Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kyllä saa taas ihmetellä kun 40v äijä painaa yli 30 minuuttia pelissä, ei voi taklata eikä kiekkoa saa pois, hattutempun teki ja tässä esimerkki maalista, paskaa. jagr | EA SPORTS
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Nashville tänään paikalla n. klo 18-21. Jos saisi mahdollisimman monta peliä pelattua pois koska nämä joulukiireet painaa päälle. En ole kyllä katsonut ketä vastassa mutta jos tunsit piston sydämmessä niin pistäkää viestiä livessä.

Ja tuohon Tsekki-takatukkaan niin on minuutit sentään vähentynyt vähäsen, koska minua vastaan muutama viikko siiten pelasi 38min. Ja koska hänelle aika usein kiekko pelattiin ja veto lähti, niin otin ihan taktiikaksi ottaa aina hänet kiinni jo ennen kuin sai kiekon ja näin estin hänen pelaamisen. Minulla toimi kun ei tainut tehdä maaleja. :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Islanders pelaa vielä tänään montikka pitssburgh kahdesti ja philadelphia ainakin jäljellä olikohan torontokin en nyt muista enää. Pistäkää viesti boxille tai tänne jos en oo valmiiks pelaamassa. Jagr on vaan niin äijä että kevyesti jaksaa sen väh. 30 minuuttia. eikai tässä hart trophya kellekään muulle voi enää antaa tehot puhuu puolestaan. Itellä on kyllä Grabner siinä tahdissa että ens kaudella tulee 60 maalia jos loppukauden tahti säilyis koko kauden. Ja ai että tuntu hyvälle ottaa winnipegistä voitto vaihteeks täydellisellä maalivahtipelillä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

...Jagr on vaan niin äijä että kevyesti jaksaa sen väh. 30 minuuttia. eikai tässä hart trophya kellekään muulle voi enää antaa tehot puhuu puolestaan...

Ei ole äijyydestä kyse vaan siitä, että tarkoitus on vääntää realistista kiekkoa realistisin statein. Jagr treenaa kuin eläin pysyäkseen tarpeeksi kovassa kunnossa ollakseen jotain muutakin kuin luisteleva osa jääkiekkohistoriaa mutta saavuttaa silti vain 24 minuutin keskiarvon peliajassa, oikeassa hokissa siis. Nyt mennään oikean elämän peliaika +40%...Ja kieltämättä tuo etukulmamaali oli aika rumaa katsottavaa vaikka tuo postaus nyt varmaan tulikin suurimman kiukun vieläkin kiehuessa...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei ole äijyydestä kyse vaan siitä, että tarkoitus on vääntää realistista kiekkoa realistisin statein. Jagr treenaa kuin eläin pysyäkseen tarpeeksi kovassa kunnossa ollakseen jotain muutakin kuin luisteleva osa jääkiekkohistoriaa mutta saavuttaa silti vain 24 minuutin keskiarvon peliajassa, oikeassa hokissa siis. Nyt mennään oikean elämän peliaika +40%...Ja kieltämättä tuo etukulmamaali oli aika rumaa katsottavaa vaikka tuo postaus nyt varmaan tulikin suurimman kiukun vieläkin kiehuessa...

Jep. Ja tässä liigassa kun kaiken lisäksi on vielä ainakin huhun mukaan tarkotus pelata herrasmieskiekkoa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jep. Ja tässä liigassa kun kaiken lisäksi on vielä ainakin huhun mukaan tarkotus pelata herrasmieskiekkoa.

salli minun nauraa vaikka itse olen aika tuore tulokas tässä sarjassa mutta 90% mun peleistä on ollu kaikkea muuta kuin herrasmieskiekkoa, lähinnä sitä että hampaat irvessä haetaan rannaria etukulmaan, itse en siihen alistu puoli vahingossa tein minnesotaa vastaan yhden omasta mielestä kyseenalaisen maalin ja unohdin pahotella sitä koska se ei ole oman lätkän tarkoitus.

mutta muuten on kyllä ollut todella hyviä ja tiukkoja pelejä kiitos siitä kaikille.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

salli minun nauraa vaikka itse olen aika tuore tulokas tässä sarjassa mutta 90% mun peleistä on ollu kaikkea muuta kuin herrasmieskiekkoa, lähinnä sitä että hampaat irvessä haetaan rannaria etukulmaan, itse en siihen alistu puoli vahingossa tein minnesotaa vastaan yhden omasta mielestä kyseenalaisen maalin ja unohdin pahotella sitä koska se ei ole oman lätkän tarkoitus.

mutta muuten on kyllä ollut todella hyviä ja tiukkoja pelejä kiitos siitä kaikille.

Eiköhän kaikki sen verran pelaa hokkia verkossa, että osaa periaatteellisesti määritellä herrasmieskiekon. Ikävä kyllä kaikki ei tallentele pelejä, eikä edes niitä highlightteja niistä tilanteista joista voisi jotain sanktiota viljellä.

Aina jos joku ottaa minuun privoitse yhteyttä jonkun pelitavasta, niin kyllä ne tilanteet "tutkitaan". Jos on valokuvaa(vaikkapa niistä peliminuuteista) tai videota juustoilusta niin kyllä shanahammer heilahtaa. Jos mitään faktaa ei ole antaa tilanteista niin sitten ne täytyy jättää käsittelemättä täällä HQ:ssa :)

Kyllähän tästä on jo muodostunut aika toimiva porukka kolmen kuukauden aikana, ja porukka senkun paranee kunhan kaikki tajuavat mikä tämän liigan tarkoitus on. Ikävä kyllä vain minun on mahdoton muiden pelejä katsoa ja tuomaroida koska kaikki eivät ole yhtä sekaisin kuin meikäläinen ja postaa niitä pelejä utubeen.

Se on kyllä tullut selväksi, että komissaaria vastaan pelatessa jotkut siistivät pelityyliään verrattuna normipelitapaansa. Tämähän jo kertoo sen, että kyseiset pelaajat tietävät kyllä liikkuvansa rajoilla ja joskus reilusti sen yli. Harmillista kyllä...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Calgary tiedottaa: Hyvää joulua kaikille. CPU hakkaa Calgaryn loput pelit. Valitettavasti joudun loppukauden pelit jättää CPU käsiin. Hyvä 9-1-0 viimesestä kympistä jää nyt siis koneen armoille. Viimeinen tappio tuli Nashvillestä, ku tuota Rinnettä ei ohita välillä millään. Josko seuraavalla kaudella Rinne lepäisi yhden Calgary-pelin niin sais Nashistäkin haettua sen voiton ku ei muuten irtoa. :)

Palaan ruotuun vuoden alussa.

Mitä tulee tuohon aiempaan herrasmieskiekkoon. Mites olis äänestyksen paikka kauden lopussa? Top- tiimit-managerit herrasmieskiekon suhteen? Ja voi kai sen äänestyksen tehdä sit managereista, joiden peli ketuttaa siis järkevistä syistä? Jos niitä pelien arvioijia tarvitaan lisää, niin noi herramiesjoukkueen managerit vois toimia pienenä hallituksena. Näin on siis useempi joukkue joka seuraa gameja. Helpointa olis kuitenkin kaikkien vain pyrkiä sisäistämään tämä: Tämä ei ole HUT tai vastaava, missä haetaan voittoa kaikin mahdollisin keinoin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jets Gm kiroaa itsensä alimpaan helvettiin.

"Voi hevosen kulli!"

Raikasi tänään Winnipegiläisen pukukopin uumenista kun tulisieluisena managerina tunnettu Jakke La Motta tivasi ja ärisi vasten pukuhoneen peiliä. La Motta korosti kiukkuisuuttaan lyömällä aina välivedoin nyrkillä tahtia peilikaappiin ja huutaen mitä kamalampia törkeyksiä kohti jo useita tunteja sitten tyhjentynyttä pukukoppia. Pelaajat, huoltajat ja muu johto on jo muutama tunti sitten poistunut jäähallista, mutta manageri La Motta haastaa itsensä todellisiin turnajaisiin. Tilanteeseen on hyvin selkeä ja yksiselitteinen syykin, muutama hävettävän heikosti mennyt ottelu joka on ollut häpeällistä seurattavaa seuran varttuneimmallekin kannattajalle. GM Jakke La Motta käänsi tänään ikävällä tavalla selkänsä joukkueen kannattajille lähtiessään pelaamaan otteluita suoraan yövuorosta kotiutuneena. La Motta saapui päivällä yövuorosta väsyneenä kuin käki, mutta löi tämän tiedostaen kuitenkin klubitakin päälle ja hyppäsi hämillään olevan seuran kanssa kaukaloon. Ensimmäiset ottelut kulkivat vielä jääkiekkoa muistuttavalla tavalla, mutta sitten alkoi kierre josta voimat eivät riittäneet riuhtomaan itseä irti.

Manageri ajatteli pystyävänsä korjaamaan tilanteen pelaamalla lisää, mutta todellisuudessa tilanne vain paheni ja paheni. Viimeisimpänä otteluna Tampa, jossa sain koko ottelussa ainoastaan 4 laukausta maalia kohden! Tämän ottelun jälkeen astelin hattu kädessä ensiksi jäähallin jäälle ja huusin nöyrimmän anteeksipyyntöni jokaiseen katsomonosaan, tämän jälkeen hoipuin huojentuneena pukuhuoneeseen ja pyysin jokaiselta pelaajalta henkilökohtaisesti anteeksi epäammattimaisuuttani. Tämän jälkeen olen huutanut rehellistä hevosenkullia joukkueen pukuhuoneessa ja odottanut että puertorigolais-syntyinen vaimoni tulisi hakemaan minut täältä pois. Ilmeisesti vaimoni kuitenkin lähti aikaisemmin pelatun ottelun jälkeen New York Islandersin tuulen-nopean Michael Grabnerin matkaan ja näin ollen minulla ei ole kiire vielä mihinkään.

Ylimielisyys kostautui rankalla tavalla, mutta uskon tämän olevan vain oiva herätys ennenkö kiekko tippuu kauden ratkaisevammalla hetkellä jäähän. Joukkue antoi minulle anteeksi, fanit ymmärsivät ja joukkueen operatiivinen johto taputti toverillisesti selkään. Taistelu jatkuu ja pian jäälle astelee vaarallisen ärsytetty Jets, jonka managerin silmissä on nähtävillä tunteenpalon koko kirjo. Päivän jälkeen paikallisen siivousyhtiön hallisiivoja antoi paikallisella "The Winnig Jets - Hockey Magazine" lehdelle hersyvää naurua herättäneen haastattelun, jossa tuo kyseinen siivojanainen kertoi avoimesti löytäneensä aamuyöllä siivotessaan Jets pukusuojaa pukuhoneen perältä väsähtäneen managerin kauluspaidan napit auki ja housujen sepalus sepposen selällään. Haastattelun antanut siivoja kertoi että hän oli astellut pahasti ryvettyneen managerin luo ja kyyristynyt kysymään häneltä tarvisiko hän mahdollisesti apua. Siivoja oli erottanut väsähtäneen La Motan suusta yhden selkeän lauseen, joka toistui ja toistui. Lause kuului: "Tässä liigassa on vaan yks sheriffi ja se olen mä".

PS: Islanderssin payjay voisi hienovaraisesti ilmottaa joukkueessaan häärivälle Michael "Papukaija" Grabnerille että pistää meikäläisen vaimon tuleen Itellan lähettipalvelun kautta takas Winnipegiin.

"Winning La Motta is Back!"
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Flyers todella huonosti paikalla tässä tikissä. pe-ke joulureissussa ja tänään illalla TÖITÄ ja huomenna TÖITÄ ja jouluostokset. että sillä lailla enable cpu laitettu pelatkoon ken tahtoo itse en kerkiä ku mahd. huomen illalla
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Flyers todella huonosti paikalla tässä tikissä. pe-ke joulureissussa ja tänään illalla TÖITÄ ja huomenna TÖITÄ ja jouluostokset. että sillä lailla enable cpu laitettu pelatkoon ken tahtoo itse en kerkiä ku mahd. huomen illalla
Onneks kerettiin ottaa me edes vastakkain sama ottelu kahteenkin kertaan, josta sitten toisen ottelun perusteella voitto tuli Islandersille. Grabner ei voi nyt luopua eukostaan kun saattaa voittoputki katketa, ehkä vois yleiseen jakoon laittaa Islandersin pelaajien keskuudessa, jos kerta noin hyvin putki kulkee ja maaliin osuu kun saa vähän latinoa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Saiko columbuksen bottia vastaan pelata vai miksi on päällä?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Saiko columbuksen bottia vastaan pelata vai miksi on päällä?

Musta columbus ilmotti tulevansa perjantaina takas, missä sitten olikaan, ettei varmaan vielä kannata lähteä pelaamaan konetta vastaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ite pelasin Columbus pelin alta pois, kun pikkuveljen tykönä kävin pelejä pelaamassa nyt illalla.Syynä että en ole tässä tickissä enää tavoitettavissa. Jäljelle jäi ainoastaan peli Bluesia vastaan jonka Hirrmu VOI pelata cpu:ta vastaan! Olkoon onni myötä,hyvä kiitos.
 
Ylös Bottom