Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dj Vuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Heh, kuulostaapa hauskalta, kun painelee jokaisen auton äänet soimaan samaan aikaan. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

*örisee tyyliin veikkauksen mainoksessa oleva konttorihevonen ku näki valkean hevosen* :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

"GT Universe":
Many modes including Flee Market, Drift Contest, Used Cars Lot, Museum, Hall of Fame, Paint Shop, Safety Driving Park, GT AUTO, Tuning World, Event Hall, License Center, Arcade Area, Single Race, Power & Speed, Car Town, Secondhand Car Shop, Classic Car Shop, Museum, GT AUTO, Tuning World, Flee Market, Garage, Online Reception, Hall of Fame, Concert Hall, Civic Center, Information, Bank of GT, Parking Paint Shop, Travel Office.


http://response.jp/issue/2004/0513/article60262_1.images/66157.jpg

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=45897

saapa muuten nähdä, tuleeko auto virityskin realistisemmaksi. i hope so :rolleyes:

erästä ihmistä lainaten:

""In general, performance parts simulation in GT1 was more advanced than in GT2 or GT3. In GT1, better or race-spec components increased power in midhigh/high rpms while decreased at lower ones (like in real life). Also, turbo lag was much more noticeable and selecting the most appropriate combination for the track you were about to race added some strategy (in twisty races you may want more low-end torque and power). In GT2/3 even a stage 4 turbo modification adds power at every rpms. This was most noticeable in GT2 where power charts were still available. In GT3, the only exception to this seems to be the Suzuki Escudo Pikes Peak with the Stage 4 Turbo modification, which loses a lot of torque at low/mid rpms. But even with this car, boost seems to rise too fast (no lag at all, just torque lowered at low rpms). The ridiculous thing is that part descriptions in GT2/3 (which are a direct cut&paste from GT1) still mention about lag/major losses at lower rpms when fitting racing/semiracing/stage 3-4 parts.

Hopefully in GT4 there will be realistic performace upgrades.
""
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Huomenna 28.12 pitäisi GT4 löytyä ainakin Japanissa kaupoista. Onko tietoa päteekö tuo julkaisupäivämäärä myös Thaimaassa? Itsellä pari tuttua siellä "lomailemassa" vielä tämän viikon...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Gigant sanoi:
Onko tietoa päteekö tuo julkaisupäivämäärä myös Thaimaassa? Itsellä pari tuttua siellä "lomailemassa" vielä tämän viikon...
Aasia-versionkin pitäisi ilmestyä tällä viikolla, mutta Thaimaassa taitaa olla tällä hetkellä vähän muuta mietittävää... :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Oliver sanoi:
Kuvia: http://www.thrillinghill.com/gallery/nickthaskaters_album
Toimii välillä nihkeästi, mutta ohessa muutamia mielenkiintoisia.

EDIT: Cizetasta (eka kuva) lisätietoa täältä: http://www.giorgiomoroder.com/moroder/cizeta.html

Cizeta on kyllä jännä auto, ei vaan ikinä oikeen tullut mitään siitä. Ei projekti tosin täysin hukkaan mennyt, sillä auton keulan muotoilu käytettiin käytännössä suoraan Lamborghini Diabloon . Suunnittelijana oli luonnollisesti sama Gandini.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Ainakin japski-versiosta löytyy 480p-tuki eli progressiivinen kuva, sekä 1080i eli HDTV-tuki.
Soundit Dolby Pro Logic II -muodossa.
LAN-tuki kuudelle pelaajalle (kukaan ei ole tuota vielä tosin käytännössä testannut).

Vielä epämääräisten tietojen mukaan autoihin saattaa olla mahdollista ostella viritysosien lisäksi ainakin spoilereita.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Test Course endurance noilla kottikärryillä voi olla ylitsepääsemätön este :)
Noille sais olla kyllä radio-ohjattavien autojen kokosia ratoja.

Vai onko nuo vaan katselua varten.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Eiköhän ne kaikki autot oo pelissä ajamista varten. Ihme kyllä ku on tuo CIzetakin tuonne laitettu, tosiaan yritys hyvä kymppi koko auto. Muuten ainoa auto missä on ollut 2 .Maailmansodan jälkeen V16-moottori jos en väärin muista.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Tulikettu sanoi:
Eiköhän ne kaikki autot oo pelissä ajamista varten. Ihme kyllä ku on tuo CIzetakin tuonne laitettu, tosiaan yritys hyvä kymppi koko auto. Muuten ainoa auto missä on ollut 2 .Maailmansodan jälkeen V16-moottori jos en väärin muista.

Bugatti Veyronissa on 16-sylinterinen kone, tosin autoa on nyt pari viimeistä vuotta yritetty saada tuotantokelpoiseksi ja myöhästelyjä on ollut ainakin yhtä paljon kuin GT4:llä. Tosin Bugattissa on W16. Ja jossain jenkki-prototyypissä mikä esiteltiin kait Detroitin autonäyttelyssä viime vuonna oli "1000hv V16". Prototyypiksi taisi jäädä sekin.

Ilmeisesti 16-sylinterinen kone on jotenkin kirottu :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Lastsoul sanoi:
Bugatti Veyronissa on 16-sylinterinen kone, tosin autoa on nyt pari viimeistä vuotta yritetty saada tuotantokelpoiseksi ja myöhästelyjä on ollut ainakin yhtä paljon kuin GT4:llä. Tosin Bugattissa on W16. Ja jossain jenkki-prototyypissä mikä esiteltiin kait Detroitin autonäyttelyssä viime vuonna oli "1000hv V16". Prototyypiksi taisi jäädä sekin.

Ilmeisesti 16-sylinterinen kone on jotenkin kirottu :p

Cizetan kuono on Diablon näköinen, koska Gandini ja säveltäjä Moroder käyttivät originaalin Diablon piirrustuksia auton valmistamiseen. Noita tehtiin kait 3 tai 4. Olen nähnyt kuvat valkoisesta, punaisesta ja tumman sinisestä.

Bugatti Veyron ja Chiron kummatkin käyttävät W16 moottoria. Toisessa on 4 venttiiliä, toisessa 3.

Cadillac Sixteen (V16, 1000Hp) on tulossa tuotantoon, ja jos fyffee löytyy, niin voit ostaa tuon V16 moottorin , koska sitä valmistetaan ns. Crate Enginenä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Ilmeisesti vain takasiipiä voi jälkiasentaa autoihin.
Nitroja voi käyttää muissakin kuin drag-kisoissa.
Autonsa koneen voi poksauttaa.
Ja taas pari kuvaa:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Janus sanoi:
Cizetan kuono on Diablon näköinen, koska Gandini ja säveltäjä Moroder käyttivät originaalin Diablon piirrustuksia auton valmistamiseen. Noita tehtiin kait 3 tai 4. Olen nähnyt kuvat valkoisesta, punaisesta ja tumman sinisestä.

Bugatti Veyron ja Chiron kummatkin käyttävät W16 moottoria. Toisessa on 4 venttiiliä, toisessa 3.

Cadillac Sixteen (V16, 1000Hp) on tulossa tuotantoon, ja jos fyffee löytyy, niin voit ostaa tuon V16 moottorin , koska sitä valmistetaan ns. Crate Enginenä.

Mitäs minä sanoin Diablosta ;) Paitsi sitä en tiennyt, että Moroderin suunnittelija olisi palannut Lamborghinille Moroderin epäonnistuttua?

Mutta Sixteenin valmistukseen tulo oli kyllä yllätys, muistan vain lukeneeni jostakin pitkän kampiakselin aiheuttavan jonkinlaisia ongelmia. Ilmeisesti ne on pystytty ratkaisemaan. Hmm, ostanpas tuollaisen moottorin Fiat Unooni :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom