Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War kokemukset

NewsFlash

Teksti poistettu Sony Computer Entertainment Europen ja maahantuojan toivomuksesta. 23.2.2006
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
Teksti poistettu Sony Computer Entertainment Europen ja maahantuojan toivomuksesta. 23.2.2006

Tämänhän pitikin olla jo ensimmäisessä osassa, mutta eipä ollutkaan. Oikeastaan dokumentit katsottuani, tämä oli ainut poisjätetty osa, jota kaipasin. Muuta en sitten olisikaan ottanut kovin mielelläni.

Turhaa pätemistä, I know...
 
Vastaus: God Of War kokemukset

onko kukaan päässyt Challenges of Godsii läpi??? Iha mahdotonta !! :mad: En kyl oo sitä vuoteen kokeillu..
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Oon menny Challenge of Gods:n läpi. Yrityskerrat voi laskea sadoissa ellei jopa miljoonissa.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Humppapappa sanoi:
Oon menny Challenge of Gods:n läpi. Yrityskerrat voi laskea sadoissa ellei jopa miljoonissa.

Sillon kun minä menin kaverin kanssa storyn läpi ja sen jälkeen hakattiin tuota Challenge of Godsia, niin ilmeisesti viimeiseen haasteeseen päästiin ja siihen jäätiin.. Ja kun ne kaikki, muistaakseni, piti vetää yhteen putkeen ilman tallennusta, niin se jäi sitten menemättä. Oli kyllä haastetta..
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Challenge of Gods on törkeän helppo jos vertaa God-vaikeustason loppuvastustajia (Ares x 2 ja kopiot). Juu, olihan siinä viimeisessä tekemistä, mutta se on astetta helpompi jos säästät Rage of Godsin siihen viimeiseen haasteeseen. Koskaan en päässyt GoWia läpi vaikeimmalla, jumituin aina siihen kaksoisolentojen hyökkäykseen.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Eliminaattori sanoi:
Koskaan en päässyt GoWia läpi vaikeimmalla, jumituin aina siihen kaksoisolentojen hyökkäykseen.

Minä jaan tuon synkän kohtalon kanssasi. Aivan järjettömän vaikea. Max vähän yli puoleen väliin varmaan parhailla yrityksilläni pääsin ja niitä yrityksiä oli MONTA. Sinänsä ärsyttävää jäädä jumiin noin loppuun, mutta pää meinasi hajota pahemman kerran (ohjaimista puhumattakaan..) Hardilla olisi varmaan vielä mennyt kohtuu vaivalla läpi, mutta Godilla ei V**** ikinä! Enpä kyllä ole kovin usein kuullutkaan kehuttavan että joku olisi tuon Godilla läpi vetänyt...
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Juu se perheen suojeleminen God-modella oli kyllä törkeän vaikea. Aika monta tuntia sitä hakkasin, ensin päivällä muutaman tunnin ja sitten saman päivän yöllä uudelleen yritin pari tuntia jolloin se vihdoin meni (yöllä muuten menee kaikki sellaiset yritys/erehdys pelit paljon paremmin :D ). En kyllä pelaisi enää uudestaan, sen verran pahasti siinä hermot meni.:p Toivottavasti kakkosessa ei ole yhtä hölmösti tehtyä kohtaa..
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Dr Evil sanoi:
Uskoako vai eikö uskoa kas siinä pulma.
;) Kova suoritus.

Odotas, saikos siitä jotain extraa kun pääsi Godilla läpi? Voisin kuvata valikot jne. ja laittaa videon nettiin, jos sillä tavalla voisi todistaa.:p
Ottaa muuten päähän, kun ei silloin ollut vielä tallentavaa DVD:tä. Nauhoitin silloin kokonaisen VHS:n, kun sitä yritin päästä läpi ja kun kasetti oli täynnä, ei enää jaksanut aloittaa alusta kun ei ollut mitään takeita siitä kuinka monta tuhatta tuntia sitä pitäisi yrittää. :D

Ei mutta, veikkaan että monella se läpipääsy on ollut helvetillisen lähellä ja tarpeeksi toistoja olisi vienyt senkin kohdan läpi. Kyllähän sen huomasi, kun ne vihut alko vähenemään niin tiesi, että nyt alkaa olla lähellä(eikös näin tapahdu siinä taistelun loppuvaiheessa, ainakin muistelisin että näin päättelin olevani lähellä läpäisyä?). Sitten kun siihen pisteeseen pääsi monta kertaa, ajatteli, että pakko vaan yrittää ja yrittää ja pakosti se jossain vaiheessa menee aivan loppuun. Tarpeeksi jääräpäinen asenne siis.;)
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Godilla on kyllä kieltämättä aika helvetin vaikea se loppu. Jään aina jumiin siihen Ares taistelun toiseen vaiheeseen. En ole edes uskaltanut yrittää pitkään aikaan :p
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Aivan helmi peli. Ostin sen vuosi sitten ja vedetty läpi pari kertaa, mut kyl se vieläki jaksaa innostaa. Lahtaaminen o nii hauskaa ku o loistavat kontrollit :D en kyl malta odottaa uutta god of waria
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Itse pelasin heti peliä Hard vaikeus asteella jostain kumman mielijohteesta, ja pääsin juuri siihen vaimon suojelukohtaan. Siihen töppäsin sillä vaikeudella monta päivää yritin mutta ei menny läpi, sitten pelasin normaalilla pelin läpi. :)
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Nyt on aivan pakko avautua kokemuksistani God of War:n kanssa, antaahan ketjun aihekin siihen tavallaan luvan.

Taustasta sen verran, että Ninja Gaidenia oon pelannut kauan ennen GoW:ia (olen myöhäisherännyt PS2-pelaaja) ja sen hyvyys on varmasti vaikuttanut arvostelukykyyni, mutta silti... :

Täytyy sanoa, etten millään ymmärrä ihmisten hehkutusta. Eihän tämän pitänyt näin huono olla? Jatkuvat äkkikuolemiskohdat, tasohyppelypomppimiset, oudot umpikujat etenemisessä (ei mitään hajua mihin pitäisi seuraavaksi mennä, vaikka peli onkin "putki") ja selittämättömät puzzlet (kuten se huone, joka pitää tyhjentää vihollisista _tietyn ajan puitteissa_ tai lattiaa putoaa, sitäkään ei paljoa selitelty)...

"et vain osaa" -kommentoijille voin vinkata sen verran, että esim. mainittu Ninja Gaiden ei aiheuttanut samalla tavalla harmaita hiuksia. Siinä tiesi jos oli mokannut ja piti heti yrittää uudestaan, God of War alkaa vaan v-tuttaa.

Noh, niin kai se on, ettei kaikki voikaan tykätä.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

misfit83 sanoi:
Taustasta sen verran, että Ninja Gaidenia oon pelannut kauan ennen GoW:ia (olen myöhäisherännyt PS2-pelaaja) ja sen hyvyys on varmasti vaikuttanut arvostelukykyyni, mutta silti... :
Tuossa teit jo ensimmäisen virheen. God of War on yksinkertaista hupia verrattuna Ninja Gaideniin. NG on syvällinen (pelimekaniikaltaan, tarina nyt syvällisestä ole kuullutkaan :p ) ja vaikea, God of War suoraviivaista mäiskettä, johon on helppo päästä sisälle. Kaikki eivät pidä NG:n haastavuudesta, jolloin GoW on vaikeudeltaan juuri sopivaa luokkaa (ei mikään läpihuuto juttu, muttei toisaalta turhauttavan vaikeakaan). Eniten GoW:ssa oikeastaan ihastuttaa sen audiovisuaalinen toteutus. Vaikka pelaaminen on huomattavasti yksinkertaisempaa kuin Ninja Gaidenissa, toiminta on näyttävää ja sen takia myös hauskaa. Pelaaja saa aikaan hienon verilöylyn suhteellisen helposti.

Jos haluat jotain PS2:lle, joka ainakin minun mielestäni pieksee Ninja Gaideninkin, hanki Devil May Cry (ykkönen ja kolmonen). Ne ovat samanlaista HC-toimintafriikeille suunnattua viihdettä kuin Ninja Gaidenkin. God of Waria voisi verrata hyviin kesän blockbuster-leffoihin. Syvällisyyttä siitä on turha etsiä turhan paljon, mutta se viihdyttää sitäkin paremmin. Jos alkaa pelata sitä odottaen yhtä haastavaa ja pelimekaniikaltaan monipuolista peliä kuin Ninja Gaiden, pettyy varmasti.
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Omasta mielestäni tuo God Of War oli vallankin mainio peli. Ainoastaan pomo-taisteluita olisin toivonut enemmän, koska ne olivat pelin hauskinta antia. Tosin GoW 2:ssa niitä sitten kuulemma onkin enemmän.

Pelasin ennen GoW:ia mm. Prince Of Persioita, mutta en jaksanut niitä pelata loppuun. Ne tuntuivat ottavan itsensä liian vakavasti, kun taas tuo GoW oli semmoista sopivan kieli poskessa tehtyä mättöä. Samaan tyylin kyllä on tehty esim. Devil May Cry:t, joissa on myös mukavan yliampuvaa huumoria. :p

Ja tuota hehkutettua Ninja Gaidenia tuli testattua demon verran ja mielestäni se oli tylsä peli. GoW:in jälkeen tuntui että voisipa tuollaisia pelejä pelata enemmänkin, mutta ei tuo ninjailu itseen iskenyt. Jo tuo demo tappoi omat peli-innot sitä kohtaan täysin.

Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, josta monet varmasti mielellään nyt heittelisivät minua kirveillä ja kivillä. ;)
 
Vastaus: God Of War kokemukset

Tathalas sanoi:
Omasta mielestäni tuo God Of War oli vallankin mainio peli. Ainoastaan pomo-taisteluita olisin toivonut enemmän, koska ne olivat pelin hauskinta antia. Tosin GoW 2:ssa niitä sitten kuulemma onkin enemmän.

Pelasin ennen GoW:ia mm. Prince Of Persioita, mutta en jaksanut niitä pelata loppuun. Ne tuntuivat ottavan itsensä liian vakavasti, kun taas tuo GoW oli semmoista sopivan kieli poskessa tehtyä mättöä. Samaan tyylin kyllä on tehty esim. Devil May Cry:t, joissa on myös mukavan yliampuvaa huumoria. :p

Ja tuota hehkutettua Ninja Gaidenia tuli testattua demon verran ja mielestäni se oli tylsä peli. GoW:in jälkeen tuntui että voisipa tuollaisia pelejä pelata enemmänkin, mutta ei tuo ninjailu itseen iskenyt. Jo tuo demo tappoi omat peli-innot sitä kohtaan täysin.

Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, josta monet varmasti mielellään nyt heittelisivät minua kirveillä ja kivillä. ;)

Jep, kaikkia Price of persioita olen minäkin pelannut mutta yhtään en ole loppuun asti jaksanut hakata..Gears Of Waria en ole vielä päässyt pelaamaan koska en Ps2:sta vielä omista ja kavereilta ei löydy kyseistä peliä ja tuo hehkutettu Ninja Gaiden ei kyllä todellakaan ole tylsä peli mutta makunsa kullakin.
 
Ylös Bottom