Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War kokemukset

Vastaus: God Of War kokemukset

Itselläni harmaita hiuksia aiheutti ihan muut kohdat pelissä kuin viimeinen sapelitolppamanala. Hyppimällä ja vähän pujottelemalla vaakatolpat meni ihan huoletta, ja pystytolpissakaan ei mitään tuskastumista tullut.
Jos en oli tiennyt etukäteen, että tuo manala on ihan perseestä, niin en olisi koskaan mitään "lopun läskiksi menemistä" huomannut.
Se on totta, että pandoran poksi oli ihan tuhnu välietappi. Ihan kiva sitä oli temppelistä etsiä, mutta ei siitä kyllä mitään hyvän olon tuntua tullut kun sen vihdoin sai.. huom. sai. :rolleyes:
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Jep, saattaapi olla että toi hyppimis-pomppimis-osuuden vaikeus minulla johtuu siitä, että en ole pelannut mitään platformereita matolaatikko-aikojen jälkeen, enkä myöskään silloin pitänyt niistä, enkä yleensäkään konsolipeleistä, koska melkein kaikki konsolipelit olivat 2-D tasohyppelyitä. :rolleyes:

Mites muuten nuo aseiden päivitykset, minkälälaisia kokemuksia teillä on niistä? MItkä taiat/aseet olette päivittäneet täysille? Minulla on tässä vaan dilemma, että kumpaan kannattaisi sijoittaa: Artemikseen 10 000 vai Army Of Hadekseen 10 000 (eli ilmeisesti molemmissa kyseessä max. taso). Minulla on tällä hetkellä BOC, Zeus ja Poseidonit täysillä. Meduusa on vain level 2:lla.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

ainakin army of hadesta on netissä kehuttu voimakkaaksi maksimi tasolla, tiputtaa kuulemma kerralla pari minotauria ja useamman heikomman vastustajan.

itse huidoin artemiksen miekalla melkein kokoajan, tosin easyllä(juu olen nössö).
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Mitä isompi ase, voimakkaampi ase, sitä enemmän saat expaa tapoista. Artemis on tähän se paras. :)
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Noista kiipeilyosuuksita: eka pölkky oli aika helppo, mutta toinen on äärimmäisen Vttumainen. Olisivat mieluummin laittaneet useamman pikku pölkyn tai edes tallennus mahdollisuuden noiden 2 pölkyn väliin, ettei tarvitse uudestaan peliä jatkaessa aloittaa sieltä ihan alusta.

Peli joka turhauttaa = paska peli, uudelleenpeluuarvo 0.

edit. Ärsyttävintä noissa pyörivissä pölkyissä on se, että ne piikit pudottavat silti vaikka olisitkin vasta sen piikin alapuolella niin ettei mikään ruumiinosa edes vielä kosketa piikkiin. Ja tietysti sekin vielä että tolppaa ei näe kokonaan. Olisipa edes mahdollista tarkastella tolppaa kokonaisena ennen kun lähtee kiipeämään.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Huomasitkos että tolppien saumakohdassa voit jäädä paikalleen reunaan. Helpottaa kummasti. Samoin voit hyppiä ylöspäin.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Avaavatko ne muusa avaimet jonkun oven joka on pakko avata jos haluaa eteenpäin? Vai oven josta saa jotain extraa? Perhana kun en muista :(

Ainiin ja vielä semmonen että mistäs ne avaimet löytää?
Eikös yksi avain löytynyt sen patsaan takaa joka pitelee sitä isoa kuulaa?
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Thingy sanoi:
Peli joka turhauttaa = paska peli, uudelleenpeluuarvo 0.

No ei se nyt ihan noinkaan ole.. On minullakin mennyt monessa mainiossa pelissä hermot ja olen turhautunut, mutta eivät ne heti tipu mielestäni parhammista paskimpiin.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

olge sanoi:
Avaavatko ne muusa avaimet jonkun oven joka on pakko avata jos haluaa eteenpäin? Vai oven josta saa jotain extraa? Perhana kun en muista :(

Muusa-avaimet avaa vain oven, josta saa kaikki energiat ja manat täyteen. Ja myös orbeja niin pirusti. :)

Ja sun spoileriin vastaus: Joo. Toista en muista mistä tuli... :eek:
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Janus sanoi:
Huomasitkos että tolppien saumakohdassa voit jäädä paikalleen reunaan. Helpottaa kummasti. Samoin voit hyppiä ylöspäin.
Jep, huomasin kyllä. Siinä toisessa tolpassahan oli täsmälleen yksi reitti puolesta välistä eteenpäin jota "mahtui" kiipeämään osumatta teriin. ...Noh nyt on kuitenkin kiipeilyt kiipeilty, phew! :D

@Olge, noilla turhautumisilla viittaan lähinnä omalla kohdallani tasohyppelyihin, joista siis en pidä. ;)

edit.

BTW Army Of Hades level 3 muuten toimii! :eek:
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Muusa-avaimet.

Toisen muusa-avaimen löytää yhdestä kohtaa, kun ollaan temppelin ulkokuorella ja kohdassa kun kiivetään paria railoa pitkin tasanteelle, taisi olla heti sen pyörivän huoneen jälkeen. Seuraamalla railoa oikealle, saa toisen avaimen. Kohta on hyvissä ajoin heti alkupuolella kun tullaan pandoran rinkuloille. Muusaovi on pandoran rinkuloiden ulommalla kehällä, veivaa vaan tarpeeksi niin löytyy.
Sielä saa healttia ja mätsikkiä yhdet pykälät lisää ja punaisia orbbeja 3000.
Niin ja toinen avain on joo siellä kivipalloheebon takana.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Tombad sanoi:
Muusa-avaimet.

Toisen muusa-avaimen löytää yhdestä kohtaa, kun ollaan temppelin ulkokuorella ja kohdassa kun kiivetään paria railoa pitkin tasanteelle, taisi olla heti sen pyörivän huoneen jälkeen. Seuraamalla railoa oikealle, saa toisen avaimen. Kohta on hyvissä ajoin heti alkupuolella kun tullaan pandoran rinkuloille. Muusaovi on pandoran rinkuloiden ulommalla kehällä, veivaa vaan tarpeeksi niin löytyy.
Sielä saa healttia ja mätsikkiä yhdet pykälät lisää ja punaisia orbbeja 3000.
Niin ja toinen avain on joo siellä kivipalloheebon takana.

Ok, kiitos.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Vaikka Thingyn "paska peli" kommentit johtuivatkin turhautuneisuudesta, niin ei tuo tasohyppely maa enää toisella peli kerralla ole vittumainen vaan menee enempi rutiinina. Uudelleenpeluuarvo pelissä on kyllä käsittämättömän korkea, kun totesin God Modella pelin loppuvastuksen mahdottomaksi meni muutama päivä ja nyt sitä ollaan taas vetämässä peliä neljättä kertaa läpi, eikä puuduta pätkääkään. ja jokaisella kerralla olen jotain uutta löytänyt.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Saabas sanoi:
kun totesin God Modella pelin loppuvastuksen mahdottomaksi meni muutama päivä ja nyt sitä ollaan taas vetämässä peliä neljättä kertaa läpi, eikä puuduta pätkääkään. ja jokaisella kerralla olen jotain uutta löytänyt.

Kohtalainen taktiikka siihen loppiksen kakkosvaiheeseen on käyttää pelkästään sitä neliö, neliö pohjaan sarjaa, ja säästää rage of the gods niin pitkälle kuin mahdollista, sen aikana sitten eka army of hades ja sen aikana salama taikaa, tuon ehtii tehdä kaksi kertaa yhden ragen aikana, tolla oon pari kertaa saanut ihan ok yritykset aikaiseksi.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Nyt olen jäänyt God modella siihen kohtaan junnaamaan missä tulee niitä helvetinkoiria. Eikös paras taktiikka ole ensin mättää ne pienemmät ennen kuin ne muuntautuvat?
Mättöä jatkamaan --->
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Aijai, nyt löytyi bugi, jossa peli jää jumiin joka kerta.

Pandoran temppelissä siinä kohtaa kun haet kultaisen kilven ja tiput alas, jos käytät icarus flipiä (siis oikea tatti + x) "hypetessä" alas niin peli jää jokakerta jumiin. Tosin pystyt käyttämään startia, selectiä ja RotGia. Ei tästä mitään hyötyä ole, mutta aijaijaijai... =)
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Lopputaistelu oli suoraan sanoen helvetillisen vaikea, joutui vaihtamaan easyyn, kun ei toista vaihetta pidemmälle päässyt millään. Muuten hard vaikeustaso oli juuri sopiva, turpaan tuli välillä ihan kiitettävästi, eikä ärräpäiltä säästytty. Pyörivistä tukeista ei päästy ensimmäisellä, eikä ihan toisellakaan yrittämällä, mutta olivat silti mukavaa vaihtelua. Pelin pituus oli juuri sopiva, missään vaiheessa ei ruvennut kyllästyttämään. Toivonmukaan jatkoa seuraa!
Pelin vittumaisin kohta oli selkeästi lopputaistelu, god modea ei huvita edes yrittää.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Mikäs kannattaisi kehittää lvl 3:een näistä? Blada Of Artemis, Medusas Gaze vai Zeuz´s fury?
Orbeja on noin 10000, joten jos en kehittäisi Bladea niin saisin Gazen ja Furyn kehitettyä...
Mutta mitäs mieltä te olette?
 
Ylös Bottom