Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Anaheim voi tulla tänään vielä pelaamaan 22 aikoihin, jos löytyy vielä vastustajia sillon.
Milesin kanssa pelataan kasin jälkeen tuplapelit poies. Sit olis tosiaan enää St. Louis tuplien kanssa jäljellä.
Mulla on nyt joku ihmeellinen ongelma, että boxi kaatuu kun koittaa käynnistää änärin. Teki samaa myös aiemmin päivällä. Ajattelin korjautuvan ajan kanssa, mutta on näköjään aika hiljaista. Koitan nyt saada vielä wörkkimään. Jos ei rupea futaamaan, niin potkikaa vaikka liigasta ulos ja hakekaa pisteet botilta.
Muut pelit toimii ihan ok.
Jeesh, odottelen tässä alkaako toimimaan vai no.
Edit. Aika nihkeästi kirjautuu itselläkin EA:lle...
Mulla on nyt joku ihmeellinen ongelma, että boxi kaatuu kun koittaa käynnistää änärin. Teki samaa myös aiemmin päivällä. Ajattelin korjautuvan ajan kanssa, mutta on näköjään aika hiljaista. Koitan nyt saada vielä wörkkimään. Jos ei rupea futaamaan, niin potkikaa vaikka liigasta ulos ja hakekaa pisteet botilta.
Muut pelit toimii ihan ok.
Mulla pyysi myöskin rekisteröitymään jatkuvasti liveen ja myöskin kaatui boxi, kun yritin päästä tuohon meidän liigaan. Lopulta onnistuin pääsemään. Carolina sen sijaan ei päässyt ollenkaan sisään.
Osaako Hirmu kertoa LaMottan liikkeistä?
Joo pelatkaa vaan bottia vastaan. Jos ei ole botti päällä niin Milez voisi vaikka potkia La Mottan liigasta ulos hetkellisesti?
on tarvetta fuduille. mielestäni ei ollut botteja vastaa mahkuu pelata. pelaan sen si huomen klo 21 pois. aikasemmin ei ehdi. tickki vaihtuu monelta?