu itselläkin EA:lle...

Mulla kaatuu just siinä kirjautumisessa. Jämähtää vaan ihan täysin.

E: Jep, eiköhän tää ala olemaan tässä. Ei toi vaan ala futaamaan. Ei ole kyl ennen käynyt näin.

Mulla pyysi myöskin rekisteröitymään jatkuvasti liveen ja myöskin kaatui boxi, kun yritin päästä tuohon meidän liigaan. Lopulta onnistuin pääsemään. Carolina sen sijaan ei päässyt ollenkaan sisään.

Mulla pyysi myöskin rekisteröitymään jatkuvasti liveen ja myöskin kaatui boxi, kun yritin päästä tuohon meidän liigaan. Lopulta onnistuin pääsemään. Carolina sen sijaan ei päässyt ollenkaan sisään.

Jotain pahemman luokan häikkää siellä sit varmaankin on.

Wild tästä lähtien tienoolla. Ja Tonpsille tiedoksi että huomenna käy näillä näkymin ysin jälkeen. Voi olla aikasemminkin.

Joo pelatkaa vaan bottia vastaan. Jos ei ole botti päällä niin Milez voisi vaikka potkia La Mottan liigasta ulos hetkellisesti?

Jep, ilmoittakaa jos on tarve fuduille, potkitaan ulos kunhan servot toimii.

on tarvetta fuduille. mielestäni ei ollut botteja vastaa mahkuu pelata. pelaan sen si huomen klo 21 pois. aikasemmin ei ehdi. tickki vaihtuu monelta?

on tarvetta fuduille. mielestäni ei ollut botteja vastaa mahkuu pelata. pelaan sen si huomen klo 21 pois. aikasemmin ei ehdi. tickki vaihtuu monelta?

Pistän aamulla pihalle jos ei servot kohta toimi. Simu kybän aikaan about. Tai torstaiaamuna jos tämä ruljanssi viivyttää pelejä tänään liikaa.

Alkaa olemaan sellainen fiilis, että dashboardin Beta-vaihe kusee tuota cloud storagea ainakin EA:n kohdalla. Ncaa-futismiehet twitterissä rutisee samasta asiasta.

Kokeilin taas ja nyt pääsin kyllä ihan helposti sisään.

XBL tunnusti juuri tweetissä, että livessä on vika. Ei EA:n päässä.

Ylös Bottom