Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meisseli sanoi:Tuosta näytille laittamisesta, eikö nyt jokaisen ISP tarjoa kotisivutilaa??
Samanlainen, kuin turismoissa ennenkin (GT Mode). Aloitat mopolla ja kilpailet palkintohilujen toivossa toisia mopoja vastaa. Pikkuhiljaa rahaa kertyy ja pääset käsiksi parempiin osiin ja autoihin sekä rahakkaampiin kilpasarjoihin. Ei sen kummempaa.käkikotka sanoi:Ei viittiny kukaa vastata kysymykseeni millane toi career-moodi on!?
Oliver sanoi:Samanlainen, kuin turismoissa ennenkin (GT Mode). Aloitat mopolla ja kilpailet palkintohilujen toivossa toisia mopoja vastaa. Pikkuhiljaa rahaa kertyy ja pääset käsiksi parempiin osiin ja autoihin sekä rahakkaampiin kilpasarjoihin. Ei sen kummempaa.
Mitään nimettyjä kuljettajia vastaanhan ei Turismoisssa kilpailla.
Eihän tuo varmaan edes paljoa tilaa veisi, mutta virittely vaatisi töitä koodareiltamme. En kyllä lupaa mitään.Bandicoot sanoi:Juu, tarkoitinkin että olisko jossain paikka, jonne KAIKKI voisivat laittaa kuvia näytille. Kävijät voisivat vaikka sitten valita viikon/kuukauden kuvan. Konsolifin, oisko servulla tyhjää tilaa
WoPe sanoi:Kyllä säädöillä löytyy aika suuri ero, ihan sekunneista voi alkaa puhumaan, varsinki jos kyseessä on nopea rata ja suora nopeutta pitää saada.
käkikotka sanoi:vittumaisen kalliita vaan pelit.
Bandicoot sanoi:Kaikki on suhteellista. Itsekin pidin vuoden -89 Nissan Skylinea kalliina, kunnes tajusin että sehän maksaakin vain alle 10000 crediittiä
käkikotka sanoi:vittumaisen kalliita vaan pelit.
54 konsolinet.fi:stä, jos maksat ennakkoon tai noudat. (muuten siihen tulee postiennakko lisää.)käkikotka sanoi:ööh...tarkotin ihan pelien hintoja esim.GT4 60 euroa!!!
Joo näin se menee, ite oon pelannu tota pc:n F1 Challenge 99-02:sta nyt jotain kolme vuotta lähinnä netissä ja muutamissa liigoissa niin kyllä sielläkin hyvän säädön ja defaultin ero on kolmisen sekuntia, camber+downforce pelaa suurta roolia ja pari kolme muuta vipua radasta riippuen.Grandi sanoi:Tuli aikoinaan eräässä netin kisassa (edit: 9 Boards Challenge) huomattua, että damper, camber, jäykkyys ja jarrubalanssisäädöillä on aika huikea merkitys, varsinkin kun puhutaan radoista joissa on vaativia mutkia.
Kyseessä oli muistaakseni 20 kierroksen Monaco-kisa Polyphony001:llä. En pidä itseäni kovin kummoisena auton säätäjänä, ja auton kanssa tuntuikin olevan ongelmia. Kisakierrosajat liikkuivat siellä 1:08.5 - 1:09.0 välillä. Noh, loppujen lopuksi taisi viides sija tulla kyseisessä kisassa (tosin olin ilmeisesti onnistunut hipasemaan seinää liian isolla prosentuaalisella nopeuden muutoksella, josta myöhemmin seurasi DNF). Mielenkiintoinen juttu tuli siinä vaiheessa, kun pääsin testaamaan kisan voittaneen Morellin säätöjä... tunne oli heti erilainen ja aikakin painu sinne 1:06.5 tasolle.
Minäkin ajoin tossa jokunen aika sitten Nissanin LM racecarilla sitä väärinpäin ja siinä ruutulipun kohalla kun on vauhti semmoset 230km/h niin tekee mieli jo jarruttaa, silmät ei erota siinä vauhdissa enää tietä mutta yllättävän hyvin kuitenkin pystyy kikkailemaan ja pujottelemaan sen alamäen, siinä yhes kohas vaan tahtoo vähän kolhasta laitaan.divi sanoi:Nyt rupes tuntumaan Citta Di Aria oikeesti ahtaalta. Autona CLK GTR ja rataa piti ajaa väärään suuntaan
Bandicoot sanoi:Siis, hetkonen.[..] Eikös Prologuessa kuitenkin palkittu autolla kullasta ja ylipäätään lisenssin suorittamisesta? Kannattaako siis ajaa lisenssit uudestaan, vaikka niissä lukeekin "passed"? Ja lisäksi, muistanko ihan väärin, mutta oliko Prologuessa kerrottu tarkemmin miten mikäkin testi pitää ajaa? Siis joku ukkeli kertoi ajolinjoista ja muusta oleellisesta...