Zos kia cultus
Member
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]
Sairasta, en usko minulla kestäisi hermot ajaa kaikkia lisenssejä kullalle.
Sairasta, en usko minulla kestäisi hermot ajaa kaikkia lisenssejä kullalle.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
vrmx sanoi:Omat statsit kolmen päivän pelailun jälkeen tässä...
Janus sanoi:On siellä vielä ne Driving Missionit... *nostaa hattua ja kumartaa*
vrmx sanoi:Omat statsit kolmen päivän pelailun jälkeen tässä...
¨pelle sanoi:kertokaa ny millä perkuleella ajoitte ne rallit läpi kun tuntuu ettei pärjää edes normal tasolla vaikka millä ajas.
alkaa menee maku koko peliin.
Vilperi sanoi:Jees! Maksoinkin muuten omasta GT4:stäni 0 euroa. Tänään oli tuolla tampereen stockmannilla jotkut alkukarsinnat Helsingissä ajettavaan finaaliin. Olin sitten koko porukan nopein ja palkintona oli tommonen GT4 limited edition boksi joka sisältää pelin, jotkut passin kannet, tän vuoden kalenterin ja varmaan 300 sivuisen kirjan liittyen ko. peliin. On muuten noita paketteja suomessa tommonen kymmenkunta. Omani sarjanumero on 1825/4000. Nyt on ihan jees fiilis.![]()
Vilperi sanoi:Jees! Maksoinkin muuten omasta GT4:stäni 0 euroa. Tänään oli tuolla tampereen stockmannilla jotkut alkukarsinnat Helsingissä ajettavaan finaaliin. Olin sitten koko porukan nopein ja palkintona oli tommonen GT4 limited edition boksi joka sisältää pelin, jotkut passin kannet, tän vuoden kalenterin ja varmaan 300 sivuisen kirjan liittyen ko. peliin. On muuten noita paketteja suomessa tommonen kymmenkunta. Omani sarjanumero on 1825/4000. Nyt on ihan jees fiilis.![]()
Olipa mielenkiintoinen juttu. Kiitos!Meisseli sanoi:Täällä ehkä jotakuta saattaa kiinnostaa tuo Nordschleife, niin pistinpä skannaten uusimman TM:n jutun aiheesta. Tuolta zippinä.
Meisseli sanoi:Täällä ehkä jotakuta saattaa kiinnostaa tuo Nordschleife, niin pistinpä skannaten uusimman TM:n jutun aiheesta. Tuolta zippinä.