Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
WoPe sanoi:Minuakin kiinnostaisi tietää tuosta taka kuvakulmasta, Prologuessa se oli aivan liian matalalla, ja sitten se ylin kuvakulma oli lukittu autoon ja se taas hiukan hämää varsinkin rallitaipaleilla, saakohan sen lukituksen pois niin että auto liikkuisi vapaasti ja kamera pysyisi suorassa?
Onko näin? Detalji, mikä detalji - silti mahtavaa...Janus sanoi:Pari sanaa:
Ilmavirta oli mallinnettu mukaan. Muutenkin toi imussa ajo on vinkeä, jos et ole imussa, on kauhea suhina... Imussa maailma hiljenee ja kuulet vain moottorin.
Tulikettu sanoi:Runko löystyny
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitat. Onko muuten auton säätämiseen tullu paljo uusia mahdollisuuksia...
Eli voiko jousituksen puolella säädellä jotain muuta mitä ei GT3:ssa voinu jne.?
Jep, totutun urpo-tiukoilla säädöillä auto kadotti otteensa rataan vähän väliä, joten noiden kanssa saa olla entistä tarkempi. Ja varsinkin kanttareiden kanssa pitää olla ekstra varovainen matalan ja/tai jäykän auton kanssa.Janus sanoi:mutta koska GT3 on arcade kamaa verrattuna GT4seen, homma on paaaaljon kiinnostavampaa. Nyt nuo erot jopa huomaa.