Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Devilssillä vastassa LA,CAR,PHI ja NSH.
Tänään oon pitkin päivää linjoilla. Huomenna en luultavasti kerkeä boxille.
Miltäs kuulostaisi jos pamautettaisiin ryminällä yhteen vaikkapa klo. 18 pintaan?
Anaheimin ensimmäiset vastustajat: Buffalo, NY Rangers, San Jose sekä St.Louis. Olen koko päivän boksin läheisyydessä, joten koitetaan saada pelit pelattua.
SJ matsi tuossa 16:30 jälkeen? oon kotona ennen puolta ja sitten kokoonpanot kuntoon ni voitais ottaa...
Anaheimin ensimmäiset vastustajat: Buffalo, NY Rangers, San Jose sekä St.Louis. Olen koko päivän boksin läheisyydessä, joten koitetaan saada pelit pelattua.
Hjallis sponssasi J.Kekalaiselle uuden kannettavan. Asus X501A 15.6"/HD/Intel B820/4GB/320G/Win8 -kannettava tietokone, valkoinen | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com
Loytyyko tietokoneexperteja.. aan ja oon pilkkuja ei saa, viivaa ei saa, ei kysymysmerkkia.. pikaisella googlauksella ei loytynyt tietoa.![]()
Koko perkeleen viikon taas kettuillu nuo EA:n huippu serverit. Jos jonkun kanssa joku peliaika sovitaan niin ei tarvii ihmetellä jos tulen puol tuntia myöhässä. En tiiä muista mutta dashboardin latautuminenkin nykyään raivostuttavan hidasta ja kaikki muutkin valikot ite Xboxissa (päivityksen jälkeen)...