Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Toronton juniorit on laitettu tänään pakkaamaan tavaroita bussiin. Toronto lähtee pitkälle pelimatkalle! Vähän huolestuttaa joukkueen kannalta se, että suurimmalle osalle maistuu kuppi liiankin hyvin. Tuleekohan reissusta yhtään mitään. Pleijaripaikkojen kannalta olisi elintärkeää napsia pisteitä. Vuorossa siis Vancouver kotona ja vierasreissulle osuivat Philadelphia, Boston, Florida, Carolina ja Tampa.

Toronto on noin 17.30 alkaen linjoilla täällä ja boksilla. Viestiä vaan, niin pelataan :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Toronton juniorit on laitettu tänään pakkaamaan tavaroita bussiin. Toronto lähtee pitkälle pelimatkalle! Vähän huolestuttaa joukkueen kannalta se, että suurimmalle osalle maistuu kuppi liiankin hyvin. Tuleekohan reissusta yhtään mitään. Pleijaripaikkojen kannalta olisi elintärkeää napsia pisteitä. Vuorossa siis Vancouver kotona ja vierasreissulle osuivat Philadelphia, Boston, Florida, Carolina ja Tampa.

Toronto on noin 17.30 alkaen linjoilla täällä ja boksilla. Viestiä vaan, niin pelataan :)

Mites myöhään pelit sopii? Kerkesin sopia matsin yheksän pintaan, sen jälkeen sopii Carolinalle.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Montreal kohtaa vielä Bostonin, Pittsburghin kahdesti ja Dallasin. Tänään tuskin ehdin enää pelaamaan. Huomenna on iltavuoro, joten ennen klo 14 voi pelata jonkun pelin pois, jos jollekin sopii. Lauantai on sitten taas kiirettä, mutta iltasella voi onnistua. Sunnutaina aamuvuoro, joten iltasella ehtii. Laittakaa viestiä täällä, tai livessä sopivista ajoista.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Bostonilla tässä jaksossa CHI, NYR x2, NJD, MON, TOR.
Ottawan kanssa väännettiin jo yksi matsi. Boston kävi hakemassa pisteet 1-3 lukemin Seguinin johdolla.
MA,TI,KE,TO ei sovi. Eli nyt viikonlopun aikana ainut mahdollisuus pelata matsit pois
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Minnesota kohta linjoilla

Tän tickin täytyy onnistua tai muuten aletaan keskittymään ensi kauteen.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Huikee ticki ei voi muuta sanoa onneks tänään saa kaikki pelit varmaan pelattua niin ei tarvii tähän liigaan koskee viikkoon. Buffalo roiskasee siniviivalta maali ---> 2-1 tappio. winnipeg roiskasee siniseltä ---> 2-3 rankkari tappio 1-1 peli columbusta vastaan hyökkäys menossa peli looppaa omaan päätyyn alotuksesta maali. Grabner loukkaantuu kahdeks peliks voin sanoo että nyt löytyy jalkoja Islandersilta. Huh huh sanon. Jos tällä joukkueella ei pelaa sanonko tämänkin liigan tasosia pelaajia vastaan niin ei tiedä minkälaista tuskaa se on kun 5 metrin etumatka ei riitä edes polkemaan karkuun :D. On se vika minussakin mutta on tämä huikeeta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo toi Payjay:n looppimaali jätti vähän huonon maun pelistä. En oikein tiedä toiminko oikein kun jatkettiin normaaliin tapaan pelaamista sillä yleensähän se on ok, mutta tällä kertaa oli looppaavassa aloituksessa 4vs4 ja tulossa oma ylivoimani, eli erikoistilanne pääsi uusiutumaan.

Toivottavasti noi loopit saadaan pois tosta lopullisesti sillä ne ikävästi sotkee matseja.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Looppia oli myös San Joseta vastaan meillä pariinkin otteeseen. Saatiin kuitenkin kunnialla pelit pelattua ja hyviä pelejä olikin. Molemmista voitto rankkareilla ja puhdasta hokia molemmin puolin.
 
Triplaloopista tuli aamulla minuakin vastaan columbuksen maali, eipä noille minkään mahda ikävä kyllä. Onneksi oli jatkoaika jo mutta sylettihän se kun tasainen matsi tuollaiseen päättyy.

Erikoistilanteille etc ei mitään noissa luupeissa mahda tietenkään, mutta mielestäni voisi kaikki ottaa tavaksi olla reiluja loopin jälkeisinä minuutteina. Eli ei ehkä hyökättäisi täysillä menetettyjen minuuttien aikana yms.

Mielipiteitä?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mulle ihan sama miten jatketaan on niin susi joukkue että kymmentä peliä en tänä vuonna tule enää voittamaan. Just sanoin jakke la mottalle että jos joku muu ois tämän joukkueen saanu niin olis jo 4-5 äijää lopettanu ja korvaajaa olis komissaari joutunu ehtimään. Tulee ihan vanhat kunnon fifakerho pelit mieleen kun paskoille bugittajille häviää koko ajan niin mitään hyvää ei löydä enää pelistä. Tässä tosin vastustajat ei bugita Ite todennäköisesti antaisin kiekon takas vastustajalle jos se sen hallussa olis loopin tullessa. Mutta siitä jatkaisin normaalisti. Ja jos maaleja lähtee pois niin ne antaisin tehdä jos niitä ei älyä antaa edes takas niin minun puolesta voi painua sinne koko liigasta jo yhestä kerrasta mutta se on vaan oma mielipide.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

KalPan peli venähtää rankkareille joten pitää ne vilkaista ja sitten pääsee peleille.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

payjay täällä huutaa joukkueen paskuutta vaan. mä olin aika lähel draftaa islandersin kun oli oma vuoro aikanaa. siellä sentää maalivahti ja kenttäpelaajat 2 ekassa kentässä ainakin parempia kun tässä floridan kohtuu kehnossa pantterilaumassa. Mutta joo kai näilläkin työkoneilla jotenkin pärjää...

Jälkiajatuksena oisin kyl phoenixin draftannu jos ois tienny et vermette 83 eikä 73 :D
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei ***** että mä vihaan noita saatanan APUVALMENTAJIA. Kaikki saatanan ketjut aivan päin helvettiä sen jälkeen kun 1 ***** pelaaja loukkaantuu, eipähän niitä muista kattoo ennen peliä sitten voi jumalauta.

Yks ohjain lisää paskaks tällä viikolla, patterin reunat on turhan kovia. Carolina voitti 2-0.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei ***** että mä vihaan noita saatanan APUVALMENTAJIA. Kaikki saatanan ketjut aivan päin helvettiä sen jälkeen kun 1 ***** pelaaja loukkaantuu, eipähän niitä muista kattoo ennen peliä sitten voi jumalauta.

Yks ohjain lisää paskaks tällä viikolla, patterin reunat on turhan kovia. Carolina voitti 2-0.

Tämän koin itsekin tänään. Jackman otti kevyen 25 pelin saikun ja sen jälkeen kaikki kentät viturallaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

payjay täällä huutaa joukkueen paskuutta vaan. mä olin aika lähel draftaa islandersin kun oli oma vuoro aikanaa. siellä sentää maalivahti ja kenttäpelaajat 2 ekassa kentässä ainakin parempia kun tässä floridan kohtuu kehnossa pantterilaumassa. Mutta joo kai näilläkin työkoneilla jotenkin pärjää...

Jälkiajatuksena oisin kyl phoenixin draftannu jos ois tienny et vermette 83 eikä 73 :D
Tämä joukkue ei tosiaankaan ollu näin surkee pelata alkukaudesta kuin mitä on ollu nyt ehkä 4 tickiä. En oo taktiikoita edes muuttanu niin pari tappioo kun tuli putkeen niin tuntuu että on joku momentum ollu joukkueella päällä siitä asti. Tämän liigan pelaajat ei kuitenkaan niin paljon oo parempia minua pelaamaan, että minä häviän 3 peliä neljästä. Alussa oli monia pelejä mitkä hävisin vaan vastustajan mokelle nyt minä häviän ne ihan rehellisesti kentällä ja moket on alkanu imuroida joka pelissä yhen helpon ainoa peli tässä tickissä ollu missä ei sitä tapahtunu oli toinen peli Winnipegiä vastaan. Ja tuosta floridasta vielä että se on ihan surkee joukkue mutta on se sentään nopeampi. Grabner on 94 nopea, joukkueen keskiarvo on 83,17. Joku fiksumpi voi laskea siitä jos grabner otetaan pois niin mikä se keskiarvo oikeasti on. Who is the Fastest Team in NHL 13
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

No itseasiassa se yksittäinen pelaaja ei siihen sun keskiarvoon paljoa vaikuta... Riippuu monella pelaajalla tuo ka on laskettu, mut oletan, että jollain 20 pelaajalla. Nyt kun kausi etenee jo yli puolivälin, niin näköjään tunteetkin kuumenevat :) Toivottavasti jokainen jaksaa säilyttää sen hyvän pelin, mitä on ollut myös jatkossa. Välillä huomaa peleissä, että haetaan tietyn tyylisiä maaleja (esim. alanurkka reboundit, joista aukeaa tyhjät), mutta pakko yrittää puolustaa jotenkin niin, että sellasia paikkoja ei vastustajalle tulisi.

Oma tickki on mennyt melkolailla odotuksien mukaisesti. 1-2-1 saldona ja vielä Florida ja Philadelphia jäljellä (Milloin sopii peli?)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kyllä on joo pelaajien taitotaso sitä luokkaa liigassa, että joka piste on kiven alla ainakin Kojooteilla. Etenkin kun maalinteko tökkii koko ajan niin pahasti että ei olisi varaa antaa ensimmäistä maalia vihulle.

Mutta, kuitenkin on puoli kautta aikaa tehdä vaikka mitä nousuja vielä kaikilla tiimeillä, ei kannata kirveestä luopua tämän kauden osalta vielä. Parikyt matsia kun on jäljellä niin voi vasta katsoa sitä realistista loppukauden sijoitusta...Hakeako sitten parempaa varausvuoroa vai yrittääkö kiusata vielä pleijareihin menijöitä kunnolla :)

Kyllä tuo vain tuo runkosarja ihan oman fiiliksen edellisvuosien normiliigoihin verrattuna, joka matsi nostaa sykettä ihan kunnolla.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Juups, joutuuhan tässä keskittymään ihan eri tavalla jokaiseen matsiin kuin esim. aikaisemmissa liigoissa joissa olen ollut mukana. Sarjataulukot ja ennen kaikkea tiukka sarja tuovat oman pikantin lisänsä hommaan. Omasta heikosta sarjasijoituksesta voin syyttää vain itseäni, eli jotenkin on tuntunut, että ei ole ollut tarpeeksi aikaa vääntää tätä nykyistä änäriä. Käyn käytännössä pelaamassa vain tämän liigan pelit ja muutman kerhopelin viikossa, ja se on auttamatta liian vähän. Näillä pelimäärillä ei paljoa pääse kehittymään, ja kovat vastustajat antavat sitten siitäkin edestä kyytiä. Siitä olen ollut itseasiassa positiivisesti yllättynyt, että peli ovat kuitenkin olleet suurimmaksi osaksi todella tasaisia. Lisäksi parissa viime tickissä olen saanut hieman juonesta kiinni, joten toivoa ei ole vielä kokonaan menetetty.

Los Angeles saattaa keretä tänään linjoille joskus iltasesta. Uskaltaisin sanoa, että varmaan joskus kympin jälkeen, eli jos silloin on vielä vastustajia linjoilla, niin väännetään pelejä pois alta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jeps, asiaan ei ole tuonut mitään helpotusta se, ettei ole pelannut vs-matseja vuosiin muuten kuin satunnaisesti :) Vaikka tattitaidot tottakai suht kunnossa kerhopelien jäljiltä, on kuitenkin aivan eri asia olla palanen joukkueessa verrattuna "jokajampanohjastamiseen". Olenkin yrittänyt pelailla satunnaisia versuksia sparrien sijaan lähiaikoina, oppisi taas miten tuo AI sijoittautuu ja mikä toimii muutenkin näissä matseissa.

Noh, pikkuhiljaa paremmaksi pelaajaksi. Jokainen vastus aina jotain opettaa onneksi, läpihuutopelejä ei vastaan juurikaan tule. (tässä liigassa siis, vs-matseissa ei ole usein kehuttavaa)
 
Ylös Bottom