Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Noi aion vetää Auto Unionilla. E-Type on liian heikko. Siellä tulee vastaan AC Cobra 427.
:( Yritän kuiteski. :D

Oli tuolla Professionalissakin joku Tsukuban 15 kierrosta, jossa ei ollut mitään jakoa, jos viivalla oli Toyota 7. Se taisi jo kisan puolivälissä ohitella muita kierroksella. :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Autounionilla en ole päässyt ajeleen vielä. Just vasta voitin. Tulee muuten siitä kisasta jossa jenkkiversiossa voittaa Sauberin :p

Tossa Nürissa on vastassa kovimmillaan pari JGTC autoa, joten toi CLK kyllä aikasta hyvin teurastaa ne. Mun jäljiltä oli, ennen kuin lähdin töihin, aikaero jotain minuutin. Konekkin vaan lisäs eroa. :) Bensan lisäystä ei ole tullut kateltua...

Hei Pako... Mun koneen kuski ei ole sinä. Kyllä se radalla, suunnilleen, pysyy. :) Tossahan voi vaihtaa A ja B specin väliä lennossa, joten kun pääsee kotiin, niin Shieldin jälkeen muutama varvi Nüriä, sitten koisaan... Sitten ennen töihin menoa pääseekin huristeleen formulalla. ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Oliver sanoi:
:( Yritän kuiteski. :D

Oli tuolla Professionalissakin joku Tsukuban 15 kierrosta, jossa ei ollut mitään jakoa, jos viivalla oli Toyota 7. Se taisi jo kisan puolivälissä ohitella muita kierroksella. :rolleyes:

Munkin pitää varmaan tunkea lisää polleja mun Gullwingiin ja kokeilla nitistää se Cobra. Onneksi tonkin voi voittaa pari kertaa. Saa sekä monsterin, että stockin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Autounionilla en ole päässyt ajeleen vielä. Just vasta voitin. Tulee muuten siitä kisasta jossa jenkkiversiossa voittaa Sauberin

Tossa Nürissa on vastassa kovimmillaan pari JGTC autoa, joten toi CLK kyllä aikasta hyvin teurastaa ne. Mun jäljiltä oli, ennen kuin lähdin töihin, aikaero jotain minuutin. Konekkin vaan lisäs eroa. Bensan lisäystä ei ole tullut kateltua...

Hei Pako... Mun koneen kuski ei ole sinä. Kyllä se radalla, suunnilleen, pysyy. Tossahan voi vaihtaa A ja B specin väliä lennossa, joten kun pääsee kotiin, niin Shieldin jälkeen muutama varvi Nüriä, sitten koisaan... Sitten ennen töihin menoa pääseekin huristeleen formulalla.


ja minä kun en tekoälyyn luota.
suunnitelmissa olisi ollut ajaa koko 24h putkeen ja pistää suoraa kuvaa webbikamin kautta nettiin että saatte ihmetellä koska nukahdan rattiin :)
mutta homma kaatui siihen kun ei ole broidilla webbikameraa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

sellanen on jo, tarttis varmaa kaivaa jostain netin syövereistä ajurit.
sit tarttis broidi suostutella siihe et voin kaahata siel 24h putkee :)
mitäs energia juomaa kannattas käyttää hereillä pysymiseen?

sitten jopa asiaakin ettei ole täys ot:

onkos ne viimisimmät lisenssit todellakin niin pirullisii mitä täältä o ymmärtäny?
viiminen lisenssi o vissii se nurburgringin kierros sillä sauberilla mikä oli siinä videossakin vai?

gt3:ssa kun pääsi kaikki lisenssit ekanailtana läpi, tosin vaan pronssilla.

nyt tosin tuo vielä ratin käyttö lisä vaikeutta,en osaa pelata sillä kuin rallipelejä jostain syystä.

edit:tuoltahan ne ajurit löyty hardware puolelta
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Special lisenssit on (anteeksi norjani) perseestä. :)

Bentleyllä pitäis vääntää Le Sarthe läpi helvetillistä haipakkaa (törkeen vaikea) ja vanhalla 190E Evo-2 DTM pelillä Nür läpi. Specialin coffee breakissä meni hermo. 10 minsaa ja läpi. Ei tee yhtään mieli yrittää uudestaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Total Time: 8:20
Lap 73

Mun CLK johtaa ABT TT-R DTM vekotinta 5 kierrosta, Calibra on 6 perässä, 190E Evo2 on 7 perässä, Amemiya RX7 on 9 perässä, ja Spoon S2000 race car 14 perässä. Kyllä toi tietokone osaa ajaa. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Laita sit heti aamulla koeajon jälkeen vähä infoa ja töissä lisää, millanen formula on ajaa nelosessa ja montako ympyrää se tietokone oli ehtiny 24 tuniin aikana ja paljonko johtoa muihin nähdän. ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Noi aion vetää Auto Unionilla. E-Type on liian heikko. Siellä tulee vastaan AC Cobra 427
Edit: Professional hallin vika kisa: kaikki on C-ryhmän protoja. Toyota GT-One, Sauber jne... On muuten vaikea, varsinkin kun ne menee hirveetä haipakkaa.
Toyota GT-One ei itseasiassa ole, vaan se on vuoden 99 LMR-autoja. Toyota 88-CV ym. tuon aikakauden autot sen sijaan ovat. C-ryhmä lakkautettiin vuoden 1993 jälkeen (viimeisen niillä ajetun Le Mansin voittaja Peugeot 905 nähdään PAL-versiossa)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kaikki ne näyttää samalta. Littana pannukakku jossa on akvaario päällä.. Ja menee niin p*keleesti. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Laita sit heti aamulla koeajon jälkeen vähä infoa ja töissä lisää, millanen formula on ajaa nelosessa ja montako ympyrää se tietokone oli ehtiny 24 tuniin aikana ja paljonko johtoa muihin nähdän. ;)

HEI! Kyllä mäkin ajan :) Tällä hetkellä on kakkosaan 10 kiekkaa. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Kaikki ne näyttää samalta. Littana pannukakku jossa on akvaario päällä.. Ja menee niin p*keleesti. :)
heh no joo.. suunnilleen :) mut erottaahan ton aikakauden aika hyvin aerodynamiikasta. Auton luonnollinen downforce on nykyautoissa iso ja vanhat C-ryhmäläiset oli sitten taas järkyttäviä suoraohjuksia. Esimerkkinä 787B, jonka voiton sanotaan olleen paljolti kauheen suoranopeuden ansiota. Mulsannen suorallahan sitä sitten pääsi hyödyntämään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Hetken ehdin jo innostua että Janus vie kunnian ekana finskinä joka vetää GT4:ssä 24h Nür:in A-Specillä. Eipä ollu miehestä vielä siihen :rolleyes: . Joku heppu ajoi A-Specillä sen 24h ja ehti ajella 182 kierrosta viritetyllä R32 Skylinellä.

Jään odottelemaan sitä Toyota 7:n koeajoa...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

En mä aio vetään yhtään 24h kisaa pelkästään A-specillä. :) Pelaan kyllä osan, mutta ei juma mulla ole energiaa vetää 24h putkeen. Pelle saa tehdä ton. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kyl mäkin ajattelin ajaa tuon 24h kisan kokonaan itse, tuskin kuitenkaan yhtä soittoa.. :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Saako siinä replay -tilas "hypätä" keskelle kisaa vai pitääkö se kattoa alusta asti jos haluaa nähdä jonku tapahtuman keskellä kisaa. Nähtävästi B-Spec osaa ohittaa kierroksella ohitettavia itsekseen ilman mitään määräyksiä?? :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Niitä kakkosnelosia on neljä. :) Vedä kaikki vaan.

Okei, kisa ohi... Mun auto voitti, kakkoseen vain 17 kierrosta. Taisi olla 201 kiekkaa Nürin ympäri. :)

Formula on hervoton. Nürissä on mutkia joissa GT1/GTR autoille näytetään suositusvaihteeksi 2sta... Joissain näissä Forkalle näytetään 3-5 vaihdetta, ja vaihteita löytyy Forkasta ainakin 7. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Nähtävästi B-Spec osaa ohittaa kierroksella ohitettavia itsekseen ilman mitään määräyksiä?? :cool:
Aika nihkeeää se on ja välillä saataa mennä kieroskin takaluukkuun nojaillessa, kunnes edellä oleva suistuu ajolinjalta. Ei tuota varmaankaan arvaa jättää yksinään ajelemaan ohituskomento päällä, sillä siitä tumpelo taas hermostuu ja alkaa sähläämään.
 
Ylös Bottom