Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Godfather: Blackhand Edition

Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

Itselläni jotain yli 50h pelikellossa, kaikki missionit 100% ja omistan kaikki kaupungin bisnekset. Myös kaikki kolmostason aseet on tullu ostettua. Täytyy sanoa, että on kyllä tähän mennessä paras third-party peli Wiille.

P.S. Pankkien yhtä-aikainen ryöstely on aika hauskaa, varsinkin jos on dillinger ja kasa molotoveja...:D
 
Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

Paljos tässä noita skill pointseja voi saada kaiken kaikkiaan? Tällä hetkellä on ~20 ja olen kaikki vaan enforceriin heittänyt loppumattomien ammusten toivossa :)
 
Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

darkone sanoi:
Paljos tässä noita skill pointseja voi saada kaiken kaikkiaan? Tällä hetkellä on ~20 ja olen kaikki vaan enforceriin heittänyt loppumattomien ammusten toivossa :)

Joka tasolta yksi ja tasokatto taitaa olla lvl 50.
Oma ukkoni on 49 ja vielä on jotain pientä tekemistä, lähinnä etsiä filmirullia kaupungilta, "lahjoa" poliisipäälliköt ja niin edelleen. Kaikki kassakaapit sain räjäytettyä, eilen meni viimeinen rikki \o/
 
Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

Jeps, missionit 100% eli juonen osalta läpi.

Kyllähän tätä pelaa ei siinä mitään, mutta kismittää vähän kun pienellä hienosäädöllä saisi mahtavan pelin.

Grafiikoihin en ole kiinnittänyt huomiota juurikaan. Karuahan se on mutta menettelee.
Musiikit alkoi tympäsemään melko pian ja godfather tunnaria saa kuulla ihan riittämiin.
Melkein toivoisi GTA tyylistä autoradio-ratkaisua, voisihan sieltä tulla vaikka jazzia :D

Ohjaus on tässä se juju loppupeleissä.
Free-aim modea ei kyllä tule käytettyä juurikaan ja lähikamppailussa riittää melkeinpä nunchakun ja moten vimmattu ravistelu. Ohjain reagoi kyllä hyvin jos haluaa jonkun tietyn liikkeen suorittaa.

Suosittelen silti peliä. Varsinkin kun katsoo nykyistä wii tarjontaa. Pelattavaa riittää 40+ tuntia. En ehkä täyttä hintaa maksaisi, itsellänikin oli lainassa.
 
Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

dzei sanoi:
Jeps, missionit 100% eli juonen osalta läpi.

Kyllähän tätä pelaa ei siinä mitään, mutta kismittää vähän kun pienellä hienosäädöllä saisi mahtavan pelin.

Grafiikoihin en ole kiinnittänyt huomiota juurikaan. Karuahan se on mutta menettelee.
Musiikit alkoi tympäsemään melko pian ja godfather tunnaria saa kuulla ihan riittämiin.
Melkein toivoisi GTA tyylistä autoradio-ratkaisua, voisihan sieltä tulla vaikka jazzia :D

Ohjaus on tässä se juju loppupeleissä.
Free-aim modea ei kyllä tule käytettyä juurikaan ja lähikamppailussa riittää melkeinpä nunchakun ja moten vimmattu ravistelu. Ohjain reagoi kyllä hyvin jos haluaa jonkun tietyn liikkeen suorittaa.

Suosittelen silti peliä. Varsinkin kun katsoo nykyistä wii tarjontaa. Pelattavaa riittää 40+ tuntia. En ehkä täyttä hintaa maksaisi, itsellänikin oli lainassa.

Miksi käyttää auto lockia? Vaikeuttaa peliä aika paljon. Ja sitäpaitsi on paljon mukavampaa napsia head shotteja free aimilla :) Lähitaistelut oli kyllä nannaa, itse olen aika opportunisti niissä. Eli käytin ympäristöä hyväkseni aika paljon. Heittelin kavereita ulos ikkunoista/kohti sähköpääkeskuksia/autojen alle jonka jälkeen vaan nuntsalla "polkemaan" uhria ja mukavaa oli :D hehe, pitäisköhän mennä pelaamaan goddista taas vähäksi aikaa. :eek:
 
Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

Jooseppi sanoi:
Miksi käyttää auto lockia? Vaikeuttaa peliä aika paljon. Ja sitäpaitsi on paljon mukavampaa napsia head shotteja free aimilla :)

Hmm, kyllähän siinä lukittaessakin voi tähdätä. Sillai mä napsin headshotteja. Free-aimilla on toki mukava vähän kauempaa napsia, mutta jos porukkaa on vähän enempi ympärillä niin helpompi z:lla vaan lukita ja vaihtaa kohdetta välillä.


Jooseppi sanoi:
Lähitaistelut oli kyllä nannaa, itse olen aika opportunisti niissä. Eli käytin ympäristöä hyväkseni aika paljon. Heittelin kavereita ulos ikkunoista/kohti sähköpääkeskuksia/autojen alle jonka jälkeen vaan nuntsalla "polkemaan" uhria ja mukavaa oli :D

Joo, ihmejuttu sinänsä kun saa grab-päivityksen, niin kovimmatkin gangsterit saa rinnuksista kiinni ja niitä voi vain "pitää" aloillaan eikä ilmene vastarintaa.
Noh siinäpä sitten herkuttelee läpsimällä poskille :p
 
Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

Loppuukohan tämä peli koskaan, vai onko peli "läpi" kun on saavuttanut Don of NYC tittelin? Missionit on läpi ja kaikki tapettu jotka on käsketty. Ei nyt enää jaksais huvikseen ajella ja ammuskella niitä näitä.
 
Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

Nyt olen aloittanut pelaamaan toista kertaa kunnolla läpi. On tämä edelleen pirun hyvä ja kova peli. Nyt tuntuu että saan huomattavan paljon enemmän tästä pelistä irti kuin ekalla kerralla. Hahmonkehitys on ainakin paljon johdonmukaisempaa ja kaverista on tulossa just sellainen kuin minä halusin siitä tulevan.

Vieläkö muut pelaa tätä peliä? Minulla olisi sellainen kysymys että saako siihen pistooliin mistään äänenvaimenninta? Kannessa on kuva siitä mutta itse pelistä en ole sitä löytänyt....
 
Vastaus: Godfather: Blackhand Edition

Lainasin kaverilta Xbox360 version joku aika sitten ja pitihän se silläkin koneella läpi pelata.
Wiin versio oli kyllä paljon parempi (lue: monipuolisempi), ja boxilla jaksoi pelata läpi ainoastaan saavutuksia silmällä pitäen.
 
Ylös Bottom