Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Noo ei ne nyt yleensä niin kamalan vaikeita... GT2:ssa oli jotain aika ärsyttäviä mut kyllä nää uudempien pelien lisenssit menis varmaan sullakin kun vähän vaan ajaa. GT3:ssa s-lisenssissä monet paukuttelee pari sekuntia kulta-aikojen alle..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

vrmx sanoi:
Omat statsit kolmen päivän pelailun jälkeen tässä...

Pystyn minäkin tuohon! ...helpostikin! ...photoshopilla... :p

Ei vaan, hatunnostonarvoinen suoritus!! tuon jälkeen pelissä ei varmaan paljoa haastetta enää olekaan...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

On siellä vielä ne Driving Missionit... *nostaa hattua ja kumartaa*
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
On siellä vielä ne Driving Missionit... *nostaa hattua ja kumartaa*

meikä ajo kaikki kortit läpi, sillai pikaisesti ,3 kultaa kilahti...

heti ku olin kortit ajanu missionit suurimmasta pienimpään

GT2 oli ainut jossa ajoin kortit kullalle, nyt ei jaksa...

ehkä joku pv ;)


vrmxlle lippaanveto :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Toi speciaali pitäis jotenkin vääntää kullalle. Tahtoo T-Modelin. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kaffetauko...
2 tuntia, 17 kierrosta ja n.400 km takana Nürreä. Enää 22 tuntia to go :eek:
Sen tankkaamisen saa muuten keskeytettyä ku painaa X:ää tai kaasupoljinta tankkauksen aikana. Uskoisin että sillä bensamäärällä on jotain merkitystä painoonkin, koska muuten tuo olisi aika turhaa. Ajoin tolla bemulla täydellä tankilla ja uusilla renkailla Nürren 6:34.8, puolella tankilla ja uusilla renkailla meni 6:24.4, eli kai se jotain vaikuttaa paljo sitä gasoa on.
Takas töihin...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

vrmx sanoi:
Omat statsit kolmen päivän pelailun jälkeen tässä...

:eek: Kolmen päivän...! Coool. Mulla meni puoltoistaviikkoo. Diary näytti 29 July. Mut on se T Toureri vaan pakko hankinta. :p Onkos jollain muuten tietoo miten noi päivät tuolla kalenterissa etenee, siis yksi merkintä kalenteriin, yksi päivä...? ottakaa nyt tostakin selvää... . . .
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

kertokaa ny millä perkuleella ajoitte ne rallit läpi kun tuntuu ettei pärjää edes normal tasolla vaikka millä ajas.
alkaa menee maku koko peliin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

pelle sanoi:
kertokaa ny millä perkuleella ajoitte ne rallit läpi kun tuntuu ettei pärjää edes normal tasolla vaikka millä ajas.
alkaa menee maku koko peliin.
¨
Ralli Celicalla alkurallit, ja viimesimmät Lancia Delta S4:llä. Älä paina sitä kaasua pohjaan...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

s4:llä koitin ja turpaan tuli :D

sepä siinä onkin kun olen jopa liian varovainen kuski, eikä esim. tahiti maze ja swiss alps tuota mitään ongelmia, mutta se perkeleen grand canyon kun on niin kapee ja näkymättömiä seiniä täynnä.
ei tippaakaan sovi gt:n ajomalli sinne, varsinkin kun tarttisi vielä mahtua sen vastustajan kanssa samalle radalle, olematon hipasu kurvissa ja 5sec rangaisuts.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Katurallit formulalla... Joo. Mä sux. ;)
Sade vormulalla
Muut, hardeihin asti Delta S4, hardit hiukan tuunatulla (turbo+mehu) Impreza
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Jees! Maksoinkin muuten omasta GT4:stäni 0 euroa. Tänään oli tuolla tampereen stockmannilla jotkut alkukarsinnat Helsingissä ajettavaan finaaliin. Olin sitten koko porukan nopein ja palkintona oli tommonen GT4 limited edition boksi joka sisältää pelin, jotkut passin kannet, tän vuoden kalenterin ja varmaan 300 sivuisen kirjan liittyen ko. peliin. On muuten noita paketteja suomessa tommonen kymmenkunta. Omani sarjanumero on 1825/4000. Nyt on ihan jees fiilis. :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Vilperi sanoi:
Jees! Maksoinkin muuten omasta GT4:stäni 0 euroa. Tänään oli tuolla tampereen stockmannilla jotkut alkukarsinnat Helsingissä ajettavaan finaaliin. Olin sitten koko porukan nopein ja palkintona oli tommonen GT4 limited edition boksi joka sisältää pelin, jotkut passin kannet, tän vuoden kalenterin ja varmaan 300 sivuisen kirjan liittyen ko. peliin. On muuten noita paketteja suomessa tommonen kymmenkunta. Omani sarjanumero on 1825/4000. Nyt on ihan jees fiilis. :cool:

Onnea. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Vilperi sanoi:
Jees! Maksoinkin muuten omasta GT4:stäni 0 euroa. Tänään oli tuolla tampereen stockmannilla jotkut alkukarsinnat Helsingissä ajettavaan finaaliin. Olin sitten koko porukan nopein ja palkintona oli tommonen GT4 limited edition boksi joka sisältää pelin, jotkut passin kannet, tän vuoden kalenterin ja varmaan 300 sivuisen kirjan liittyen ko. peliin. On muuten noita paketteja suomessa tommonen kymmenkunta. Omani sarjanumero on 1825/4000. Nyt on ihan jees fiilis. :cool:

Milloin Helsingissä järjestetään tuollainen tapahtuma?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Vilperille vilpittömät onnittelut!
Pitäis tollasia kisoja olla vähä ympäri Suomea eikä vaan Etelä-Suomes :(
On muuten aika hyvin polvet ja selkä paskana. 6 tuntia tultu ny Nürreä, 1100km ja 51 kierrosta.
Nyt syömään ja teetä naamaan ja taas jatkamaan.

EDIT: Vilperille sellanen, että millä radalla ajettiin ja millä autolla? Ja oliko montakin osanottajaa ollu päivän aikana?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

mun tekis kans mieli ens vloppun koittaa tota 24h ajaa.
oma motivaatio vaan epäilyttää, tarttis lyödä jonku kans vetoo tai jotain vastaavaa ni pysys motivaatio yllä.

ja kyllä se fyysinen puolikin voi ottaa koville,tuossa omassa tuolissa alkaa paikat puutumaan jo n.tunnin ajon jälkeen.

no pain, no gain :D
 
Ylös Bottom