Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Buffalo Sabres
2. St. Louis Blues
3. New Jersey Devils
4. Ny Islanders
***** hyvä ticki kaks pistettä ja alle 10 tehtyä maalia ja joka ***** pelissä yks imurointi. Pois luettuna toinen tappio winnipegille. Viimenen peli näköjään oli semmonen missä oli yhteys niinkuin piti Rangersia vastaan ja se oli ainoa missä ite haastoin. Eikä se muissakaan peleissä surkee oo ollu mutta ukot on vähän kömpelöhkäjä ollu. Eron vaan huomas nyt selvästi että ei se paraskaan mahdollinen ole ollu. Palataan torstaina ja laitetaan pleksit paukkumaan maalipaikoista se näyttää olevan tämän joukkueen tyyli sen lisäks että yhdessä pelissä ehkä 2-3 kertaa osaa ukot liikkua syötettävään paikkaan. Odotan oikein innolla jatkoa ja tappioputken venymistä nyt se on 5. Surkuhupaisan tickin kruunas heikkotasoisen rangers pelin jatkoaika. Nabokov hakemaan irtokiekkoa kaus kulmaan josta rangers poketti maalin. Parasta siinä oli se että kuvakulma oli semmoinen että minä en nähny onko se nabokov hakemassa sitä koska Nabokov hiipi salakavalasti ruudun alareunan ulkopuolelta sinne :D. En kerenny tehä mitään kun poke tuli :D. Saatto olla DiPietrokin en muista enää.

Vaikka en mikään suuri Pasila-fani olekaan, tulee minulle jostain syystä aina mieleen Rauno Repomies kertomassa mielipuolisella temmolla juttuja, joissa olet vihainen tai muuten vaan manailet epäonneasi tai surkeaa kohtaloa. Piristää päivää aina kummasti :D
Samanlaista settiä jatkossakin vaan tulemaan ^^
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Anaheim linjoilla klo 12.30 -->. Calgary, minnesota ja Detroit jäljellä
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vaikka en mikään suuri Pasila-fani olekaan, tulee minulle jostain syystä aina mieleen Rauno Repomies kertomassa mielipuolisella temmolla juttuja, joissa olet vihainen tai muuten vaan manailet epäonneasi tai surkeaa kohtaloa. Piristää päivää aina kummasti :D
Samanlaista settiä jatkossakin vaan tulemaan ^^
Eiköhän sitä ens jaksossa taas kaikki pelit hävitä. ja voi avautua. Minä haastan sitten tästä lähtien ite kotipelini. Vaikka se on kyllä niin että jos se yhteys ei toimi niin ei sillä oo sillon väliä kuka haastaa, sen huomas entistä new jerseyä vastaan.
 
Eiköhän sitä ens jaksossa taas kaikki pelit hävitä. ja voi avautua. Minä haastan sitten tästä lähtien ite kotipelini. Vaikka se on kyllä niin että jos se yhteys ei toimi niin ei sillä oo sillon väliä kuka haastaa, sen huomas entistä new jerseyä vastaan.

Ei haastajalla ole väliä, kotipeli on aina kotipeli.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

On se nyt kumma kun lähiaikoina 5 peliä päättynyt niin että itse hallitsen peliä ja paikkoja on mutta vastustaja voittaa tiukasti parilla tuurimaalilla...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Buffalo Sabres
2. St. Louis Blues
3. New Jersey Devils
4. Ny Islanders
5. San Jose Sharks
6. Anaheim Ducks

1-1-3...Vähän jäi paha maku noista tappioista. Yks tuli rankkareilla, kaks muuta jatkoajalla viimesen 10s aikana. Varsinaisen peliajan tappion voittomaalin vastustaja pääs niittaan mun ylivoiman aikana viimesen 20s aikana, kun pakki polki karkuun(?). Mutta tästä on ainakin hyvä lähteä parantmaan ;).
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Buffalo Sabres
2. St. Louis Blues
3. New Jersey Devils
4. Ny Islanders
5. San Jose Sharks
6. Anaheim Ducks
7. Edmonton Oilers

Loistavaa menoa Edmontonilta,ticki 4-1-1. Kovasti Edmonton haluaa taistella kahdeksannesta paikasta.

Varsinaisen peliajan tappion voittomaalin vastustaja pääs niittaan mun ylivoiman aikana viimesen 20s aikana, kun pakki polki karkuun(?).

Kaikkeen se Doughty pystyykin. :D
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Buffalo Sabres
2. St. Louis Blues
3. New Jersey Devils
4. Ny Islanders
5. San Jose Sharks
6. Anaheim Ducks
7. Edmonton Oilers
8. Boston Bruins

6-1-0 loistava tick takana. Seguin-Bergeron-Lucic ketju kantoi taas joukkuetta hyviin suorituksiin. Seguinin loukkaantuminen hieman säikäytti, mutta onneksi oli poissa vain 3 ottelua. Rask-Bishop kaksikko esitti myös hyviä otteita maalinsuulla.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Onko se New York Rangers tulossa linjoille? Eiks me ysiltä sovittu...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Millonkas PHO, VAN ja LA sopisi pelailla matsit pois? Itselläni tiistai ilta kiireinen, ja huomenna ehtisi pari peliä pelailla mutta boxille en ehdi jäädä roikkumaan. Keskiviikkonakin saattaa olla menoa...

JOTEN YV TÄÄLLÄ OLISI ENEMMÄN KUIN SUOTAVAA :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pittsburgh ja Los Angeles! Milloin sopii pelit? Huomenna viiden jälkeen käy mulle.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Buffalo Sabres
2. St. Louis Blues
3. New Jersey Devils
4. Ny Islanders
5. San Jose Sharks
6. Anaheim Ducks
7. Edmonton Oilers
8. Boston Bruins
9. Ottawa Senators

Ottawan lauma seilaa varjojen mailla. Tämän tickin saldo 2-4-0 kertoo karua kieltä joukkeen nykykunnosta, alkukauden pitkät voittoputket ovat muisto vain kun kaamosmasennus on iskenyt jätkiin pahemman kerran. Suurena valopilkkuna tässä tickissä oli Washingtonin kaataminen 4-1 lukemin, josta ei kuitenkaan saatu revittyä tarvittavaa energiaa muihin koitoksiin. Tickin kruunasi lopulta vierailu Winnipegissä mistä saatiin kunnolla turpaan 5-1 lukemin. Tästä ei tie voi olla kuin ylöspäin, jos Ottawassa halutaan tällä kaudella pelata playoff kiekkoa, nimittäin viivan alapuolella on kovakuntoinen Toronto kuromassa eroa kovalla vauhdilla kiinni. Ensi tickiä ja valoisempia aikoja odotellessa!
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Millonkas PHO, VAN ja LA sopisi pelailla matsit pois? Itselläni tiistai ilta kiireinen, ja huomenna ehtisi pari peliä pelailla mutta boxille en ehdi jäädä roikkumaan. Keskiviikkonakin saattaa olla menoa...

JOTEN YV TÄÄLLÄ OLISI ENEMMÄN KUIN SUOTAVAA :)

Huominen klo18?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pittsburgh ja Los Angeles! Milloin sopii pelit? Huomenna viiden jälkeen käy mulle.

Tänään viiden jälkeen käy meikäläisellekin ihan mainiosti. Mites Detroitin aikataulu tänään? Nashville olis muuten kans vielä kalenterissa jäljellä.


ps. Pahoittelut muuten Kojoottien managerille siitä, että en eilisten kiireiden takia kerennytkään boxille koko päivän aikana.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

No probs. Jos ehdit tänään ennen viittä linjoille niin fantsua! Muuten sitten huomisilta, keskiviikko ei sovi mulle.

Moro. Mihis aikaa tarttis olla paikalla? Jos koittaisin kiirehtiä sen verran aikaisemmin kotiin, että saisin vaikka neljältä starttailtua änärin. Saatais noi meidän pari matsia pois alta ennen Minnesota-peliä.
 
Moro. Mihis aikaa tarttis olla paikalla? Jos koittaisin kiirehtiä sen verran aikaisemmin kotiin, että saisin vaikka neljältä starttailtua änärin. Saatais noi meidän pari matsia pois alta ennen Minnesota-peliä.

Neljä kuulostaa hyvältä, puuhailen arkiaskareet pois alta siihen mennessä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Buffalo Sabres
2. St. Louis Blues
3. New Jersey Devils
4. Ny Islanders
5. San Jose Sharks
6. Anaheim Ducks
7. Edmonton Oilers
8. Boston Bruins
9. Ottawa Senators
10. Winnipeg Jets

Loistavan ticin jälkeen ihan ok ticci 4-2-0 tilastolla. Huippuhetkenä 5-1 voitto Ottawasta, mahalaskuna maalipaikkojen tuhlaus karkelot Philadelphiaa vastaan josta käkättimeen lukemin 1-2. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa kohti tulevia haasteita.
 
Ylös Bottom