Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Olen yrittänyt. Se ei jaksa edes sitä alun nyppylää. Eli siis juuri varikon kohdalla olevaa. Jos lähdet meneen väärään suuntaan, sielläkin on semmoinen pieni nyppylä jota toi ei jaksa. Pitäis varmaan turbottaa. :D
no onpas järkeä laittaa peliin kärry joka ei pysty ratoja kiertää :rolleyes: ....ja tuosta turbosta siihen....olen yrittäny ei onnaa :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Entäs nitrot: kuski vois nousta pallilta ja työntää?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

^^ toi oli aika hyvä :p

DoDi, nyt on ekat kunnon testit takana Chaparral D2. Eka kävin nyrrellä nykäsemäs enkä ehtiny pitkälle ku katoin että 215km/h ja 2 vaihde. ja suorinta tietä lemansiin. Mulsannelle kun pääsin niin sitten repesin -----------> siinä oli vain 3 vaihdetta :D luoja kun mä luulin että nyt mennään kovaa niin ei, äänistä sen verran että kovin on maskuliiniset... 2D ja 2J äänet on suht. samanlaiset. 2J ääniä voi kuunnella tuola GT World Championshipis. Sitte jos joku nyt meinaa vko loppuna ajaa 24h niin energiajuomaksi suosittelen vitanovaa. Se on aivan hirveen makusta mutta taatusti ET NUKAHDA...

Offia: tietääkö joku miks Chevy Nova ei mennyt aikoinaan kaupaksi latinalaisessa amerikassa?? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nyt onpi kaikki neljä mustaa kaunotarta. :) Kuvia huomenna. Toi GT-One on todella autojen Darth Vader
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Täytyy sanoa, että olen todella huono kuski. Tänään aloittelin vikan lisenssin ajamista ja mulle ne tuottaa vaikeuksia. Osaksi varmaan johtuu siitä, etten osaa yhtään rataa ulkoa. Aikasemmin olen ajanut sen vaihde-ehdotuksen avulla, mutta nyt otin sen pois. Paljon paremmin sujuu, kun ei vilkuile mitään suositus vaihdetta. Opettelee mielummin rataa ja antaa palaa. Kehittyy taidotkin huomattavasti paremmin.

Toi jäärata tuottaa mulle todellisia vaikeuksia. En pääse sitä millään läpi. Lähelle oon päässyt, mutta ei se auto vaan meinaa millään taipua. :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Pitääpä käydä huomenna kaupasta hakemassa vitanovaa jos löytyy ;)
Voitin tuon M3 GTR:n ja kyllä se on ehdottomasti nyt se auto millä ton ajan. Käyttäytyy aivan loistavasti, pitää vielä kattoa jos sitä virittäis hieman.
Mitä renkaita muuten suosittelette pitkälle matkalle? Mediumit vai hardit? Vaikka niitä saakin olettaakseni vaihtaa kesken kisan. Luulisin että mediumit olis tohon ihan hyvät, tuntuu ainakin ettei tuo syö renkaita niin hirveästi.
Pistäkäähän aamuun mennessä vastauksia ku ajattelin alottaa joskus 12-14 välillä. Nyt käyn vielä laittamas välitykset Nüurrelle sopivaksi ja sitte nuq.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kovimmat nakit mitä voi. Ei tarvitse tulla varikolle niin usein.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Offia: tietääkö joku miks Chevy Nova ei mennyt aikoinaan kaupaksi latinalaisessa amerikassa?? :D

"Ei kulje", jos oikein muistan ;D

Muistaakseni myös Mitsubishi Pajerolla oli "kunnia" tarjota jokin mielenkiintoinen merkitys, mutta en nyt osaa tähän hätään vahvistaa tai tarkentaa tuota.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nyt onpi kaikki neljä mustaa kaunotarta.
Joo nyt löytyy multakin kaikki 4 mustaa.
Mitä renkaita muuten suosittelette pitkälle matkalle?
Osta vaikka mediumit ja hardit molemmat ja vaihdat sitten kesken kisan jos ei miellytä. ;)
Kovimmat nakit mitä voi. Ei tarvitse tulla varikolle niin usein.
Vois kyllä olla pitokin kovaa valuuttaa pitkässä kisassa ja tulee niitä "tankkaustaukojakin" enemmän ;) tosin ei välttämättä oo liian liukasta hardeillakaan jos vakiona pidät sen GTR:n

Pitäsköhän vähän löysätä ton R92CP:n alustaa kun tiputtaa sisään 4 turbon ja oikeet välitykset niin vauhti olis kohdallaan mutta ei oikein pysy lapases mulsannella. kertaakaan en päässy vielä ilman seinäkontaktia :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mijo sanoi:
"Ei kulje", jos oikein muistan ;D

Muistaakseni myös Mitsubishi Pajerolla oli "kunnia" tarjota jokin mielenkiintoinen merkitys, mutta en nyt osaa tähän hätään vahvistaa tai tarkentaa tuota.
Juuri näin: No Vamos= ei kulje :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Meni eilen puolitoista tuntia ku säätelin tota M3 GTR:ää mieluiseksi. Laitoin siihen sen turbon jolla irtoaa yli 700 heppaa ja hyvin tuntuu kulkevan, ei pahemmin sudi ku 2. painaa kaasun pohjaan. Hardeilla tein noita testiajoja ja paras oli jotain 6:3X, eli ihan hyvä.
Oli muuten mielenkiintoista huomata että vapari GTR jossa on 500 heppaa, vie vähemmän bensaa kuin ahdettu 700-heppanen. Vaparilla olis pystyny ajamaan varmaan jotain 5-6 kierrosta tankkaamatta jos renkaat kestää, ahdetulla pääsee vain jotain 3-4 kiekkaa.
Laitoin eilen sen jukeboxinki kuntoon ettei tartte mitää hippi hoppia tai konemusaa kuunnella.
Aattelin klo 12. alkaa ajamaan, eli noin klo. 16 ensimmäiset tunnelmat tänne.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

jos te sitä massia haluatte sitä irtoo 4.5miljoonaa formula skabasta
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

hyeena sanoi:
jos te sitä massia haluatte sitä irtoo 4.5miljoonaa formula skabasta
Siihen taitaa kyllä mennä hieman aikaa eli DTM on nopeempi mutta jos ei halua ajaa samaa kisaa moneenkertaan ja myydä voittoautoja (0,8 mil per kisa) niin tietysti sitten toi on yks parhaista rahan hankkimis kisoista. samoin pitkät kisat. :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Siihen taitaa kyllä mennä hieman aikaa eli DTM on nopeempi mutta jos ei halua ajaa samaa kisaa moneenkertaan ja myydä voittoautoja (0,8 mil per kisa) niin tietysti sitten toi on yks parhaista rahan hankkimis kisoista. samoin pitkät kisat. :cool:
joo ja ei mee ihan köyhän miehen clk nuo kisat... f1 mittarissa 14tkm, romuun voi edes öljyjä vaihtaa
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tänään muuten Nelosella 13.30 GT4 arvostelussa Play-ohjelmassa. Testaamassa Toni Gardemaister.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Voi voi voi. Täällä jannut ajelee kaiken maailman formula kisoja, kun mä yritän hermot riekaleina läpäistä noita special linsenssin ratoja. No kai ne taidot pikkuhiljaa tästä kehittyy. Mites muuten sen haamuauton saa pois? Se on todella ärsyttävä siinä edessä, kun ei nää kurveja kunnolla.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Villain sanoi:
Voi voi voi. Täällä jannut ajelee kaiken maailman formula kisoja, kun mä yritän hermot riekaleina läpäistä noita special linsenssin ratoja. No kai ne taidot pikkuhiljaa tästä kehittyy. Mites muuten sen haamuauton saa pois? Se on todella ärsyttävä siinä edessä, kun ei nää kurveja kunnolla.

Digipadin ylöspäin-nuoli kytkeen haamun päälle/pois.
 
Ylös Bottom