Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Pelin oon omistanu jo melkeen 2 viikkoo, ja % on vasta 20, vaikka joka päivä on pelattua
Mahtava pelihän tämä on. Edellisiä oon aina pelannu "konepelti" näkymästä, mutta tässä tulee ajettua paljon auton takaa, ku äänet on niin mahtavat :D
Suurin osa peliajasta menee ton photomoden kanssa leikkimiseen. kiva mode :p
Se on kumma, miten nuo bmwt kiehtoo tässä pelissä, vaikka irl ne ei kauheena sytytä :rolleyes:
No tosson jtn kuvia noista mopoista:
BMW Pics
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Pelin oon omistanu jo melkeen 2 viikkoo, ja % on vasta 20, vaikka joka päivä on pelattu :p
Mahtava pelihän tämä on. Edellisiä oon aina pelannu "konepelti" näkymästä, mutta tässä tulee ajettua paljon auton takaa, ku äänet on niin mahtavat :D
Suurin osa peliajasta menee ton photomoden kanssa leikkimiseen, kiva mode :p
Se on kumma, miten nuo bmwt kiehtoo tässä pelissä, vaikka irl ne ei kauheena sytytä :rolleyes:
No tosson jtn kuvia noista mopoista:
BMW Pics
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nyt ketuttaa oikeen urakalla.
Gt4 pelattu 42% rahaa reilut 10milj ja nyt kun yritin taas alkaa pelaa niin kone ilmottaa "game data is corrupted" :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nyt ketuttaa oikeen urakalla.
Gt4 pelattu 42% rahaa reilut 10milj ja nyt kun yritin taas alkaa pelaa niin kone ilmottaa "game data is corrupted" :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nyt ketuttaa oikeen urakalla.
Gt4 pelattu 42% rahaa reilut 10milj ja nyt kun yritin taas alkaa pelaa niin kone ilmottaa "game data is corrupted" :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nyt ketuttaa oikeen urakalla.
Gt4 pelattu 42% rahaa reilut 10milj ja nyt kun yritin taas alkaa pelaa niin kone ilmottaa "game data is corrupted" :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Lastsoul sanoi:
Tuota Professional-luokan Supercar Festivalia ajelen ja ainoa kisaan kelpaava kilpailukykyinen auto mikä tallista löytyy on TVR Cerbera Speed T12. Ihan kivaa se on kun nelosella renkaat etsii vielä pitoa. Luonnollisesti kävin TVR:n virityspajalla etsimässä jotain mikä parantaisi ajettavuutta. Valitettavasti tuli hankittua vain supercharger (1080hv) ja myös NOS-palikan tökkäsin koneen kylkeen. Ajettavuus ei paljoa parantunut, mutta 250 km/h - 350 km/ välii menee aika vauhdilla :D
Ite ajoin kans TVR:llä, meni eka kierros harjotellessa, oli hiukka erilainen auto ajaa ku mitä sitä ennen olin ajellu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

tuli mieleen että mikäs lisenssi niihin endurance kisoihin vaaditaan, uskoisin ensiviikolla saavani sen 25% täyteen ja tekis mieli sitä 24h koittaa :D

mutta special lisenssiä en ole vielä jaksanut hankkia, ja jotenkin tuntuu että niihin vaaditaan juuri tuo.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tulikettu sanoi:
Noita videoita ny on tullu eteen jos jonkinmoista ku niitä on tullu pidemmän aikaa etittyä. Koneella nyt on vaikka miten paljo pätkiä missä ajetaan Nürreä ympäri jollain kisavehkeellä, ja näytti olevan yks kooste edesmenneen Henri Toivosen ajelemisista Delta S4:llä. Yritin noita netistä ettiä mutta eihän niitä enää mistään löydy.

Vähän off-topicia väliin:
Pistäppä niitä alle 30 Mb videoita http://rapidshare.de osotteeseen jos sun yhteys on edes siedettävän nopeuksinen. Olis hauskaa nähä lisää noita videoita. :) Onko S4 koosteessa ainoastaan auton äänet vai myös selostusta?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Supercar festivalin ajoin saleen s7:llä. menee aika helposti. toista on tuo seuraava championship. ei pärjää edes minolta toyotalla (ainakaa mun taidoilla) :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mulla näkyy että Xshava olisi kitoittanut viimeisen viestin, mutta Xshavan viestiä ei näy... :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

huhuu...uusien viestien kirjoittaja näkyy mutta mitään uusia viestejä ei näy :confused: wtf :p tilttaako?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Lastsoul sanoi:
Tuota Professional-luokan Supercar Festivalia ajelen ja ainoa kisaan kelpaava kilpailukykyinen auto mikä tallista löytyy on TVR Cerbera Speed T12. Ihan kivaa se on kun nelosella renkaat etsii vielä pitoa. Luonnollisesti kävin TVR:n virityspajalla etsimässä jotain mikä parantaisi ajettavuutta. Valitettavasti tuli hankittua vain supercharger (1080hv) ja myös NOS-palikan tökkäsin koneen kylkeen. Ajettavuus ei paljoa parantunut, mutta 250 km/h - 350 km/ välii menee aika vauhdilla :D

nöyryytin "cannesilaisia" 413hv M-coupella fuji speedwaylla
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

kikkoman sanoi:
Tällä hetkellä kai 28.7% pelattu... Mistäs muuten ootte hommanu noin pirun paljon rahaa, esim. divi (27.7% peliä pelattu rahaa 6milj..) itelläni on hädin tuskin 600 000..

mullaki toi 28% taitaa mennä tänää rikki... päiviä 300 ja massia 8miltsii

jaa mistä rassut? enduranceista ja ei ostettuja autoja, tai ei ainakaan isiliisinkitappiintunattuja

kaikkien hypettämän massikisan olen ajanut kerran mutta auto on vielä tallissa

oho! saapa olla varovainen ton napin kanssa!
alkaa triidissä olee muuten kohta sivuja :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Oma mielipiteeni on että tuon Special Licensen ajaminen oli ehkä helpointa noista kaikista korteista. Suurin osa meni ekalla läpi! Ja ajoin kaikki licenset ennen kuin olin yhtään kisaa ajanut...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mulla on n. 24%:a ajettuna ja rahaa ei ole kuin muutama tuhat creditsiä.
Olen kyllä ostellut autoja ja viritellyt niitä.
 
Ylös Bottom