Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War III [PS3]

Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

God of War III:n Video Game Awards Teaser Trailer. Johtuneeko trailerin kuvanlaadusta vai mistä, mutta ei kyllä kauheasti vielä päräyttänyt. Vaikka God of Warit oli PS2:n ehdotonta kärkipäätä graafisesti, tuon teaserin perusteella näytti, että siitä ei olla kauheasti eteenpäin päästy. Mutta tuomitaan lisää, kunhan jostain saadaan kunnon HD-versio ihmeteltäväksi.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

God of War III:n Video Game Awards Teaser Trailer. Johtuneeko trailerin kuvanlaadusta vai mistä, mutta ei kyllä kauheasti vielä päräyttänyt. Vaikka God of Warit oli PS2:n ehdotonta kärkipäätä graafisesti, tuon teaserin perusteella näytti, että siitä ei olla kauheasti eteenpäin päästy. Mutta tuomitaan lisää, kunhan jostain saadaan kunnon HD-versio ihmeteltäväksi.

Samat fiilingit. Mutta kunhan meno on yhtä veristä kuin ennen niin kyllä mulla kelpaa.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

God of War III:n Video Game Awards Teaser Trailer. Johtuneeko trailerin kuvanlaadusta vai mistä, mutta ei kyllä kauheasti vielä päräyttänyt. Vaikka God of Warit oli PS2:n ehdotonta kärkipäätä graafisesti, tuon teaserin perusteella näytti, että siitä ei olla kauheasti eteenpäin päästy. Mutta tuomitaan lisää, kunhan jostain saadaan kunnon HD-versio ihmeteltäväksi.

Miksi ette sitten katsoneet HD:nä?
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Ei säväyttänyt traileri ihan samalla tavalla, kuin olin toivonut mutta meno näytti silti hyvältä. Ja mikäli aamu-uniset silmäni näkivät oikein, niin taisi on olla ainakin osittain gameplay-kuvaakin mukana. Se tekee julkaisusta ensi vuoden aikana todennäköisempää, ja sehän passaa minulle :D
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

God of War III:n Video Game Awards Teaser Trailer. Johtuneeko trailerin kuvanlaadusta vai mistä, mutta ei kyllä kauheasti vielä päräyttänyt. Vaikka God of Warit oli PS2:n ehdotonta kärkipäätä graafisesti, tuon teaserin perusteella näytti, että siitä ei olla kauheasti eteenpäin päästy. Mutta tuomitaan lisää, kunhan jostain saadaan kunnon HD-versio ihmeteltäväksi.

Mun mielestä tosta trailerista käy jo leikkauksen perusteella ilmi se, että ollaan vielä aika alkutaipaleella, joten materiaali on pitänyt valita vähän sitten sen mukaan. Eli todennäköisesti hyvin aikaista matsua josta sittne on koitettu valita jotain näyttämiskelpoista kun ei enää toista CGI traileria ole ollut pokkaa laittaa ilmoille.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Mun mielestä tosta trailerista käy jo leikkauksen perusteella ilmi se, että ollaan vielä aika alkutaipaleella, joten materiaali on pitänyt valita vähän sitten sen mukaan. Eli todennäköisesti hyvin aikaista matsua josta sittne on koitettu valita jotain näyttämiskelpoista kun ei enää toista CGI traileria ole ollut pokkaa laittaa ilmoille.

Samaa mieltä. Julkaisuun on sen verran aikaa, että tuskin mitään viimeisiä graafisia viimeistelyjä tehdään vähään aikaan. Muutenhan tuo oli ihan hyvän näköistä.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Traileri on tietysti aina vain traileri, mutta olisinpa odottanut CGI-teaserin jälkeen jotain miehekkäämpää matskua God of War III:lta. Ei tuo uusi pätkä mitään odotuksia laskevaa materiaalia ollut, mutta eipä niitä helpolla kahden timanttisen PS2-osan jälkeen pudoteta. Toisaalta ei tuo trailer nostatustakaan aikaansaanut.

Helvetti, God of War 2:n demostakin saisi eeppisemmän trailerin ja vielä ilman ainoatakaan leikkausta </flame>

P.S.

Mulla ei foorumihakua näemmä edes toimi KFINissä, aina valittaa, etä yhtään osumaa ei löytynyt. Jouduin tämänkin ketjun kaivelemaan sivu sivulta... :(

P.S.S. Kyllä foorumihaku toimii, mutta haettavan merkkijonon pitää olla vain yli kolme merkkiä. "Ei se ole bugi, vaan ominaisuus." Vaikeuttaa toki mm. NHL-, GOW- tai God of War -hakuja, huomattu.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Ilmeisesti Jenkkistoresta saa nyt ladattua kyseisen teaserin kunnon HD-versiona. Euroopan Storessa ei ainakaan hetki sitten näkynyt.

Update! Jenkkitunnuksettomat voivat ladata videon 720p- tai 1080-versiona suoraan God of War III -"kotisivuilta".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Mikähän tässä oli, mutta ei oikein sytyttänyt.

Grafiikka ei ollut lähelläkään sitä, minkä kuvan olen saanut. Harmaata ja noita samoja gore-kiilteleviä vihollisia, vähä niinkuin Doom 3. Jos tätä vertaa muihin näytettyihin, niin kyllä Uncharted 2 ja Mafia 2 vie tätä mennen tullen, ainakin tässä vaiheessa.

Toivottavasti tuo oli vain erittäin varhaisesta vaiheesta ja peli tulee muuttumaan, paljon.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Kyllä mä ainakin jaksan uskoa tähän, GOW 1 & 2 olivat sen verran eeppisiä kokemuksia että ennen sellaista ole pelannutkaan.

Kunhan eivät vain hätäilisi julkaisun kanssa.. Keskeneräinen tuotos tuhoaisi peliin liittyvän hohdon täysin.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Mikähän tässä oli, mutta ei oikein sytyttänyt.

Grafiikka ei ollut lähelläkään sitä, minkä kuvan olen saanut. Harmaata ja noita samoja gore-kiilteleviä vihollisia, vähä niinkuin Doom 3. Jos tätä vertaa muihin näytettyihin, niin kyllä Uncharted 2 ja Mafia 2 vie tätä mennen tullen, ainakin tässä vaiheessa.

Toivottavasti tuo oli vain erittäin varhaisesta vaiheesta ja peli tulee muuttumaan, paljon.

On, pelaajacastissa mainittaan peräti kuinka monta kuukautta tämä on vasta ollut kehityksessä (mikäli Puhan puheet pitävät paikkansa 13 kuukautta tjsp). Tuskin tulee vuoden 2009 aikana, ellei sitten vasta ihan lopuilla. Pitäisi vaan olla melkoinen tiimi kasassa, jos meinaavat saada tämä ensi vuonna ulos. En missään nimessä usko, että ilmestyy 2009 vuoden aikana.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

On totta, että GoW 1 ja 2 oli helvetin kovia eikä tääkään sillä saralla tule pettämään, mutta jösses, noi grafiikat oli kyllä SUURI pettymys.. GoWit PS2:n parhaimmistoa graffan saralla niin vähän uskalsin jo samaa odottaa tältäkin..
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

On totta, että GoW 1 ja 2 oli helvetin kovia eikä tääkään sillä saralla tule pettämään, mutta jösses, noi grafiikat oli kyllä SUURI pettymys.. GoWit PS2:n parhaimmistoa graffan saralla niin vähän uskalsin jo samaa odottaa tältäkin..

No kelaa nyt, jos peli on ollut vasta vähän yli vuoden kehityksessä niin ei graffat ole siinä ainakaan etusijalla ensiksi. En odottanut mitään hirveän huikeaa, mutta siihen nähden missä vaiheessa koko projekti vasta on niin hyvältä näytti. Olihan tossa mukavasti monta pahista ruudulla samalla kertaa (tai no, yksi kohtaus, jossa oli monta pahista Kratoksen päällä läskikasassa :D).
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Samapa tuon onko graffat tuolla tasolla kuin tuossa videossa, mutta jos vihujen määrä ruudulla on suurempi, pelialue laajempi, ns efectit parempia niin hieno homma.

Ei RedFaction3:stakaan grafiikoiden takia odoteta.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Samapa tuon onko graffat tuolla tasolla kuin tuossa videossa, mutta jos vihujen määrä ruudulla on suurempi, pelialue laajempi, ns efectit parempia niin hieno homma.

Ei RedFaction3:stakaan grafiikoiden takia odoteta.

No RF3 ja tämä painivat mielestäni ihan eri sarjassa. Kyllähän peliltä - jonka viimeisin versio PS2:lla on kyseisen konsolin näyttävin - saa odottaa tajunnan räjäyttävää grafiikkaa, kun eikös tämä ole yksi niistä "must"-peleistä PS3:lle.

Itse en voi sietää tuota vanhaa glossia, joita näkyy esim. vihollisten ihossa ja veressä. Tätä samaa mahtavaa erikoistehostettahan käytettiin jo Doom 3:ssa.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

No kelaa nyt, jos peli on ollut vasta vähän yli vuoden kehityksessä niin ei graffat ole siinä ainakaan etusijalla ensiksi. En odottanut mitään hirveän huikeaa, mutta siihen nähden missä vaiheessa koko projekti vasta on niin hyvältä näytti. Olihan tossa mukavasti monta pahista ruudulla samalla kertaa (tai no, yksi kohtaus, jossa oli monta pahista Kratoksen päällä läskikasassa :D).

Nojoo, asiahan on silleen ettei mulla oo mitään hajua kauanko tää on ollut kehityksessä =P
Mutta hyvä jos parantelevat vielä..
Ja joo, toi "glossy"-juttu ei kovin nättiä ole, jos nyt ymmärrän mitä tässä tarkoitetaan.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Hieman surkuhupaisassa lehdistötiedotteessa SCEA hehkuttaa, kuinka uudessa God of Warissa on neljä kertaa enemmän tekstuureja kuin sarjan kakkososassa. No, sietäisi kyllä ollakin, kun vertailussa on kuitenkin PS3- ja PS2-peli. :p
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

No RF3 ja tämä painivat mielestäni ihan eri sarjassa. Kyllähän peliltä - jonka viimeisin versio PS2:lla on kyseisen konsolin näyttävin - saa odottaa tajunnan räjäyttävää grafiikkaa, kun eikös tämä ole yksi niistä "must"-peleistä PS3:lle.

Itse en voi sietää tuota vanhaa glossia, joita näkyy esim. vihollisten ihossa ja veressä. Tätä samaa mahtavaa erikoistehostettahan käytettiin jo Doom 3:ssa.

Kyllähän se saa aina paremmalta näyttää, itselle riittää kuitenkin vielä moni vanhakin peli mutta SD-resoluutio aiheuttaa kyllä jo kylmäväreitä HD tottumuksen takia.

mutta kyllä minä otan esimerkiksi vihollisten realistisen silpoutumisen ennen parempia tekstuureita. Tai häkellyttävät fysiikat ala Red faction 3
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Itse vähän petyin graafiseen ulkoasuun teaserin perusteella, mutta sehän oli vain teaseri. Ja pelin buildikin on joku pre alpha tai vastaava joten eiköhän se siitä parane.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Ei tosta trailerista voi saada mitään innostusta. Trailerinakin oli erittäin huono. Ei mitään eeppistä kohtausta.
 
Ylös Bottom