Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Anaheimin vastustajille (St.Louis, Ottawa ja Montreal) tiedoksi, että huomenna sopii pelit jossakin 18-21 välillä kunhan ilmotatte etukäteen mikä aika teille sopis. Ja samoihin aikoihin sopii myös keskiviikkona. Ilmottakaa aika tänne ketjuun, kun ei aina jaksa puhelimella kirjautua tsekkaamaan yksityisviestejä :p.

Pingviinien kanssa onnistuu pelit huomenna klo. 12-18(ehkä 19:00 asti). Pyörin linjoilla, mutta helpoiten onnistuu pelit kun sovitaan aika.

Philadelphialta onnistuu pelit huomenna ja ylihuomenna pitkin päivää. Kannattaa laittaa täällä viestiä, jos minua ei boksilla näy.

Pingviinien kanssa onnistuu pelit huomenna klo. 12-18(ehkä 19:00 asti). Pyörin linjoilla, mutta helpoiten onnistuu pelit kun sovitaan aika.

Buffaloa vastaan alotetaan varmaan 15.30-16.00 kolme peliä on sitten vois sinua vastaan.

olikos se tampa bay nyt sitten lomilla että voi hakkaa botit? mites Rangers ja Winnipeg? Tickki vaihtuu keskiviikko iltanako?

Tampa lomilla, tikkeri keskiviikkona.

Calgary ilmoitti olevansa tänään illalla linjoilla n.21->

Pääsen 18 duunista niin oon about 18.30 linjoilla niin käviskö peli siihen väliin?

Mites Toronton ja Rangersin tilanne?

Mites Toronton ja Rangersin tilanne?

Voin tulla vaikka Pittsburghin jälkeen eli seiskaksi pelaamaan tuon meiän.

Ellei sulla oo Calgarya vastaan matsia, jolloin voisin tulla vasta hieman ennen ysiä?

Voin tulla vaikka Pittsburghin jälkeen eli seiskaksi pelaamaan tuon meiän.

Ellei sulla oo Calgarya vastaan matsia, jolloin voisin tulla vasta hieman ennen ysiä?

Ei oo flamesiä vastaan pelii ainakaan mulla. Jos pääset seiskalta niin se ois hyvä.

Buffaloa vastaan alotetaan varmaan 15.30-16.00 kolme peliä on sitten vois sinua vastaan.

Säädän sitte enne matsei mun ketjut kuntoon. Meinas eilen rupee itkettää Bostonia vastaan olevan matsin aikana, kun voitin 3-5 alotusta 30:stä mahdollisesta. Ei mulla mitää mahkuja muutenkaa ois ollu, mutta silti. :D En tajuu sitä, miks sen koneen pitää sotkee kaikki kentät aivan totaalisesti, kun joku loukkaantuu. :mad:

Säädän sitte enne matsei mun ketjut kuntoon. Meinas eilen rupee itkettää Bostonia vastaan olevan matsin aikana, kun voitin 3-5 alotusta 30:stä mahdollisesta. Ei mulla mitää mahkuja muutenkaa ois ollu, mutta silti. :D En tajuu sitä, miks sen koneen pitää sotkee kaikki kentät aivan totaalisesti, kun joku loukkaantuu. :mad:
Ihmettelinkin, että miten mä niitä alotuksia noin paljon raavin. :) Teki kyllä hyvää murskavoitto pitkästä aikaa! Onnistu kaikki kerrankin. Alexander Salak teki paluun NHL kaukaloihin pelaten heti nollapelin. Erityisesti mieltä kuitenkin lämmitti 71ovrl Boris ''köyhän miehen Chara'' Valabikin HIT Highlightsit! Aleksander Semin antoi kotiyleisölle viihdettä vielä koko rahan edestä.
SEMININ HOPONKOPPO | EA SPORTS

Carolinalle kärsittiin niukat 1-0 ja 1-2 tappiot varsinaisella peliajalla. Hartnellin jouduttua kaupan kohteeksi Evgeny Arthyukhin nostettiin takaisin pelaavaan kokoonpanoon ja vastasikin ainoasta maalista Hurricanes kohtaamisissa.

Devils tulee nyt linjoille.

E: Laittakaa Pingviinit ja Flyers aikoja monelta pääsette pelaamaan, kun en jaksa tuolla valikoissa pyöriä.

1. Colorado Avalance
2. Chicago Blackhawks
3. Washington Capitals
4. Boston Bruins

Loukkaantumisilta ei taaskaan vältytty. Semin vuorostaan sivussa 6 ottelua. Jakson paras kenttä oli ehdottomasti nelonen PARROS - KONOPKA - ARTYUKHIN !
;)

mites Teppo Winnipeg eli Jakke La Motta ton pelin kanssa? Vai onko winnipeg lomalla?

Anaheimin vastustajille (St.Louis, Ottawa ja Montreal) tiedoksi, että huomenna sopii pelit jossakin 18-21 välillä kunhan ilmotatte etukäteen mikä aika teille sopis. Ja samoihin aikoihin sopii myös keskiviikkona. Ilmottakaa aika tänne ketjuun, kun ei aina jaksa puhelimella kirjautua tsekkaamaan yksityisviestejä :p.

St. Louis Blues olisi nyt linjoilla.

1. Colorado Avalance
2. Chicago Blackhawks
3. Washington Capitals
4. Boston Bruins
5. Ny Islanders
6. Columbus Blue Jackets

hei terve, peli detroitin bottii vastaan oli herkkuu. Laukaukset 27-6, peli 2-3 OT, hyökkäysaika 10min vs 2min, botti vissiin 'halus' enemmän voittaa vai mite sitä urheilupiireissä sanotaan :)

Ylös Bottom