Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Kiitoksia flametuksen yrityksestä. Vielä ei ole tullut vastaan kisaa jota ei ajamalla itse voittaisi. Haluanko vääntää jotain rataa 24h putkeen + unitauot jolloin pause on päällä? En. Haluanko että kun olen ajanut kaulan, jota tietokoneen kuskit eivät enää saa kiinni, voin ohittaa kisan B-Specillä? Kyllä kiitos. Ei se ole juustokorvailua. Hatun nosto sille joka vääntää GT4n 100% läpi, siten että B-Spec rating on 0. Toisaalta, itse haluan tehdä muutakin. Vaikka kaivaa nenää.

Kiitos.

kyllä vähä harmittaa kun tuli ajettua muutama kisa b-spec, kokeilumielessä... tuloksena PRKL häviö ja muutama kilsa on sitte b-spec.

jos resetois muistikortin ja alottais alusta.... 26%

teillä nykynuorilla ei taida olla hermoja ajaa? ;)

ei vaa... kukin tavallaan

pitäskö ottaa skaba? arcade nortti, M3, sportti softit, ei ajon hallinta/ luistonesto, teho/paino vakio.

road kumeilla tulis kyllä enemmän eroja :)

Heh. Kisaan en lähde. Saat luovutusvoiton. Ajelen itsekseni tai sitten head 2 head. Noista ilmoitetuista ajoista ei koskaan tiedä miten tarkkaan ne pitää paikkansa. Toki kuva voidaan ottaa, mutta senkin voi tohtoroida.

Hermoja on ajamiseen. Ei vaan kiinnostus riitä vääntämään jotain rataa 24 tuntia, tai 32, tai 48. Jos endurance kisassa voisi tallentaa välillä, niin asia olisi ihan erilainen. Nyt kun on tämä kerralla tai ei ollenkaan, ajelen itse osan, kun koneen kuskit on 3-4 kiekkaa jäljessä, kone voi ajaa loppuun.

Janus sanoi:
Heh. Kisaan en lähde. Saat luovutusvoiton. Ajelen itsekseni tai sitten head 2 head. Noista ilmoitetuista ajoista ei koskaan tiedä miten tarkkaan ne pitää paikkansa. Toki kuva voidaan ottaa, mutta senkin voi tohtoroida.

ei o tarvinnu vielä nostaa virtuaali itsetuntoo bossailemalla keksityillä ajoilla...

mm. täältäkin foorumilta löytyy varmasti kovempia gt vääntäjiä ku mä.

lähtisit nyt

JOOHAN? :rolleyes:

Jos lähetään:

Tatit käytössä, rattia en omista.

Autona Shelby Cobra, stock asetukset. Öljyt saa vaihtaa. Renkaat on ne mitkä tulee kaupasta. Jos ajetaan, nit sitten ajetaan kunnolla. ;) Tietysti ASM ja TCS pois, koska oikeassakaan ei noita ole.

Huom, ei se Musse Cobra, vaan se AC Cobra pohjainen. :)

Janus sanoi:
Jos lähetään:

Tatit käytössä, rattia en omista.

Autona Shelby Cobra, stock asetukset. Öljyt saa vaihtaa. Renkaat on ne mitkä tulee kaupasta. Jos ajetaan, nit sitten ajetaan kunnolla. ;) Tietysti ASM ja TCS pois, koska oikeassakaan ei noita ole.

Huom, ei se Musse Cobra, vaan se AC Cobra pohjainen. :)

ITS A DEAL!! *kaasuttelee jo valoissa*

oliko se auto arcade tilassa? sillä en omista sellaista autoa ja ostaa en viitsi

hyeena sanoi:
heleposti! :)

pelistä sen verran että b-spec ois saanu jättää tekemättä, PILAA KOKO PELIN!!
kaiken maailman juustokorvat saa kunnon autot alle ihan liian helpolla, joilla sitte purkaa vaikeimmat kisat b-spec
hyeena sanoi:
teillä nykynuorilla ei taida olla hermoja ajaa? ;)

Heh, just joo. Ehkä kaikilla ei ole aikaa viettää PS2:n kanssa 24/7. Joillakin on katsos muutakin elämää kun pelien näpertely. ;)

Esim itselläni ei ole aikaa pelata päivässä kuin 1h, korkeintaan 2h eikä edes lähellekään joka päivä. Saati sitten ajatella, että ajaisin 24h kisan, huh, ei tulisi mitään!

GT4:n sain päivää ennen julkaisupäivää ja en ole kerennyt muuta kuin ajamaan national A ja B lisenssit sekä vähän kruisailemaan muutamassa kisassa. Eli aivan alussa vasta ollaan.

..sori pieni off topic..

No joo, kyllä iteki panostan enemmän muihin ja kevyempiin kisoihin jossa kisaaminen on tiukempaa, ei ole kovin jännää ajaa 7 kierrosta edellä, paitsi jos haluaa siinä samalla yrittää ajaa aikaa, mut mun mielestä b-spec on kiva loppupeleis, AI:n ohjastama auto on muutoinkin n: 5-10 sekuntia hitaampi kuin itse ajamana joten saa aika ylivoimanen auto olla, ringillä ajoin E-typellä 18sek paremman ajan ku AI:n paras.

No pakko todeta että 14vuoden aktiivi karting uran jälkeen maailmaa kiertäneenä voin sanoo että AI kuski takana ei paljoo paineita luo tai varsinkaan hermoja :D

En tiedä mitä tekemistä sillä on hermojen kanssa, moni ei viitsi tuhlaa viittä tuntia saman kierroksen kiertämiseen.

hyeena sanoi:
ITS A DEAL!! *kaasuttelee jo valoissa*

oliko se auto arcade tilassa? sillä en omista sellaista autoa ja ostaa en viitsi

Voihan se Arcadessakin ajaa. :) Itselläni on kummatkin, AC Cobra ja Shelby. :) Toisaalta fyrkkaa on semmoset 8 miljuuna (venailen niitä puuttuvia mustia). :) 66,5% ajettu

Janus sanoi:
Voihan se Arcadessakin ajaa. :) Itselläni on kummatkin, AC Cobra ja Shelby. :) Toisaalta fyrkkaa on semmoset 8 miljuuna (venailen niitä puuttuvia mustia). :) 66,5% ajettu
hehe katos vaan eka kukkotappelu, no pitäkäähän meidät ajantasalla kumpi on AC Cobran kesyttäjä

Janus sanoi:
Mä tuun saamaan turpiin. :)
Älähän nyt vielä tässä vaiheessa luovuta... täytyypi kokeilla tuota samaa tosin ajan DFP:lle, mutta se ei haittaa koska en oo teidän virallisessa kisassa mukana
:)

WoPe sanoi:
Etkä tule, oikaset mutkat, ei peli sitä tajua, ja voit ottaa kuvan ajastaki.

tuli kokeiltua F1 sitä oikomistaki mutta hitaammaksi menee...

cobran kesytys on kyllä varmasti kova homma, oikominenki njaa.. voiha sillä letkeällä jousituksella onnistuakki

kyllä joutuu ässät käyttää...

katotaa mite käy

Joo. Toi kosla on ihan kamala ja kamalan hauska ajaa. Pikkasen ohjausta, paina kaasua, ohjaa vastaan... Hups. Mutka tuli, meni, tällänen on nurtsi. :)

Mulla on tuttu ostamassa lelua. Joko Viper SRT-10 tai Shelby 4000 (siis Shelby Cobra 427SC, katuversiona). Vannotin että hankkii hiilijarrut, ABSät ja luistoneston. Viikko sitten se pamautti poliisin rysään Cayannella 150mph 50mph alueella. Mä pelkään ihan tosissaan että jos se Cobran hankkii niin se tappaa itsensä :P

alivaltis- sanoi:
Onko kenelläkään muulla ollu sellasta ongelmaa, ettei peli lähde käyntiin?...mulla jumittuu nimittäin siihen kohtaan missä tulee teksti "Sony Computer Entertainment Europe Presents (ja alaalla lukee vielä "www.granturismoworld.com")"

Pleikan malli on SCPH-30004 R...ja ärsyttää suunnattomasti kun vihdoin pelin sain ja se ei toimi :mad:
mul oli samavika pesasin sen gt4 levyn miedolla saippua vedellä nii johan rupes toimiin

hyeena sanoi:
tuli kokeiltua F1 sitä oikomistaki mutta hitaammaksi menee...

cobran kesytys on kyllä varmasti kova homma, oikominenki njaa.. voiha sillä letkeällä jousituksella onnistuakki

kyllä joutuu ässät käyttää...

katotaa mite käy
Sehän riippuu ihan radasta, kapungeissa voi ottaa tukee seinistä ja sarthessa oli mikä ajoneuvo tahansa niin voi oikoa ekan shikaanin, mut peli on niin helppo että tuskin kenenkään oikeasti tarvii kepposiin turvautua, paitsi sitten jos haluaa elvistellä ajallaan, mutta Ringillä ei paljoo oikominen kannata.

no jos te kisailijat omistatte x-porttia tai tommosta niin siitähän ne replayt kätevästi saa vaikka nettiin esille.. jos ei niin sektoriajathan on aina ihan kiva laittaa.

elkää pojat ottako liian tosissaa (ku ei ite enää pysy vauhissa sit ku saa pelin ku jätkät reenannu yötä päivää ;) )

Grandi sanoi:
no jos te kisailijat omistatte x-porttia tai tommosta niin siitähän ne replayt kätevästi saa vaikka nettiin esille.. jos ei niin sektoriajathan on aina ihan kiva laittaa.

elkää pojat ottako liian tosissaa (ku ei ite enää pysy vauhissa sit ku saa pelin ku jätkät reenannu yötä päivää ;) )

älä kuseta sanoi rantalan riku KSP, grandi tietää ainaki että mun sanomat ajat pitää, eikös juu...

ja mahdolliset todisteet skeptisimmille pottupeukaloille MSN tunnareissa horst@surfeu.fi

Ylös Bottom