Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En nyt jaksa kaikkia 11 sivua selata, joten kysyn lyhyesti.Janus sanoi:Mulla on kyllä aina toi ohituskomento päällä. Kyllä se sillä selviää.
Pitääpä koittaa heti kun saan oman kappaleeniOliver sanoi:Ei tuota varmaankaan arvaa jättää yksinään ajelemaan ohituskomento päällä, sillä siitä tumpelo taas hermostuu ja alkaa sähläämään.
Kojo sanoi:En nyt jaksa kaikkia 11 sivua selata, joten kysyn lyhyesti.
Siis onko tuossa joku autopilot, jonka voi jättää ajelemaan vaikka siksiaikaa kun itse on vaikka duunissa???
Onko mitään järkeä laittaa peliin tuollaisia 1000 kierroksen ratoja jos kerran kone hoitaa sen ajamisen
kavereiden kanssa on tarkoitus noita ajella, muutama ajotaitoinen frendi vaan paikalle ja sitten ajetaan vaikka parin tunnin stintteinä niin tulee sitä oikeaa fiilistä noihin kisoihin. Eihän noita oikeastikkaan yksi kuski aja...Tulikettu sanoi:Millä radoilla nämä 24h kisat ajetaan? Ite vedän ihan itte kaikki kisat sitte viikon päästä ku saa alottaa, se on varma. B-Specciä ei tueta.
DeltaS4 sanoi:Eikös asia ole niin että C/GTP-ryhmää nnoei kielletty vaan moottorisäänöjä muutettiin sellaisiksi ettei valmistajia enää homma kiistanut? C-ryhmässä autojen moottorityypit oli kyllä aika laajalti edustettu, sillä autoista löytyi V8:n lisäksi RIVI nelosta, wankelia, V12 koneita ja V10 koneita sekä boxer kutosia... Nykyään moottorit on enimmäkseen V8:ja
Ja Kojolle kysymys, mitä järkeä olis ollu laittaa Circuit de La Sarthe eli Le Mansin ajopaikka jos pelistä olis puuttunut 24h kisat? Oletko tietoinen että joka vuosi ajetaan ihan oikeastikin 24h kisoja? Niin muuten, jos ajaa 24h putkeen, on kovempi jätkä kun esim. JJ Lehto koska Le Mansissa kuskia vaihdetaan n. 4h välein...
Janus, olisitko kiltti ja kertoisit vihdoin minkälainen vaihteisto siinä SLR:ssä on?
Ja kokeilkaapa saako sillä Auto Unionilla ajettua niitä kisoja. Omistaako kumpikaan muuten Peugeotin 905B:tä?
Mulla on 512, mutta 128 megaakin riittäää mainiosti sillä kuvat ovat yleensä vain 300-400 kiloisia Super Fine -laadulla:divi sanoi:OT: oliver, minkä kokonen se sun usbi muisti on ja montako tollasta kuvaa siihen mahtuu keskimäärin. ois tarkotus ostaa usb muisti ja luultavasti mp3-soittimella mutta siitä koosta olisin kiinnostunut että mahtuuko tonne 128 megaseen paljonkaan??