Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War: Ascension

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: God Of War: Ascension

1.03 päivitys on ulkona.

This update addresses 2 single-player issues.

Though small this 1.03 update may be, we addressed an issue that was preventing some players from progressing past the Manticore battle in Chapter 27. We have also addressed the Trial of Archimedes:

In the 1.03 update, at the end of each elevator stage (3 total), players will now receive a measured amount of Green Health Orbs and a nominal amount of Blue Magic Orbs back. This change affects all difficulty levels. We are confident this revision will address feedback regarding “Trial of Archimedes” while still preserving the level of challenge appropriate for this late section of the game.
- Linkki

Tuli katsottua YouTubesta 18min pätkä missä pelaaja veivasi tämän kohdan läpi ja tuli ihan itsekkin hikoiltua pelkästään katsellessa kaverin läpipeluuta.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

En vielä läpi asti ole päässyt, mutta hemmetin turhauttava peli näin pelimekaniikan osalta, taistelut eivät ole mitä ne ennen olivat. Jokin tässä nyt vaan ei tunnu hyvältä ja sekään ei auta jos hukkaan oman hahmoni kesken taistelun vaikka kamera ei olisikaan zoomannut ärsyttävästi pois näyttäen kuinka hienosti on tehty maisemia. Tuossa ulos zoomaus kohtauksissa erityisen ärsyttävää yrittää pelata. Taikuus olisi voitu samantien jättää pois kun sitä pystyy niin harvoin muutenkaan käyttämään ja jos sinä erehdyt tuhlaamaan sitä taikavoimaa johonkin väli vihollisiin niin voi voi. Jospa se oikea GOW 4 korjaa tämän tekeleen virheet.
Vaikka tässä nyt valitin ja itkin miten paskaa tämä taistelu on, niin kyllä peli näyttää hienolta, varsinkin jos ei välitä silloin tällöin häviävää/katkeavaa ääntä, kuvakulman jumittumista välivideoon tai vaikka sitä että kratoksen animaatiot heittääsillin tällöin häränpyllyä jos tekee britaalia lopetusta (esim. kratos repii mustin kuonoa palasiksi ja kädet ovat puolimetriä hauvelin pään vieressä). Ei tämä paska peli ole, ennemminkin keskinkertainen. Jatkan tässä nyt pelaamista ja koitan päästä tuosta pyörivästä tulihissistä eteenpäin, eihän siinäkään ole paljon liikkumavaraa ja sinne heitetään sekaan nuijamies + sen kaverit sekoilemaan.

Edit///
Nyt on sitten tämä vedetty hardilla läpi ja kyllä kaikista valituksen aiheista huolimatta pelaamisen arvoinen peli ja se kolmiosainen hissikohtaus... meinasi loppua usko siinä, mutta äkkiä oppi millä taktiikalla se pitää vetää.
Kokonaisuutena tämä on kyllä uskomattoman kaunis peli, mutta muilta osin jää vielä GOW3 taakse.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: God Of War: Ascension

Pelin lopputekstit juuri valuteltu. Iltapäivällä aloitettiin ja nyt yön jo koittaessa saatiin peli läpi, eli yhdeltä istumalta. Pelikelloon tuli ajaksi arviolta noin 10 tuntia (easy). Vielä olisi kyllä jaksanut veistä haavassa pyörittää, on tämä kuitenkin juuri sitä ominta alaa; seikkailua ja toimintaa. Siinä välissä visaisia pulmatehtäviä, joiden ratkaisuissa joutui muutaman kerran turvautumaan Youtuben antiin. :o

Tästä tykkää, kolossiaaliset lavasteet ja eeppinen ote. Se mistä God of Warissa on aina pitänyt on eurooppalainen mytologia, tai kreikkalainen jos oikein tarkkoja halutaan olla. Jotain tuttua on aina mukana. Tässä ei nyt onnistuttu yhtä upeasti kuin edellisessä osassa. Oikeastaan koko tarina meni yli hilseen ja taisi vain tissit jäädä pelaajan mieleen perjantai-urakan päätteeksi. Ei huono sekään. :p

Näitä tälläisiä tunnettuihin mytologioihin nivottuja tarinoita haluaisi kahlata enemmänkin läpi. Kuinka upeita maisemia voisi viikinkitarusto tai jopa kotoinen Kalevala tarjota. Jotain tuttua, kenties jopa vahingossa yleissivistävää.

Verkkopeli vielä kokematta, lukuunottamatta sitä mitä Gamescomissa pääsi jo viime kesänä kokeilemaan. Kuitenkin tässä yhteydessä vain sivuroolin esittäjä ja sille ei juuri painoarvoa voi näin ollen antaa.

Arvosanaksi voisi antaa 7 1/2. Eli kelpo matskua, ei kuitenkaan yltänyt suurten tarinoiden harvalukuiseen joukkoon.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Nyt kun olen tämän päivää hakannut tuota moninpeliä niin voisin siitä muutaman sanan kertoa.
Taistelut eivät ole hirvittävän monimutkaisia eikä mitään nappikomboja tarvitse opetella. Käytössä on normaaliin tyyliin kaksi tavan iskua (normaali ja voimakas), kaksi super lyöntiä ja lopuksi relic ja taika isku. Taikoja tässä näkee harvemmin sillä pelaajalla ei ole alussa ollenkaan taikavoimaa, vaan kentän syövereistä pitää etsiä sitä antavia laattoja. Peli onkin lähinnä muutaman normaali iskun sarjaa ja siihen päälle vuoron perään nämä super iskut jos vain on niin hyvä tuuri että kerkeää kaiken tämän tekemään, sillä nämä viholliset (ihmis pelaajat) lyö taikaisin samalla mitalla!
Itse taistelu tuntuu juuri siltä mitä jo ennakkoon osaa GOW moninpelistä aavistella, joten ei siitä sen enempää.

Kentät missä nämä taistelut käydään ovat hienon näköisiä ja niin suunniteltu että ei kauaa tarvitse kävellä kun jo pääsee tappelemaan. Eikä kentissä välttämättä tarvitse pelkkiä tappoja hakea, sillä arkkujen kerääminen ja ansojen virittelu on myös hyvä vaihtoehto joka auttaa tiimiä voittamaan.

Sanoisin että ei kannata lähteä pelaamaan jos on vähänkään tosikko näiden moninpelien suhteen, tämä on enemmänkin COD tyylistä aivot narikkaan menoa. Tätä voi pelata jos ei keksi muuta tekemistä. Suosittelen ainakin testaamaan kun yksinpelin on tahkonnut läpi.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Komia ja hiano peli kuten sarjan kaikki muutkin osat. Sitä samaa tuttua ja turvallista pataan vetämistä, kuitenkin hieman uusituilla asioilla. Hard mode oli tosiaan jälleen kerran HARD mode. Pariin otteeseen ilme oli todellakin -_-, eikä uskoa meinannut oikeen löytyä moden loppuun viemiseksi. Asiaa ei helpoittanut sekään että pelissä ei voi tällä kertaa vaihtaa vaikeustasoa kesken kaiken, jota pidän suurena virheenä. Sanomattakin selvää, että tästäkin osasta löytyy vielä kovempi vaikeustaso, jota on turha edes kokeilla :cool:.

Pelisarjan standardi on niin kova, että on vaikea laittaa paremmaksi. Jos GoW3 tätä voi ja pitääkin verrata niin ei GoWA sen tasolle pääse mitenkään päin. Hommaa ei auta edes moninpelin lisäys, jonka luulisi karsivan pois yksinpelin pituutta, tätä kuitenkaan tekemättä.

Ehkä se oleellinen mikä Ascensionista puuttuu on:
VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE VENGEANCE
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Äänibugit korjataan tässä kuussa ilmestyvässä päivityksessä v1.04:

Audio issues
We are very aware of the audio drop issues many have been experiencing. This was a critical fix for patch 1.04, as a powerful and immersive audio mix is such a tremendous part of the God of War experience.. We apologize again for those impacted and hope you can now better enjoy our sound team’s painstaking efforts.

Lähde: God of War: Ascension – new update enhances multiplayer, fixes audio issues – PlayStation.Blog.Europe
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Nyt on sitten tämä vedetty hardilla läpi ja kyllä kaikista valituksen aiheista huolimatta pelaamisen arvoinen peli ja se kolmiosainen hissikohtaus... meinasi loppua usko siinä, mutta äkkiä oppi millä taktiikalla se pitää vetää.

Patch v. 1.3 "helpotti" tuota kyseistä kohtaa (HUOM! Patch ei vaikuta koko pelin vaikeustasoon - vain Trial of Archimedeseen):

"In the 1.03 update, at the end of each elevator stage (3 total), players will now receive a measured amount of Green Health Orbs and a nominal amount of Blue Magic Orbs back. This change affects all difficulty levels. We are confident this revision will address feedback regarding “Trial of Archimedes” while still preserving the level of challenge appropriate for this late section of the game."

( God of War: Ascension )
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Patch v. 1.3 "helpotti" tuota kyseistä kohtaa (HUOM! Patch ei vaikuta koko pelin vaikeustasoon - vain Trial of Archimedeseen):

"In the 1.03 update, at the end of each elevator stage (3 total), players will now receive a measured amount of Green Health Orbs and a nominal amount of Blue Magic Orbs back. This change affects all difficulty levels. We are confident this revision will address feedback regarding “Trial of Archimedes” while still preserving the level of challenge appropriate for this late section of the game."

( God of War: Ascension )

Voin sanoa että ei sitä elämää ja taikuutta tule kovin paljoa niiden vaiheiden välissä.
Oma taktiikka kyseiseen kohtaan oli
Pyöri niin saatanasti ja käytä ensin sitä ajan muokkaus taitoa ja hetiperään se klooni vetämään nakkiin kaikkia ja itse yrität hakata sitä muita vihollisia kuin sitä mihin ammuit sen vihreän aikakuplan. Kerta niitä meduusoja tulee se neljä muistaakseni, niin taikaa kannattaa käyttääyhden kerran jokaista meduusaa kohtaan (huom seuraavaan vaiheeseen kannattaa säästää muutama taika latinki). Itse koin parhaaksi hadeksen taian ja varsinkin silloin kun ne sähköä ampuvat akat tulee kehiin. Kannattaa yrittää houkutella mahdollisimman lähelle reunaa ja sitten iskeä se haadeksen taika niin hyvällä tuurilla joku niistä käsistä vinttaa sähköeukon reunan yli. Jos on nuija mukana niin sillä suosittelen tilaisuuden tullen iskemään myös näitä sähköakkoja kohti ringin ulkoreunaa.
Kun sitten siirrytään toiseen vaiheeseen itse iskin heti kättelyssä kaikki taiat niihn seiväs tyyppeihin ja kun lintuja tuli niin eikun vaan R1 ja viskotte ne tieltä. L1+X vastahyökkäys tässä tiukassa tilassa suositeltavaa jos on refleksit kohdillaan. (huom! tässäkin vaiheessa spämmätään aikamanipulaatiota ja kloonia) Kun sitten se nuijamies tulee ollaan jo voiton puolella. Katsot vain että et joudu niihin liekkeihin mitä ne päät siinä sivussa sylkee ja väistelet kokoajan tätä nuijamiestä, annat oman kloonisi tappaa sen.
Viimeisessä vaiheessa tulee se iso hevosmies ja siihen myös aika pysäytystä ja kloonia, riippuen siitä mitne paljon on elämää jäljellä niin taikuutta kehiin, mutta jos elämää riittää niin säästä taikuudet viimeiseen vihollislaumaan. Viimeisten mörköjen tullessa sama klooni aikapysäytys spämmi jatkuu samalla kun väistelet tulevia iskuja ja heti vaan R1 kun huomaat että joku niistä möröistä yrittää sitä yllätyshyökkäystä lattian läpi.
Suurinpiirtein näillä eväillä minä tämän selvitin hardilla, tosiaankin vaikein osuus on heti ensimmäisenä eikä sen takia etteikö niitä mörköjä saisi tapettua, mutta se että saat säästettyä elämää ja taikaa kahteen seuraavaan vaiheeseen.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Joo, noh en ole ko. peliä vielä pelannut, mutta kunhan mainitsin että ko. osioon on tullut patchiä - oli se hyvä tahi huono juttu.

hyvä se on että kerroit :-) ja haastetta piisaa siltikin vaikka hieman sitä elämää. se tuntuu olevan hyvän pelin merkki kun ajautuu tilaan jossa haluaa lentää ensimmäisellä lennolla santamonican studiolle ja lyödä ensimmäistä koodaria joka tulee vastaan, mutta juuri ennen lentolippujen tilausta näkyy toivoa ja pääsee etenemään.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Uutta päivitystä tulossa, korjaa taas aika tukun juttuja. Ennen kaikkea ääniongelmille pitäisi nyt olla saatu loppu. Tämä v1.04 julkaistaan siis jossain vaiheessa lähipäiviä, mutta sitä ennen ilmeisesti saapuu jokin pienenpieni hotfix.

Our Elite Update is quite significant. Make sure to view the full change-list below. A few notable key fixes/enhancements from the Elite Update include:

"Elite Levels" - Going Beyond Level 30 - You may be a Champion already at Level 30, but to truly become a legend of Olympus, you'll need to become an "Elite Champion". We've increased the allegiance level cap from 30 to 40. With the addition of 10 levels for every God allegiance, we are introducing a new God item, two new relics, and an ultimate magic for every allegiance, unlocking powerful new abilities. To all Warriors rising to become an "elite" Champion of Olympus, now you have a new goal to reach. It will not be an easy journey.
Player Stat Card - you can now access various stats about your Champion's performance including kill-death ratio, wins, losses, and more. Access directly from the customization menu.
Game Mode Inspect Card - in the Game Modes menu, we've added an option that allows you to see the scoring rules for each Game Mode so you understand what each objective is worth when in battle.
Match of Champions 4-player scoring adjusted to 1600 favor (from 2000) balance match times in line with the rest of the Multiplayer modes. This now makes both 8 and 4 player Favor of the Gods the same 1600 scoring win goal.

COMBAT

Zeus Spear now uses correct damage multipliers: L1 triangle special was not correctly using elemental damage multipliers (was using physical instead).
Global Spear Attacks: Triangle in the air with spear was unblockable, yet could still be parried, it can no longer be parried.
Poseidon Shield God Item: The shield will now become active when the player recovers rather than while still in the activation animation.
Adjusted stats of the Hades spear to better suit the intended gameplay.
Medusa Armor is now slightly easier to acquire.
The healing amount granted to the player when using the Poseidon Heal Magic will now increase as the magic is ranked up.
Miscellaneous fixes to slow debuffs/animations not displaying correctly. Will now prevent most related cases where the player would get get stuck in a bad state, and unable to respawn. This is greatly improved, per this fix.
God ability pickups for new God items now appear in the correct order in the customization menu.

KEY BUGS ADDRESSED

Addressed all major audio issues - most commonly noted for single-player. The sound mix will no longer drop out.
Spartans no longer stuck in a stoned state when they are hit by the Hammer of Helios explosion.
AUDIO: Sound channel output bug: Game now defaults to stereo for all new players. Existing players with preferences set already should double check their in-game sound output options and make sure they are set for the speaker configuration they are using.
AUDIO: Addressed issue with music being too quiet in various parts of the game.
AUDIO: Addressed sound mixing issues affecting cut scenes and major boss battles throughout Hecaton Level.
AUDIO: Fixed a sound mix problem during the cutscene in the Hecaton bordello (outdoor wind sound was playing when you are indoors).
AUDIO: Fixed missing sound FX impacting some moves for War Hammer of Ares, Maul of Zeus, Spear of Hades, Blade of Poseidon, Cronos Blade.
AUDIO: Music now plays in Trial of the Gods (1 and 2 Player) for Desert of Lost Souls.

Update! Tuo v1.04 tulikin jo nyt, eli ei mitään välipaikkoa olekaan tulossa. Käsitin väärin.

Lähde: God Of War
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: God Of War: Ascension

Tämä on ollut hankintalistalla, mutta sitten satuin törmäämään tietoon, että ainakin Saksassa julkaistu versio on sensuroitu. Mites on Suomen shopeista tai Englannista hommatun laita vai pitääkö pistää tilaus Jenkkilandiasta?

Ja ylläolevan linkin alta löytyy lievästi spoilaavaa matskua, ihan näin varoituksen sanana.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Ascension sai lähes gigan kokoisen v1.09-jättipäivityksen, joka sisältää mm. täysin uuden 1v1-pelitilan sekä neljä uutta karttaa. Myös pieniä ase- ja hahmotasapainotuksia on tehty. Katso koko muutoslista tosta alhaalta.

OVERALL FEATURE ENHANCEMENTS

New 1v1 Mode - Bout of Honor!
Kill your enemy or spill the most blood before the sands of time run out in our new free 1v1 Mode. Fight one-on-one matches in 4 new levels designed specifically like a traditional fighting game. There are also 5 new Feats for you to accomplish. Match-up against a friend, or challenge your skills against all opponents online.

4 New Maps
Canyons of Kirra
Streets of Sparta
Chamber of the Flame
Landing at Delos

5 New Feats
Perfection: Win round without taking damage
Invincible: Win 3 rounds without taking damage
Dominator: Win 3 rounds without losing a round
Tide Turner: Win a round when you are 3 rounds behind
Unwavering: Win 3 rounds when you are 3 rounds behind

New 4 Player Map – Whirlpool of Alecto!
Supporting 4 player Match of Champions and Team Favor of the Gods, beware the whirlpool of chaos and monstrous Leviathan lurking within this map.

COMBAT BALANCE UPDATES & FIXES

All / Misc Spears

Air triangle move has had its range and timing slightly improved. It should now be more viable from a distance, and also air to ground.
The spear delay square attack has had its ranged appropriately increased so it should be a more viable mix up option for a quick/go-to unblockable, especially in 1v1 play.

Blade of Poseidon

Fixed a bug where the air version of the triangle special would occasionally play no effect but still hit opponents (occasionally recovery could also be unfairly cancelled.)

Blade of Zeus

The start-up time of the L1 triangle in the air is now closer to its ground counterpart

Juggles, Hit Reactions / Misc

The frames where players were allowed to cancel and recover from hit-stun during certain extended combos have been adjusted to allow players to escape as intended.
This was also the existing functionality, however in certain occasions of lag or low performance, that window was extended which would allow both players to combo when they shouldn’t have, and for players to escape when they should be getting combo’d. This has been adjusted to be consistent across the board.
A bug has also been fixed where players would appear to glow white / invulnerable, but they were not technically invulnerable/ in a recovery state yet. The visuals now match the functionality.

Infinite / 1 –hit Combos

Several 1-hit combos have been adjusted to prevent “re-juggling” of opponents mid combo string. The hits themselves will stand land, however they will cause a reset-hit rather than a re-juggle. This only affects a handful of weapons, and specific combos.

Poseidon Hammer Stats

Adjusted the stats slightly of the Poseidon armor. It was giving slightly too much physical resist

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Tuli eilen pelattua yksinpeli vihdoin loppuun. Tiesin, että se Trials of Archimedes on tiukka paikka ja siihen on se patch-viilauskin tullut. Pelasin normaalilla ja hymähdin mielessäni kun chapteri alkoi, että katotaas miten äijän käy...

Noh, tulihan sitä katsottua nimittäin todella raivostuttavat kaksi tuntia! Jouduin katsomaan videoita vihjeitä varten, ja lopulta palaamaan edellisen kappaleen alkuun, että sain upgradettua sen vihreän ajanmuokkausjutun niin, että oli laajempi ja sai vihut vihreän pallon sisään leijumaan puolustuskyvyttöminä hetken. Blades of Chaos ja tuliefekti oli viritetty tappiin, mutta ilman tuota pallo-juttua tuskin olisin läpäissyt koko juttua. Onneksi ne kaksi muuta tasoa oli helpompia, ja ne meni samantien. Onkos se niin, ettei siinä ole checkpointteja niiden kolmen tason välissä? Jos näin niin voi sitä fiilistä kun olisi sitten kuollut vikassa kohdassa, ja taas koko roska alusta. Olihan se sinällään näin jälkikäteen opettavaista, kun joutui käyttämään kaikkia kykyjä ja yltämään parhaimpaansa. Tosin peli oli siinä vaiheessa jo niin lopussa, että eipä siitä hirveästi ollut iloa. Tuli niitä käärmenaisia lahdattua varmaan sata kappaletta, kun kuoli aina viimeistään niihin pahuksen sähköä heitteleviin akkoihin, ja koko roska alusta taas. En yhtään ihmettele jos tavallinen casuaali-pelaaja luovuttaa kohdassa ja peli lentää jorpakkoon.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Ilmeisesti melko raakileena julkaistu tämä peli aikanaan. Nyt vasta tuli hankittua, kun halvalla sai. Tässä on jo yksi tunti istuttu ja odoteltu, että lataisi ja asentaisi kaikki päivitykset. 9 eri päivityspakettia, useampi yli 600mt ja nyt menossa yli 900mt päivitystiedosto. Eipä ole ennen tullut tällaista vastaan. Josko sitä pääsisi vielä tämän päivän aikana pelaamaan.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Ilmeisesti melko raakileena julkaistu tämä peli aikanaan.
Päivityksillä on tuotu kyllä paljon muutoksia ja korjauksia ennen kaikkea moninpeliin, mutta siellä on tullut mukana myös uusia kenttiä ja pelimuotojakin. Etenkin kenttäpaketit tekevät päivityksistä isoja. Yksinpelin suhteen muutokset ovat olleet paljon vähäisempiä, ja pelasinkin pelin ongelmitta* läpi ihan v1.01-versiolla.

* Ilman teknisiä ongelmia. Trials Of Archimedes oli vielä helpottavan päivityksen jälkeenkin turhauttavan vaikea.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Pelasin tämän vasta noin kuukausi sitten ja oli kyllä mahtava yllätys. Kevyesti paras God of War peli. Uskomaton graafisesti, parhaat puzzlet, parasta "tasoloikkaa" ja paras taistelusysteemi koko sarjassa. Siihen päälle melko lailla täydellinen rytmitys. Ainoa, mikä ei ollut sarjan parasta laatua, oli tarina, joka oli aika mitäänsanomaton. Toisaalta kaikkien GoWien tarina on ollut aika mitäänsanomaton, tämä vaan oli mitäänsanomattomin.

Ihan mahtava peli.

En tiedä millanen moninpeli sitten olisi. Veikkaan, että jos sille antaisi aikaa, niin olisi aika hyväkin varmaan. Vähän videoita katsellut ja vaikutti ihan mielenkiintoselta.
 
Vastaus: God Of War: Ascension

Pelasin tämän vasta noin kuukausi sitten ja oli kyllä mahtava yllätys. Kevyesti paras God of War peli. Uskomaton graafisesti, parhaat puzzlet, parasta "tasoloikkaa" ja paras taistelusysteemi koko sarjassa. Siihen päälle melko lailla täydellinen rytmitys. Ainoa, mikä ei ollut sarjan parasta laatua, oli tarina, joka oli aika mitäänsanomaton. Toisaalta kaikkien GoWien tarina on ollut aika mitäänsanomaton, tämä vaan oli mitäänsanomattomin.

Ihan mahtava peli.

En tiedä millanen moninpeli sitten olisi. Veikkaan, että jos sille antaisi aikaa, niin olisi aika hyväkin varmaan. Vähän videoita katsellut ja vaikutti ihan mielenkiintoselta.

Mitä silloin alussa yritin sitä moninpeliä urakalla pelailla, niin se oli melkosta lagia. Ehkä se on parantunut siitä. Mutta ei se moninpeli itsessään kovin huono ollut ja oisin ehkä jaksanu pelailla sitä enemmänkin jos ei järjetöntä lagia.
 
Ylös Bottom