Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dj Vuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
No onpa tuo Logitechin perus-FFkin toiminut ongelmitta kaikissa peleissä. Tuskin ostan tuota GT4-rattia, vaikka anttilassa käpälöidessä tuntuikin todella laadukkaalta peliltä. Ja siinä esillä ollessa ei muuten kääntynyt enempää kuin vieressä ollut vanha perusmallikaan.
Eikös siinä voi valita tämän 2.5 kierrosta tai tämä perinteinen puolikierrosta ja risat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Eikös siinä voi valita tämän 2.5 kierrosta tai tämä perinteinen puolikierrosta ja risat.

Ratti ei ollut kytketty koneeseen, joten en rämpännyt sitä enempää. Testasin vain kylmiltään, jämäkän tuntuinen oli, eikä tosiaan kääntynyt enempää kuin normaalirattikaan. Eli ilmeisesti voi valita näiden kahden moodin väliltä. Vaihdekeppikin oli ihan jees, vaikka ei mitään riemunkiljahteluita aiheuttanut (siihen olisi vaadittu samanlainen vaihdekaavio ja kytkinpoljin kuin F355 Challengessa)...
 
Tuntuu tulevan hyvä peli. Pitänee kyl ennakkotilata sit joskus et varmasti saa ton :) Se Logitechin uus ratti vaikuttaa aika hyvältä, mutta en oo livenä sitä nähny. Ehkä huomena ku meen käymää Oulussa vois näplätä jos jostain löytys. En kuitenkaa aio ostaa tota rinkulaa, ku tuli n. vuosi sitte ostettua nykynen ratti hetken mielijohteesta Sveitsistä :eek:
 
NewsFlash

Gran Turismo 4 ulos vasta kesällä? 09.01.2004

Jo perinteisesti myöhästellyt Gran Turismo 4 myöhästynee aikaisemmin povaillusta keväästä pitkälle ensi kesään. Eurogamer.comin mukaan SCEE:n edustaja on kertonut, että kesä-heinäkuu näyttäisi nyt todennäköiseltä julkaisuajankohdalta (mitä Suomen maahantuoja ennusteli jo lokakuussa).

Eurogamer epäilee myöhästymisen syyksi pelin online-osiota, jonka ongelmista kertoi jo viime kevään E3-messuilla pelin pääsuunnittelija Kazunori Yamauchi. Vastaavista ongelmistahan on kertonut myös mm. Resident Eviliä tekevä Capcom, joka on uhkaillut RE-sarjan seuraavan osan tulevan Eurooppaan ilman verkkopelitukea.

Oli syynä Gran Turismo 4:n myöhästymiseen mikä tahansa, tunnistanee sarjan fanit loppukesästä kalpeasta ihosta.
 
Moni on valmis tinkimään julkaisuajankohdasta parilla kuukaudella jotta online-tuki on sellainen että tekijät(kin) ovat siihen tyytyväisiä. Minä myös. Se ei tarkoita että peliä muuten sen kummemmin paranneltaisiin - tosin hyvä että jää aikaa myös pikkuvirheiden korjaamiseen - niitähän nykypeleissä tuppaa olemaan enemmän kuin lääkäri määrää, johtuen tiukoista aikatauluista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Moni on valmis tinkimään julkaisuajankohdasta parilla kuukaudella jotta online-tuki on sellainen että tekijät(kin) ovat siihen tyytyväisiä. Minä myös. Se ei tarkoita että peliä muuten sen kummemmin paranneltaisiin - tosin hyvä että jää aikaa myös pikkuvirheiden korjaamiseen - niitähän nykypeleissä tuppaa olemaan enemmän kuin lääkäri määrää, johtuen tiukoista aikatauluista.

Juuri näin minustakin se menee, varsinkin kun PS2-pelejä ei paljon teippailla kuntoon patcheillä. Itse olen lähinnä odottamassa GT4:stä "joskus tämän vuoden puolella", eli tuo myöhästyminen ei oikeastaan mitään harmittanut.

Ei se parin kuukauden myöhästyminen haittaa paljoakaan verrattuna siihen, että esim. nettikoodi pätkisi ja pysyisi purkalla kasassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Moni on valmis tinkimään julkaisuajankohdasta parilla kuukaudella jotta online-tuki on sellainen että tekijät(kin) ovat siihen tyytyväisiä. Minä myös......

Täällä ollaan 100% samalla kannalla.

Siksi toiseksi minulle välttäisi GT3 tasolla oleva ulkonäkö, kunhan muuten toimii nettipeleineen kaikkineen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Täällä ollaan 100% samalla kannalla.

Siksi toiseksi minulle välttäisi GT3 tasolla oleva ulkonäkö, kunhan muuten toimii nettipeleineen kaikkineen.

Eihän GT4 tule näyttämään niin suurelta loikalta muihin ajopeleihin verrattuna, GT3:n. Vähän viilailtu GT3 riittänee kaikille ihan loistavasti.
 
Re: NewsFlash

Oli syynä Gran Turismo 4:n myöhästymiseen mikä tahansa, tunnistanee sarjan fanit loppukesästä kalpeasta ihosta.

Ja vielä paljon, paljon sen jälkeen. Kyllä Gran Turismojen elinikä sen verran pitkä on. :)

Ja minä olen ihan samaa mieltä muiden kanssa, tuollainen viivästys ei haittaa pätkääkään kun tietää mitä lopputulos on. Tulkoon vaikka vasta syksyllä. Enemmän kuin pakko-ostos joka tapauksessa, ja aivan varmasti sen parempi mitä kauemmin sitä on lupa viilata.
 
Vormulat

Tässä aivojen tyhjäkäydessä työpaikalla, tuli mieleeni, että vaikuttaakohan Sonyn F1-yksinoikeus mitenkään GT4:ään mahdollisesti tuleviin Formuloihin?

Kyllähän ne mielestäni olivat GT3:n tylsimpiä autoja, mutta voisi olla nastaa ajella kisaa varsinkin tosi vanhoilla formuloilla tai vaikka 80-luvun turbohirmuilla. Ja Tyrrell P34 pitäisi ehdottomasti saada mukaan.

Ainakin uudempia Formuloita pelistä todennäköisesti löytyy ja nyt ihan oikella nimillään tai sitten ei, jos Sony haluaa pitää Formulat tiukasti omana pelinään.
 
Kiitos tuosta linkistä O. Ehdin vasta katsomaan nuo jossa ajetaan McLaren F1:llä uutta Fuji Speedwayta ja ainakin minusta vaikuttaa todella mielenkiintoiselta radalta. Liekköhän oikea rata jossain päin Japania?

Ja huomenna sitten pittääpi tiirata loput pätkät.
 
HAH! :D
Tolla vedetään sitten varmaan jotain 20-kierroksen skabaa Test Coursella (10-kierrosta Yariksellakin oli _äärettömän_ tylsää).:rolleyes:
 
Huh huijaa, Fiat Panda. Jo pelkkä auton näkeminen panee kauhistelemaan että kuinkas pitkiä kisoja tuollaisella joutuu ajelemaan.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
HAH! :D
Tolla vedetään sitten varmaan jotain 20-kierroksen skabaa Test Coursella (10-kierrosta Yariksellakin oli _äärettömän_ tylsää).:rolleyes:
Perinteinen mutkien ajo-ohje: slow in, fast out täytyy panna uusiksi: slow in, slow out :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom