Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jooseppi sanoi:Free-Aim moodilla on ampuminenkin hauskaa.
noose01 sanoi:Paljonko on Joosepille kertynyt pelitunteja?
Mulla näytti mittari jotain 45h paikkeilla ennen kuin pistin kiertoon![]()
Kartalla on sellanen naama-logo joka ilmaisee mistä voit palkata porukkaa. Esim Corleonen kartanolta. (sinulla täytyy olla korkeampi leveli kuin palkattavalla jotta voi hänet palkata)Jooseppi sanoi:Miten tässä saa porukkaa itselle palkattua? En tarkoita nyt sitä hit squaddia.
noose01 sanoi:Kartalla on sellanen naama-logo joka ilmaisee mistä voit palkata porukkaa. Esim Corleonen kartanolta. (sinulla täytyy olla korkeampi leveli kuin palkattavalla jotta voi hänet palkata)
Sitten kun peliä pääsee pidemmälle niin saa hieman erikoisempaa porukkaa mukaan![]()
Jooseppi sanoi:Kysymys| missä on harrys bar tarkemmin? Little italyssa mutta missä siellä...
Jooseppi sanoi:No mä ajattelinkin että mitä nuo pallinaamat mun kartalla on![]()
Tässä pelissä on harvinaisen hyvät omat joukot, niistä on apua oikeasti. Warehouseissa on selvästi apua lisä äijistä. Tosin vaaranahan on mob war, tuli pataan 3-0 kun en löytänyt yhtään pommia millä oisin räjäyttänyt kilpailijan bisneksen![]()
Btw, yksi parhaista ostoksista ikinä: Se turvatalo sieltä little italyn alanurkasta. En tähän hätään muista nimeä, maksoi 40 k$.
Siellä pn ilmaiset panostäydennykset kaikkiin aseisiin.
Uisor sanoi:Jos ei tuo ole muuttunut Xbox 360 versiosta, niin jokaisesta turvatalosta saa perusaseisiin ammuksia tai vaihtoehtoisesti vaihdettua aseen (esim. katkaistu haulikko isompaan), vain dynamiitteja sekä pommeja ei niistä saa.
Sitten toinen asia liittyykin noihin pommeihin, eli jos sulla ei ole yhtään pommia ja mob war on päällä niin etsi G-mies, eli kartalla näkyvä FBI merkki (yleensä kirkon kellarissa). Tälle kun antaa tukkosen rahaa niin voitat tuon sodan.
Sitten kymysys. Kuinka Wii versio eroaa Xbox 360 versiosta, eli mitä uutta pelissä on ja kuinka ohjaus on toteutettu? Ja mikä toi satasen hujakoilla oleva hinta on?
Jooseppi sanoi:Ja mikä satasen hinta ???
Uisor sanoi:Edellisen sivun noose01:n ja jenssoden viesteihin viitaten.
Jooseppi sanoi:Niin, käsittääkseni noose joutui hommaamaan sekä blurin että goddiksen. Siitä satasen hinta.![]()
noose01 sanoi:Näin juuri.
Mage sanoi:Ensin pause, sieltä löytyy map. Sieltä sitten Z:lla "Show/hide menu" -> ristiohjaimella klikkailet eri perheitä ja etsit sieltä Little Italy kohdasta Harry's Barin. Hakee automaattisesti kohdan missä se on kartalla.
Jooseppi sanoi:Miten mä en saanut tätä toimimaan?
jenssode sanoi:Vaikeata tuota paremmin on enään ohjeistaa, mutta sijainti on siinä silmukan muotoisen tien oikealla puolen, lähellä Brooklynin siltoja. Jatkoa ajatellen kannattaa kuitenkin oppia käyttämään karttaa(ja Z-painikeen alta löytyviä apuja).
Jooseppi sanoi:Niin, se nuntsan pienempi nappihan on C ei Z. Ihan näin sivuhuomiona![]()
Ilmankos en saanut toimimaan, prkele. Kahdesta väärästä nappulasta se vähemmän oikean valitsin.
Hitto, jooseppi on herännyt sairaalasta jo 27 kertaa. Käy kalliiksi tuollainen pelitapa.