Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Wyclef sanoi:
Onko vinkkejä, mistä tämä muuten kannattaisi (Euroopasta, netistä) ostaa, nyt kun virallinen julkaisupäivä lähenee? Kun en viitsisi sitä lähes kuutta kymppiä kotimaisissa kaupoissa pulittaa. Play.comissa maksaa n. £33 eli reilut 47 , mutta saattanee jäädä tulliin - Jerseystä tuodessa raja on just 45 erkkiä. Englannin Amazonissa taas kulujen jälkeen tullaan aika lähelle koto-Suomen hintatasoa.

Ei tuota nyt muutaman euron takia kannata alkaa ulkomailta tilaamaan.
Esim. Prisman hinta 54.90.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Itse otan keskiviikkona mukaan 75 ku lähden turismokauppaan...
Ja olen valmis satsaamaan koko 75:a jos hintalapussa niin pyydetään, onhan se nyt sentään GT4.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

No toi Prisman 54,90 on jo ihan siedettävä, eroa esim. Playn hintaan tulee vain 6,5 euroa (rahaahan se toki on sekin...), joten en taida sitten kuitenkaan tilata ulkomailta - jollei halvempaa vaihtoehtoa löydy... Joissakin suomalaisissa kaupoissa nimittäin pyydetään kaikkea akselilla 59,90 - 69,90 .
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Miksiköhän toi sydeemi valittaa attachmenteistä, oliskohan liian isot?

Anyway, ostin tänään SanDisk Cruzer Mini 512 MB USB muistin, ja myös sain käyttöön Sonyn Micro Vault 64MB USB muistikortin. Sonyllä on muutama hyvä lisätoiminto mukana tulevalla CDllä. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mites tuo kuvien tallentaminen nyt toimii? USB-stick tökätään PS2:n kylkeen ja homma on sillä selvä, vai? Tarvitseeko asentaa jotain ajureita muistikortille?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Wyclef sanoi:
Onko vinkkejä, mistä tämä muuten kannattaisi (Euroopasta, netistä) ostaa, nyt kun virallinen julkaisupäivä lähenee?

Itse tilaan Gameplay.comista. Hinta 29£ + pk (3£) = 33 puntaa ja EU:n sisältä, elikkä tullipelkoa ei ole. Ei ole ihan tulenpalavaa kiirettä saada peliä julkaisupäivänä, joten ulkomailta tilaaminen on ihan ok, vaikka vähän myöhemmin pelin saakin käsiinsä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Willennium sanoi:
Mites tuo kuvien tallentaminen nyt toimii? USB-stick tökätään PS2:n kylkeen ja homma on sillä selvä, vai? Tarvitseeko asentaa jotain ajureita muistikortille?

Tökkäät USB muistin koneeseen, otat kuvia, tallennat ne photona, parhaimmalla resolla. Avot.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tässä nyt kun on vääntänyt päivän Delta S4sella ralleja läpi, niin kyllä on tullut hirveästi kunnioitusta Alenia, Kankkusta, ja muita B-ryhmän rallikuskeja kohtaan. Toi S4 on niin tajuttoman tehokas ja vaikea ohjastettava että...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mites porukka pelaa, eli onko padi vai ratti yleisempi tämän keskusteluketjun käyttäjillä? Onko padilla ohjaaminen p*rseestä vai eikä ratti olekaan pakko-ostos?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tatteja käytän, ja kyllä toimii. Huomasin tuossa toissa viikolla että GT3seenkin saa kaasun ja jarrun oikealle tatille.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ite oon aina pelannu vakio-ohjaimella ja nuolinäppäimillä. :rolleyes: Autojen ohjaaminen tateilla on jotenkin kummallista ja kaasun ja jarrun käyttö tateilla ei salli ns. vasemmanjalanjarrutusta mistä ON hyötyä jo GT3:ssakin.

Tukeehan GT4 vielä ihan nuolinäppäimiäkin? Esim. jotku EA:n pelit ja F1-pelit ei tue.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ite ohjaan aina tatilla, mutta kaasu ja jarru napeilla. Nuolilla ohjatessa se on melkein kääntö ihan tappiin tai ei kääntöä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kaikki Gran turismot normaali ohjaimella aina gran turismo conceptiin saakka, nykyään on sitten tuo logitech driving force pro.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Jokseenkin hupaisaa, että kokemuksia on jo monen sadan viestin edestä vaikka peliä ei saa edes vielä kaupoista :confused:

Tilasin päivällä ja omani. Toivottavasti rahat liikkuu tarpeeksi nopeasti ja peli saapuu jo julkaisupäiväksi, aika tiukoille menee :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

jessev sanoi:
Ite ohjaan aina tatilla, mutta kaasu ja jarru napeilla. Nuolilla ohjatessa se on melkein kääntö ihan tappiin tai ei kääntöä.

On kyllä totta että tatilla se on luonnollisesti tarkempaa, mutta kyllä ainakin itse pystyn analoogisella ristillä ohjaamaan autoa miten haluan, hieman sivulle tai jyrkemmin, aina oon meinaan pelannut pelit ristillä paitsi tietenkin nämä seikkailupelit, mutta lähinnä autopeleissä, ja tatilla oon tietty koittanu pelata mutta jään yksinkertasesti niin monta sekuntia että en jaksa alkaa sitä treenaamaan :) Jotenkin tuon ristin kanssa ajaminen tuntuu nautinnollisemmalta, se on sama kun istut penkkiin ja siinä on mukavempi istua kuin toisessa vaihtoehdossa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tombad sanoi:
Jokseenkin hupaisaa, että kokemuksia on jo monen sadan viestin edestä vaikka peliä ei saa edes vielä kaupoista :confused:

Tilasin päivällä ja omani. Toivottavasti rahat liikkuu tarpeeksi nopeasti ja peli saapuu jo julkaisupäiväksi, aika tiukoille menee :)

Joillakin se peli vaan on jo. ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Sormusaave sanoi:
Mites porukka pelaa, eli onko padi vai ratti yleisempi tämän keskusteluketjun käyttäjillä? Onko padilla ohjaaminen p*rseestä vai eikä ratti olekaan pakko-ostos?

Itse en vielä tuota GT4:sta ole pelannut, mutta mitä Prologueta on tullut pelattua Driving Force Prolla niin kyllähän ratilla ajaminen on aivan jostain toiselta planeetalta.

Eikä tuommoisia enemmän simulaatio tyylisempiä pelejä ole kovin hyvä millään padilla pelata. Toisin on esim. NFS UG2:n kanssa johon padi soveltuu paljon paremmin kuin ratti.

Että jos sulla vaan rahaa on tällä hetkellä sijoittaa niin suosittelen ehdottomasti tuon DFP:n hankkimista! Aivan mahtava ratti, ei mene rahat todellakaan hukkaan. Saat GT4:sta paljon enemmän irti kuin padin kanssa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tuli tällainen kysymys mieleen, että onko pelissä kaverin kanssa split-screeninä ajaessa mahdollisuutta ottaa botteja mukaan? Entä onko split-screen peli muuten minkälainen? Onko multitap-tukea, saako ajaa minkäänlaisia tournamenteja, etc?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ei multitappia, splitissä graffa nuononee, mutta toimii kyllä.
 
Ylös Bottom