Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)


Devils

Jos porukka jaksaa vaivautua, niin laittakaa kaikki tuo tiimin logo profiilikuvaksi, ei tarvi rasittaa aivoja senkään vertaa kuin nykyään. Etenkin kesähelteillä tuntuu rosessori vähän ylikuumenevan :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Devils

Jos porukka jaksaa vaivautua, niin laittakaa kaikki tuo tiimin logo profiilikuvaksi, ei tarvi rasittaa aivoja senkään vertaa kuin nykyään. Etenkin kesähelteillä tuntuu rosessori vähän ylikuumenevan :)

Ei kehtaa. Sen verran rakas avatar on. Mainitsen mieluummin sitten viestissä sen Losin. Joku sattuu vielä erehtymään, että kannatan oikeasti kyseistä tiimiä. :D
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei kehtaa. Sen verran rakas avatar on. Mainitsen mieluummin sitten viestissä sen Losin. Joku sattuu vielä erehtymään, että kannatan oikeasti kyseistä tiimiä. :D

Ymmärrän täysin, mullakin on ikävä mun halal-liha/hautaustoimisto-profiilikuvaa :)

Mut jos avataria ei löydy, tai siihen ei ole kiintynyt, vaihtakaa pliis.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

columbus linjoilla huomenna iltapäivästä ja sitten mahollisesti sunnuntaina satunnaisesti..

viikolla puolestaan ma ja ke illat näyttäs tällä haavaa parhailta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

itse koitin laittaa jotain floridan logoa joskus noin tunnin verran ja sit luovutin. kertoo kaiken mun atk-taidoista. ilmeisesti oli liian iso kuvake tjs :D
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

itse koitin laittaa jotain floridan logoa joskus noin tunnin verran ja sit luovutin. kertoo kaiken mun atk-taidoista. ilmeisesti oli liian iso kuvake tjs :D

Guuglailet "Florida Panthers thumbnail" haulla, löytynee pienempi kuva :)

Jeesiä aina saapi jos jeesiä tarvii.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ottawa jäi jälelle. Pelataan sitten joskus varmaan sunnuntaihin mennessä onnistuu ainakin omasta puolesta. Hyvä ticki pisteiden valossa ja 2 kunnon EA peliä mahtu taas mukaan. Eka voitin anaheimin 4-0 missä Anaheim ei voinut voittaa syötöt menee ohi kiekko karkaa kun vähän tökkää siihen suuntaan ja minun veska torjuu ne harvat hyvät paikat mitkä pysty kaikesta huolimatta luomaan. Ja sitten Philadelphiaa vastaan 1-6 turpaan ja sain kokea saman kuin Ducks minua vastaan. Parasta tuommosissa peleissä on kun ei uskalla enää syöttää tai luistella vastustajan lähellä kun sen kiekon menettää sata varmasti. Osaa kyllä olla niin paska peli välillä kuin vain voi tämäkin. Mutta Philadelphian GM kyllä pelaa hyvin minun mielestä ei siihen tarviis etua tunkea mukaan. Eikä tarviis kyllä yhteenkään muuhunkaan peliin. Menee maku kun jää kusetettu olo.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vois tuon kuvankin vaihtaa jos osais tai siis laittaa siihen kuvan kun ikinä ei oo ollu
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Tampa tästä hetkestä eteenpäin linjoilla.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Tampa tästä hetkestä eteenpäin linjoilla.

Perkele ku vasta huomasin, just lähen ilta tenniksiä läskii... Joskus illasta oisko 22 aikoihin SJ taas linjoilla...

CGY cpu tuli voitettua, 4-1 voitin ekan mutta boksi leipokiinni kun tyhjiin pääsin laittaa ja toisella yrittämällä 4-2 voitto :D

Islanderrsin kanssa vääntö 5-4 pataan,Quikkeri vähän haparoi muutamassa mutta ihan ok startti.
Järvisen Joonas painoi uran avausmaalin kyseisessä ottelussa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Nyt olis LA ainakin jonkin aikaa linjoilla. Ville Nash pelaileekin tossa jo näköjään St. Louisin miehimystä vastaan. Jos vaikkapa irtoais vuoro seuraavaksi.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Böstönin Bryinssi olis nyt pelivalmiudessa. Buffalo, St.Louis, Pens, Montreal ja Ottawa olis vastassa !?!? :cool:
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Colorado tavotettavissa tästä hetkestä eteenpäin.

Detroittia ja Columubusta kaivattas :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kojootit kiireisiä tänään ja huomenna, sunnuntaina linjoilla, ja maanantaina pitkin päivää.

NSH, STL, PIT ja CHI muistaakseni jäljellä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. LA Kings

Peli ei ole kummoista, mutta onneksi tarttui kuitenkin muutama piste matkaan. Eniten mieltä lämmitti Tampan kaataminen 1-0 lukemin, vaikka rehellisyyden nimissä vastustajallakin olisi ollut paikat voittaa jos ei jopa persraiskata. :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Tikki puolimatkassa. Kolme pinnaa koossa.

Huom. Miles! Säännöissä sanotaan, että AV:lla saa ottaa läpiajon. Eikö ole lisäksi niin, että kolmannessa erässä saa myös alivoimalla hyökätä JOS on tappiolla. Mielestäni näin foorumilla on pureskeltu (if so -> lisää sääntöihin että uudet ja vanhatkin GM:t tietävät). Oli keskustelua tästä pelin jälkeen.
Erähän menee niin nopeasti, että muuten tuo olisi lähes tappion odottelua.


Edit: Loppukymppi tai koko erä? Kolmaskin erä on yksi hujaus ja se on ohi... Maagiselle alla, aika tiukille minusta tuo viimeiset 5 min. menisi.



Tick 3
Nashville @ Phoenix
Nashville @ Los Angeles 2-1 SOW (Rinne, 1-0, 0-0, 0-0, 0-0 OT, 1-0 SO)
Nashville @ Anaheim
Nashville @ St. Louis 2-3 SOL (Greiss, 1-1, 1-1, 0-0, 0-0 OT, 0-1 SO)
Nashville vs. Chicago 2-4 L (Greiss, 1-1, 1-1, 0-2)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Itse olen pitänyt omassa mielessä sellaista sääntöä, että ainakin viimeisillä minuuteilla voinee lähteä jo hyökkimään. Ei nyt ole tullut pahemmin tarvetta, mutta en ole tuosta itse herneitä ottanut, jos noin on käynyt. Sanotaanko vaikka viimeisellä viidellä minuutilla, vai meneekö liian tiukille?

Jos läpiajon onnistuu saamaan vastustajan töpeksiessä, niin se nyt toki on ok näytti pelikello mitä hyvänsä. :)
 
Ylös Bottom