Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Goldeneye 007

Vastaus: Goldeneye 007

Miten muuten säädätte nuo pointterin asetukset? En ole saanut ihan osumaan kohdilleen. Nyt otin noista valmiista asetuksista sen "herkimmän" ja pelaaminenkin tuntuu paremmalta. Mutta heittäkääs jotain vinkkiä optimaalisesta pelattavuudesta.

Laita ADS horisontaalinen sensitivity yli puolen välin melkein kaikista korkeimmalle tasolle. Normaali horisontaalinen sensitivity hiukan yli puolen välin. Vertikaalisia sensitivityä molemmissa hiukan enemmän

Wii remote presets asetuksia oli näköjään jo tuolla valmiiksikin experienced 1-3, mutta itse säädin ne oletus ohjaukset suoraan vain herkemmälle

EDIT: Ownasin vasta noilla pointteri kontrolleilla taas pari matsia golden gun ja Conflict moodeissa. Leaderboardit on muuten hakkeroitu pelissä
 
Vastaus: Goldeneye 007

Onkos tässä yhtä hyvä dead-zonen säätö kuin COD4 Reflexissä? Eli saako siis dead-zonen täysin hävitettyä, jolloin ukko alkaa kääntymään heti kun pointteri poistuu keskipisteestä? Tuonnemmin pelasin Reflexiä dead-zone kokonaan hävitettynä, kääntyvyys suht hitaaksi asetettuna jolloin kääntyessä ei missään vaiheessa tule sellaista tökkivää tunnelmaa. Ja kun kääntyvyys on asetettu hitaaksi niin tähtääminen on vakaata, ja nopeat käännökset kuitenkin onnistuu näppärästi kun Wiimoten vain kääntää reunalle aivan tappiin saakka.

(PS. Kuten kommentin kysyvästä sävystä huomaa, ei tullut englannista ennakkotilattua peliä perjantaiksi. Vähän kyllä harmittaa kun kaikki kehuu jokapuolella tätä peliä ja itse ei pääse pelaamaan. Peliseurakin olisi ollut viikonlopuksi jo split-screeniin tiedossa ja viinakset hankittu :D)
 
Vastaus: Goldeneye 007

[video=youtube;HDu2OIGCSdw]http://www.youtube.com/watch?v=HDu2OIGCSdw[/video]

Hieman snipausta classic ohjaimella.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Yksinpeliä pelannut vasta 2 tehtävää ja mahtavalta tuntuu peli. Ei kauhean paljoa ole kyllä tullut pelattua mitään muutakaan FPS:ssää Wiillä. Tätä kyllä tulee pelattua muiden edestä siis. (Vaikka eipä kai se liian myöhäistä ole muitakaan vielä pelata, moninpelit voivat olla tietysti vähän tyhjiä, kun tulee uudet osat.)

Moninpelissä levelillä 7 ollaan, pääasiassa pelannut Team Conflictia, vähän Black boxia ja muuta. Jokin chatti olis ollu jees moninpeliin, mutta kai se näinkin menee.

Kysykää vapaasti friend codea. Zyors nikillä netissä mennään.

Eikun nettiin vääntämään ->
 
Vastaus: Goldeneye 007

Kysykää vapaasti friend codea. Zyors nikillä netissä mennään.
Tästä tulikin mieleeni, eikös Friend-codeille voisi tehdä kokonaan oman ketjunsa? Siellä voisi sitten kaikki halukkaat jakaa friend-codensa, ja aina kun lisää jonkun niin pistää vaan privaviestiä sille niin toinen voi myös lisätä. Voin vaikka itse alkaa päivittelemään tuommoista friend-code listaa ensimmäiseen viestiin, jos vain modeille sopii tollanen ketju?
 
Vastaus: Goldeneye 007

Tästä tulikin mieleeni, eikös Friend-codeille voisi tehdä kokonaan oman ketjunsa? Siellä voisi sitten kaikki halukkaat jakaa friend-codensa, ja aina kun lisää jonkun niin pistää vaan privaviestiä sille niin toinen voi myös lisätä. Voin vaikka itse alkaa päivittelemään tuommoista friend-code listaa ensimmäiseen viestiin, jos vain modeille sopii tollanen ketju?

Friend codeille on jo olemassa ketju wii-numerosi.

Mutta parempi idea olisi tosiaan kerätä ne kaikki friend codet avausviestiin, josta ne löytäisi nopeammin ja helpommin. Tarvitseeko Bondi muuten omaa yhteisöä vai riittääkö pelkkä wii numeroiden vaihto?
 
Vastaus: Goldeneye 007

No käsittääkseni jokaisella pelillä on aina oma Wii-numeronsa, joka onkin Wiin nettipuolessa se kaikista ärsyttävin puoli. Kyllä jonkinnäköinen friend-code lista omasta mielestäni olisi todella hyödyllinen tänne. Voi ne toki tämänkin ketjun ekaan viestiin päivitellä, mutta sitten minä en pysty niitä päivittelemään kun en ole ketjua tehnyt.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Tarvitseeko Bondi muuten omaa yhteisöä vai riittääkö pelkkä wii numeroiden vaihto?

Tuo oma yhteisökään ei olisi välttämättä mikään hullumpi idea tämän pelin kanssa. Uskoisin tämän kuitenkin keräävän ihan riittävän määrän pelaajakantaa sitä silmälläpitäen. Tuolla olisi sitten kätevämpää vaihtaa Friend-codeja, kysellä peliseuraa ja vaihtaa esimerkiksi kuulumisia pelisessioiden jälkeisissä tunnelmissa.

Itse olen pelannut yksinpeliä parin tehtävän verran ja erittäin hyvällehän tuo on maistunut. Olen pelannut mote & nunchuk ohjausvaihtoehdolla. Classic- controller löytyisi myös nurkista, mutta sitä ei ole tullut koitettua. Alkuun ohjaus oli hieman hakusessa, mutta pienen totuttelun jälkeen homma alkoi luonnistumaan huomattavasti paremmin. Toki tuossa on vieläkin petrattavaa jo ihan siistäkin syystä, että FPS- pelien pelaaminen on jäänyt Wiillä melkeimpä rikollisen vähäiseksi.

Bondin tunnelma on tavoitettu erinomaisesti ja tästä huomaa, että tuotantoarvot ovat olleet kohdillaan. Audiovisuaalinen toteutus on kautta linjan korkeaa tasoa. Tosin tehokonsoleiden silmänkarkkiin tottuneena grafiikassa on paikoitellen näkyvissä aika silmiinpistävästi sahalaitaisuutta, mutta ne eivät muuta kokemusta yhtään huonommaksi. Vastapainona taas hahmomallit, hahmojen liikehdintä sekä monet muut yksityiskohdat on toteutettu erittäin ensiluokkaisella tavalla. Äänet, ääninäyttely ja musiikki ovat kaikki taattua Bond laatua.

Kenttäsuunnittelukin on ainakin kahden ensimmäisen tehtävän perusteella erittäin hyvin mallillaan. Nostalgikoille on jätetty esiin myös kohtia, jotka tuovat mieleen vanhan N64- klassikon. Näissä kohdin itselläni nousi suorastaan kylmät väreet pintaan. Sen verran hienoja hetkiä tuli vietettyä aikoinaan alkuperäisen Goldeneyen parissa. Muuten kenttäsuunnittelu on rakennettu aikalailla uusiksi ja se palveleekin tätä uutta versiota erinomaisesti. Vaikeustason mukaan tehtävissä lisääntyvät/vähentyvät tavoiteet ovat myös oikein tervetullut lisä. Tämä oli mukana jo alkuperäisessä versiossa, mutta sen jälkeen tätä on käytetty jopa yllättävän vähän muissa FPS- peleissä. Mielestäni tuo tuo aimo annoksen lisää mielenkiintoa uusille läpipeluukerroille. Itse aloitin pelin agent vaikeusasteella, joten seuraavallekin pelikerralle jää vielä mukavasti tekemistä:).

Tässäpä oikeastaan päällimmäiset mietteet tähänastisen pelaamisen jälkeen. Lisää täytynee rustailla sitten kun olen saanut pelattua pelin ainakin kertaalleen läpi. Täytynee siihen mennessä testailla tuota pelin nettitoteutustakin. Sitä ennen täytyy kuitenkin koittaa harjoitella sihtaamista tuolla yksinpelin puolella.
 
Vastaus: Goldeneye 007

@maagiset

Minulla on oma teoria tuohon sahalaitaisuuteen, tekstuurit ja kaikki yksityiskohdat tulevat paremmin näkyviin ja sahalaidat poistuu myös jos pelaa pc:llä wii peliä emuloiden ja korkealla resoluutiolla :). 2011=WiiHD believe

Ei kannata luopua siitä pointteri ohjauksesta todellakaan, mutta suosittelen ainakin aluksi jos laittaisit presetiksi experienced 3:n ja sitten jos ei tyydytä sekään niin herkemmälle laita siitä horisontaalisia herkkyyksiä.

On moninpelissä paljon paremmat mahdollisuudet jos on laittanut herkkyydet kuntoon!!
 
Vastaus: Goldeneye 007

Ei kannata luopua siitä pointteri ohjauksesta todellakaan, mutta suosittelen ainakin aluksi jos laittaisit presetiksi experienced 3:n ja sitten jos ei tyydytä sekään niin herkemmälle laita siitä horisontaalisia herkkyyksiä.

Kiitokset neuvosta. Täytynee koittaa tuota mainitsemaasi asetusta. Tähän mennessä olen muistaakseni pelannut experienced 1- asetuksella, joka taitaa olla noista valmiina olevista experienced asetuksista se kaikista "jähmein".
 
Vastaus: Goldeneye 007

Tuo oma yhteisökään ei olisi välttämättä mikään hullumpi idea tämän pelin kanssa. Uskoisin tämän kuitenkin keräävän ihan riittävän määrän pelaajakantaa sitä silmälläpitäen.
Yksi vaihtoehto olisi "Wii First-Person-Shooters"yhteisö, johon voisi sitten tehdä pysyvät friend-code ketjut niin GoldenEyelle, Black-Opsille kuin muillekin tuleville räiskintäpeleille. Wiin FPS-pelien tarjonta on kuitenkin niin pientä, että ketjujen määrän ei pitäisi päästä räjähtämään.

PS. Peli tipahti tänään postilaatikkoon, ja huomenna suunnataan kämpille niin pääsee koittamaan peliä :)
 
Vastaus: Goldeneye 007

Noniin, nyt on päästy ensimmäistä kertaa pelaamaan peliä. Kaverin kanssa pelattiin 2-3 tuntia split-screenillä, ja mukavaahan tuo oli. Ensin pelattiin horisontaalisesti (ruudut päällekkäin), mutta jossain kohtaa vaihdettiin ruudut vierekkäin. Keksittiin sitten vielä siihen väliin semmoinen pahviläpyskä ettei näe toisen ruutua, niin johan tuli syvyyttä moninpeliin lisää. Oma-apu.fi :eek:

Seuraavaksi yksinpelin pariin -->
1zwf22v.jpg


EDIT: Whoa, yksinpeli on AwEsOMe. Varmaan jotain puolet vedetty, ja sanomattakin selvää lienee että sniikkaus on pelin parasta antia. Just vedin edellisen kentän noin 80% sniikaten, ja aina tuli semmoinen pienoinen harmitus kun jäi kiinni. Pari kertaa on jäänyt kiinni ihan syyttä, mutta pääasiassa yleensä kuitenkin ihan syystä.

Kontrolleissa tuo eri korkeustasoille tähtääminen tuottaa hankaluuksia, koska pelin "automaatti ylös-alas kamera" ei toimi kunnolla. Tuon olisivat saaneet kyllä jättää pois, siitä ei ole mitään muuta kuin haittaa. Tosin kun osoittaa ruudun yläosaan ja tarkentaa ADS:lle, niin se kyllä tähtää sinne. Mutta silti ärsyttävää kun ei pysty lonkalta kääntämään ruutua ylöspäin. Muilta osin kontrollit toimii kuin unelma, kunhan vain löytää itselleen sopivat säädöt. Nappien paikat olisin halunnut säätää itse, mutta pienellä totuttelulla yksi pelin preseteistä kyllä on lähes täydellinen.

EDIT2: Nyt kun päätös tuosta Friend-koodi yhteisöstä tuntuu venyvän, niin ilmoitetaan tähän nyt oma friend-code. Jos lisäätte niin ilmoittakaa privalla oman koodinne kera niin lisään teidätkin.

540388518541 ja pelinimi on Toni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Goldeneye 007

Pitänee kokeilla vielä motionplussalla ja nunchukalla. Kokeilin Zapperilla ja eihän siitä mitään tullut...käsi väsyi 10 minuutin jälkeen, ja ps3/XO padin jälkeen pelaamista voi sanoa lähinnä tuskaiseksi.

Täytynee vielä antaa motionplussalle ja nunchukalle vielä yksi yritys ja sitten palaan ps3 COD:BO:n ääreen. :rolleyes:
 
Vastaus: Goldeneye 007

Eihän tässä ole mitään motion+ tukea vai tarkoititko ihan normi Wiimotea?
 
Vastaus: Goldeneye 007

Pitänee kokeilla vielä motionplussalla ja nunchukalla. Kokeilin Zapperilla ja eihän siitä mitään tullut...käsi väsyi 10 minuutin jälkeen, ja ps3/XO padin jälkeen pelaamista voi sanoa lähinnä tuskaiseksi.

Täytynee vielä antaa motionplussalle ja nunchukalle vielä yksi yritys ja sitten palaan ps3 COD:BO:n ääreen. :rolleyes:

heitä helvettiin se zapper ja kokeile experienced 3 ainakin kontrolli asetuksista ja laita horisontaaliset herkkyydet melkein maksimiin ainakin ADS-kohdasta. IMO Kyllä se dual analog kontrolleilla on tuskaisempaa se pelaaminen. (tässäkin pelissä on cube- ja classic-ohjain tuki)

Pääsin 8 online pelitunnin jälkeen level 17 tasoiseksi se on hyvä saavutus kun huomaa miten hitaasti ne levelit menee level 10:n jälkeen. Parempi yksinpeli-kampanja tässä GoldenEyessa kuin black opsissa ja uudelleen peluuarvoa on kun se on niin pirun hauskaa :). Tietääkö kukaan tuohon cheats valikkoon mitään koodeja?

fc: 3638-0397-0918 Kalifornia
 
Vastaus: Goldeneye 007

Moro vaan kaikille!

Hommasin GoldenEyen pari viikkoa sitten ja se on ollut aika kovassa käytössä siitä lähtien. Varsinkin nettipuolella xp:t ja levelit koukuttaa. Kaikin puolin yllättävän tasapainoinen ja tasalaatuinen peli. Ei mikään omaperäisyyden huipentuma, mutta kaikki toimii niinku pitääkin. Hyvä peli, joka on voittanut mut puolelleen epäilyttävistä lähtökohdistaan huolimatta!

Löytyisiköhän täältä peliseuraa? Olisi hauska kokeilla random-nettimatsien lisäksi toisen tyyppistä nettipeliä.

Mun friend-code on 095699109507, saa lisätä! Pelaan nimellä Insert Coin. Lisään jossain vaiheessa täältä kaikki jotka löydän!
 
Vastaus: Goldeneye 007

Jep, nyt minäkin vedin ton yksinpelin läpi tässä parin päivän sisällä (aloitettu ~ kuukausi takaperin? :D , eipä vaan ehtinyt/innostanut pelaaminen) ja nyt ois tarkotus kunnolla siirtyä moninpeliin lätkimään.

Oma friendcode: 540911614259. Ja itsekkin lisäilen tässä lähiaikoina vaikka muiden koodeja, pistäkää viestiä, kun ootte lisänny mut niin lisään teidät.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Perhana, nykyään on kyllä peliaika kortilla. Tätäkään en ole ainakaan kuukauteen pelannut, ja KonsoliFIN tyyppienkin friendkoodit menee aivan hukkaan kun ei ehdi pelailla :mad:

Tammikuussa sitten onkin jo lähtö inttiin, ja netti armeijan ajaksi poikki. Noh, ehkä ensi kesänä :D
 
Vastaus: Goldeneye 007

Ostin pelin eilen ja etenkin nettipeliä on tullut mätettyä tuntitolkulla. Hyvältä ostokselta vaikuttaa kaikin puolin, mutta...

...miksi ihmeessä moninpelissä on automaattitähtäys? Vie kyllä mielenkiintoa pelistä rutkasti, kun ei tarvitse juuri tähtäillä. Vähän vaan sihtaa sinne päin ja painaa nunchakusta nappia, niin tähtäys lukittuu vastustajaan. Mitä helvettiä?

Ensimmäinen nettipelillä varustettu konsoliräiskintä jonka olen hommannut ja näin pc-fps-moninpelejä quakesta asti tahkonneena ei kyllä voi ymmärtää tällaista ratkaisua. Näinkö se homma toimii konsoliräiskintöjen moninpeleissä aina vai onko tämä vain poikkeus?
 
Vastaus: Goldeneye 007

Ostin pelin eilen ja etenkin nettipeliä on tullut mätettyä tuntitolkulla. Hyvältä ostokselta vaikuttaa kaikin puolin, mutta...

...miksi ihmeessä moninpelissä on automaattitähtäys? Vie kyllä mielenkiintoa pelistä rutkasti, kun ei tarvitse juuri tähtäillä. Vähän vaan sihtaa sinne päin ja painaa nunchakusta nappia, niin tähtäys lukittuu vastustajaan. Mitä helvettiä?

Ensimmäinen nettipelillä varustettu konsoliräiskintä jonka olen hommannut ja näin pc-fps-moninpelejä quakesta asti tahkonneena ei kyllä voi ymmärtää tällaista ratkaisua. Näinkö se homma toimii konsoliräiskintöjen moninpeleissä aina vai onko tämä vain poikkeus?

Konsolipeleissä on aina jonkinmoinen automaatio tähtäys, joko näkyvä tai sitten enempi piilotettu. Pahin esimerkki tästä on modern warfare 2:sen ps360-versiot. Wii-peleissä ei kyllä yleensä ole automaattitähtäystä nettiräiskinnöissä, ei ainakaan niissä mitä itse olen pelannut. (MOH:Heroes2, COD:WAW,Conduit, COD:MW4) Luulen että syy tuon automaattitähtäyksen mukana ololle löytyy classic-ohjaimen tuesta. Sekun sitä vaatii, jotta eri peliohjaimet olisi edes jollain tavalla kilpailukykyiset nettimatseissa, goldeneye kun on ensimmäinen joka mahdollistaa mote vs pädi matsit.

En sitten tiedä voiko goldeneyessä luoda nettimatseja, jossa automaatiotähtäys on kielletty? Itsellekkin se on enempi sellainen peli-innon tappava asia..
 
Ylös Bottom