Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

joo columbus tulee perjantaina linjoille illalla. Laitoin sen botin päälle viime tickis ku näytti et jää pelaamatta. Suunnitelmat muuttu. Kait sinä joka mun bottia kävit testimässä niin otit nenään siltä :D vaikee omaa sopivaa pelityyliä mallintaa niille.

SJ huomenna torstaina 9-15 ja perjantaina x-x aikaa paikalla.

Nashville tänään paikalla 21-->

Viimeeksi kun sanoit aikataulun ja tulin linjoille silloin, lähetin viestin niin aloitit uuden pelin joka ei ollut tätä liigaa. Oltaisiin hyvin edes toinen otteluista ehditty pelata.

Kun eikös tämän liigan pitänyt olla etusijalla?

Noniin, Toronto tulee tarvittaessa linjoille tästä hetkestä lähtien. Laittakaa vaikka tänne viestiä, niin pompin boksille. Kyl täs päivän aikana tulee puuhailtua kaikenlaista, mutta klo 10.30-21 oisin periaatteessa valmiina pelaamaan. Perjantaina en tuu pelaamaan, joten jos jonkun pitää saada tänään peli pelattua ja ei pääse ennen klo 21 pelaamaan, niin laita viestiä, sillä voin tulla sit vielä joskus 23-24 aikaan pelaamaan.

Peli-iloa ja rehtiä peliä vaan kaikille tässä kovan pleijaritaiston keskellä!

E: Islanders antanut näköjään hyvää painetta viivan yläpuolelle. Pitää itsekin pyrkiä samaan. Dallas on myöskin näemmä poistunut/poistettu.

St. Louis Blues olis nyt peleillä epäsäännöllisen säännöllisesti tonne n.16:30 asti. Pistäkää täällä vaikka viestiä, jos en satu vastaan xboxin puolella niin yritän tulla peleille.

Tänään illalla en usko, että onnistuu pelit, mutta huomenna pitäis olla aikaa pelata (pistäkää kellonaikoja mitkä sopii teille, jos haluatte perjantaille pelit). Lauantaina en kerkee pelaan päivällä ja illalla lähden Winnipeg GM Jakke La Mottan ja Ondrej Pavelecin kanssa rokkikonserttiin, joten sillonkaan ei pelit natsaa. Sunnuntaina sit taas linjoilla ja yritän silloin viimeistään hoitaa noi loput pelit, että ei tarvii jouluna pelata.

vielä olisi kaksi peliä jäljellä: columbus ja phoenix, mieluiten 18-24 välille ja huomenna 15-24.

Onko molken haltuunotto esim. läpiajotilanteessa sallittu? (Mulle ainakin sopii niin on vähän haastavampia läpärit, kun sieltä voikin se sissi syöksyä, eikä istua jo valmiiksi maalin sisässä) Toisessa liigassa tämä on kielletty! Mikä on jumalasta seuraavan eli komissaari Milezin mielipide ja muiden mänätserien?

Onko molken haltuunotto esim. läpiajotilanteessa sallittu? (Mulle ainakin sopii niin on vähän haastavampia läpärit, kun sieltä voikin se sissi syöksyä, eikä istua jo valmiiksi maalin sisässä) Toisessa liigassa tämä on kielletty! Mikä on jumalasta seuraavan eli komissaari Milezin mielipide ja muiden mänätserien?
Koko kauden tätä on porukka harrastanu ja kyl se mulle ainakin käy niin saan aina ilmasen maalin tehtyä :D

Hyvin jätkä kyl iski läpiajoista äsken mua vastaan :) Mun puolesta ainakin saa ottaa vaikka itse kyllä tuu ottamaan, koska en luota taitoihini maalilla sen vertaa. Noissakin sitten kait pitäisi pitää se realistisuus mukana, sillä kukaan veskari ei syöksy sinne jalkoihin maila edellä. Näitä tosin tehään rankkarikisoissa jatkuvasti :( Mua vastaan ainakin pari GM:ää ovat ottaneet veskarin komentoonsa läpiajoissa.

Ei nyt teologiaa sekoiteta tähän :)

Minun mielestä ihan ok juttu, tuo vähän lisämakua läpiajoihin kuten jo sanoitkin, ja lisäksi vielä toimiva lääke "varmoille" läpiajomaaleille jos tietää mitä molkena tekee. Olen itsekin joskus tässäkin liigassa molkea kontrolloinut, ei mitään valituksia ole kyllä tullut vastustajilta?

Itseä rasittaa enemmän maalin sisällä istuskelu rankkareissa kuin molken kontrollointi pelin aikana...

Molken kontrolloiminen on mielestäni OK, sellainen Marty Brodeur-tyylinen vastaantulo on aito eikä mitään bugittamista.

Minuakin kyllä rasittaa kun rankkareissa maalivahti peruutetaan maaliviivalle ja siinä sitten nökötellään... Seuraavasta kerrasta voisin ottaa materiaalia. Riittääkö kuva?

Molken kontrolloiminen on mielestäni OK, sellainen Marty Brodeur-tyylinen vastaantulo on aito eikä mitään bugittamista.

Minuakin kyllä rasittaa kun rankkareissa maalivahti peruutetaan maaliviivalle ja siinä sitten nökötellään... Seuraavasta kerrasta voisin ottaa materiaalia. Riittääkö kuva?

Noinhan ne pelaa oikeatkin molket, en usko että on kyse mistään rangaistavasta toiminnasta kuitenkaan :)

Usein voi olla syynä sekin, ettei ole koskaan molkena pelaamista kokeillut ja esim kontrollit ovat aivan hakusessa. Ja meneehän ne suorat vedot sisään ihan jees jos vain jäkittää siellä. Laukaisun tähtäämiseenhän on aikaa vaikka kuinka jos siellä vain istuskellaan...

Noniin, Toronto tulee tarvittaessa linjoille tästä hetkestä lähtien. Laittakaa vaikka tänne viestiä, niin pompin boksille. Kyl täs päivän aikana tulee puuhailtua kaikenlaista, mutta klo 10.30-21 oisin periaatteessa valmiina pelaamaan. Perjantaina en tuu pelaamaan, joten jos jonkun pitää saada tänään peli pelattua ja ei pääse ennen klo 21 pelaamaan, niin laita viestiä, sillä voin tulla sit vielä joskus 23-24 aikaan pelaamaan.

Peli-iloa ja rehtiä peliä vaan kaikille tässä kovan pleijaritaiston keskellä!

E: Islanders antanut näköjään hyvää painetta viivan yläpuolelle. Pitää itsekin pyrkiä samaan. Dallas on myöskin näemmä poistunut/poistettu.

Muistelisin että Buffalolla oli Torontoa vastaan, tulen tossa ennen klo 14 boksille, niin jos pelaillaan matsi pois.

Äidiltä tullut joulutervehdys niin joutuu postiin könyämään sen hakuhommiin.

Muistelisin että Buffalolla oli Torontoa vastaan, tulen tossa ennen klo 14 boksille, niin jos pelaillaan matsi pois.

Äidiltä tullut joulutervehdys niin joutuu postiin könyämään sen hakuhommiin.

Jees, mä tuun tiirailee silloin. Carolina vois kans herätä siellä boksilla ;)

Ylös Bottom