Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Godfather: Blackhand Edition

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jooseppi

New Member
Avataan tällekkin pelille oma ketju. Odottamisen arvoinen peli wiille. Toivottavasti kontrollit toimii, olisi ainakin paljon potentiaalia tässä pelissä. En olekkan mitään GTA-tyylistä peliä pelannut pitkään aikaan. Kommentteja hyvät ihmiset :)

Tässä on aika kattava Ign:n hands on:
http://wii.ign.com/articles/756/756664p1.html

Siinä samalla on videokin. Tsekatkaa ihmeessä.

Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

Eikös tämän pitäisi tulla jo suhteellisen pian ulos vai oonko käsittänyt väärin?

Alunperin en tätä peliä paljoa odottanut, koska se on taas yksi käännös vanhoilta koneilta, vaikka se ihan lupaavalta on kokoajan vaikuttanut. Nyt alkoi kiinnostamaan, koska pelissä vaikuttaisi oikeasti olevan uutta. Muutenkin jostain syystä Wiin kontrollit ovat minuun iskeneet todella kovaa ja tuovat ainakin minulle paljon enemmän meininkiä peleihin. Ja ilmeisesti olen paljon parempi pelaamaan niillä kuin arvostelijat, koska monessa pelissä ei ole ongelmia ollut ollenkaan, vaikka joillain arvostelijoilla on. Hyvänä esimerkkinä SSX Blur. Eli toisin sanoen en oikein vieläkään ymmärrä tiettyjen Wii-pelien arvosteluja.

Eli kyllä nyt alkoi kiinnostamaan. Mutta vanhojen merkkien valossa voisin vaikka lyödä vetoa, että kyllä nämäkin kontrollit haukutaan tiettyjen arvostelijoiden toimesta. Sitä täytyy vaan oppia sulkemaan tuollaiset ulkopuolelle ja tottua siihen että Wii-pelien keskiarvot taitavat olla heti matalampia, jos kontrolleissa on pientäkään vaikeutta mukana.

Pyramidhead sanoi:
Alunperin en tätä peliä paljoa odottanut, koska se on taas yksi käännös vanhoilta koneilta, vaikka se ihan lupaavalta on kokoajan vaikuttanut. Nyt alkoi kiinnostamaan, koska pelissä vaikuttaisi oikeasti olevan uutta. Muutenkin jostain syystä Wiin kontrollit ovat minuun iskeneet todella kovaa ja tuovat ainakin minulle paljon enemmän meininkiä peleihin. Ja ilmeisesti olen paljon parempi pelaamaan niillä kuin arvostelijat, koska monessa pelissä ei ole ongelmia ollut ollenkaan, vaikka joillain arvostelijoilla on. Hyvänä esimerkkinä SSX Blur. Eli toisin sanoen en oikein vieläkään ymmärrä tiettyjen Wii-pelien arvosteluja.

Eli kyllä nyt alkoi kiinnostamaan. Mutta vanhojen merkkien valossa voisin vaikka lyödä vetoa, että kyllä nämäkin kontrollit haukutaan tiettyjen arvostelijoiden toimesta. Sitä täytyy vaan oppia sulkemaan tuollaiset ulkopuolelle ja tottua siihen että Wii-pelien keskiarvot taitavat olla heti matalampia, jos kontrolleissa on pientäkään vaikeutta mukana.

Totta turiset, samat fiilikset itselläkin. Itsekkin sain tänään SSX Blurin ja napinaa kontrolleista? Ei mitään vikaa, siis ei mitään vikaa. Wiimote (+nunchuk) >> padit.

Noh asiaan. Tilaukseen lähti Kummisetä, Netanttila oli saanut varastoon, joten piti samontein laittaa tulemaan.
Itse en aikaisemmin peliä ole pelannut, mutta katsonut kun kaveri väänsi Xboxilla tätä. Fiilis oli kokoajan korkealla jo vierestä katsoessani kun kaveri jakeli pommeja vastustajan naaman. Kohta niitä saa itsekkin jaella ja vielä oikein tunteella ;)
Hemmetin kova peli on kyseessä kyllä.

No, minkäslaisia kokemuksia porukalla on tästä pelistä? Itse en sitä voi vielä hankkia, mutta heti ostan kun on mahdollista. Hyviä arvosteluja on saanut.

7 tuntii pelattu ja ei ole ollenkaan pettännyt minua. Grafiikka on OK tasoa, ohjaus loistava, juoni kiinnostava ja muutenki monessa osa-alueessa loistaa. Kannattaa ostaa! Jos jotain muuta haluatte tietää niin voin vastailla parhaimman mukaan.

T4iZuuni sanoi:
7 tuntii pelattu ja ei ole ollenkaan pettännyt minua. Grafiikka on OK tasoa, ohjaus loistava, juoni kiinnostava ja muutenki monessa osa-alueessa loistaa. Kannattaa ostaa! Jos jotain muuta haluatte tietää niin voin vastailla parhaimman mukaan.

Toimiiko ampuminen hyvin? Meinaan itse en pidä automaattisista tähtäimistä. EIkös tässä ole jonkinlainen fraa-aim mahdollisuuskin?

Jooseppi sanoi:
Toimiiko ampuminen hyvin? Meinaan itse en pidä automaattisista tähtäimistä. EIkös tässä ole jonkinlainen fraa-aim mahdollisuuskin?

Toimii hyvin ja on free-aim tähtäyskin, mutta tuossa automaattisessakin voi tähdätä eri ruumiinosiin.

noin 15h pelattuna ja on kyllä wiin paras peli tiger woodsin kanssa, ei vaan kyllästytä kerätä suojelusrahoja sun muita...kontrollit ovat niin nannaa

Mäksä sanoi:
noin 15h pelattuna ja on kyllä wiin paras peli tiger woodsin kanssa, ei vaan kyllästytä kerätä suojelusrahoja sun muita...kontrollit ovat niin nannaa
Kommenttisi tuli juuri maksamaan minulle hieman yli 100 :D

Onko kenelläkään tullut vastaan bugeja? Minulla niitä on tullut jo monia, jotka toistuvat. Esimerkiksi välillä kun menee autosta ulos, käy kuva pois päältä (samalla tavalla kuin hississä) ja ukko ilmestyy keskelle katua. No tuo nyt ei haittaa, peli kun ei siitä pilalle mene. Toinen, joka välillä haittaa pelaamista, on tuo automaattitähtäys, se ei aina ota kunnolla viholliseen.

Näin 17 pelitunnin jälkeen alkavat nuo hahmot toistua aika paljon, monessa paikassa samannäköinen heppu hoitamassa bisneksiä ja kaikki laittavat rahat aina samalla tavalla taskuun. Harmi, ettei noita keskusteluja pysty heti ohittamaan (esim. lahjonta), vaan täytyy odottaa ensin oman hahmon puhe loppuun. Ei jaksa sitä sadatta kertaa aina kuunnella "you have other families to watch.." jne. Tekoäly jää välillä pyörittämään NPC-hahmoja ilman järjen hiventä. Kumma miten autoista kuuluu lähes joka kerta kolaroidessa lasin rikkimenemisen ääni. Harmi, ettei pelissä ollut katkaistua rinnakkaispiippuista haulikkoa.

Yksi parhaista Wiin peleistä ja ehkä jopa ostamisen arvoinen, mutta olisin toivonut enemmän viilausta.

Muokkaus: Yksi todella ärsyttävä ominaisuus meinasi unohtua. Peli ilmoittaa patterien vähyydestä jo silloin, kun Wiin mukaan pykäliä on jäljellä 2. Mitä vähemmäksi patteri menee, sitä tiheämmin peli valittaa siitä ja aina kun ilmoitus tulee, se pitää hyväksyä "1"-napilla. Todella ärsyttävää! Olisi edes mahdollisuus poistaa, tai säätää tuota ilmoitusta (tai ilmoittaisi vain kerran siitä).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Danzig sanoi:
Muokkaus: Yksi todella ärsyttävä ominaisuus meinasi unohtua. Peli ilmoittaa patterien vähyydestä jo silloin, kun Wiin mukaan pykäliä on jäljellä 2. Mitä vähemmäksi patteri menee, sitä tiheämmin peli valittaa siitä ja aina kun ilmoitus tulee, se pitää hyväksyä "1"-napilla. Todella ärsyttävää! Olisi edes mahdollisuus poistaa, tai säätää tuota ilmoitusta (tai ilmoittaisi vain kerran siitä).
Tuota tuli katsottua eilen useampaan otteeseen. Pelasin kuitenkin patterit aivan loppuun jotta saan ladattavat akut tilalle.

Nyt on jotain 22 pelituntia takana ja varsin viihdyttävä peli on. Samanlaisia hahmoja ja puheita on kyllä paljon, mutta eivätkös poliisit heitä tosielämässäkin aina samat fraasit: "Tuli sitten ajettua vähän ylinopeutta" tai "ajokortti ja rekisteriote" :D

Nyt on sitten tullut peliä tahkottua aika lailla. Hyvä pelihän tämä kieltämättä on, yksi wiin parhaista. :)
Tämä on ehkä parasta gta:ta gta:n jälkeen. Väkivalta on brutaalia ja ihmisten kurmottaminen paljain nyrkein on hauskaa. Ainoa ihmetyksen aihe on että mihin tarviaa automaattitähtäystä tässä pelissä :rolleyes: Free-Aim moodilla on ampuminenkin hauskaa.

Jos etsit toimintapeliä wiille niin kannattaa tähän tutustua.

Muuten, tuli mieleen yksi juttu. EA on tehnyt nyt minun mielestä 2 wiin 3 parhaasta pelistä. (Zelda, tiger ja goddis) Enpä olisi uskonut.

Ylös Bottom