Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GMail tunnuksia 6 kpl jaossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasshe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GMail tunnuksia 6 kpl jaossa

Burana sanoi:
Noita saa edelleen samaan tapaan kuin aiemmin kirjoitin.

Kaikki menivät. Kiitoksia kaikille sisälukutaitoisille :-)

Onneksi kaikki eivät osanneet lukea, joten minäkin sain omani. :)

Mulla olisi 7kpl. Jos haluat niin laita minulle privaan mailisi.

Ja tämähän on sitten ilmainen? :rolleyes:

Jos on, niin voisihan sitä itsekin kokeilla, jos kerta on pari jäljellä, elikkä Locknar@jippii.fi voi kutsun pistää.

Arvon sisälukutaidottomat. Laittakaa ne pyynnöt privaattiviestinä tai sähköpostilla. Tämä siitä syystä ettei samalle jannulle tule useampaa inviteä. Lisäksi tuskin kovin moni jaksaa päivystää ja kelailla ketjua edestakaisin tarkistaakseen kuka on jo saanut tunnukset. Ja tuskinpa kaikki ovat edes editoineet omaa vonkuviestiään sen jälkeen kun on invite paukahtanut.

Opetelkaa lukemaan. Ugh, olen puhunut.

EDIT: Ja kuten aiemmista viesteistäni käy jo ilmi, minulla ei ole enää kutsuja jäljellä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nopein söi hitaat. Tunnus meni jo.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Reiluuden nimissä: Jokainen, joka on täältä saanut G-mail accountin, laittakaa tänne yksi osoite jakoon!

Tällä tavalla ennen pitkää joka ikinen KonsoliFINin jäsen, joka haluaa G-mailin, myös saa sellaisen.

Jona Asih sanoi:
Reiluuden nimissä: Jokainen, joka on täältä saanut G-mail accountin, laittakaa tänne yksi osoite jakoon!

Tällä tavalla ennen pitkää joka ikinen KonsoliFINin jäsen, joka haluaa G-mailin, myös saa sellaisen.

No selvä on. Yksi tai kaksi tai ainakin jonkin verran gmail-tunnuksia jaossa. Pistäkää privaa tai sähköpostia jos kiinnostaa.

Mulla ois pari jaossa (ollut joulukuusta, en ollut edes huomannut tuommoista optiota :)). Voitte privalla osoitteenne pistää. Kahdelle nopeimmalle siis lähtee.

edit: Mitäs ihmettä...
Invite a friend to Gmail!
You have 49 invitations left

...? Äsken oli 4.

Sama juttu. Mulla on 4 invitea jäljellä, joten halukkaat voivat privata emailinsa mulle niin panen tulemaan.

Minulla olisi 3 Gmail kutsua jäljellä. Laita privaan nimesi ja sähköpostiosoitteesi jos haluat tunnuksen.

Googlemailista eli e-postista. Ja mullahan on noita jaossa myös sen 50 kipaletta :D

suuret kiitokset wertylle todella nopeasta
toiminnasta! :)

werty sanoi:
Googlemailista eli e-postista. Ja mullahan on noita jaossa myös sen 50 kipaletta :D

Jos noita sinulla vielä on ja tunnet halua luopua yhdestä, minäkin voisin sellaisen ottaa... Kovin kiitollinenkin olisin :D

Ylös Bottom