Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
"Verifying Your Credentials"
Account verification failed. Your username and password you entered were not valid. Please check and retry. If this problem persists, please go to your account game on the Go!Messenger website.
Juuri samoin kävi mulla aiemmin päivällä. Jossain vaiheessa iltaa sain BT.comilta vielä toisenkin mailin, ja sen jälkeen tunnari on toiminut kunnolla.Jotain häikkää tuossa on, en pääse nimittäin kirjautumaan. Rekisteröinti meni ok ja nettiselaimella pääsen kyllä kirjautumaan bt.comin käyttäjähallintaan, mutta Go! Messengerin sisällä kirjautuminen heittää seuraavanlaista virheilmoa:
Hyvä tietää, mietinkin että onkohan tuossa vain jotain viivettä. Lisäilen listoille kun pääsen linjoille. Oma tunnus perinteisesti nviperoJuuri samoin kävi mulla aiemmin päivällä. Jossain vaiheessa iltaa sain BT.comilta vielä toisenkin mailin, ja sen jälkeen tunnari on toiminut kunnolla.
Sony voisi varastaa tuon qwerty-näppiksen PSP:n (ja miksei PS3:nkin) yleiseksi virtuaalinäppikseksi.
Voit olla ihan oikeassa. Olen vaan niin tottunut PS3:n kanssa käyttämään langatonta Bluetooth-näppäimistöä, ettei ole tarvinnut virtuaalinäppikseen turvautua.OT: Eikös qwerty-näppiksen saa ainakin PS3:lla vaihdettua, kun räpläsi jotain R2:sta tai L2:sta tai selectiä? Näin ainakin minä muistelesisin.
No niin, nyt toimii tunnuskin kunnolla. Tuon käyttöliittymä on varsin näpsäkkä. Sony voisi varastaa tuon qwerty-näppiksen PSP:n (ja miksei PS3:nkin) yleiseksi virtuaalinäppikseksi. Tuo vaan toimii todella kivasti ja tarkasti. Varsinaisia chattiominaisuuksia en päässyt käyttämään, kun en tiedä ketään muuta BT.com-tunnarin omistajaa. (Tuossa on siis perinteisen audiochatin lisäksi myös video- ja tekstichattikin.)
Joo, nimestään huolimatta tuolla ei ole mitään tekemistä MSN Messengerin kanssa, eikä se muutenkaan ole yhteensopiva muiden yleisimpien pikaviestinverkkojen kanssa.voi olla et jää aika hiljaseks ton go!messengerin käyttö koska taidan olla omasta ystäväpiiristä ainut kuka omistaa psp:n.. kun ei tuolla pääse msn messenger verkkoon laisinkaan
Kyllä tuntuu toimivan. Tosin yhtään varsinaista "puhelua" ei ole tullut mikin puuttumisen vuoksi tehtyä. Eikä kontaktilistalla ole kuin vasta yksi tyyppi (nvipero), joten sekin on hieman rajoittanut käyttöä.Testatkaapa, pelittääkö missä tahansa WLANissa.
Skype toimii vain uudessa Slim&Lite-PSP:ssä. S&L:ssä on enemmän muistia, mitä tuo Skype ilmeisesti vaatii.miten toi menee toi et joihinkin tulee uuden firmwaren mukana skype ja toisiin go!messenger? kyl skypellä ois juttuseuraa mut mulle sattu osumaan vaan go!
Ei ole itsellenikään, vaikka tulihan tuo rekisteröityminen hoidettua jo lauantaina.ei oo kuulunu sitä toista emailia mistä mainittiin.
Olet muuten ihan oikeassa. "You can even stay in touch if they don't have a PSP by calling their PC* using a free download." Eli kunhan tekee tunnarin ja lataa PC:lle Go!Messenger-clientin, niin voi sit jubailla PSP-kamujensa kanssa.Eikö tossa gomessengerin sivuilla lukenu että se toimii psp-pc myös ? eli jos kavereilla ei oo psp niin pc riittää kun vaan rekisteröi ittensä sinne bt sivuille ?
Ei se minusta mitenkään raskaalta tunnu. Ainakin valikot pyörivät oikein mukavasti, eikä minkäänlaista takkuilua ole havaittavissa. Sen sijaan voisi ihmetellä, että miten ne ovat saaneet siihen mahtumaan niin paljon kaikkia ominaisuuksia. Ei taida S&L:n Skypessäkään olla niin monipuolisia toimintoja, esim. tekstichatti muistaakseni puuttuu kokonaan.Myös kun kattelee tota käyttistä mikä tossa gomessengerissä on niin näyttää omaan silmään huomattavasti raskaammalta sovellutukselta kuin se slimmin skype... joten sinänsä se "ei oo tarpeeks muistia" selitys tuntuu jotenkin aika jäykältä tuubalta... Sitä haluis uskoa, että ne puhuis totta mutta tietäen miten kieroo porukkaa alalla on niin ei kyllä pysty purematta nielemään....