Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut.

Kokoonpanomuutokset aiheuttivat lisäpäänvaivaa ja pienen viivästyksen. Huomisesta eteenpäin vedetään 11kk putkeen ajallaan :)

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ticker 2 kehissä!

Hieno homma!

Carolina, Chicago, Washington x2, Philadelphia ja Florida. Siinä oma ohjelma. Olen tänään tavoitettavissa livestä klo 14 eteenpäin, olen mahdollisesti fifan puolella mutta kyseisten joukkueiden GM:ät viestiä vaan kehiin niin pelit käy kyllä koska vain.

Käyn myös välillä kurkkaileen NHL:n puolelta mikäli kyseisiä GM:iä sieltä jo tänään löytyisi.

Winnipeg on valmis taisteluun cupista!

Hieno homma!

Carolina, Chicago, Washington x2, Philadelphia ja Florida. Siinä oma ohjelma. Olen tänään tavoitettavissa livestä klo 14 eteenpäin, olen mahdollisesti fifan puolella mutta kyseisten joukkueiden GM:ät viestiä vaan kehiin niin pelit käy kyllä koska vain.

Käyn myös välillä kurkkaileen NHL:n puolelta mikäli kyseisiä GM:iä sieltä jo tänään löytyisi.

Winnipeg on valmis taisteluun cupista!

Carolina on linjoilla tänään iltapäivästä. Viimeistään 14 jälkeen. Joskus 17 jälkeen on paussi milloin en boxilla ole, mutta illalla taas kyllä. Viestiä vaan kehiin jos samaan aikaan linjoilla!

Laitetaan tänne myös...

Kojootit linjoilla pääsääntöisesti seuraavasti:

-Arki-iltoina 20-22/23, poislukien Keskiviikot.
-Maanantaisin vapaata, joten päivällä ahkerasti läsnä.
-Sunnuntaisin iltapäivä+ilta.
-Arkiaamuisin 0730-0930 (hassut työajat mahdollistavat aamuhokkailun) Aamuvirkut linjoille vain jos työ/koulu antaa myöten!

Linjoilla ollessani usein EASHL-matseja kehissä ja viesti-ilmoitukset ovat yleensä pois päältä, mutta mielelläni otan kerhoilusta pelin verran vapaata saadakseni liigapelit pelattua, joten älkää heti luovuttako jos en viestiin vastaa!

laitetaas myös tähän, eli San Josen Sharksin kanssa parhaiten pelit järjestyy,
-Arkisin 16:30-20:00 väilisenä aikana.
-Viikonloppuisin kyllä, epäsäännöllisesti.
-Pelicanssin pelipäivinä pelin aikaan arkisin + viikonloppuisin ei natsaa.

tuohon väliin pitäisi sitten pelit saada näin lähtö kohtaisesti mutta sopimalla varmasti saadaan muitakin aikoja sopimaan.

Laitetaan tänne myös.

Ma: n.16.45-22
Ti: Vapaa. Aamusta iltaan
Keskiviikko: n.16.45-22
Torstai: n.16.45-22. Huom! Tänään jo klo 14 jälkeen!
Perjantai: Vapaa. Aamusta iltaan
La-Su. Aamusta iltaan. Riippuen menoista. Joskus voi olla jtn.

Ajat ovat n. aikoija eli saattaa heitelle 15min molemmin puolin. Riippuen päivästä. Livessä viestillä ja täällä saa parhaiten kiinni. Jos olen onlinessa niin haastettaa vaan tulemaan jos en itse ole kerennyt ensin :D

Minulla taitaa mennä sunnuntai iltaan ennen kuin pääsen aloittamaan tämän shown, on sen verran ohjelmaa viikonlopuksi..

Minnesotalle pelit käy ihan millon sattuu koska elämäni on epäsäännöllistä, sekavaa ja muutenkaan missään ei ole mitään järkeä.

Kakkos tickerin matseista 5/6 pelattu. Millos Ottawan GM:lle sopis matsi?

Videon muodossa vielä päivän satoa, Florida ottelun voittomaaliksi jäi Capitalsin 3. kentän laiturin Chimeran luova ratkaisu maalintakana :D

Chimera | EA SPORTS

Kakkos tickerin matseista 5/6 pelattu. Millos Ottawan GM:lle sopis matsi?

Videon muodossa vielä päivän satoa, Florida ottelun voittomaaliksi jäi Capitalsin 3. kentän laiturin Chimeran luova ratkaisu maalintakana :D

Chimera | EA SPORTS

Näin tämän maalin reaaliajassa Floridan "kotiluolassa" ja kyllä siinä oli huuli pyöreenä hetken aikaa. Hiljainen hetki pyhitettiin tälle todella taidokkaalle suoritukselle :D

Vancouver, Anaheim, San Jose ja NY Rangers. Paikalla kukaan? Carolina olis nyt linjoilla.

Itse olen varmaan tuossa illemmalla linjoilla Los Angelesin poppoon kanssa. Veikkaisin että viimeistään kasin-ysin aikoihin pääsen koneen ääreen. Siinä voisin sitten matsia ottaa jos porukaa sattuu olemaan saamaan aikaan paikalla.

Mulla tais olla pari peliä Edmontonia vastaan, Calgarya vastaan yks peli ja olisko ollut sitten vielä Carolinaa vastaan vielä yks peli. Katsellaan tossa illemmalla, että satutaanko samaan aikaan linjoille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Anaheim linjoilla tästä hetkestä eteenpäin n. klo 18 asti. Viestiä vaan boksilla, niin oon heti valmis pelailemaan.

Juu tuo Chimeran maali vaan vahvistaa mun epäilyjä siitä että Jose Theodore on lahjottu tai sitten meksikon mafia kiristää josea jollain tavalla liittymään meksikon kivikovaan maajoukkuerinkiin ja tämä häiritsee josen keskittymistä olennaiseen.

Floridan tavoittaa pääsääntöisesti pelkästään iltaisin klo 17-00, tosin arkisin kaiken maailman reenejä iltaisin eriaikoihin että kannattaa livessä tutkia olenko siellä. Viikonloppuisin myös klo 11-17 yleensä.

P.S voiko joku viisaampi kertoa miksi olen ainoa jolla on 3 mokea rostereissa ja miksi en pysty poistamaan ketään nhl rosterista ahl:llään tai nostamaan ketään ahl rosterista ylös. Tämä kokeiltu jopa "tähtipelaajilla" ja kaikin eri päin. Kun koittaa tiputtaa jonkun tulee valitus että "menee below restrictions" ja sit kun koittaa nostaa jonkun niin rosteri full....

Palkkakatossa mulla varaa jopa yli 15mil. että onko sit siitä..

P.S voiko joku viisaampi kertoa miksi olen ainoa jolla on 3 mokea rostereissa ja miksi en pysty poistamaan ketään nhl rosterista ahl:llään tai nostamaan ketään ahl rosterista ylös. Tämä kokeiltu jopa "tähtipelaajilla" ja kaikin eri päin. Kun koittaa tiputtaa jonkun tulee valitus että "menee below restrictions" ja sit kun koittaa nostaa jonkun niin rosteri full....

Palkkakatossa mulla varaa jopa yli 15mil. että onko sit siitä..

Palkkakatto ja pelaajamaksimit syynä juu, itsellä ollut samoja ongelmia. Itse jouduin nappaamaan vapaista agenteista jamppoja saadakseni ongelman haltuun.

Tämä samainen syyhän oli Leinon Villen kamalaan palkkaan oikeassa änärissä, buffalo oli pitkällä lattian alla ennen toissakesän "huippusignauksia" :)

no millä sieltä saa äijiä kun gm optionseissa skippaa koko "free agents" kohdan yli.

Mihin seuraan Pascal LecLaire meni btw?

no millä sieltä saa äijiä kun gm optionseissa skippaa koko "free agents" kohdan yli.

Mihin seuraan Pascal LecLaire meni btw?

Puhelin näyttää, että Pascal on vielä saatavilla. Enpä tiedä miksi FA:t ei näy sulla, tosin tällä hetkellä taitaa olla EA:n servot taas aivan juntturassa jos foorumeita on uskominen.

Bostonilla 2 MTL matsia jäljellä. Koska Montrealin mänätseri linjoilla? :)

Ylös Bottom