Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Goldeneye 007

Jooseppi

New Member
Ei ollut ketjua, joten perustin tälle odottamisen arvoiselle pelille hype-ketjun.

Kehittäjä: Eurocom
Julkaisija: Activision
Genre: FPS
Julkaisupäivämäärä: Joulu 2010

Traileri
[video=youtube;HNlcSbSO5W8]http://www.youtube.com/watch?v=HNlcSbSO5W8[/video]

Preview.

Pelissä ei ole Pierceä millään muotoa mukana, vaan bondina häärää Daniel Graig. Kenttäsuunnittelun pitäisi muuten olla suhteellisen uskollinen alkuperäiselle. Muita ominaisuuksia:
- 4 pelaajan lähimoninpeli
- Onlinemoninpeli 8:lle pelaajalle
-Tuki Classic ohjaimelle ja wiimote+nuntsa yhdistelmälle
-Pelin tyyliä on hiukan muutettu väkivaltaisempaan suuntaan a la Daniel Graifin Bond-leffat
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Goldeneye(HYPE)

Nintendojjo sanoi:
In addition, Activision is promising eight-player online matches for the title when it ships later this year. The game will include an experience system with unlockables and achievements, as well as five different maps.

Mitähän tällä nyt meinataan, eikai pelissä nyt tosissaan noin vähän moninpelikarttoja ole? :confused:

Sitten hyviä uutisia: Lukemani mukaan yksinpelissä tulee olemaan useita etenemisreittejä eri pelityyleille, niin räiskintä- kuin hiivintätarkoituksiin. Itse ainakin diggaan, kiva päästä välillä myös sniikkaamaan tyyppejä hengiltä.

Enää puuttuu MGS tyyliset loppuhuudahdukset: "James? James?!? JAAAAMES?!?!" :rolleyes:
 
Vastaus: Goldeneye(HYPE)

Jos tuo 5 on lopullinen määrä karttoja, niin vähältä kuulostaa. Ellei dlc:nä tule lisää, mitä epäilen. Split-screenistä videokuvaa:

[video=youtube;2wh0dd2OEEg]http://www.youtube.com/watch?v=2wh0dd2OEEg[/video]

Oi aikoja, onneksi osittain palaa menneisyys takaisin :D Näyttää hauskalta.. Ensimmäisessä Red Steelissäkin oli ihan kivaa tuo, tässä vielä kivempaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Goldeneye(HYPE)

Kaikissa videoissa tunnutaan pelaavan classic controllerilla? Olisi ihan hauska välillä nähdä kuinka se kapulaohjaus toimii.
 
Vastaus: Goldeneye(HYPE)

Kaikissa videoissa tunnutaan pelaavan classic controllerilla? Olisi ihan hauska välillä nähdä kuinka se kapulaohjaus toimii.

Tuossa Nintendojon previkassa oltiinkin huolissaan kun ei ole vielä näkynyt. Toivottavasti eivät ns. pissi sitä.
 
Vastaus: GoldenEye (HYPE)

Liiketunnistuskontrollit jos jotkin pitäisi tässä olla kunnossa, sillä onhan Activision julkaissut COD-pelejä myös Wiille, ja näissä kontrollit olivat se pelin ainut ominaisuus, joissa oltiin muita konsoleita edellä. Itse en tältä osin näe mitään aihetta huoleen.

Ja Jooseppi, korjaatko tuota ketjun nimeä hiukan; häiritsee (perhanan lukio, pilasi minut) kun HYPEn edellä ei ole välilyöntiä :rolleyes:

EDIT: Thaanks mysteeriselle otsikonkorjaajalle :D
 
Vastaus: GoldenEye (HYPE)

Liiketunnistuskontrollit jos jotkin pitäisi tässä olla kunnossa, sillä onhan Activision julkaissut COD-pelejä myös Wiille, ja näissä kontrollit olivat se pelin ainut ominaisuus, joissa oltiin muita konsoleita edellä. Itse en tältä osin näe mitään aihetta huoleen.

Ja Jooseppi, korjaatko tuota ketjun nimeä hiukan; häiritsee (perhanan lukio, pilasi minut) kun HYPEn edellä ei ole välilyöntiä :rolleyes:

Kastle varmaan jo kerkesikin asian korjata :D Älkää huoliko tuosta wiimote-ohjailuista, yhtään huonosti käyttäytyvää fps:ää ei ole tullut ulos sen jälkeen kun moh:heroes2 julkaistiin. Activision on tehnyt jo kaksi zipaletta hyvin toimivia räiskintöjä, joten en usko että tässä sen isompia ongelmia esiintyy.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Hands on with GoldenEye 007 for Wii - Australian Nintendo News Source - Vooks - 3DS - Wii- DS

Uusi preview. Pieniä pomintoja:

Teknisestä toteutuksesta:

How does it look? Activision’s GoldenEye is towards the top end of town for shooters on the Wii, with nice textures and plenty of enemies and objects on screen at a time. It’s about on par with the Wii port of Modern Warfare, and runs incredibly smoothly and looks pretty well optimised for the hardware. There’s a nice depth-of-field effect as Bond zooms in with his weapon. Because of the cover system, you’ll spend a lot of time right up behind some flat objects, but thankfully the textures are well-detailed so you won’t just be staring at a blurry grey rectangle for half the game. Loading times were limited to the beginning of the mission; throughout the entire Dam level, Bond moved rapidly between a range of environments, from a snowy mountain side to a guarded facility, to the turret section on the road before ending up in a much more opened-up area, but not once did the game pause or stutter to load content.

Ohjauksesta:

What stood out to me the most? The silky smooth motion of the targeting reticle. The Wii pointer controls are very responsive, yet there aren’t any janky angular movements as the reticle slides across the screen. The mechanic is highly refined and looks to be one of the best implemented pointer controls on a Wii FPS to date.

Pelimekaniikasta:

Of course, it plays out very differently to the original and feels much more stealthy, but that small section of gameplay alone is a perfect example of what Activision have aimed to achieve with the game: a faithful retelling of the original, but with modern gameplay mechanics and a complete overhaul of the visual style that builds upon the Craig reboot of the Bond franchise.

Nyt jäädäänkin sitten mielenkiinnolla odottelemaan Activisionin toisen ison wii-räiskinnän previkoita. Hiukanhan tämä ja cod kilpailee keskenään, varsinkin kun molemmat syntyvät joulumarkkinoille..
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Valehtelematta vuoden kovin FPS minulle. Juuri kaivoin naftaliineista N64 ja kultaisensilmän, jotta voi vähän vanhoja muistella tätä odotellessa.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Hyvälle vaikuttaa, nettipeli on varmaan saanut aika paljon vaikutteita COD:sta, mutta eipä tuota nyt miinukseksi voi laskea.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Yksinpelistä videomatskua:
[video=youtube;b_yhlHOzp78]http://www.youtube.com/watch?v=b_yhlHOzp78&feature=channel[/video]

Minun mielestä on mukavata menoa. Codista ei ole liikaa juttuja mukana, sillä meno näyttää bondimaiselta. On hiiviskelyelementtejä mukana ja uutena juttuna hajoavat ympäristöt. Nyt kun olen kattonut kahden eri bond-pelin videoita niin Goldeneye vetänee pitemmän korren.. :)
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Minun mielestä on mukavata menoa. Codista ei ole liikaa juttuja mukana, sillä meno näyttää bondimaiselta. On hiiviskelyelementtejä mukana ja uutena juttuna hajoavat ympäristöt. Nyt kun olen kattonut kahden eri bond-pelin videoita niin Goldeneye vetänee pitemmän korren.. :)

Huh huh, oli kyllä tosissaan todella komean näköistä menoa. En ole ollenkaan seurannut kyseisen pelin kehitystä, mutta ainakin tuo pätkä antoi itselleni fiiliksen, että oikeita asioita siellä pelin kehitystiimissä on varmasti täytynyt tehdä. Meiniki oli saatu muutenkin erittäin elokuvamaiseksi. Visuaalinen puoli näyttäisi sekin olevan enemmän kuin hyvässä jamassa. Ylitti kyllä kaikki tähänastiset odotukseni. Ensimmäinen Goldeneye on toki itselleni yksi kaikkien aikojen kovimmista FPS- peleistä, mutta jotenkin olen ollut ainakin tähän mennessä aika skeptinen tämän remaken suhteen. Nyt kuitenkin odotellaan erittäin suurella mielenkiinnolla vuoden loppua ja pelin julkaisua:).
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Ihan siistiltähän toi vaikutti. Videolla pisti silmiin varsinkin tuo hiiviskely, toivottavasti sitä pystyy harrastamaan paljon enemmänkin :)

Alkuperäistä GoldenEyetä en ole edes pelannut (kun en N64:sta omistanut), joten minulle tämä tulee olemaan täysin uutta herkkua. Suurimmat odotukset (=toivottavasti eivät epäonnistu näissä) kohdistuvat juurikin hiiviskelyyn yksinpelissä, ja SplitScreen-moninpeliin.

Voisiko muuten joku valaista minulle, kuinka monta moninpelikarttaa alkuperäinen GoldenEye 007 sisälsi? Minä ainakin olen käsittänyt, että tämä sisältäisi kaikki alkuperäisen moninpelikentät (?) ja tähän päälle vielä muutama uusi.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Voisiko muuten joku valaista minulle, kuinka monta moninpelikarttaa alkuperäinen GoldenEye 007 sisälsi? Minä ainakin olen käsittänyt, että tämä sisältäisi kaikki alkuperäisen moninpelikentät (?) ja tähän päälle vielä muutama uusi.

En muista monta karttaa N64:n versiossa oli, mutta tässä uudessa versiossa ei ole niitä laisinkaan. Tämä uusi GE on täysin uusi peli ja multiplayerkartat sitä myöten myöskin täysin uusia.

Peliä pelanneena voin sanoa, että kyllä maistuu! Wiimote+nunchuck -yhdistelmällä en hirveästi testannut, kun Classic controlleriakin pystyi käyttämään. Ainakin kaksinpeli jaetulla ruudulla sujui pehmeästi; neljän pelaajan split screeniä en päässyt testaamaan.

Grafiikka on oikein kelpoa ja äänimaailma todella hyvä. Ja kyllä se Daniel Craig pääosissa on aika cool. :)
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Eurogamer sanoi:
It's hardly spectacular, but the single-player campaign looks pretty decent so far - and, if you're balking at the idea of another overly-twitchy, arm-achey Wii shooter, it's nice to hear that you'll be able to use the classic controller (or Gamecube pad, apparently) instead.

Jos tämä on totta, niin voi olla että minäkin saatan kokeilla PAD-ohjausta, vaikka pääohjauskeinona Wiimote tuleekin olemaan :)

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Moninpelitraileri:

[video=youtube;ENl7SSRGNi8]http://www.youtube.com/watch?v=ENl7SSRGNi8&feature=player_embedded[/video]

Tästäpä onkin kehkeytymässä yksi odotetuimmista loppuvuoden peleistä. :)
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Lisää traileria pakkiin.

Tuottajat puhuvat pelin tuomisesta Wiille.
[media]2628[/media]

Täällä on nuo ketjun alkupään Youtube linkkien urlit ihan solmussa.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

GoldenEye: Playing the Wii Way - Wii Preview at IGN

Ei hemmetti että vaikuttaakin lupaavalta. Tässä kohokohdat:
IGN sanoi:
Get this: when crouched behind cover and holding the button that tightens your view down your weapon's scope, if you slowly twist the Nunchuk you'll turn your viewpoint in the direction you're twisting. It's a great way to quickly peek out of cover, pop off a few shots, and get back behind.The twist is fully analog and based on the nunchuk's accelerometer, so a slight twist will register a slight head tilt.

The single player action is at this point, an incredibly satisfying FPS experience - - Sure, remaking an incredibly popular brand is a way for a company to make a bigger buck than creating an original experience, but you know what? This is an original experience. Eurocom has gone all out to produce a fresh first-person shooter that retains a recognizable spirit.
Lisäksi löysin myös tälläisen videon, jossa näytetään millaisia modeja pelissä voi tehdä. Varsinkin lopussa tuo Invisible mode pisti silmään, ja että noita modeja pystyy sekoittelemaan keskenään.
Modes and Mods - GoldenEye Videos - Wii - IGN

Loppuun off-topic:
HALUAN VANHAT HYMIÖT TAKAISIN :mad:

EDIT:Tulihan ne hymiöt takaisin :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Noniin nyt on ennakkotilaus pistetty menemään. Vielä kolme viikkoa täytyy odottaa :(

Tuota edellistä viestiä täytyy nyt mennä sen verran korjaamaan, että tuo "Invisible mode" on vain GameStop ennakkotilaajien saama bonus vuoden loppuun saakka. Siitä mitä modelle tapahtuu tämän jälkeen, (katoaako pelistä kokonaan vai tuleeko saatavaksi kaikille) ei ole tietoa. (GoldenEye 007 gets a slew of pre-order items - Destructoid.com)

Kuinka moni täältä aikoo tämän pelin itselleen hommata, jos saatais pystyyn kunnolliset GoldenEye-mittelöt sitten joskus? Varsinkin noita oudompia multiplayer-modeja (Paintball, Golden Gun, Singularity, Nick Nack) olis mukava testailla ihan konsoliFIN porukalla, niin tietäis ettei porukka yhtäkkiä häivy pelistä.
 
Ylös Bottom