Oliver, jos se toimii periaatteessa samalla tavalla kuin PC & F1 2k2 (joka on siis myös GTR2002:n ja Alfa-modin nettikoodi), niin sitten se on OK. Olen pari kertaa kokeillut luoda pelin noille ja se tosiaan vaatii muutamia reikiä palomuuriin ja tietysti IP-osoitteen jakamisen peliin tuleville. Mitä tuo palikka mahtanee maksaa, eli saako sitä jo Suomesta.
Toivottavasti AI:lle on tehty parannuksia, koska nykyisellään GT3:ssa se on tosi tyhmä. Olen pelannut kaikkia GT-pelejä ja minusta paras AI on toistaiseksi ollut ensimmäisessä versiossa. Se ei odotellut, vaan laski menemään suunnilleen sen mitä itsekin ao. autoilla pääsi. En nyt muista, kuinka hyvin se osasi väistellä, mutta kuminauhaa sillä ei ollut. Tietysti aika voi kullata muistot, koska GT1 oli ensimmäinen peli, jota olen pleikkarilla pelannut ja taidoista ei paljon voinut puhua. Olen tosin myöhemmin testannut sitä ja kuminauhaa ei todellakaan ole 1-versiossa.
Tuota... noista kuvista. Jos niitä laittaa näytille omille web-sivuille , niin eikö niitä voisi pienentää hiukan. Yleensä "800 x jotain (600)" -koko on sellainen, että lähes kaikkien ruuduilla kuva näkyy kokonaisena, eikä selaimen tarvitse skaalata sitä. Selain skaalaa kuvan jollain algoritmilla, joka yleensä huonontaa kuvan laatua enemmän kuin kuvankäsittelyohjemien skaalausalgoritmit. Samalla latausaika pienenisi modemikäyttäjillä (ainakin vähän). Noin vain vihjeeksi.
Rattiasiaa: en ole jaksanut lukea/en muista, mitä nykyisistä Logitechin FF-rateista on mahdollisesti sanottu GT4:n yhteydessä. Onko siitä tullut mitään uutta tietoa? Siis toimivatko ne eli ei?