Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Ajattelin vaan tuota videointia, koska kun kuvia tallennetaan (omani on muistikortilla, ei usbilla), niin kone kysyy joskos haluat tallentaa video, video/kuva vai kuva formaatissa. :) Tuosta toi hämmennys
Sehän kysyy "film, film/photo, photo". Kun kuvan tallentaa filminä, vie se muistikortilta vähemmän tilaa. Filmin tosin joutuu "kehittämään" kuvaksi, jos sitä haluaa käyttää esim. sildeshowssa tai tulostaa. Ja backfire-liekit katoavat jostain syystä filmiltä. :eek:

divi sanoi:
EDIT: koittakaapa sellasta että ostatte uuden auton ja vaihdatte siihen öljyt heti kun taulussa vielä 0 kilometriä, lisääntyykö hepat kuten gt3:ssa
Hepat lisääntyvät uudessakin autossa kun öljyt vaihtaa ja GT3:n tapaan lisääntyvät vielä kun auton ajaa sisään.

divi sanoi:
Voisko jompi kumpi koittaa saada kuvia siitä auton keulimisesta, miltä näyttää
Las Vegasin stripiltä ei saa napattua kuvia (kuten ei myöskään märältä Tsukubalta), enkä ole ainakaan itse saanut autoa keulimaan muilla radoilla. :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Sellanen tuli mieleen että kuinka tiheällä porrastuksella sitä aikajanaa? voi viedä eteen- ja taaksepäin siinä photomodessa? Jos vaan aikaa riittää niin puolen sekunnin välein nappais kuvan ja ne laittais vaikkapa animaatioksi (.gif) niin kyllä siitä jo selvan saa mitä tapahtuu. Ja 512mb usb-tikulle noita n.300kt kuvia mahtuu ihan hyvin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Photo Drivessä kuvia napataan ihan käsin selectiä painamalla.

Heh, ajelin eilen kahden kierroksen kisaa Nürburingillä ja toisen kierroksen alkaessa olin Jaguar XJR-9:lläni kakkosena, mutta jo 14 sekkaa edellä viipottavaa Sauber-Mersua jäljessä, kun takerruin Toyota GT-Onen taakse metsämutkilla. Väliajat eivät tuntuneet kutistuvan millään ja vielä sen kallistetun betoni-kurvin jälkeenkin olin yli 10 sekkaa jäljessä.
Lievä paniikki iski, kun yhden mutkan takana on yllättäen Sauber-Mersu keula mua kohti :eek:
Oli reppanalla renkaat kulahtanut loppuun. :D (Uusinnasta oli hyvä katsoa, kun autolta lähti pito täysin yhdessä mutkassa ja seuraava suora sekä mutka kolisteltiin kaiteiden välissä.)
Kaasu ylös ja taidokkasti nurtsin kautta jatkoin voittajana maaliin. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

^^ nähtävästi tekoäly on siis parantunut eli tietokone ei tiedä sattuuko ne renkaat kulumaan ens kierroksen aikana vai uskaltaako niillä vielä yhden kierroksen ajella, kolmosessa en oo tuollaseen ikinä törmänny. :D

EDIT: ootteko muuten ladannu tuolta GTP:stä videopätkiä, yritin ladata sitä 400megan Nürbin kierrosta mis oli replaykin mukana niin tietokone antaa jonku aikavirheen puolessa välissä. Miten sen sais konsulle??
Löytyykö pelistä Complex Stringin rataa??? itelle tullu tosi tutuksi drifti ratana kolmosesta, mahtava päästää Bemarin 5 Sarjasella 500 heppasella ja drifti säädöissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Itellä on kaikki videot mitä on GTP:ssä. Kaikki tullu koneelle ongelmitta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Löytyykö pelistä Complex Stringin rataa???
Onneksi ei. :p Opin vihaamaan tuota GT3:ssa. Esim. uusi Motorland on mukava pikku rata täynnä erilaisia mutkia ja Nürburingin kapeilla ja pitkillä mutkilla on maukasta vetää piiiiitkääään poikittain.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nürburgring 24h menossa, alla CLK GTR. Saas nähdä miten äijän käy. 8D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Hurja miäs :eek:
Itse ajattelin viettää lauantain ajelemalla niitä European Hallin pitkiä kisoja, mihin pääsee vain 1970 tai vanhemmilla euro-autoilla. Heti ekana oli muistaakseni 25 rundia Nüria... E-type Jaggella ajattelin kokeilla.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mäkin oon saanu kaikki muut paitsi tota yhtä, pitänee koittaa netscapella tai firefoxilla

EDIT: saako esim rufissa säädettyä downforcea sillä vakio siivellä vai pitääkö siihen ostaa päällä se ruma tommyspilletti että voi säätää?? :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Nürburgring 24h menossa, alla CLK GTR. Saas nähdä miten äijän käy. 8D

Voi olla että kuluttaa liikaa bensaa...

Escudon säädöistä unohtu mainita että keskilukon säädöksi pitää laittaa 10%. Muutenkin "keuliminen" onnistuu paremmin GT-Onella.

Täytyy nyt kysyä ihan uudestaan kun tuntuu niin uskomattomalta: Kuullostaako SLR McLaren TODELLA samalta kuin Topgearin videossa???? Aasian version SLR oli niin kaukana siitä... Entä onko se vaihteisto automaatti tyyppinen eli kuuluuko se SLR näihin "vakio" mersuihin?

Tuolla oli kuva keulimisesta Skylinellä Tsukuballa (?)
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=54825

Ja tuolla on Amerikan autolista jonka pitäisi olla identtinen Euroopan listan kanssa:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=55930

SUURKIITOS S4:n kuvasta Oliverille! Millainen Ford RS200 on ajaa / kuinka nopea se on esim. verrattuna S4:ään? Kuinka tyylikäs ääni rättärissä on? :D Entä saako Phototravelissa käännettyä eturenkaita/ muutettu auton asentoa?

EDIT: 8 PÄIVÄÄ JULKAISUUN! Tommysbillet on ainoastaan yksi suomalainen firma joka valmistaa alusiipiä... :mad: Älä tuomitse miestä elikkä firman perustajaa siitä että jotkut tohelot asentelee DX:iin alusiipiä. Aerodynaamiset ominaisuudethan niiden siipien alkuperäisenä tarkoituksena on ja ne siivet todella myös toimii. GT4:ssä tuskin on Tommysbilletin valmistamia siipiä... :rolleyes: Tästä päästäänkin kysymykseen, onko kaikki takasiivet alusiipiä vai onko mukana myös hiilikuitusiipiä?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

DeltaS4 sanoi:
Tuolla oli kuva keulimisesta Skylinellä Tsukuballa (?)
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=54825
"It's not really doing a wheelie though". Kylä määki tollasi kuvia osaisin ottaa. :p

SUURKIITOS S4:n kuvasta Oliverille! Millainen Ford RS200 on ajaa / kuinka nopea se on esim. verrattuna S4:ään? Kuinka tyylikäs ääni rättärissä on? :D Entä saako Phototravelissa käännettyä eturenkaita/ muutettu auton asentoa?
RS200 soundit ovat aika maltillisia S4:ään verrattuna. Rättäri kuulostaa vakuuttavalta. :cool:
Photo Travelissa voi kääntää renkaita ja autoa pyörittää keskiakselinsa ympäri sekä vaihtaa paikkaa sallitulla alueella. Kameran paikkaa/korkeutta/etäisyyttä voi muuttaa zoomien ja muiden lisäksi eli kyllä tuohon aikaa saa kulumaan.

Tästä päästäänkin kysymykseen, onko kaikki takasiivet alusiipiä vai onko mukana myös hiilikuitusiipiä?
Ainakin etäisesti hiilikuituisen näköisiä Weilside-tyyppisiä siipiä löytyy myös. Nuo siivet näyttävät tosin (ainakin omasta mielestäni) lähes joka autossa liian leveiltä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Onkos tässä mahdollisuus testata autoa ennen ostamista? Tätä ominaisuutta olen kaivannut, sillä save/load-rumba alkaa kyllästyttämään kohtalaisen nopeasti kun auto ei miellytäkkään.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Eipä onnistu koeajo. :(
Itselläni on autosave päällä, mutta kuulema sen ollessa offillakin, peli tallentaa auto-ostokset kortille automaattisesti... Testailen varmaan taas illemmalla.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Oliver sanoi:
Itselläni on autosave päällä, mutta kuulema sen ollessa offillakin, peli tallentaa auto-ostokset kortille automaattisesti...
Sinänsä realimiä sekin että ei oikeassa elämässä voi ladata taakseppäin jos joku tilanne ei miellytä, tosin koeajot on kyllä aina onnistuneet toisinkuin peleissä. :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Oliver sanoi:
Hurja miäs :eek:
Itse ajattelin viettää lauantain ajelemalla niitä European Hallin pitkiä kisoja, mihin pääsee vain 1970 tai vanhemmilla euro-autoilla. Heti ekana oli muistaakseni 25 rundia Nüria... E-type Jaggella ajattelin kokeilla.

Noi aion vetää Auto Unionilla. E-Type on liian heikko. Siellä tulee vastaan AC Cobra 427
Edit: Professional hallin vika kisa: kaikki on C-ryhmän protoja. Toyota GT-One, Sauber jne... On muuten vaikea, varsinkin kun ne menee hirveetä haipakkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

SLRn ääni on hyvin paljon samankaltainen kuin Top Gearin jaksossa. Tietysti ääni on hiljaisempi, mutta tuo viimeinen silaus saadaan suoralla putkella. :) Sisältä ääni sitten onkin vielä tarkempi kuin ulkoa. Joka tapauksessa ääni on aikasta messevä, ja usein tulee SLRällä ajettua auton ulkonäkymästä. :)

Mitä tuohon Nürin kisaan tulee... Auto kun käy varikolla, niin sehän tankataan. Super hard renkaat kestää 4 kierrosta Nürillä. 5ttä on turha haaveilla, koska ennen puolta väliä nakit on jo punasella ja tämän jälkeen ajaminen on HYVIN mielenkiintoista.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

mitenkäs on, saako siinä 24h kisassa tallentaa vai ei?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ei voi. Siellä se mun CLK GTR rupsuttaa B-specissä, ja mä oon töissä. *sormet ristissä että kuski osaa ajaa*
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Ei voi. Siellä se mun CLK GTR rupsuttaa B-specissä, ja mä oon töissä. *sormet ristissä että kuski osaa ajaa*
mitä ?!...meet kotiin ja katot uusinnan vai???...siinä huomaat kun kaveri kurvaakin pois radalta vain eksyäkseen lähikuppilaan kaljalle :eek: ...häh? eikö olisikin mukava ylläri :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
SLRn ääni on hyvin paljon samankaltainen kuin Top Gearin jaksossa. Tietysti ääni on hiljaisempi, mutta tuo viimeinen silaus saadaan suoralla putkella. Sisältä ääni sitten onkin vielä tarkempi kuin ulkoa. Joka tapauksessa ääni on aikasta messevä, ja usein tulee SLRällä ajettua auton ulkonäkymästä

Mitä tuohon Nürin kisaan tulee... Auto kun käy varikolla, niin sehän tankataan. Super hard renkaat kestää 4 kierrosta Nürillä. 5ttä on turha haaveilla, koska ennen puolta väliä nakit on jo punasella ja tämän jälkeen ajaminen on HYVIN mielenkiintoista.

Sitä vaan tarkotin että saako sillä tarpeeksi suuren eron varikkokäytiin jos sinä käyt esim. bensan vuoksi joka 4:s kierros ja vastustajat joka 6:s kierros, mutta ilmeisesti sillä saa tarpeeks suuren eron... Kaataako varikkomiehet sen bensan kannusta Nascar tyyliin vai letkusta Formula tyyliin?

Saako Auto Unionilla ajettua niitä kisoja kun joku meinas että se kuuluu samaan sarjaan Caterhamin kans, sen vuoksi että koneen tehot ei riitä mallintamaan kuskin + 6 muun auton liikkeitä? Tiedättekö yhtään? :confused:

Sen SLR:n ääni oli tosin aikamoista ininää Aasian versiossa (siis videoista kuultuna) mutta hyvä jos on korjattu. Entäs vaihteisto?

Ja sitten seuraavanlainen kymysys: GT3:ssa kun vaihtoi Shelby Cobraan Racing putken, se menetti amerikkalaisen äänensä ja alkoi kuulostaa rivi neloselta, miten on nelosessa? Asia nimittäin harmitti kun autoon olisi halunnut voimakkaampia moottorin ääniä mutta niitä ei saanut tehtyä ja rengasmelu peitti kisoissa moottorin äänen... :(
 
Ylös Bottom