Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ei viittiny kukaa vastata kysymykseeni millane toi career-moodi on!? :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Meisseli sanoi:
Tuosta näytille laittamisesta, eikö nyt jokaisen ISP tarjoa kotisivutilaa??

Juu, tarkoitinkin että olisko jossain paikka, jonne KAIKKI voisivat laittaa kuvia näytille. Kävijät voisivat vaikka sitten valita viikon/kuukauden kuvan. Konsolifin, oisko servulla tyhjää tilaa :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

käkikotka sanoi:
Ei viittiny kukaa vastata kysymykseeni millane toi career-moodi on!? :mad:
Samanlainen, kuin turismoissa ennenkin (GT Mode). Aloitat mopolla ja kilpailet palkintohilujen toivossa toisia mopoja vastaa. Pikkuhiljaa rahaa kertyy ja pääset käsiksi parempiin osiin ja autoihin sekä rahakkaampiin kilpasarjoihin. Ei sen kummempaa.
Mitään nimettyjä kuljettajia vastaanhan ei Turismoisssa kilpailla.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Oliver sanoi:
Samanlainen, kuin turismoissa ennenkin (GT Mode). Aloitat mopolla ja kilpailet palkintohilujen toivossa toisia mopoja vastaa. Pikkuhiljaa rahaa kertyy ja pääset käsiksi parempiin osiin ja autoihin sekä rahakkaampiin kilpasarjoihin. Ei sen kummempaa.
Mitään nimettyjä kuljettajia vastaanhan ei Turismoisssa kilpailla.

Pieni sääli.Lisäis kiinnostusta entisestään. Kaipa ton vois hankkii, vittumaisen kalliita vaan pelit.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Bandicoot sanoi:
Juu, tarkoitinkin että olisko jossain paikka, jonne KAIKKI voisivat laittaa kuvia näytille. Kävijät voisivat vaikka sitten valita viikon/kuukauden kuvan. Konsolifin, oisko servulla tyhjää tilaa :rolleyes:
Eihän tuo varmaan edes paljoa tilaa veisi, mutta virittely vaatisi töitä koodareiltamme. En kyllä lupaa mitään.
Suosittu ilmainen kuvien hostaus paikka on http://imageshack.us/

Januksen kuvia: http://img114.exs.cx/gal.php?g=img00075ub.jpg
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

WoPe sanoi:
Kyllä säädöillä löytyy aika suuri ero, ihan sekunneista voi alkaa puhumaan, varsinki jos kyseessä on nopea rata ja suora nopeutta pitää saada.

Tuli aikoinaan eräässä netin kisassa (edit: 9 Boards Challenge) huomattua, että damper, camber, jäykkyys ja jarrubalanssisäädöillä on aika huikea merkitys, varsinkin kun puhutaan radoista joissa on vaativia mutkia.

Kyseessä oli muistaakseni 20 kierroksen Monaco-kisa Polyphony001:llä. En pidä itseäni kovin kummoisena auton säätäjänä, ja auton kanssa tuntuikin olevan ongelmia. Kisakierrosajat liikkuivat siellä 1:08.5 - 1:09.0 välillä. Noh, loppujen lopuksi taisi viides sija tulla kyseisessä kisassa (tosin olin ilmeisesti onnistunut hipasemaan seinää liian isolla prosentuaalisella nopeuden muutoksella, josta myöhemmin seurasi DNF). Mielenkiintoinen juttu tuli siinä vaiheessa, kun pääsin testaamaan kisan voittaneen Morellin säätöjä... tunne oli heti erilainen ja aikakin painu sinne 1:06.5 tasolle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

käkikotka sanoi:
vittumaisen kalliita vaan pelit.

Kaikki on suhteellista. Itsekin pidin vuoden -89 Nissan Skylinea kalliina, kunnes tajusin että sehän maksaakin vain alle 10000 crediittiä :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Bandicoot sanoi:
Kaikki on suhteellista. Itsekin pidin vuoden -89 Nissan Skylinea kalliina, kunnes tajusin että sehän maksaakin vain alle 10000 crediittiä :eek:

ööh...tarkotin ihan pelien hintoja esim.GT4 60 euroa!!! :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

käkikotka sanoi:
vittumaisen kalliita vaan pelit.

no jos tuota myydään melkein jokapaikassa n.55e hintaan niin onhan se halpa kun läpiipeluuseen menee monta sataa tuntia aikaa (jo pelkästään endurance kisoihin taitaa mennä 100tuntia ellei enemmän) plus vielä photo modella kikkailu niin kyllä rahoilleen vastinetta saa.

ja tuntuuhan tämä menevän taustamusa cd:näkin hyvin kun tässä samalla kuuntelee jukebox valikossa :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

halpaa ku leipä :D

onko noi jääratakisat vaikeitä vai olenko umpisurkea(taidan olla),nimittäin en meinannut pärjätä toyotan rsc ralliautolla jollekkin 70 luvun lancerille niissä :rolleyes:

kai niissä hard vaikeustasolla on jotain b-ryhmäläisiä vastassa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ei tullut mulle b-ryhmäläistä vastaan.. Mutta hardilla noi kisat on mulle ainakin hardeja, kaikki noi rallit. Korpeaa kun toi AIn auto tunkee koko ajan kylkeen, ja sit mä saan penaltyä kun se törmäilee minuun. :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nyt rupes tuntumaan Citta Di Aria oikeesti ahtaalta. Autona CLK GTR ja rataa piti ajaa väärään suuntaan :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Siis, hetkonen. Latasin creditit GT3:sta ja lisenssit Prologuesta ja lisenssilistassa lukee hyväksyttyjen lisenssien kohdalla "passed" eli läpäisty. Missään ei kuitenkaan näy miten olen minkäkin testin ajanut (esim. ajat ja pokaalit) eikä palkintoautot ole siirtyneet autotalliin. Eikös Prologuessa kuitenkin palkittu autolla kullasta ja ylipäätään lisenssin suorittamisesta? Kannattaako siis ajaa lisenssit uudestaan, vaikka niissä lukeekin "passed"? Ja lisäksi, muistanko ihan väärin, mutta oliko Prologuessa kerrottu tarkemmin miten mikäkin testi pitää ajaa? Siis joku ukkeli kertoi ajolinjoista ja muusta oleellisesta...

Niin ja "käkikotkalle", tiesin kyllä mitä tarkoitit että pelit on kalliita ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Niin, tämähän on monta kertaa jo sanottu. Saat nuo lisenssit Prologuen seivillä, muttet autoja, eivätkä ne kisat näy ajettuna.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Jos lataat Ne Prologuesta, sinne tulee näkyviin, että passed, mutta et sää saa niitä autoja niistä. Sun pitää ajaa ne uudestaan, että saat autot
Tiistaina ite sain pelin käsiini ja on ollu odottamisen arvonen peli ^^
Photomode on yks parhaista uudistuksita koko pelisarjassa :D Ja nuo äänet.. Kuka sano, että ne ois huonot :p ja jos ostat uuden pakoputkiston, äänet tosiaan muuttuvat ;) takaisin pelin pariin ->
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Grandi sanoi:
Tuli aikoinaan eräässä netin kisassa (edit: 9 Boards Challenge) huomattua, että damper, camber, jäykkyys ja jarrubalanssisäädöillä on aika huikea merkitys, varsinkin kun puhutaan radoista joissa on vaativia mutkia.

Kyseessä oli muistaakseni 20 kierroksen Monaco-kisa Polyphony001:llä. En pidä itseäni kovin kummoisena auton säätäjänä, ja auton kanssa tuntuikin olevan ongelmia. Kisakierrosajat liikkuivat siellä 1:08.5 - 1:09.0 välillä. Noh, loppujen lopuksi taisi viides sija tulla kyseisessä kisassa (tosin olin ilmeisesti onnistunut hipasemaan seinää liian isolla prosentuaalisella nopeuden muutoksella, josta myöhemmin seurasi DNF). Mielenkiintoinen juttu tuli siinä vaiheessa, kun pääsin testaamaan kisan voittaneen Morellin säätöjä... tunne oli heti erilainen ja aikakin painu sinne 1:06.5 tasolle.
Joo näin se menee, ite oon pelannu tota pc:n F1 Challenge 99-02:sta nyt jotain kolme vuotta lähinnä netissä ja muutamissa liigoissa niin kyllä sielläkin hyvän säädön ja defaultin ero on kolmisen sekuntia, camber+downforce pelaa suurta roolia ja pari kolme muuta vipua radasta riippuen.

Jahka nyt tulee pelattua GT4:sta vähän pitemmälle niin voi aina vähän väliä ettiä eroja säätöjen kautta, pitäis löytää pari semmosta kivaa rataa missä pystyy ajamaan maximaalista vauhtia, niin testistä tulis entistä mielenkiintoisempi ja tulosta antava.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Nyt rupes tuntumaan Citta Di Aria oikeesti ahtaalta. Autona CLK GTR ja rataa piti ajaa väärään suuntaan :D
Minäkin ajoin tossa jokunen aika sitten Nissanin LM racecarilla sitä väärinpäin ja siinä ruutulipun kohalla kun on vauhti semmoset 230km/h niin tekee mieli jo jarruttaa, silmät ei erota siinä vauhdissa enää tietä :D mutta yllättävän hyvin kuitenkin pystyy kikkailemaan ja pujottelemaan sen alamäen, siinä yhes kohas vaan tahtoo vähän kolhasta laitaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Bandicoot sanoi:
Siis, hetkonen.[..] Eikös Prologuessa kuitenkin palkittu autolla kullasta ja ylipäätään lisenssin suorittamisesta? Kannattaako siis ajaa lisenssit uudestaan, vaikka niissä lukeekin "passed"? Ja lisäksi, muistanko ihan väärin, mutta oliko Prologuessa kerrottu tarkemmin miten mikäkin testi pitää ajaa? Siis joku ukkeli kertoi ajolinjoista ja muusta oleellisesta...

Palkintoautot saat kun ajat lisenssit uudestaan. Huomionarvoista tässä on myös se, että jos läpäiset eka pronssilla niin saat yhden auton, kun parannat hopeaan saat toisen jne. Ite teen niin että ajan lisenssin kaikki paitsi viimeisen testin vähintään hopealle ja vikan jätän pronssiksi kerran, että saan myös tuon pronssin palkintoauton.

Ite jäin kaipailemaan lisensseihin Proloquessa ollutta oman parhaan rundin ghost runia. Se toimi jokaisessa testissä hyvänä apuna tilannenopeuden määrittäjänä. Vai osaisko joku neuvoa kuinka tuon saisi tässä käyttöön (siis lisenssitesteihin).

Edit.
Jaa, Ro0Ki3 kerkeskin jo vastaan tohon Bandicootin lisenssikysymykseen. :rolleyes:
 
Ylös Bottom