Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Olisko Losin vastustajat miten linjoilla tässä alkuviikosta. Oon ollut aika heikosti tavoitettavissa, kun oli kaikennäköistä aktiviteettia viime viikolla. Heittäkää vaikka jotain ehdotuksia, niin katsellaan että miten natsaa.

Dallasilla botti päällä. Oon työreissussa perjantaihin asti, enkä tiedä miten ehtii pelailla, nii saa pelailla bottipelit pois. Ens tickissä sit taas normaalisti peleilllä, joten älkää sillo pelailko bottia vastaa.

Pääseekö Islanders,Penguins tai Flyers tänään linjoille?

tulenkin myöhemmin vasta. jos tuossa byffälöö ja nyy jöösiä vastaan sitten ainakin pelais.

florida vois klo 18.45-19.45 välillä pelata pari peliä jos löytyy vastustajia? Olikohan siellä Winnipeg, Rangers yms. Ilmotelkaas

Columbuksella tänään mukavasti aikaa pelailla tonne ysiin asti. Ilmotelkaa sopivia aikoja, boksi aukenee kohta ja paikalla siellä satunnaisesti :)

Hei mitenkäs toi Detroitti tässä tikissä, onko tulossa paikoille?

Eli vielä Rangers, Pingviinit,Toronto ja Buffalo(botti, saako pelata?)

Olisko Losin vastustajat miten linjoilla tässä alkuviikosta. Oon ollut aika heikosti tavoitettavissa, kun oli kaikennäköistä aktiviteettia viime viikolla. Heittäkää vaikka jotain ehdotuksia, niin katsellaan että miten natsaa.
St. Louis Blues olisi nyt linjoilla.

buffalo vois tulla vielä tänään peleille ja pittsburgh kans. Mulla pelaa DiPietro kyllä kaikki loput pelit tällä kaudella. New Jersey vastaan anto sen verran kovat näytöt vaikka 6 päästikin. Torjunta % oli kuitenkin reilusti päälle 50.

Pakko vielä sanoa että en tajua miten Mario valittiin kautta-aikojen parhaaks #1 varaukseks. Kyllähän nyt Rick on vitusti parempi.

Näin on, tai ainakin jaetulla ykkössijalla Daiglen kanssa.

Daiglen pisteet on ihan ok sentään millä nykyään saa 5 milj. kaudessa :D
mutta ei ne eka pickin pisteitä ikinä ollu ja tuon jätkän piti olla uus gretzky suunnilleen.

1. Colorado Avalance
2. Chicago Blackhawks
3. Washington Capitals

Kauden toinen puolisko ja paluu tuurilla voittoihin pomputtelun pariin! Last 10 19/20p :)

Ylös Bottom