Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Devilssillä vastassa LA,CAR,PHI ja NSH.
Tänään oon pitkin päivää linjoilla. Huomenna en luultavasti kerkeä boxille.

Devilssillä vastassa LA,CAR,PHI ja NSH.
Tänään oon pitkin päivää linjoilla. Huomenna en luultavasti kerkeä boxille.

Miltäs kuulostaisi jos pamautettaisiin ryminällä yhteen vaikkapa klo. 18 pintaan?

Kojootit ehkä illalla linjoilla, seuraavaksi sunnuntaina kehissä ennen allstar-matsia...nyt hieromaan ketjuja kuntoon kauden aloitukseen :)

Nashville on monasti iltaisin kehissä (17-23 välillä jokin tunti tai kaksi). Tänäänkin jos vain ehtii, tosin voi mennä tuonne sektorin ylälaitaan tämän päivän hiihdot...

Anaheimin ensimmäiset vastustajat: Buffalo, NY Rangers, San Jose sekä St.Louis. Olen koko päivän boksin läheisyydessä, joten koitetaan saada pelit pelattua.

Anaheimin ensimmäiset vastustajat: Buffalo, NY Rangers, San Jose sekä St.Louis. Olen koko päivän boksin läheisyydessä, joten koitetaan saada pelit pelattua.

SJ matsi tuossa 16:30 jälkeen? oon kotona ennen puolta ja sitten kokoonpanot kuntoon ni voitais ottaa...

Ottawa pääsee kauden ensimmäisessä tickissä testaamaan heti molempien finalistien kunnon! :) Washingtonin ja Coloradon lisäksi ohjelmassa on pelit Minnesotaa, Detroittia ja Torontoa vastaan. Pääseekö joku näistä tänään jo linjoille avaamaan kauden? Itse olisin valmis pelaamaan n. kuuteen asti tai viimeistään kuudelta pitäisi ottelu aloittaa.

Winnipeg Jets vastustajat ensimmäisessä tikkerissä:

Montreal, Chicago, Phoenix

Jets linjoilla tänään noin klo 18:00 eteenpäin. Pistäkää toki yv-viestiä, jos haluatte sopia tarkempaa aikaa. Chicagon suuntaan lähettelinkin jo tiedustelua.

Buffalo vetää pienet aamujäät tässä, koutsi keittää kahvit ja tässä n. 30min sisällä pelivalmiudessa.

1. Carolina Hurricanes

Makeaa mahan täydeltä.
Tikin saldona 2-2-1, Stanley Cup voittajaa taotaota vastaan jopa jatkoajalle.

Koko perkeleen viikon taas kettuillu nuo EA:n huippu serverit. Jos jonkun kanssa joku peliaika sovitaan niin ei tarvii ihmetellä jos tulen puol tuntia myöhässä. En tiiä muista mutta dashboardin latautuminenkin nykyään raivostuttavan hidasta ja kaikki muutkin valikot ite Xboxissa (päivityksen jälkeen). Se on kuin connectedia pelais koko ajan ja yrittäis tutkia tilastoja jotka ennen toimi sadasosasekunneissa. Minnesota, Florida, Rangers tais olla tänään varmaan käy itelle pelit. melkeinpä millon vaan tosin iltamyöhästä en tiedä. Tampa vissiin sitten sunnuntaina
Jos en oo navigoimassa menussa niin tänne voi laittaa viestin tosin saatan navigoida täälläkin vaikka liven mukaan olisinkin änäriä navigoimassa. Ja jos pelaan onlinessa kun tulee viesti, niin sitten vastaan vasta pelin jälkeen.

Koko perkeleen viikon taas kettuillu nuo EA:n huippu serverit. Jos jonkun kanssa joku peliaika sovitaan niin ei tarvii ihmetellä jos tulen puol tuntia myöhässä. En tiiä muista mutta dashboardin latautuminenkin nykyään raivostuttavan hidasta ja kaikki muutkin valikot ite Xboxissa (päivityksen jälkeen)...

Aikas normaalisti on täälläpäin ainakin toiminut, tosin tipahdin pari iltaa sitten parista vs-matsista putkeen. Mutta dashboardit etc on toiminut ihan normaalisti.

floridan saattaa kohdata tänään klo 21 jälkeen pelien merkeissä, en tiedä ketä on vastassa vielä mutta ilmeisesti islandersit ainakin

Palkkakaton ollessa kovin tiukka jäi GM ilman palkkaa ja hän joutuu tekemään töitä pe illan ja la aamun. Lauantaina illalla klo 19 eteenpäin voi sopia pelit, jos GM ei poikkea pubiin. Sunnuntaina sopii pelit, kunhan sovitaan. Vastustajia en muista, vaikka ne katsoinkin. Toronto siellä oli ainakin. Neljä peliä tikissä.

Minnesota linjoilla nyt. Ei hajuakaan ketä siellä on vastassa mutta huudelkaa täällä ja boxilla niin päästään paukuttamaan.

Ylös Bottom